Zsock AS

xpand
22.07.2019 kl 23:23 1419

Nytt case på Dealflow som virker interessant. https://dealflow.no/case/zsock/oversikt

Noen som har gjort seg opp en mening om dette? Vil det bli færre med restless legs hvis det blir færre røykere? Synes muligens det er litt for lite vekt på salg, salg, salg og litt for mye på selve produktet i deres presentasjoner. Men på en annen side er det jo en enorm oppside om de klarer å nå budsjett.

Ønsker å høre om noen andre har noen tanker rundt dette caset.
JohnH
12.09.2019 kl 18:50 1047

Takk for det xpand. Vi gleder oss til å sette igang.
Stein på stein - land for land. I Norge tester vi forskjellige virkemidler, for å høste erfaringer til videre ekspansjon. Markedsføring innen feltet er ensomt og rimelig på nett. Slik at vår strategi er å nå kunden i direkte behov og da generere dette. Influencere innen dette feltet vil teste og anbefale. Å finne løsningen er det viktigste rundt denne diagnosen. Og da få mennesker bort fra tung medisin. Exit strategien er å etablere salget i deler av Europa. Vi har da et nytt produkt med stort potensial som skal utvikles. Med en god markedsandel, og et spennende nytt produkt, så mener vi at vi kan levere en meget god exit for de som ønsker dette. Hvis du ønsker mer info om dette nye produktet, så send meg en mail på john(@)zsock.no
xpand
26.08.2019 kl 14:02 1155

Takk for svar og gratulerer med at minstemålet er nådd! Blir spennende å følge dere videre.

Hva er exit strategien til selskapet? Satser dere internasjonalt med engang eller blir fokus å lykkes lokalt i Norge først? Satser dere i hovedsak på å markedsføre dere via guruer/influencere? Har dere i såfall kontroll på kostnadene dette vil medføre?
JohnH
09.08.2019 kl 11:33 1275

Hei Xpand: Jeg er oppfinneren av produktet, og jeg har aldri røykt en sigarett :) . Restless legs er i hovedsak genetisk. Type 2 er som følgeskade av medikamenter, alkohol etc, men dette er en mye mindre andel av det hele. Utbredelsen har økt kraftig de siste 20 år, og øker fortsatt. Salg: I den fasen vi har vært i til nå, så har produktutviklingen vært viktigst. Og vi er stolt over at utfordringene er løst, og produktet har maksimal kvalitet, effekt og fordelaktig produksjonspris. RLS rammete har et behov for løsning langt over en vanlig forbruker. Brukergruppen er definert og stor. Og vår relevans i søk er unik. Likeså når vi fora og influencere innen problematikken siden vi er en del av disse. Vårt hovedfokus er B2C, men vi har muligheter for B2B. Vi venter på rapport fra CEMS som skal gi oss en mapping på B2C og B2B i Tyskland, Sverige, Nederland og Danmark. Jeg kjenner B2B markedet innen sektoren i Tyskland spesielt godt, og vil gjøre mitt ytterste for å å få et godt marked i det viktigste markedet i Europa. Det ble et langt svar, hvis noe er uklart, så følger jeg tråden :)