Statskupp i Tyskland

kokkohill
20.07.2019 kl 17:17 4170

Dette er på trappene melder Klassekampen og de vet nok hva de snakker om.

Angela har jo fått den store skjelven, det har vi jo alle sett.......

https://dagens.klassekampen.no/2019-07-20/forberedelser-til-borgerkrig
Load
20.07.2019 kl 17:56 1408

Wehrmacht- og Waffen-SS gutta kommer til å møte massiv motstand og Sansynligvis tape en evt borgerkrig mot sine nye landsmenn med fersk terror-krigserfaring fra IS.
Det beste valget for dem og for oss andre også forøvrig, er og konvertere til islam.
We can't beat them, so let's join them...

Allahu Akbar!
Slettet bruker
20.07.2019 kl 18:59 1395

Høyreekstreme nettverk lager dødslister, soldater flørter med ideen om et militærkupp. Hva er det som skjer i Tyskland? Forberedelser til borgerkrig...

We, the People, hold the power. UNITED WE ARE STRONG.

Truth, Transparency, and Equal Justice Under the Law. We hold these truths to be self-evident, that all men (& women) are created equal, that they are endowed by their Creator with certain unalienable Rights, that among these are Life, Liberty and the pursuit of Happiness.
— That whenever any Form of Government becomes destructive of these ends, it is the Right of the People to alter or to abolish it, and to institute new Government, laying its foundation on such principles and organizing its powers in such form, as to them shall seem most likely to effect their Safety and Happiness.
Prudence, indeed, will dictate that Governments long established should not be changed for light and transient causes; and accordingly all experience hath shewn that mankind are more disposed to suffer, while evils are sufferable than to right themselves by abolishing the forms to which they are accustomed.
But when a long train of abuses and usurpations, pursuing invariably the same Object evinces a design to reduce them under absolute Despotism, it is their right, it is their duty, to throw off such Government, and to provide new Guards for their future security.

You are witnessing the systematic destruction of the OLD GUARD. Q
Redigert 20.07.2019 kl 19:02 Du må logge inn for å svare
børst
20.07.2019 kl 19:07 1390

Krig er dessverre eneste muligheten for å fjerne marxist-svulsten som spiser opp Europa innenfra. Skulle gjerne ha deltatt selv, men har for store helseproblemer.
Redigert 20.07.2019 kl 19:07 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
20.07.2019 kl 19:11 1387

Og noen påstår at nynazistene i Europa ikke er noen trussel....
Tror imidlertid tysk politi har god kontroll på disse terroristene, på samme måte som de har god kontroll på jihadistene.
Det er nesten overraskende få terrorangrep i Tyskland når vi vet hvor mange innvandrere de har mottatt de siste årene da vi nesten må regne med at det er noen jihadister som vil oss vondt blant dem.
Slettet bruker
20.07.2019 kl 19:14 1385

Der kom den såkalte krigsmotstanderen på banen også ja. Støtter nynazistenes planlegging av krig. Hva skiller deg fra jihadister? Du ønsker altså krig mot "vanlige" folk som meg? Du kaller jo alt og alle marxister så da regner du vel med meg også?
børst
20.07.2019 kl 19:17 1382

Jabba er talsmann for "CFIT" - Controlled Flight Into Terrain. Europa kan ikke fortsette å være en dumpingplass for verdens overbefolkning. Håp, tro og kjærlighet vil ikke fungere.
Slettet bruker
20.07.2019 kl 19:20 1377

Litt glad for at du sier du er stridsudyktig.
børst
20.07.2019 kl 19:25 1376

Det behøver ikke å bli en krig mot "vanlige folk". I vår elektroniske tidsalder er det jo bare å bruke Google for å finne navn og adresse på alle som har tatt til orde for fri flyt av flyktninger- og asylsøkere, eller som jobber i organisasjoner som har slike mål. Her i Norge vil jeg tro det dreier seg om færre enn 500 personer. Du har ikke særlig kunnskap om historie, Jabba. For da burde du ha forstått at det er ingen - absolutt ingen - folkegrupper som lar seg bli fortrengt av andre uten kamp. Se bare på palestinerne i Israel! De har til og med fått mange hundre millioner fra den norske staten !
børst
20.07.2019 kl 19:26 1376

Hodet fungerer, men muskel- og skjelett streiker.
Noni
20.07.2019 kl 19:27 1374

Er det ikke bare å ta regjeringen, så utstede nyvalg, så slipper de krig.
Noni
20.07.2019 kl 19:30 1371

Det skulle de gjort for flere år siden.
Slettet bruker
20.07.2019 kl 19:33 1367

Børst! Du har huller i historiekunnskapene du også og er et barn av din tid. Og jeg skal være like bombastisk som deg: Det finnes nemlig ikke noe palestinsk folk! Hvor kommer de isåfall fra? Det er arabere! Arabere som andre arabere. Så enkelt kan det sies, men du som mange andre er merket av nrks ensidige mediedekning med arafat , odd karsten tveit, sunnanå og andre smartinger som toneangivende.
Redigert 20.07.2019 kl 19:34 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
20.07.2019 kl 19:37 1363

Vil du gå fra dør til dør og henrette de 500 mest energiske innvandringstilhengerne?
børst
20.07.2019 kl 19:38 1360

Det er helt korrekt, de snakker arabisk og er arabere. Men marxistene har over tid lykkes med å definere dem som 'palestinere' - jeg bare bruker begrepet som de har fått etablert.
børst
20.07.2019 kl 19:40 1359

Jeg kommer ikke til å gjøre noe som helst. Men som Klassekampen skriver, er det dette som mest sannsynlig kommer til å skje (dødslister). Breivik var en forbanna hjerneløs idiot. Dette her kommer til å bli avsluttet av folk med langt over 130 i IQ og mastergrader i strategi.
Redigert 20.07.2019 kl 19:43 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
20.07.2019 kl 19:43 1354

Hvorfor kaller du Breivik hjerneløs idiot når du argumenterer for terrorhandlinger som minner om hans? Var han idiot fordi han ble tatt eller var det feil mennesker han drepte? Var ikke AUF ungdommene blant de 500 største invandringstilhengerne?
kokkohill
20.07.2019 kl 19:52 1348

Denne jabba 24/7 må da være en robot , ligge i en skuff på ett partikontor på ytterste venstreside 😂
børst
20.07.2019 kl 19:53 1347

De som ble drept på Utøya var bare marxist-hjernevasket ungdom, de hadde null strategisk verdi som militære mål. Breivik er derfor en terrorist, en som angriper "myke mål" for å skape frykt. Jeg tar totalt avstand fra Breivik og ønsker ikke å bli assosiert med ham. Han er en taper og idiot - ferdig snakka.

Men "regime change" - som USA liker snakke om, inkluderer likevel ikke-militære mål som ledere, media og forskningsinstitusjoner og forskere. Jeg er absolutt tilhenger av "regime change", i form av "surgical strikes" rettet mot marxistiske regimet.
Redigert 20.07.2019 kl 20:01 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
20.07.2019 kl 19:57 1344

Er man per din definisjon ytre venstre om argumenterer imot nynazisme og, som Børst her gjør, argumenterer for terrorhandlinger/drap av folk han mener ikke har de rette meningene?
Jeg kan love deg at jeg har diskutert mye mot folk som faktisk er ytre venstre og jeg er ikke mer nådig mot dem.
Slettet bruker
20.07.2019 kl 20:00 1341

Selvfølgelig må du assosieres med slike som han når du argumenterer for at de 500 ivrigste innvandringstilhengerne i Norge skal letes opp og avlives i din såkalte krig. Det er veldig liten forskjell bortsett fra at du vil gå litt mer vitenskaplig til verks i dine massemyrderier. Hvem er det du regner som strategisk viktige mål? Kan du nevne nummer 1 på din teoretiske dødsliste?
Redigert 20.07.2019 kl 20:01 Du må logge inn for å svare
børst
20.07.2019 kl 20:06 1332

Dette er selvfølgelig bare rent hypotetisk. Men skal man marxismen til livs, må man se på hvilke institusjoner som betyr mest for vanlige folks meningsdannelse. Og da blir jo det media. Frank Aarebrot drev i mange år med å undersøke holdninger blant norske journalister, vaktsjefer og redaktører og fant ut at disse er svært venstrevridde. Og det er jo et faktum at Pentagon også peker ut media som mål når de skal gjennomføre "regime change". Så svaret på ditt spørsmål er: Media er det primære målet.

Og de venstreradikale vet jo hvilken makt media har, derfor har de også pekt ut resett.no som et mål. Meningsdannelsen i et samfunn er helt sentralt å ta kontroll over for å få til 'regime change'.
Redigert 20.07.2019 kl 20:09 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
20.07.2019 kl 20:13 1325

Det ville blitt en redeligere debatt dersom Jabbe kunne slutte med å sammenblande terror med borgerkrig - ikke samme sak!
børst
20.07.2019 kl 20:15 1321

Helt korrekt. Jeg tar fullstendig avstand fra terror, og ønsker å begrense tap av liv til et absolutt minimum. Kun det som er nødvendig for 'regime change'.
Slettet bruker
20.07.2019 kl 20:18 1320

ABB angrep AUF fordi han trodde det vil tvinge frem en endring i innvandringspolitikken. Du har samme mål men du mener at det er folk i media som skal drepes. Høyreekstremisten i Pittsburgh, som drepte 13 jøder i en synagoge, gjorde det for de var tilknyttet en hjelpeorganisasjon som hjalp flyktninger med å innrette seg i samfunnet. Det virker som at det ultimatet målet er det samme men veien dit er litt forskjellig. Forøvrig må jeg si at det er like naivt av deg å tro at media blir invandringsmotstandere om en høyreekstremist dreper 500 av deres kollegaer, like naivt som ABBs tro på at AP ville forandre syn på innvandring om ungdomspolitikerne ble drept.
børst
20.07.2019 kl 20:21 1433

Breivik er en terrorist. Ferdig med den saken. Jeg snakker om krigshandlinger med legitime mål for å få til 'regime change'. Å drepe ungdommer på ferietur er bare helt forkastelig. Men hva var det som påvirket disse ungdommene? Hvordan/hvorfor fikk de de holdningene de hadde?
Redigert 20.07.2019 kl 20:22 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
20.07.2019 kl 20:22 1432

Du kan ikke argumentere for en borgerkrig, som du definerer med å peke ut 500 personer som offer, og ikke kalle deg selv terrorist. Slik du har argumentert på denne topicen er det null forskjell på deg og en person som ABB. Det blir det samme som å si at en jihadist som utfører et terrorangrep skal unskyldes fordi han selv definerer det som hellig krig.
børst
20.07.2019 kl 20:24 1430

Det der er bare noe forbanna tull. 'Regime change' er noe som inngår i moderne militær planlegging, og dette inkluderer langt mer enn bare rene militære mål. Hva tror du norske F16-piloter gjorde i Libya? De bombet private hus tilhørende folk de mente tilhørte regimet! Til og med husene til Gadaffis barn og barnebarn ble bombet!!
Redigert 20.07.2019 kl 20:26 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
20.07.2019 kl 20:30 1425

Du sier at du vil lete opp adressen til og drepe 500 personer som du regner som de største tilhengerne av innvandring. Senere definerer du disse som media. Målet er altså regime skifte. Hvordan er ikke dette terrorisme og hvilket regime ser du for deg vil ta over etter at 500 journalister har blitt drept? Jeg vil iallefall tro at de som utfører disse drapene vil bli de mest forhatte personene i landet så for å få et regime som støtter din sak måtte du isåfall tatt landet med makt eller tror du at du kan tvinge resterende media i å trykke propaganda som støtter din sak etter at kollegaene er drept slik at alle innbyggerne kommer på din side?
Redigert 20.07.2019 kl 20:32 Du må logge inn for å svare
børst
20.07.2019 kl 20:45 1422

Breivik hadde ingen som helst grunn til å tro at de ungdommene han drepte på Utøya ville føre til 'regime change'. Det er ikke sånn det fungerer i den virkelige verden. Forskjellen mellom terror og krig er at de som fører krig har ressurser og en strategi som har en rimelig sannsynlighet for å lykkes og faktisk gjennomføre en 'regime change', altså å påtvinge statsdannelsen sin vilje. Dersom noen lykkes i å mobilisere 100.000 under våpen i Europa, er det en kapasitet som har en reell mulighet for å lykkes med å gjennomføre en 'regime change', om de også støttes av la oss si 40% av befolkningen. Det er mange som er imot det nåværende marxistiske regimet ("PK-regimet") i Europa

Tillegg:

Marxisme og liberalisme er krevende å skille fra hverandre når de ikke anvendes på økonomiske anliggender. Men en rettesnor har man, og det er Voltaire, en av de viktigste filosofene fra den franske revolusjonen og liberalismen. Han sa: "Jeg er uenig i hva du sier, men vil inntil døden forsvare din rett til å si det". Innen marxismen er det kun forbudet som gjelder. Ideologiske fiender skal tie, eller dø.

Så derfor kaller jeg det nåværende regimet i Europa for marxisme, fordi det angriper ytringsfriheten og forsamlingsretten, det er autoritært selv om det utgir seg for å være liberalt.
Redigert 20.07.2019 kl 20:59 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
20.07.2019 kl 21:08 1412

"Breivik hadde ingen som helst grunn til å tro at de ungdommene han drepte på Utøya ville føre til 'regime change'. Det er ikke sånn det fungerer i den virkelige verden"

Men du argumenterer for at det vil være nyttig å drepe de 500 største innvandringstilhengerne i landet.
Jeg ser som sagt ingen forskjell på deg og ABB med mindre du går tilbake på dette. Du fremstår som en terrorist sympatisør med samme mål som han men ørlite ulikt middel. At du, som ofte sutrer over ytringsfrihet, vil gå etter de som har andre meninger enn deg blir bare en bagatell i denne sammenhengen.
børst
20.07.2019 kl 21:57 1394

500 drepte i en borgerkrig der målet er "regime change" vil være en ubetinget suksess. Det er "surgical strikes" på sitt aller beste, der den marxistiske svulsten fjernes med minimal skade. At du ikke skjønner forskjellen på krig og terror får du ta på egen kappe.
Redigert 20.07.2019 kl 21:57 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
20.07.2019 kl 22:09 1388

Noe andre som er enige med Børst om at drap på 500 håndplukkede invandringstilhengere er suksessfull krigføring og ikke terror?
Kan dette rettferdiggjøres?

Forøvrig lurer jeg på hvem som skal ta over dette regimet etter at dere har drept 500 journalister. Skal du innføre diktatur?
Redigert 20.07.2019 kl 22:12 Du må logge inn for å svare
børst
20.07.2019 kl 22:18 1386

Samfunnet vil fortsette akkurat som før, det vil bare være dødsstraff for aktivisme for å ta imot flyktninger og asylsøkere. Jeg tror de aller fleste ikke vil ha noen som helst problemer med dette. Kun die-hard marxister vil fortsette med å drive aktivisme for flyktninger og asylsøkere. Og de vil det jo være dødsstraff for. Problem solved!!
Redigert 20.07.2019 kl 22:22 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
20.07.2019 kl 22:27 1376

Jabbe mangler kunnskaper. En terrorist slår til som et ikke varslet engangstilfelle; en borgerkrig bryter ut mellom uforsonlige fronter der forhandling, debatt, eller agitering ikke har ført frem. Borgerkrigen kommer derfor aldri helt overraskende slik terror gjør.

Frankrikes Gule Vester kan fx utvikle seg til en borgerkrig hvis deres demonstrasjoner ikke fører til noen endringer fra regimets side. Et fritt folk har rett og plikt til å fjerne et regime som ikke hensyntar folkets og nasjonens sikkerhet og grenser. Mange mener at alle Europas stater til slutt vil få borgerkrig dersom ikke elitepolitikere med forakt for eget folk og land tar rev i seilene med sine suverenitetsopphevende og grenseløse globalisme.

ABB kunne ikke startet noen borgerkrig. Ridderjustitiariusen opptrådte angivelig alene med sitt overraskende engangsangrep mot uskyldige mennesker, dvs. definisjonen på terror og uten oppslutning fra andre enn terroristen(e) selv. Han visste han ville bli stoppet, enten ved at han selv ville bli skutt av politiet, eller bli drept av ofre som forsvarte seg, eller bli arrestert - og der ville hans aksjon ha stoppet, slik den også gjorde.

Det et vettløst å sammenblande terror og borgerkrig - like vettløst som å forsøke å kline ABB-terroren utover andre som ikke har hatt noen del i hans terroraksjon - slik den sinnsyke retorikken til AP prøver å sverte FRP med!
Redigert 20.07.2019 kl 22:29 Du må logge inn for å svare
kokkohill
20.07.2019 kl 22:28 1371

Har ikke lest alt dere har skrevet ,men la det være klinkende klart, en slik maktovertakelse er helt umulig i Norge.
Og om noen fremmede vil tenke noe slikt så er det selvsagt natta før det er begynt.

Frankrike, Tyskland og hvordan urolighetene der vil utvikle seg har jeg ikke snøring ...
Slettet bruker
20.07.2019 kl 22:29 1370

"Samfunnet vil fortsette akkurat som før, det vil bare være dødsstraff for aktivisme for å ta imot flyktninger og asylsøkere. Jeg tror de aller fleste ikke vil ha noen som helst problemer med dette."

Så du tror at dersom høyreekstreme dreper 500 innvandrertilhengere så vil regjeringen Solberg innføre innvandringstopp og dødstraff om noen tar imot flyktninger, og folk flest vil være enig med denne politikk endringen?

Jeg sa ABB var idiot som trodde AP ville forandre sitt syn på innvandring etter massedrap på undgdomspolitikere men du er jo ennå mer naiv og mye mer ekstrem enn ham.
Slettet bruker
20.07.2019 kl 22:33 1369

Norge har hatt fredelige revolusjoner. Tsarens Russland forventet ikke at opptøyene i oktober 1917 skulle utvikle seg til borgerkrig og regimeovertakelse. Det kan skje alle steder der styresmaktene leder i strid med folkeviljen!
børst
20.07.2019 kl 22:34 1367

Jeg tar avstand fra Breivik og terrorisme. Jeg snakker om borgerkrig og 'regime change'. Jeg bare slengte ut tallet 500. Om det skulle vise se at det er 5000 eller 50.000, eller 500.000 som må kverkes for å få bukt med tankegangen om at vi har et ansvar for flyktninger og begrepet 'asylsøker' - ja, så få får det bare bli slik da!! Media er et stykke ned på Pentagons liste over mål for "regime change". Det politiske lederskapet er selvsagt helt på topp.
Slettet bruker
20.07.2019 kl 22:35 1366

Ikke bland deg inn i diskusjonen uten å lese det Børst faktisk skriver. Han argumenterer for en kirurgisk operasjon hvor innvandrer tilhengere skal drepes. Han definerte det senere til media. Borgerkrig vil alltid være kamp mellom forskjellige grupper. Det er veldig lite sannsynlig at de Børst ønsker å avlive i stor grad har tilgang til våpen eller er interessert i å delta i noen borgerkrig. Han mener også at når disse drapene er over så vil verden gå videre som før. Han argumenterer altså ikke for omfattende kamper. Alle skal vistnok skifte mening til hans syn på innvandring når disse 500 er drept.
Slettet bruker
20.07.2019 kl 22:36 1365

Jabbe er idioten her: "Jeg sa ABB var idiot som trodde AP ville forandre sitt syn på innvandring etter massedrap på undgdomspolitikere men du er jo ennå mer naiv og mye mer ekstrem enn ham."

Tror du virkelig ABB trodde hans hatefulle handlinger ville føre til endringer i innvandringspolitikken??? HA HA HA. Dere som tror dét er virkelig idioter!