NANO: RSI på 20. Kraftig oversolgt!

alan
NANO 13.11.2017 kl 18:20 3411

RSI på 20.11 er faktisk det laveste jeg har sett, siden NANO var kraftig oversolgt på nær 12.00 kr i oktober 2015.

Ta plass. Rekylen blir brutal og voldsom.....
Redigert 19.01.2021 kl 11:59 Du må logge inn for å svare
alan
13.11.2017 kl 19:38 3287

Tjaa, ser at det er mange som baisser NANO for harde livet nå.
Baissetrådene spretter opp som paddehatter. Dette er kun for å drukne de seriøse trådene med faktainfo.

Så kan man jo spørre seg om hvorfor de bruker så mye tid på dette.....

Ikke la dere lure av av disse taskenspillerne!
alan
13.11.2017 kl 19:58 3345

Dessverre får nett trollene fritt spillerom på Hegnar Med admin sin velsignelse. Ser det ut til.

Så det er tydeligvis fritt frem for å servere den ene løgnen større enn den andre.

Det er bare å gratulere trollene. Men bare minner om hvordan det gikk da sola rann....

Fant en sak om Hegnar forumet på nettet. Link under. Tipper jeg snart er utestengt jeg også.
Men det bryr jeg meg lite om. Fokus blir på andre forum fremover.


Link:

http://kulturdrops.blogg.no/1510586219_spr_masseflukt_fra_hegnar_online.html

Vi kan ikke ha det slik i dagens samfunn at ulike nettroll kan gjemme seg bak anonyme brukernavn
uten en administrator som tar affære. Slik er det dessverre på Hegnar Online i dag.......
Redigert 13.11.2017 kl 20:07 Du må logge inn for å svare
Nanofreak :)
13.11.2017 kl 23:35 3087

Folk er negative og bajserne holder på for harde livet, høres ut som et perfekt tidspunkt for en helomvending av kursen. Det kan jo passe meget bra når vi vet hva som Nano har guidet, og som er på timeplanen de neste ukene.
Angående administrator så får vi tro de tar tak i det framover, foreløpig er det vel minst like ille som før?
alan
14.11.2017 kl 07:47 2967

Hmmm

Har vært på forumet siden 1999 og baissingen øker bare på og har blitt mere utspekulert og målrettet igjennom
årene. Men det som skjer på NANO trådene er det verste jeg har sett. Sålangt

Jeg har selv påpekt det flere ganger ovenfor admin men man når ikke frem der i gården.
alan
14.11.2017 kl 07:47 2970

Hmmm

Har vært på forumet siden 1999 og baissingen øker bare på og har blitt mere utspekulert og målrettet igjennom
årene. Men det som skjer på NANO trådene er det verste jeg har sett. Sålangt

Jeg har selv påpekt det flere ganger ovenfor admin men man når ikke frem der i gården.
saga68
14.11.2017 kl 10:02 2771

Fullstendig enig med alan. Aksjen er kraftig oversolgt. Har benyttet anledningen til å kjøpe hele veien
Londonmannen er veldig forsiktig når han skriver at feiltolkning har medført at kursen har falt. Mener det er bevisste forvrengninger av
hva ledelsen informerer. De som tror mer på baisserne enn de som beriker forumet - får bare ta konsekvensene av egne valg - når de bekreftede positive meldingene kommer om kort tid og aksjen tar fart.
SafeInvest
14.11.2017 kl 10:12 2766

Nå var jo Stinke kanskje det verste trollet Nano trådene har hatt på lang tid, var bare ute etter å hetse folk med ulike mening enn han selv. Ikke hadde han noe vettugt å komme med hele, skulle bare opptre som et slags forumpoliti og meningsdiktator.

Merkelig at han tør å fremstå med fullt navn etter bisarre opptreden han hadde her inne på HO. Den mannen er ikke ved sine fulle fem, fyren var jo rabiat og krakilsk til tider!
Nanofreak :)
14.11.2017 kl 12:09 2733

Stinke har da bidratt til mye bra info og i diskusjoner, at han har tatt igjen på noen usaklige personer er forståelig.
Han er på andre forum også, har aldri sett noe usaklig krangel der.
SafeInvest
14.11.2017 kl 12:18 2703

Da har vi tydeligvis diametralt motsatt oppfatning av vedkommende.