HO - SOMMERKONKURRANSE

Hammers
23.07.2019 kl 20:39 1533

Nå er det sol, sommer og ferietid for mange her inne.
På slike dager kan man gjerne trenge litt ekstra hjernetrim for å fylle sene timer.....!.
Derfor arrangerer HO nå en liten sommerkonkurranse for store og små!

Ikke FOR vanskelig, men sånn passelig - slik at hele familien kan være samlet rundt oppgaven.
Dette inkluderer "far" - som kanskje har tatt seg "et par" brune "duggfriske" for å tilfredsstille den verste sommertørsten.
Kun ETT spørsmål er det:

HVEM tror du/dere vinner årets "sykle til jobben" konkurranse - der det i år kun er to kandidater.
a). Hydrogenbileier Jon-Andre LØKKE.
b). Bilentusiast og investor - Arne FREDLY.

Begrunnede svar bes levert innen kl 23.30.
Flott førstepremie venter den heldige vinneren!

Hilsen Hammers
Redigert 19.01.2021 kl 00:31 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
23.07.2019 kl 20:58 1506

😂😂😂😂

LØKKE ligger godt ann, så familen til Skipssjefen velge ross alternativ A som følge av manglende fuel på sin Hydrogenbil 😂🙈🙈

SS
Redigert 23.07.2019 kl 20:59 Du må logge inn for å svare
aristokraten
23.07.2019 kl 21:18 1485

Hei

Her må jeg gå imot SS. Vet at Fredly er kompis med oksen fra Grimstad, da de begge har adresse i Monaco. Hushovd har sågar tatt imot investorråd fra Fredly. Tipper at en hotshot som Fredly innehar ett par dyre sykler (mer verdt en bilen min):-) og at han sikkert av og til pleier sitt vennskap med Hushovd på sykkelsetet og visa verca.

Jon-Andre Løkke utdannet i industribyen Southampton... har jeg ingen tro på :-) (på sykkelsetet). Flink leder dog. Men syklist.. nei tror ikke det. Mulig han eier en hydrogenbil, men med sin lønning eier han nok andre fremkomstmidler som er mulig å fylle på også..

mvh aristokraten
Redigert 23.07.2019 kl 21:20 Du må logge inn for å svare
Noni
23.07.2019 kl 22:28 1442

Er det noen av dem som sykler til daglig? Det var ingen opplysninger om det.
Hammers
23.07.2019 kl 23:34 1386

Da er svarfristen ute og og tid for kåring.

Noe uventet ble konkurransen LITT for krevende for mange her inne – inkludert den jevne NEL-aksjonær.
Kun 2 svar ankom juryen innen tidsfristen. To svar med ulike vinnere.

For å gjøre en lang og krevende vurdering kort;
«Etter grundig vurdering har juryen kommet fram til at Skipssjefen stakk av med seieren.
Skipssjefen leverte en 100% besvarelse» - er deres konklusjon.

Den dagen Løkke hadde Teslaen på service måtte han bite i det sure eplet. Hydrogenbilen fikk han ikke tanket, toget sto, bussen rakk han ikke – og til slutt måtte han dra på seg kondomdrakten, finne fram sin gamle sykkel fra videregående skole (den med bukkehornstyre) – og sykle til jobb! En helsikes tur ble det for en utrent toppsjef.
Det BLE med denne ene turen siden han raskt fikk tilbake sin pålitelige EL-bil neste dag!

Juryen bemerker at Aristokratens forslag var særdeles skarpt og godt underbygget.
Det veide litt, men svaret falt litt utenfor spørsmålstillingen.

Den syklingen Fredly bedrev med Hushovd var ikke jobbrelatert (ref «sykle til jobb»)
Rosende omtale gis dog til deltakeren fra Plankebyen (?) som ikke nådde HELT opp.
Akkurat som FFK – som også gjør gode innsatser – uten å nå helt opp – de heller.

Skipssjefens spennende premie er EN natts opphold på eksplosjonsstedet på Kjørbo, Sandvika.
Ta med liggeunderlag, sovepose og avbitertang i tilfelle området fortsatt er avstengt og inngjerdet.
Benytt Google Map for reiserute. NB: Beroligende tabletter kan komme godt med under oppholdet.

Hilsen Hammers........som ønsker deg en rolig og fredfull natt i «krateret».

PS-PS:
Redaksjonen har akkurat fått inn en anonym melding der en gruppe som kaller seg «We hate SS» ber deg ta med en fyrstikkeske for tenning av bål i gropa. Dette i tilfelle det fortsatt henger igjen hydrogengass i den.
De skriver at de nå ikke ønsker mere støy fra vinneren - uten at jeg helt skjønner sammenhengen - eller hva de tenker på.
Redigert 23.07.2019 kl 23:37 Du må logge inn for å svare
aristokraten
23.07.2019 kl 23:50 1371

Stiller meg i kø... blandt gratulantene til SS. Vel fortjent hilsen en som alltid har hatt sans for aristokratene fra plankebyen (De har sjarm både laget og tilhengerne) pluss en god dose tradisjoner og min tidligere helt Per Egil Ahlsen. Men mitt hjerte står i Brann. Er født og oppvokst i Bergen og har nettopp overvært nydelig fyrverkeri fra min terrasse i vakre Sandviken som en sluttstrek for Tall ship races. Stolt og kry fra Bergen by:-). Nok om meg og mitt:-). Nå skal resten av ferien nytes i gode varmegrader.

Mvh aristokraten
Hammers
24.07.2019 kl 00:02 1350

Pussig nok - da overtok dere stafettpinnen for Tall Ship Races fra nettopp Fredrikstad.
Jeg overvar utseilingen. Et flott syn.

Hilsen Hammers
Slettet bruker
04.08.2019 kl 21:10 1131

Denne gikk meg hus forbi, men takk.
Har vert meget travelt i det siste. Hvor kan jeg hente premien :-)

Eller skal jeg bare sprette noen bobler selv, og feire ?

SS
Hammers
04.08.2019 kl 21:54 1093

Ja, jeg tror nesten at du må gjøre det på den måten - sprette noen bobler sjøl.
Du skjønner, siden premien aldri ble hentet tok jeg den heller selv - da jeg var redd for at den skulle gå ut på dato.

Den var veldig leskende og god ila de varme dagene vi nylig hadde 🍺🍺🍺!

Hilsen Hammers
Slettet bruker
04.08.2019 kl 22:08 1078

Den var deg vel unt. Har heldigvis et bra lager av bobler, så jeg skal nok finne noe som passer, Hammers.

Har nesten ikke hatt tid til aksjer eller forum siste tida, maling og ferie om en annen.
Hvordan går det med hydrogen aksjen, har den vert over 7,50 hvor jeg solte og anbefalte andre å selge? Eller har den tikket nedover? Får se på kursen i morra hvordan den har gått siste par ukene. For sliten pr nu!

SS