Median duration of response vil øke ved neste oppdatering.

Slettet bruker
NANO 22.07.2019 kl 09:14 11481

Tar meg den frihet å låne denne fra HanSolo på Tekinvestor. Her forklares det veldig bra hva vi kan forvente oss.

http://www.nordicnanovector.com/sites/default/files/Nordnet%2028-02-19.pdf 8
side13 mDOR for CR er nå 20,7mnd, dette kan teoretisk bli ikke målbart da pasientene kan dø av noe annet
9 av 21 som fikk CR har sluttet å respondere. 5 av de som er under mDOR responderer fortsatt
Det ser ut som det er veldig stor sjanse for å nå mer en 24 mnd mDOR for pasienter som oppnådde CR
fra ash 2018:
http://www.nordicnanovector.com/sites/default/files/presentations/ash-slide-presentation-021218.pdf 3
side 11 mDOR 9mnd middlertidig
Det var da 7 passienter under 9mnd som fremdeles hadde respons. 3 av disse 7 med CR!
Det er/var nok at kun en av disse når 13,5 mnd for å øke mDOR til 13,5mnd
4 stk under 15mnd respons må respondere til eller lengre enn 15mnd for å øke mDOR til 15mnd.

Summen av dette sier at det er veldig stor sjanse for at mDOR er 13,5 eller høyere for denne gruppen,
men dette gjennspeiles ikke i kursen.

Gjennomsnittlig responstid(antall mnd respondert totalt delt på antall pasienter) grafisk avlest fra side 11:
14.4mnd (da er det fortsatt 22 som responderer og som kan øke snittet.)

For dem som regner verdi av medisin ut fra mDOR kan man forvente en verdistigning på mist 50% uten at produksjonskost øker
Redigert 20.01.2021 kl 08:13 Du må logge inn for å svare
TeeJay
25.07.2019 kl 21:23 4559

Ja... jeg har aldri giddet det før, men troe jammen jeg blokker han jeg også nå. Han har jo liksom krysset fullstendig over i fantasiverden, og det er ikke lenger noe fornuftig underholdningsverdi engang, på galskapen.

Blir fredfullt
Slettet bruker
25.07.2019 kl 21:26 4559

Hyggelig at NANO rører litt på seg. Når sommeren er over starter festen. Det er mye spennende som skjer fremover nå. Jeg tror vi i tillegg til forventede meldinger kommer til å få et par overraskelser.

Jeg gjentar: HOLD!
Sydney
25.07.2019 kl 23:33 4456

Høsten 2016.. alt startet 22 august den gangen.. kanskje det gjentaes.
Slettet bruker
26.07.2019 kl 09:59 4340

Morsomt å tenke på at jeg kan skrive det jeg vil av nøytral, profesjonell analyse om selskapets tilstand fordi alle frustrerte stortapende NANO-haussere har blokkert meg.
Evt. nye tilsvar med psykiatridiagnoser mot meg vil jo bevise at de ikke har blokkert meg likevel.
Og for ordens skyld: NANO fortsetter som vanlig IKKE slik hausserne gauler om, men akkurat slik jeg har sagt; vaker sidelengs i trendrom 30-45, p.t. nærmere bestemt 35-38.
Kurs er derfor nå: 36-tallet (dvs. ned en liten halvprosent, mens bl.a. TeeJay var begynt å feire at aksjen skulle flakse videre fra den lille turen oppom 37, og erklærte at jeg hadde "bommet" igjen...)

PS: Nå vil jeg gjerne presisere at jeg helst vil at aksjen skal stige mer enn dette, jeg sitter tross alt med drøyt 22 tusen aksjer nå, og vil gjerne ha dem opp i 38-39 før jeg gevinstsikrer igjen. For så å hente dem inn igjen på 34-35, osv. "Ad libitum, enn så lenge", som profeten sa :-)

Redigert 26.07.2019 kl 10:11 Du må logge inn for å svare
TeeJay
26.07.2019 kl 10:10 4318

Å så nydelig med en blokkert Korsar:
«I can see your lips moving, but all i hear is : blah-blah-blah»
Slettet bruker
26.07.2019 kl 10:11 4314

Hehe, der kom første ufrivillige komikk
dr. Stockman
26.07.2019 kl 10:59 4250

"PS: Nå vil jeg gjerne presisere at jeg helst vil at aksjen skal stige mer enn dette, jeg sitter tross alt med drøyt 22 tusen aksjer nå, og vil gjerne ha dem opp i 38-39 før jeg gevinstsikrer igjen."
Når aksjen nærmer seg 39 kr er den vel godt på vei til brudd opp, så jeg skulle tro at man da heller burde sjanse på at konsolideringen er unnagjort. Mitt utgangspunkt er ihvertfall at aksjen har vært grovt underpriset, og at det ikke er mer enn man bør forvente at aksjen henter seg noe inn igjen. Fra 38 bør ikke veien nødvendigvis være lang til 45. Og snakker vi om litt lengre sikt - som utover mot slutten av året - bør aksjen ha langt mer inne.
Slettet bruker
26.07.2019 kl 11:26 4210

dr.,
ditt resonnement her kan være like gyldig som mitt, ikke minst siden jeg ser at du har lært deg å hensynta støtte- og motstandsnivåer i din DAGLIGE omgang med aksjer (i kontrast til der man tar et fundamentalt/mer langsiktig valg om å enten sitte gjennom all slags prøvelser eller omvendt; ikke har trua, og selger på frykt for videre/langvarig nedtur).
Det vi egentlig diskuterer er jo om 38-39 i det kortere bildet betyr en motstand som vil stanse en opptur, eller om aksjen vil klare å bryte opp og begynne å jobbe mot neste motstand på ca. 45.

Vel, min trading-policy er faktisk ganske konservativ, dvs. at jeg heller sikrer profitt litt før slikt blir bevist. Dvs. at jeg vil tendere til å sikre gevinst hvis aksjen begynner å stange mot 38-39, mens du altså har tro på at den vil gli opp gjennom der. Helt fair enough det.

Samtidig tror jeg at vi deler en mer langsiktig tro på aksjen, men der jeg hevder mye lengre horisont til ting vil ta av enn mange av de mest optimistiske her. Og derfor idioterklæres fortløpende - slik jeg ble på rundt 120 (altså for flere år siden) da jeg begynte å skrive om at oppgangen foreløpig var PREMATUR og at det ville ta FLERE ÅR for aksjen å komme tilbake på disse nivåene.
Idiotisk sagt, ikke sant? :-)
Redigert 26.07.2019 kl 11:36 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
30.07.2019 kl 20:40 3908


NANO er i form om dagen. Lite volum, men det kommer.
Lastet opp det jeg klarte rundt 34. Sitter med en følelse om at det snart smeller skikkelig her. En liten gnist så er vi oppe på sekstitallet.
Kursen i Nano har ingenting å gjøre her nede.

Ledelsen jobber for oss folkens:) snart kommer det flotte meldinger på rekke og rad.

På børs byttes penger fra utålmodige til tålmodige. Nano er et godt eksempel på det.

Følger ikke med mye om dagen da det er travelt her ute på gullfaksfeltet. Uansett, hyggelig å se at vi har nådd bunnen og er på vei opp igjen...

HOLD!

Jimmi
Slettet bruker
01.08.2019 kl 21:23 3620

Nok en fin dag i Nano:)

Må da snart komme en melding fra selskapet på oppdatert mDoR? Men for all del, jo lenger tid som går jo bedre er det. Kan vi se 15 mnd på neste oppdatering? Kanskje for mye å håpe på, men det er mulig.

Skjønner ikke hvem som selger på dette nivået. Hadde jeg tilgjengelig kapital ville jeg lastet opp enda mer!

Videre oppgang i morgen:) denne høsten og vinteren kommer til å bli heftig folkens:)

Ha en fin aften..,
Slettet bruker
02.08.2019 kl 10:47 3442

Jimmi,
hvorfor spådde du "videre oppgang i morgen"?
Hva var det du så i går som ikke markedet ser i dag? :-)
Slettet bruker
02.08.2019 kl 11:24 3394

Har du ikke fulgt med de siste dagene Korsar;)

Sjekk kurs kl 16:25

Ligger forresten inne med 1000 aksjer på 37 blank jeg:)
dr. Stockman
02.08.2019 kl 13:51 3303

Nå var det vel ingen som hadde forutsett at Trump skulle komme med et utspill som senker børsene med 2-3%. NANO holder seg etter forholdene bra.
frontal
02.08.2019 kl 15:48 3218

Hele oppgangen fra 30 tallet kom på mistenksom lavt volum... det er skummelt å tenke på.
TeeJay
02.08.2019 kl 22:54 3042

Da syntes jeg ikke du skal tenke så mye på det. Hvis det er skummelt for deg mener jeg.
MaxMekker
02.08.2019 kl 23:02 3030

Flott kommentar TeeJay :)
Har selv handlet litt nå og da. Tenker at det som jeg kan ta meg råd til under 40 kr pr.aksje er grisebilllig !!
Slettet bruker
03.08.2019 kl 20:58 2785


Nano beveger seg rolig og pent oppover for tiden. Ikke mye volum, men ok, det kommer når flere og flere skjønner at kursen stikker...

Jeg tror vi er oppe på førtitallet neste helg:) sommerferien er over høsten kommer fort. Denne høsten og vinteren gleder jeg meg til. Jeg har som sagt aldri vært så tungt inne som nå, og er veldig klar for å få presentert data fra DLBCL, Archer-1 og paradigme.

Anbefaler alle å holde på sine aksjer, eller kjøpe mer under førti kroner. Alle vet egentlig innerst inne at NANO er billig nå!

Ha en fin aften

Jimmi

ketle homeowner
04.08.2019 kl 00:03 2669

Jeg tror du gjør en god vurdering der. I ettertid kan det nok være at kjøp på 30-tallet vil fremstå som en mulighet man angrer på for de som ikke grep sjansen. Har selv ventet på den muligheten og kjøpt en god del aksjer på kurser på 30-tallet.