Ventede nyheter , ELE går OPP

Ticker
ELE 13.03.2018 kl 14:21 18372

Ja da begynner endelig ELE og bevege seg i rett retning etter oppdatering av eierandel i AMI gruven.
ELE kommer også på Fox Buisness til helgen ang sin utstedelse av ITO som de skal knytte mot verdier i AMI gruven.
Å få "reklamert" på TV i statene er muliges en god trigger på kurs og bli mere kjent wordwide men ingen garanti.
Melding av White paper er derimot den største triggeren her som kan komme når som helst og kansje kommer denne nyheten rett
i front eller etter tv program?
Her er det mye spennende i vente.
Redigert 21.01.2021 kl 09:36 Du må logge inn for å svare
nubdestroyer
13.03.2018 kl 14:40 12621

Allerede begynt å eksplodere før fredagen
Redigert 21.01.2021 kl 08:42 Du må logge inn for å svare
Ticker
14.03.2018 kl 10:29 12199

Nåværende andel i AMI gruven (25,7% ) som skal bli 51% til sommeren er vel priset av tallknusere til vel 10 kr. aksjen så ved 51% er det
da snakk om 25-30kr aksjen gjenspeilet i verdier i AMI gruven.
Så her er litt å gå på enda med tanke på nyheter som whitepaper,Crypovaluta,full lisens for produksjon.
Da er ikke en av verdens størte nickelgruver som de besitter plutselig skulle komm på agendaen igjen.(er for øyeblikket ikke i drift)
Her har de det siste året hatt positive dialoger med styresmakter så ting kan skje også her (drift/salg?)
Redigert 21.01.2021 kl 08:42 Du må logge inn for å svare
Tulips
14.03.2018 kl 11:09 12127

Nå håper vi bare på en snarlig bekreftelse på prod.lisens og WP for cryptosalg. Da vil kursen fly.
Redigert 21.01.2021 kl 08:42 Du må logge inn for å svare
allers
14.03.2018 kl 11:18 12113

Ser fort 6,5 allerede i dag.

Ele kan fort gå opp mot 10kr før helgen. Her er det mye å gå på.
Redigert 21.01.2021 kl 08:42 Du må logge inn for å svare
Tresvika
14.03.2018 kl 12:33 12019

Har sittet rolig i ELE siden oktober/november og gleder meg stort til fortsettelsen. Skal ikke selge en aksje på leeeeeeenge.
Men lurer litt på hva den reellle verdien av Mindoro gruven egentlig er.
Hva er sannsynligheten for at den kan komme i drift med nåværende politiske regime? Tidsaspekt?
Dersom de selger den slik noen har spekulert i, hva er sannsynlig å få for den?

Verdien av Mindoro er helt klart en joker her som etter mitt skjønn ikke er priset inn i aksjekursen i det hele tatt.
Nå dreier alt seg om Token og Ami. Og bare dette burde vel fint klare å dra kursen over 10 innen høsten?
Redigert 21.01.2021 kl 08:42 Du må logge inn for å svare
Ticker
14.03.2018 kl 19:26 11879

Element har angitt at de har gode dialoger på gang men vll nok ikke "overselge"eventuelle fremskritt så når de forhåpentligvis får til det de sier de jobber med, så kommer det som lyn fra klar himmel.
Kansje Auplata har snoket litt omkring her og vet mere enn oss i kalde nord??
De er jo ganske aggresiv på kjøpeknappen disse dager.
Potensialet for Element er stort her.
Aksjen er spådd mimimum 15kr på en positiv melding på at drift er OK.
Tror allikevel at vi snakker mange måneder/slutten av året før evt. noe avklaring/oppdatering her.
Redigert 21.01.2021 kl 08:42 Du må logge inn for å svare
Tresvika
15.03.2018 kl 07:56 11664

Auplata vet nok mer om caset enn det de fleste andre gjør. Det store spørsmålet nå er jo hvorvidt de er ferdige med oppkjøp eller ikke. De er vel hovedårsaken til siste dagers oppgang, og har de planer om å kjøpe seg opp til f.eks 10% så skal vel oppgangen fortsette?
Blir spennende å følge med videre :) Det største spørsmålet nå er hvordan de finansierer siste del av Ami, samt hva som skjer med Mindoro.
Redigert 21.01.2021 kl 08:42 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
15.03.2018 kl 07:57 11647

Apcl 2
Redigert 21.01.2021 kl 08:42 Du må logge inn for å svare
altinex..
15.03.2018 kl 09:30 11504

Skummelt...er fortsatt en tradingsaksje, og har falt etter dette nivået tallet før.
Venter på mer kjøp for å ser om 6 tallet holder utover dagen.
Redigert 21.01.2021 kl 08:42 Du må logge inn for å svare
KingCharles
15.03.2018 kl 09:56 11494

På gamle forumet går diskusjonen som vanlig med skitkasting fra baisere og haussere, men det ser ut som det er en "vettug" kar der med nicket rischioso.
Ser ut som han setter seg inn i ELE med fordypning og begrunner sine innlegg med linker etc som gjør han mer seriøs en mange av de andre på forumet.
Her er en link vedrørende Auplata som i det siste har kjøpt seg inn i ELE.

http://forum.hegnar.no/thread.asp?id=2427956
Redigert 21.01.2021 kl 08:42 Du må logge inn for å svare
Tombonator3000
15.03.2018 kl 10:20 11450

rischioso er den personen du IKKE skal høre for mye på... Når han er inne i element hauser han for alt det er verdt og når han er ute så baiser han for harde livet!
Og han manipulerer og "feiltolker" alt av tall og meldinger alt ettersom han er ute/inne
Redigert 21.01.2021 kl 08:42 Du må logge inn for å svare
Smaaspararen
15.03.2018 kl 10:23 11951

Richioso er den største tosken og falskeste personen på heile forumet! Trudde ikkje det var mulig å skifte meining så raskt som han gjer...
Redigert 21.01.2021 kl 08:42 Du må logge inn for å svare
Bernti
15.03.2018 kl 10:33 11918

Hvem er det som vill kjøpe 4.300.000 aksjer tru ?:-)
Redigert 21.01.2021 kl 08:42 Du må logge inn for å svare
KingCharles
15.03.2018 kl 11:41 11820

Vedrørende gamle forum og Richioso`s sine innlegg på ELE tråden.
Så vidt jeg kan se er han stort sett den eneste med fornuftige og velbegrunnede innlegg. At han vingler mellom å være negativ eller positiv blir godt forklart i hans innlegg.
Stort sett (med unntak av noen få andre) er de øvrige deltakerne opptatt av å fortelle om en kursutvikling som skal dobles og mangedobles innen kort tid. Samtidig er de utrolig flinke til å fortelle hvor "idiotisk" innleggene til Richioso er, uten at de selv har noe fornuftig å skrive om.
Uansett er det viktig at hver eneste leser drar sine egne slutninger og skjønner at noen har en hensikt med sine haussinger eller baisinger.
Redigert 21.01.2021 kl 08:42 Du må logge inn for å svare
Tresvika
15.03.2018 kl 11:44 11795

Hmmmm. Har Rischioso fått seg et nick til? Eventuelt en venn?
Nicket er den største spammeren på hele forumet.
Han har satt seg bra inn i Ele, ingen tvil om det, Men hans måte å tolke "fakta" på er i beste fall forvridd. Han utelater små detaljer, vrir om på små ting og kommer med personangrep så det hagler, alt for å vri fokus mot hans agenda avhengig av om han vil ut eller inn av en aksje.
Gjør man stikk motsatt av hans agenda går det stort sett ganske bra har jeg erfart. Har sittet rolig i Ele hele tiden og det har til nå gått ganske så bra.
Kunsten å finne linker som passer inn i sin egen agenda og samtidig utelate det som ikke passer, kan vel en 10-åring mestre.
Kunsten å se forbi det derimot, krever ofte litt mer.

edit: ja, førstkommende lørdag var det vel?
Redigert 21.01.2021 kl 08:42 Du må logge inn for å svare
Bernti
15.03.2018 kl 12:06 11767

Blir spennende og se hva den slutter på i dag :-) Ny i aksjeverden men kom inn i den på Mandagen :-) Noen som tørr å tippe på sluttkurs i dag og i morgen ?:)
Redigert 21.01.2021 kl 08:42 Du må logge inn for å svare
KingCharles
15.03.2018 kl 12:06 11755

Tresvika 11:44
Har ingen agenda som "forsvarsadvokat" for Richioso, men for de spesielt interesserte kan det jo være greit å ta en titt på de øvrige innleggene på gamle forumet og dra sine egne slutninger om hvem som opptrer mest seriøst med vel formulerte og begrunnede innlegg.
For øvrig går det an å ha det gøy på børsen med trading i ELE om dagen. Noen kaller det for øretrilling, men hva betyr det hvis man henter noen kroner her og der i day-tradingen. Har ingenting imot de langsiktige, men det er vel ikke å forakte med noen kortsiktige realiseringer etter mitt skjønn.


Redigert 21.01.2021 kl 08:42 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
15.03.2018 kl 12:12 11736

mye av luften i ballongen er gått ut. Nå har det kommet frem at Element har betalt produksjonskostnadene til Tv selskapet og dermed også har rettighetene til å vise sendingen på sine hjemmesider. Det er dog et problem med den store nedgangen i krypto, snart blir vel krypto et skjellsord. Uheldig for Element at både Facebook og Google forbyr annonser som har med krypto å gjøre.
Jeg vet ikke hva Element aksjonærer forventer at sendingen på Fox Business i en anti primetime sending dvs lørdag kl. 17. Hvem gidder å se på f. eks. Hegnar TV på en lørdag kl 17? Det handler nok heller å se på Tger Woods spille golf, se på nyheter, eller underholdningsprogram, Maks seertall for Fox business var visstnok rett oppunder 200 000 men det var primtime under presidentvalget.
Ballongen pumpes opp ved at et gull gruveselskap har kjøpt seg inn. Et microselskap som har samme bakmenn som sitter på transjer til Element. Er dette noe annet enn en strategisk plassering for å få mest mulig ut av transjene, slik at stokk dumme norske aksjonærer skal bidra med penger i kassa for bakmennene? Jeg tror mange kommer til å brenne seg på denne aksjen. De har ikke whitepaper klart, de har rettigheter til gruvedrift,men mangler tillatelser. Hvilken verdi har gull i bakken når det ikke blir gravd ut?
Redigert 21.01.2021 kl 08:42 Du må logge inn for å svare
På sporet
15.03.2018 kl 12:13 11720

Det blir færre aksjer på traderne etterhvert som flere vil sitte med aksjer over helgen, så da vil kursen automatisk stige, ..her er det bare å holde på aksjene
Redigert 21.01.2021 kl 08:42 Du må logge inn for å svare
KingCharles
15.03.2018 kl 12:18 11701

Sant nok "På sporet", idag har det ikke vært like lukrativt som i går. Men i går var det morsomt å være daytrader i ELE.
Redigert 21.01.2021 kl 08:42 Du må logge inn for å svare
Tresvika
15.03.2018 kl 12:46 11850

Og der kom vriompeis nr 2 ut av hiet.
Brumle, du er ikke det det spøtt bedre enn risch. Vrir og vrenger på alt. Utelater elegant å opplyse at Ele "har betalt deler av produksjonskostnadene ihht standardavtale". Altså akkurat det samme som alle andre Innovations TV lager program om. Og problemet er??

Kan du elaborere litt mer rundt hvorfor det er uheldig for et gruveselskap at Facebook og Google forbyr kryptoannonser? Du mener altså at den gjengse bruker av Google og Facebook er målgruppen for "Iron" token og at Ele vil lide under dette? Forklar!

Og når ble det relevant for aksjonærer om det er et fransk gruveselskap, Bill Gates, Dronningen av England eler den Rosa Panteren som kjøper aksjer i selskapet over børs? Er deres penger verdt mindre enn andres?

Regner med du antyder at BO skal kjøpe seg kontroll over ELE gjennom Auplata for deretter å tvinge igjennom at Ele kaller resten av transjene med BO til fordel for BO. Ser Risch deduserte seg fram til det på det gamle forumet. Se gjerne litt på hvordan det regnestykket ville slått ut for BO dersom dette hadde vært strategien, og legg gjerne ut svaret her.

En ting er sikrere enn banken, og det er at troverdigheten til Cecilie Grue er intakt så det holder. Hun har levert alt hun har sagt de skal levere så langt. Kan godt hende Ele skal nedover, men det får da være måte på hvordan man skal vri og vrenge på ting etter eget forgodtbefinnende alt ettersom om man er inne eller ute av aksjen, eller som i ditt tilfelle man bare har lagt aksjen for hat fordi andre tjener penger på den.
Redigert 21.01.2021 kl 08:42 Du må logge inn for å svare
Tresvika
15.03.2018 kl 12:59 11963

KingCharles:
Man skal være veldig forsiktig med å ta noe som helst for god fisk på et forum. I mine øyne er ikke risch et spøtt bedre enn mange andre haussere og baissere. Han driver med akkurat det samme avhengig av egen agenda, bare langt mer utspekulert og med langt flere ord. Han skal ha cred for å ha satt seg inn i mye, men troverdigheten er lik null da han bevisst vrir og vrenger på ting for egen vinning/agenda.
Redigert 21.01.2021 kl 08:42 Du må logge inn for å svare
KingCharles
15.03.2018 kl 13:11 11932

Enig med Tresvika vedrørende betaling av deler av produksjonskostnadene.
Dette må da selvfølgelig være greit og det skulle også bare mangle at ikke ELE skal kunne kjøpe rettigheter til bruk av innslaget i sin markedsføring av selskapet. Skal for øvrig bli morsomt å se om programmet vil gi noen effekt i markedet, men se ikke bort fra at dette er noe overvurdert.
Uansett får vi svar på dette i starten av neste uke.

http://innovationstelevision.com/element-asa/
Redigert 21.01.2021 kl 08:42 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
15.03.2018 kl 13:11 11923

tresvika
jeg har ikke noen godfølelse når det gjelder Element.
Man kan være enige eller uenige om mangt. Aksjen er hausset opp på bakgrunn ven TV sending. Det ble løgnaktig sagt at 70 millioner seere kom til å se TV sendingen. Kanskje det blir 30000? Eller 10 000?
Det virker på meg som Element hadde planer om å markedsføre salg av kryptorelaterte tokens for å skaffe kapital. Dersom det blir forbudt å annonsere krypto (forhåpentligvis i alle media etterhvert) blir det neppe noen storsalg a tokens. Det er poenget mitt.
Jeg minner om at Harmonychains andre kunde Canamex også fikk til en bra deal med et tv selskap for å markedsføre seg selv og sine tokens i gull; http://harmonychain.com. I dette tilfellet skjedde en kursoppgang på ca 45 % fra det ble bekjentgjort at Canamx skulle lansere krypto tokens, og det kom en ytterligere svak økning etter og før tv sendingen, men nå er kursen tilbake til utgangspunktet. Det burde gi en indikasjon for hvordan det kommer til å gå med Element- som neppe får ferdig tokens for salg. Dermed blir det nye transjer.
Forhistorien til og mennene bak gjør at jeg ikke har tillit. Håper for aksjonærenes skyld at det er feil.
Jeg har ikke lagt aksjen for hat. Skjønner ikke hvorfor all hakking skjer, jeg har skrevet noen innlegg om ele, men for hvert innlegg jeg skrev, har de fleste haussene skrevet 20 innlegg. Det må være lov å vurdere en aksje og konkludere med at man ikke tror på den.
Gratulerer til alle ærlige som har tjent penger, men jeg ha ikke noe til overs for alle løgnene til enkelte haussere.
Redigert 21.01.2021 kl 08:42 Du må logge inn for å svare
Ailo
15.03.2018 kl 13:45 11873

Investtech anbefaler kjøp av Element.
Element ASA ligger i en stigende trend og fortsatt positiv utvikling innenfor denne indikeres. Kursen har steget kraftig de siste dagene, og motstanden ved 5,90 kroner er brutt. Det er lite motstand over dagens nivå, mens det ved reaksjoner tilbake, ligger støtte ved 5,90 kroner, samt rundt fire kroner.
Høyt volum på oppgangen viser at optimismen er økende og at mange investorer går opp i pris for å sikre seg aksjer. Dette styrker trenden. Aksjen er ekstremt volatil, så risikoen er høy. Vurdering: Kjøpskandidat, skriver Investtech.
Redigert 21.01.2021 kl 08:42 Du må logge inn for å svare
Ticker
15.03.2018 kl 15:19 11778

Kurs står hardt mot toppen av 5,80 tallet og det er bra men faller den til 5,80 er jeg klar for en dose påfyll.
Redigert 21.01.2021 kl 08:42 Du må logge inn for å svare
milk
15.03.2018 kl 15:35 11746

Stå på "brummlemann" Du bringer balanse i regnskapet. Jeg er ganske sikker på at du får rett i mye av dine antagelser. Dette har vi sett i andre "luftslott" også. Jeg tror menigheten bør fokusere på advarselen om stor risiko i selskapet i stedet for å hausse!!!
Redigert 21.01.2021 kl 08:42 Du må logge inn for å svare
milk
15.03.2018 kl 15:48 11724

Nå er det dobbelt så mange på selgersiden som på kjøpersiden på disse nivåer.... Burde være en tankevekker for enkelte ;-)
Redigert 21.01.2021 kl 08:42 Du må logge inn for å svare
Bankmanden
15.03.2018 kl 15:52 11698

Hva om Fox driver litt research og avslører pyramidespillet som foregår.
Tipper det blir trangt i døra på mandag.
Redigert 21.01.2021 kl 08:42 Du må logge inn for å svare
milk
15.03.2018 kl 16:09 11668

ELE er et selskap uten inntekter! De lever på et Utopia.... Fallhøyden er ikke bare stor,men meget stor!!
Redigert 21.01.2021 kl 08:42 Du må logge inn for å svare
trump_vinner
15.03.2018 kl 16:17 11646

Milk, jeg tror du har ELE aksjer.
Redigert 21.01.2021 kl 08:42 Du må logge inn for å svare
Lille
15.03.2018 kl 18:14 11530

Velkommen tilbake Brumlemann. Etter 3 dager med kursoppgang og en dag med nedgang, så har du kommet deg ut av hiet.
Når du fremstiller det som om ELE har kjøpt og betalt tv programmet som skal vises, er dette veldig uredelig av deg. Du har sikkert lest hele kommentaren til E24. Du som er så opptatt av alle løgnerne, da håper jeg du kan innrømme en dårlig vinkling av sannheten fra din side.
Det er lov å vurdere og konkludere at man ikke har tro på en aksje, men ikke gjør det på en uredelig måte. Du ble vel overrasket av at Myggselskapet kjøpte opp 5%. Hva tror du vil skje hvis de kjøpte seg opp 5% til?.
Jeg hører snakk om lisenser osv. Alle slike selskap må ha det og de har nok kontroll på dette. At tokenen tar lengre tid enn forventet er på en måte betryggende. dvs at ting gjøres ordentlig. De har nok av muligheter til å finansiere (bare se på omsetningen de siste dagene) siste tranche slik at de kan oppnå 51% av AMI. Tokenen kan man se på som en bonus i tillegg til Mindoro.
Hvis man ikke har tro på AMI så er det best å holde seg unna ELE, men hvis de oppnår NVP som forventet da burde man investere i ELE.
Hvis CEO hadde hausset dette så hadde hun ikke svart slik hun gjør med tanke på tv programmet.
PS jeg har veldig mange aksjer i ELE så jeg kan caset godt og er ikke helt objektiv.$$ :)
Utfordringen med tokenen er hvis den blir klassifisert som verdipapirer så vil det ta flere mnd, men hvis de omgår dette så vil det gå relativt fort.


Redigert 21.01.2021 kl 08:42 Du må logge inn for å svare
trump_vinner
15.03.2018 kl 18:51 11490

Lille, usikker på om du leser det gamle forumet. Så jeg får skrive her og.

Kan det tenkes at Auplata vil ha tilgang til teknologien Element besitter for å utstede Tokens sikret i gull?
Redigert 21.01.2021 kl 08:42 Du må logge inn for å svare
Lille
15.03.2018 kl 19:22 11455

Det vet jeg ikke, men hvis det kommer noen og kjøper seg opp så er det bare bra. Se hva 5 % oppkjøp har gjort med kursen? Bare tenk dere de 10% neste vil gjøre. Dere må ikke bekymre dere om finansieringen av 3 tranche. Med den omsetningen står meglerhusene i kø for å få skaffe penger til ELE. Om det trykkes 10 mill aksjer til så blir disse slukt. Har dere tro på AMI, så sitt på aksjen til de starter å produsere i 3q. Nvp delt på 90 millioner aksjer (i dag 66 millioner aksjer). Da burde aksjen ligge på 65 så oppsiden er stor. Jeg har lagt ved link som viser bud på mindoro gruven. Det virker som selskapet gjør alt riktig.
Redigert 21.01.2021 kl 08:42 Du må logge inn for å svare
Tresvika
15.03.2018 kl 19:35 11421

Brumle:
Tror du at «iron» token skal markedsføres via reklameplassering på fb og Google sammen med datingapper, bitcoin, ripple, vaskemiddel, forbrukslån og slankepiller tror jeg du tar feil. Token er et kun et virkemiddel for å forhåndsselge jern for å kunne finansiere utvinning og videre oppkjøp. Samt at det selvfølgelig kan spekuleres i på lik linje med mye annet her i verden. Markedsføringen til Ele blir nok mye mer spisset enn som så. Kan ikke selge jern ved å skyte med hagle. Det er sånn man selger slankepiller. Her gjelder det å fininnstilte siktet på rifla tipper jeg. Får du det inn i nøtta tror jeg du ser litt klarere.

For min del er alt som skjer fram til de starter leveransene av jern bare støy. Har klokketro på at Frk. Grue & Co leverer som forventet, og så har vi verdien av Mindoro som en joker ;)
Redigert 21.01.2021 kl 08:42 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
15.03.2018 kl 19:46 11398

jeg har vært på ferie Lille så har nok ikke vært i noe hi.
Helt greit for meg om Element går bra. Det jeg ikke liker er all ljugingen. Som f. eks 70 mill seere når det er kanskje 10000. Tror du må dra lenger ut på landet med at produksjonsselskapet Fox business benytter, skal ha plukket ut et bitte lite norsk gruveselskap, et av mange som planlegger krypto og token og at det ikke blir betalt for tjenesten. Fox Business er business, de kaster ikke bort mange titusen dollar på å lage et relativt outdated TV program. Jeg har jo dokumentert at gullselskapet ikke fikk noen effekt av tv sending, og det tror jeg du kan belage deg på at det samme reellt sett vil skje med Element. Hvor mye de har måttet betale for rettigheter, flyreiser og full lønns pakke til produskjonsselskapet skal jeg ikke si, men jeg tipper det er i størrelsesorden bortimot 50 000 $. Kan jo være en god investering, men jeg tror det ligger mye strategi bak hele opplegget med Element, og jeg tror mange kommer til å bli rumpekjørt. Får håpe jeg har feil, men har ofte forbausende god magefølelse for ting og tang. Time will tell.
Hvilken link har du lagt ut om bud på Minoro? Har ikke sett noe slikt.
Edit til tresvika
selvsagt tror jeg ikke at tokens skal eller må annonseres på facebook, eller google, det vet jeg ingenting om. Men faktisk kan google brukes til svært rettet annonsering på nettet. Det kan også Facebook brukes til. Nå er det en saga blott. Slik jeg ser det har Element ca 100 stålverk i Usa som potensielle kunder Jeg har begrunnet flere ganger hvorfor jeg tror ingen av disse er interessert i tokens. Jeg tror Element aksjoneærer tror at bare det kommer et TV innslag, kommer haugevis av potensielle investorer til å kjøpe aksjer, eller tokens. Det tror jeg ingenting på.
Redigert 21.01.2021 kl 08:42 Du må logge inn for å svare
Lille
15.03.2018 kl 20:24 11348

Den linken om tidligere bud på gruven i Filippinene har jeg lagt ut mange ganger. Magefølelsen din er full av helium. Det må være tungt å sitte i selskap som omsetter sine aksjer i sneglefart. Canamex er en evighet fra produksjon. Har du noe positivt å si om ELE etter all info jeg har gitt deg med teskje?. Krypto har fått folk til å åpne opp øyene med tanke på verdier i ELE. Har du lest hva Sæter sier? Han fokuserer kun på verdien i AMI. Kanskje TV showet får enda flere til å åpne opp øyene sine? Hvem vet? Du burde fortelle folk det du kan om dine investeringer ikke kverulerer/ vinkle alt negativt om ELE. Bra at du skriver at det er din oppfatning/ gjetting av hva som er betalt og ikke. Den mavefølelsen du snakker om kan ikke være så god. I henhold hva du har fortalt om investeringen i NOM. Hvor langt er de unna å produserer?
Redigert 21.01.2021 kl 08:42 Du må logge inn for å svare