Slettet bruker
19.07.2019 kl 09:04 567

Hei Zoten/folkens:))

Og...hehehe - "fienden er slått tilbake på alle fronter" proklamerte informasjonsminister Komiske Ali i Irak da det sa knock, knock på døren til informasjonsministeriet og de amerikanske soldatene stod i døråpningen, Zoten - intet nytt under solen, vettu...ZnageZz....

-TaKK-

Lykke til

Hilzen
Tille Lulla (ved utenlandsavdelingen)
Slettet bruker
19.07.2019 kl 09:47 558

Hva er så morsomt med dette, da?
Jeg ser bare en hjerteløs PK-holdning hos deg overfor lidende mennesker.
Fysjom.
Redigert 19.07.2019 kl 09:47 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
19.07.2019 kl 10:03 550

E9 med Korsar gett. Typisk PK å ikke bry seg om de lidende, bare bruke saker for egen agenda.
Slettet bruker
19.07.2019 kl 10:42 543

Je støkk ofte over den iskalde selvrealiseringstrangen hos PK-erne.
Dette var et ekstra vondt eksempel.
Zorin
19.07.2019 kl 11:18 533

Når du nevner Irak krigen. Den 2. Irak-krigen ble startet på løgner spredd av USA i FN, hvor de påstod Irak hadde masseødeleggelsesvåpen. Noe de altså ikke hadde. Nå har vi en president i USA som forteller løgner på løpende bånd. Washington Post har jo kommet til at Trump har rekord i antall løgner, og lyver eller kommer med usannheter i omtrent enhver ord han sier. Noe er jo enkelt å se ikke stemmer (flyplass på 1700-tallet???) men andre kan være svært vanskelig å gjennomskue, siden kun et fåtall sitter på informasjonen. SÅ Komiske-Ali har fått en ny konkurrent i Stupide-Trump. To menn av samma kalliber.
Sotah
19.07.2019 kl 11:41 526

Det er ikke folk inni dronene, Korsar.
Slettet bruker
19.07.2019 kl 12:53 518

Dronen tilhører Hillary Clinton.
Q
ladaen7,30
19.07.2019 kl 13:10 510

Iran hevder USA kan ha skutt ned egen drone




Jauuuuu, trenger egentlig USA fiender?
De bomber jo sine egne rett som det er under krigshandlinger.
Dårlig etterretning er det noe som heter eller er det et "billig" tap for å piske opp stemningen?
Slettet bruker
19.07.2019 kl 13:19 502

Sotah,
noen ganger vrenger PK-ere sin sanne sjel fram i lyset, og vi rystes.
Slettet bruker
19.07.2019 kl 13:26 500

Hei Zorin/folkens:))

Og...at ditt USA hat fører deg i klørne på despoten Saddam Hussein får stå for din egen regning, Zorin - mulig det ikke ble brukt Zyklon B, men Sarin og Tabun faller nok også inn under masseødeleggelsesvåpen, vettu...ZnageZz....

Selve angrepet begynte om morgenen 16. mars 1988 og varte i fire til fem timer. Byen ble først bombardert med konvensjonelle våpen som raketter, og med napalm. Deretter ble kjemiske bomber sluppet av rundt åtte irakiske bombefly av typen MiG og Mirage over sivile områder. Ifølge kommandører i de kurdiske peshmerga-styrkene ble opptil 14 bomber sluppet fra hvert fly. Øyevitner fortalte om skyer av hvit, svart og gul røyk.
Det hevdes at den irakiske hæren brukte flere kjemiske midler under angrepet, inkludert sennepsgass og nervegassene sarin, tabun og VX. Overlevende som var blitt transportert til sykehusene i Iran, var skadet av sennepsgass.
https://snl.no/Gassangrepet_i_Halabja_1988

-TaKK-

Lykke til

Hilzen
Tille Lulla
Zorin
19.07.2019 kl 14:54 477

Man hater ikke USA ved å påpeke fakta! Collin Powell løy til FN da han slo fast at Irak hadde masseødeleggelsesvåpen! Det er heller ikke å hate USA å påstå at Donald Trump er den største trusselen mot verden. Jeg vil også si at Trump skader USA, for statsgjelden har aldri vokst så raskt som den gjør nå!
Sotah
19.07.2019 kl 15:01 476

Hvis vi skal være virkelig vanskelige kan vi jo spørre om uncle Sam skal ligge og skyte på folk eller dingser i det hele tatt der nede. Men så vanskelige skal vi ikke være på en fredag. Kosestemningen er til å ta og føle på i bunkersen.
Sotah
19.07.2019 kl 16:30 462

Jeg la ut denne tidligere, og trekker den frem igjen til glede for nye sjåarar. Noe fredagskosere enn dette fant jeg ikke denne uka. Pr-video for filmen Lion King, og den gjør jobben, sånn jeg ser det.

https://www.youtube.com/watch?v=anFEWViRk0c