Element nest mest omsatt på Oslo Børs før Fox-visning

Slettet bruker
ELE 14.03.2018 kl 10:55 3383

Element nest mest omsatt på Oslo Børs før Fox-visning
en time siden · Petter Winther

Det koker rundt gruve- og kryptoaksjen Element på Børsen tirsdag morgen. På en ellers laber Oslo Børs er det lille selskapet det nest mest omsatte.
Aksjen stiger 5,66 prosent, og er allerede omsatt for 52 millioner. Også på tirsdag var det mye interesse rundt aksjen. Det dreier seg for det meste om mindre handler, men tirsdag var et par handler på over en million kroner.
Den store interessen er mest sannsynlig knyttet til at Fox Business på lørdag denne uken skal ha en episode som blant annet skal handle om Element ASA.
Falkland
14.03.2018 kl 11:09 3325

Spørsmålet er bare hvor fort den går opp til 7,-
Jeg tror i løpet av morgendagen !!
Tresvika
14.03.2018 kl 12:43 3261

Magefølelsen min sier at den ikke skal særlig høyere enn forrige topp uten melding. Håper jeg tar feil.
Men er TV programmet positivt og det kommer melding om WP og forhåndssalg av token, tror jeg den kan åpne flere kroner over siste sluttkurs dersom evt melding kommer etter børsslutt.
Bare spekulasjoner da. Skal uansett ikke selge en aksje før de eier 51% av Ami, og er i gang med leveranser av jernmalm.
Slettet bruker
14.03.2018 kl 15:51 3091

Det var spennende å se at et utenlandsk selskap laster opp. Eier nå 5% av Element. Se melding nå nylig.
Slettet bruker
14.03.2018 kl 17:53 2955

At mange gambler på luftslott er ikke noe nytt.