AXA viser vei, for de som ikke har gått seg bort !

tenketanken
AXA 24.07.2019 kl 10:08 23386

Godkjent men …?? Topplinjen sviktet -24,72 % under trend dvs. -1,7 % under Q1 talla .
Dette bekymrer meg egentlig svært lite da dette kvartalet bare har bygget et overheng ,
som først blir utløst på Q3 talla. Dette er en kjent problemstilling vi får se mer av, som
gjør at vi må periodisere hvert Q for å få frem det underliggende resultatet.

OPERATING EXPENSES kom inn nærmest nøyaktig på trend 69,94% Q1 nå 63,91 % Q2
Det er en fantastisk utvikling med ytterlig -6,03 % ned også dette kvartalet.

KOSTNADSREDUKSJON berget alene HELE resultatet for dette kvartalet i AXA !!!

DEPRICATIONE kom inn 0,41% over trend en svak økning, men GODKJENT !
FINANS : Noe opp 2,7% over trend ,Fra 16,16% i Q1 til nå 19,2 % i Q2 Er innafor intervall, men obs !!!
EBIT 26,98 % Q1 nå 33,77 % EBITDA 30,06 % Q1 nå 36,09% Q2
Overskudd før skatt : 10,82% Q1 nå 13,57% Q2 (alt av Net.Revenue)

Konklusjon ,skuffende topplinje som må periodiseres. Da fremkommer et fantastisk underliggende resultat for Q2.
Dette vil garantert vises i Q3 som sammen med ytterlig kostnadsreduksjon og overheng ,vil bli et historisk godt kvartal. Lykke til !
Redigert 16.03.2023 kl 22:03 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
11.08.2019 kl 20:44 3261

Fine innlegg TT. Tommel opp 👌🏻

SS
tenketanken
11.08.2019 kl 20:28 3282

Funderer
Nei, du skal ikke la deg provosere av noen, Hammers er grei han, alle har sin agenda.
Du har mye rett i at svartmalingen av AXA fra enkelte, har vert langt utenfor hva de kan dokumenter fra fundamental analyse.
Det som er skremmende å oppleve er når noen, tror at andre tar hensyn til slike destruktive utspill.
Plukker man en bit her og en bit der så blir det som et puslespill, med biter som ikke vil passe sammen.

Kvike11
Greit det ,men litt skal man tåle. Synes ikke verken SS eller Hammers fortjener dårlig omtale, så langt er det saktelig og forståelige mening / forskjeller.
Vi har vert utsatt for et sektor kræsj, pga. av mediekjøret først mot inkassosektoren, og så mot forbruksbankene. Myndighetenes lovregulering skaper usikkerhet, men etter vert vil virkeligheten igjen bli sjefen. Ja, viktig poeng, stadig bedre resultat og kostnadskontroll.
Sverige har vert igjennom noe av det samme. De legge nå ut innkreving av offentlig gjeld på anbud, for innkreving av inkassoselskapa.

Bjørn72
Du er kanskje den jeg først "så" på forum, som talte Axa sin sak best av alle.
Du står frem med ryddige og gode argumenter, og utrøttelig hevder de med rette.
For min del er jeg som du, sikker på at langsiktighet skal bli godt betalt.
Vi forlater ikke AXA på puppestadiet, vi sitter til AXA folder ut sine vinger og flyr

SLUTT !
Tok meg den friheten, siden det er min tråd å svare alle. Normalt svarer jeg tilfeldig eller ikke. Vil ikke fremstå som en sensor for andres meninger, og ser heller ingen grunn for å forsvare hva jeg sier som det eneste rette. Håper at noe kan være til ettertanke, og noe kan spre en kime til ytterlig skrive kløe rundt utfordringen til AXA
tenketanken
11.08.2019 kl 20:17 3299

Får lage en lett potpurri over helgens meningsytringer, om det er støy eller musikk får deres musikalske evner avgjøre.

Hammers
Savner en litt ydmyk og spørrende Hammers, spesielt når en erklærer manglende kompetanse og presiserer at en ikke bryr seg.
Teknisk analyse har jeg brukt hver eneste dag i over 20 år Aksje/Valutta, da vet du at jeg og alle andre allerede ser det du ser
Kjøpte min første Nel aksje på vel 3 kr, derifra korr. den ned til 1,7. Da hørte vi nøyaktig samme omtanken, som siden har låste seg i transens forbannelse. Prognosen er heldigvis som før den skal NED, men nå etter å ha vert på kr 9,3 Herifra er jeg enig !
Hammers skriver : ”18.06-2018 På Kurs 3,03 "småpositivt" å se i chartet til NEL.”
Hammers skriver : ”01.11.2018 På Kurs 3,70 KLART SALGSSIGNAL! Dette er en NØYTRAL faktaopplysning fra virkeligheten ”
Dette viser BARE hvor vanskelig aksje kan være !
Bingo123
Meget godt spørsmål, med tanke på at alle kjøp er på langt høyere nivå. Mange sitter meget bra lastet,
kan være så enkelt at de er fullkjøpt m/grei snittkurs Inkl. tildelte aksjer.
Det viser faktisk også noe positivt, nemlig at de er komfortable uten snittbehov.
Mer suspekte tanker, ligger dessverre utenfor mitt hode !

Popcorn
Virker som en kald og rolig fisk som svømmer dit du vil, og ikke er avhengig av å følge stimen. Den som leter etter gull, går ikke i flokk !

Lisleby
Du har taket på den virkelige verden, og argumentere deg balansert gjennom vanskelige
spørsmål som trenger svar. Viktige med personligheter som greier både å ta og stå på
vanskelige avgjørelser, og samtidig være ydmyk for hva andre mener .

Mr Marked
Herlig å lese et innlegg og kjenne at poenga i historien treffer.
Det gjør selvsagt også noe med meg, når jeg finner sammenfallende tankegang som ”adder” kunnskapen.
En hver må tenke selv og ta sine selvstendige avgjørelser, slik nettopp du beskriver

SS
Jeg føler at vi 2 har ganske sammenfallende grunnsyn på AXA,.
Innimellom flipper du litt utover mine grenser, og utfordrer meg på en tankegang jeg ikke er spesielt god på.
Foreløpig deler jeg dessverre ikke din nåværende markedsbeskrivelse, da vi enn så lenge har en system krise foran en finanskrise.
Største krisen er oppbygging av gjeld som før/siden må brytes ned med langsiktig renteoppgang, fremfor nye kvantitative lettelser og rentenedgang.
Så får vi se da .
Det er mange av de spørsmåla du stiller som jeg er helt enig i ,Warrants er også et slikt spørsmål, her har du en utfordring !

Slettet bruker
10.08.2019 kl 16:19 3580

Funderer;

Hva kostet de dyreste axa og B2H aksjene dine i din beholdning. ? Spør ikke om snitt, men de dyreste:-)

SS
Slettet bruker
10.08.2019 kl 12:43 3672

kvike11! Mistenker at Hammers er SS, han er flink til å forstå teknisk analyse, men ikke bidrat noen verdens ting om Axactor
Som selskap. Tenk at Axa har et meget god management kommer fra Lindorf ,klassens beste datasystemer i forhold til konkurrente,bare det vil gjøre
Sterk økning i vekst innkreving fra skyldren.reo investeringer i Spania levere bra. Operasjonell drift i 6 land. Disse baisserne snakker bare svada og skjønner seg ikke på hvordan ting skapes bygges sten på sten til å bli en solid selskap som vil generere gode utbytter til aksjonærene frem i tid. Og da er aksjekursen helt annet en vi ser i dag. kurs på 16.80 er en stor vits og de som ikke har sterk psyke selger seg ut til Co investoren. Høsten blir utrolig spennende.å være aksjonær .lykke til de som forsatt holder ut dette . Og Inn, investec skulle smakt sin egen medisin. Og Hegnar media poste noe fra et så useriøst analyse selskap er helt uforståeleg .
Redigert 10.08.2019 kl 12:55 Du må logge inn for å svare
Kvike11
10.08.2019 kl 12:28 3686

Tak Bjørn72 , der er for mange der kun vil skrive dårligt om AXA og flere af dem er samme person som Skibsknægten, kalder sig chefen og Hammers. Tror det er en meget ung person der har fundet ud af at han kan skade en masse mennesker på den måde..
AXA er gået ned i kurs takket være USA og de banker der er de største svindler og hvidvasker i verden , der har ansat analytiker til at manipulerer kurserne, godt hjulet af net aviser.
Hegnar er også blevet en af de dårligste netaviser der er i Norge, dårligste kurs informationer af alle, og gamle nyheder fra nordnet.
AXA tjener faktisk mange penge, er muligvis ved at starte bank ( kun rygter ), nu skal de som alle nystartet virksomheder have styr på omkostningerne ( løn)
Strong buy
Funderer
10.08.2019 kl 11:43 3728

Har egentlig ikke tid men blir småprovosert av ⚓🚤 . Kjenner ikke særlig til denne Hammers , men treff i Nel 🤦‍♂️. Nesten alle viste vel Nel skulle ned da den plutselig gikk over kr 10 .Tingene han nevner ang røde tall og slikt vet da de fleste , hvordan det går med Nel i fremtiden er det ingen som vet . Husker ikke helt ang Nas , kansje jeg tar feil , men mener å huske at den gikk meget meget høyt mens H spådde ned . Aksjer går jo mye opp og ned så vis man ser ett år frem og vender og vrir på det så vil man jo få rett . Slik jeg kjenner deg svartmaler du kun Axa for egen vinning , så Hanibal har jo rett om at du ønsker skremme .
Slettet bruker
10.08.2019 kl 11:20 3753

For Hammers spiller det ingen rolle hva AXA leverer av tall, driver med eller noe annet.
Han ser på chart hvordan, DU, MEG - og ALLE ANDRE har brukt kjøp og salg knappen siden starten.

Teknisk vurdering kalles DET - eller Teknisk Analyse om du vil.
Hammers er en meget dyktig mann, man ikke skal kimse av. Han bidrar med svært gode analyser, og vurderinger, GRATIS.
Se bare på hans treff i NSG, NAS, NEL, og mange andre selskaper, selskaper som bl.a i dag ikke lengre eksisterer, men som han forutså gikk dunken lenge før.....!


SS
Slettet bruker
10.08.2019 kl 10:55 3780

Skal vi ikke si at Axa skal ned til 10øre ferdig med denne diskusjonen ,møkka lei slike basser synsere som skipssjefen hammers med flere,, bare forsett å skrem småaksjonærende å selge. Axa leverte 10mill euro før skatt. De som ikke klarer å forstå at dette selskapet vokser og vokser kommende kvartaler. kursen er kynisk manupulert i lang tid. Denne analysen fra Joachim Svingen totalt bak mål. Framme med investec tekniske analyse. På usle 16.80 settes det opp massivt med sperreposter og det er en grunn for.
Dette selskapet blir en gullgruve etterhvert. Men nå er det bare verdiløst gråstein. Lykke til de som forsatt holder ut. Hammers skjønner seg ikke på forettning modellen til Axactor.
Slettet bruker
10.08.2019 kl 10:22 3812

Helt enig, AXA leverer, så for min del er børsklima usikkerhet nr 1, deretter hva planen til Fredriksen er som nr 2.
AXA som sådan, leverer over mine forventninger. Men når DNB som løfta denne gang på gang er taus som en østers, og ingenting skrives lengre i media utover børsmeldinger, Fredriksens kjøp, og kjøp av portiser, da er noe avtalt etter min mening.

Vi som var med fra starten vet hvordan en DNB sak kunne løfte denne 2-3 kr (20-30 øre før spleis)!
I dag er alt annerledes!

Mistenker denne Tenketanken for å være relativt fersk i gamet ang AXA, og at han dessverre ikke ser det vi som har vert med fra dag en ser, det gjelder forsåvidt en del andre HO brukere i axa også. Derfor blir det litt vanskelig å nå inn til naive lesere her, som kun har 0-1,5 års erfaring med AXA.

SS
lisleby
10.08.2019 kl 10:15 3820

Ja er det scenarioet så må hver enkelt vurdere om de skal kaste korta eller være co-investor med de store. Uansett vil resultatene til axa bidra til en reprising etter hvert. Den store usikkerheten for meg er børsklimaet fremover.
Redigert 10.08.2019 kl 10:16 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
10.08.2019 kl 10:07 3834

De handler da i andre selskaper hans mann sitter. Har selv vert aksjonær i MHG, FRO/FRNT2012, SDRL, og alle disse plassene kjøper Fredriksens mann/kvinne, aksjer.
Mener også i Golden Ocean at jeg minnes innsidekjøp av Fredriksens folk.

Det at INGEN finner axa billig mtp å kjøpe, vekte seg opp, finner jeg utrolig rart. At ikke Ferd Andresen kjøper, som har mye penger, og kjøpte "dyrt", er helt ubegripelig.
Kunne nevnt mange andre. Se bare i B2H hvor mye mange kjøpte nede på 14-11 kr spennet, ingen av disse trodde vel på 8 kr (de burde lest SS sine varsel på HO) !
Det er dette her jeg stusser mest på i AXA, og jeg heller mot at det foreligger en plan som Topp20 er innforstått med, som gjør at de holder fingrene fra bordet en stund. Skulle det stemme, vil jeg jo tro at denne planen må ende med en "normalisering" av aksjekurs, og gi disse en form for gevinst etter mange år i minus.
Men hva planen er, og tidslinjen - det vet nok bare Fredriksen, og Topp20.

SS
lisleby
10.08.2019 kl 09:50 4134

Jeg er enig i at det er rart at ingen andre av de helt store kjøper. Når det gjelder Fredriksen sin mann i styret har jeg ikke erfaring med hva som er gjort i lignende selskap hvor Fredriksen er inne og har en representant i styret. Kan hende det er en avtale om at han ikke skal handle i egenregi så lenge han representerer Fredriksen?
Redigert 21.01.2021 kl 06:47 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
10.08.2019 kl 09:44 4142

Det jeg ikke begriper er, hvorfor kjøper ikke Fredriksens mann i styret aksjer? Han har ingen.
Hvorfor kjøper ikke de andre, for de kjøpte rundt 10 kr opp.

Mye som ikke henger på greip her, og jeg tror mye her er avtalt spill.

SS
Redigert 21.01.2021 kl 06:47 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
10.08.2019 kl 08:51 4190

Det er nok små aksjonærene som for det meste forsvinner her ja som det har gjort i nesten 1/12 år nå.
De store har økt jevnt og trutt hele tiden de har nok ett lengre perspektiv enn den vanlige mann og kvinne på gaten.
Det totale antall aksjonærer de siste år er kraftig ned,,og det som jeg ser på som en godt tegn.
Og når AXA toget går vil ikke jeg stå på perrongen, da øker jeg heler beholdningen på uker det faller mye, for jeg er ikke moe kortsiktig spekulant her har jeg de lange
glassaugene på.
Lykke til med AXA aksjen og God helg.
Redigert 21.01.2021 kl 06:47 Du må logge inn for å svare
lisleby
10.08.2019 kl 07:29 4232

Hammer. Du sauser det hele sammen nå som det passer deg. Det er blant småaksjonærene det har vært storsalg de siste 11/2 årene. De 30 største aksjonærene har økt fra 55,7% i mars 18 til 61,2 i juni 19. Tilsvarende ned for «småaksjonærer» fra 44,3% til 38,8%. Så å snakke om en gjeng med ulver og storaksjonærer som selger seg ut i den forbindelse er tull. Tvert i mot er de store veldig stabile. De bevegelser som er her med at First har solgt og US Bank og noen andre, vel det er ikke annerledes enn det som er ganske naturlige justeringer og endringer i prioriteringer fra fond som vi også ser i andre selskap. De har da solgt til andre store aktører som med viten og vilje går inn i dette selskapet, vet de noe du ikke vet? Det kan godt være at du får rett med hensyn til videre nedgang, men vær redelig i din argumentasjon.
Redigert 21.01.2021 kl 06:47 Du må logge inn for å svare
Popcorn
10.08.2019 kl 01:04 4308

Supert-takk for svar;-)
Redigert 21.01.2021 kl 06:47 Du må logge inn for å svare
Hammers
10.08.2019 kl 01:02 4313

Ja - slutt herfra!
Redigert 21.01.2021 kl 06:47 Du må logge inn for å svare
Popcorn
10.08.2019 kl 00:59 4317

Er du helt sikker på det?
Redigert 21.01.2021 kl 06:47 Du må logge inn for å svare
Hammers
10.08.2019 kl 00:57 4319

Samme for meg.
DU er EN - de andre er en hel haug!

Hilsen Hammers
Redigert 21.01.2021 kl 06:47 Du må logge inn for å svare
Popcorn
10.08.2019 kl 00:54 4322

Mulig det Hammers, men jeg har ingen skjult agenda, Hvis jeg tar feil så er det kun meg selv det går utover, men jeg tror jeg har rett:-)
Redigert 21.01.2021 kl 06:47 Du må logge inn for å svare
Hammers
10.08.2019 kl 00:47 4326

Da kjemper du mot en malstrøm!
Til slutt blir man sliten - og gir opp.

Hilsen Hammers......uten aksjer, men som ser hva andre (store) aksjonærer har gjort over lengere tid.
Redigert 21.01.2021 kl 06:47 Du må logge inn for å svare
Popcorn
10.08.2019 kl 00:25 4342

Jeg kjøper fortsatt jeg...
Redigert 21.01.2021 kl 06:47 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
09.08.2019 kl 23:54 4362

Tenketanken, hva tenker du om at vi ikke ser innsidekjøp på disse lave nivåene ?
Redigert 21.01.2021 kl 06:47 Du må logge inn for å svare
Hammers
09.08.2019 kl 23:23 4392

Tenketanken.
Ikke at jeg bryr meg, men du bør ta en titt på selskapets 3 års chart her inne på HO.
Det har foregått et kontinuerlig nedsalg fra sept 2017 (med noen små rekyler på veien).

Du er EN aktør.....som kjemper mot en glefsende gjeng med ulver som bare selger og selger!
Hvorfor gjør de det? Jeg har ingen peiling. Vet DE noe som DU ikke har fått med deg?
Dine medaksjonærer har uansett rømt skuta over lengre tid - og stadig vært glade nok for å komme seg ut til en lavere kurs.

Bruddet på 17,50 representerer et nytt salgssignal!

Hilsen Hammers.
Redigert 21.01.2021 kl 06:47 Du må logge inn for å svare
tenketanken
09.08.2019 kl 23:10 4406

Lisleby

1000 takk, God Helg !
Redigert 21.01.2021 kl 06:47 Du må logge inn for å svare
lisleby
09.08.2019 kl 23:03 4417

Deilig med kvalitetsinnlegg på en axa tråd!
Redigert 21.01.2021 kl 06:47 Du må logge inn for å svare
tenketanken
09.08.2019 kl 22:52 4430

Det var ikke bare en kort forklaring SS ,den var dessverre feil, Kan røpe jeg kjøpte
min første aksje i AXA på kr 1,70,- uten det er noen dramatikk. !
Jeg skriver ikke på forum med min VPS som manus , jeg forholder meg bare til
målbare og kontrollerbare størrelser og det bør du også ta mål av deg å gjøre.

U.S. Bank National Association er hva du henviser til .De kom inn og ut av lista
samme uke. Var borte fra topp 20 lista mandag uke 31
Basert på faktiske kurser for uken, er det ingen grunn for å påstå noe tap.
Det at de solgte til Fredriksen er da ikke noe dramatikk, han kjøper blant mange
andre der noen velger å selge.

Ja, jeg skjønner du ser Armageddon rundt deg, og hvem vet hva som til slutt skjer ?
Jeg velger inntil videre å forholde meg til den virkelige verden, og lener meg på
min lidenskap makro økonomi når det blåser som verst
Dermed skal det mer til enn en inverted rentekurve i USA, før jeg får blackout og
begynner å snakke i tunge.

Skipssjefen Funderer på om jeg er Hanibal, he he morsomme de to karene
Tenk videre på den saken, God helg !

God helg Bjørn72 !
Redigert 21.01.2021 kl 06:47 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
09.08.2019 kl 21:16 4486

F;

Hvordan fant du utav det?

SS
Redigert 21.01.2021 kl 06:47 Du må logge inn for å svare
Funderer
09.08.2019 kl 20:13 4525

Hanibal . 🚤⚓ og tt er mest sansynlig samme person .
Redigert 21.01.2021 kl 06:47 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
09.08.2019 kl 17:54 4599

Hjertens enig med din begrunnelse ,kynisk måte aksjen presses nedover og det er ikke uten grunn. Forsett og del dine tanker Tenketanken bare å overse Skipsvraket,det har jeg gjort for lengst. god helg
Redigert 21.01.2021 kl 06:47 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
09.08.2019 kl 17:24 4639

Svært subjektiv vurdering basert på blodrødt VPS er min korte forklaring. Stor aktør solgte nylig til Fredriksen direkte, trolig med stort tap.

Minner mer om ønsketenkning. Mange tror at 10 års bullmarked vil avløses av elendighet, noe som i høyeste grad vil prege axa også.

SS
Redigert 21.01.2021 kl 06:47 Du må logge inn for å svare
tenketanken
09.08.2019 kl 16:55 4667

Ekstreme bevegelser i markedet, blir gjentatte ganger tatt i mot på antatt gode nivå. Det globale markedet søker igjen likevekt når prisingen blir attraktiv i forhold
til andre alternativer i et lavrenteregime. Det er vel det vi kaller en korreksjon.

AXA skal ha samme fokus av den langsiktige investor, da volatil prising ikke er knyttet til noen risk ved å plukke opp aksjen på bedre kjøpsnivå.
Med andre ord vil en kvalitetsaksje som AXA for den langsiktige investor, bare fremstå mer og mer attraktiv ettersom volatiliteten bare øker P/B
Typisk for selskaper som vokser på underliggende verdier med fallende kurs ,er rask innhenting og uventet reprising med heftig kursoppgang.

Axa har alle slike kriterier for en kvalitets aksje, med god økonomisk utvikling innenfor en skjermet sektor.
Verdiutviklingen i selskapet blir ikke påvirket av kortsiktige volatile markedskrefter.
Gevinsten og omsetning blir hele tiden sikret, med differensierte portefølje kjøp langt frem i tid.
Utfordringene i omliggende marked blir reflektert i prisen på porteføljene ,som kjøpes mot internrente satt av bedriften

AXA `s 20 største investorene viser en langsiktighet, som taler for en sterk strategisk allianse som skal bygge selskapet for fremtiden.
Samtidig har vi en stor co-investor som naturlig ønsker strategisk eierskap for sine investeringer.
Dette har langsom bygget opp en aksje allokering blant mindre aksjonærer, som selger ut aksjer oppover i selskapet på stadig færre hender.
På den måten desimerer småaksjonærene seg selv ned og ut av selskapet, alt for ofte med store tap.
Typisk trekk ved slike bevegelser er mindre volum over lengre tid, der kortsiktig trading fra bunn skaper volatile kurs bevegelser.

Case i AXA ligger på Co-investor sin strategiske beslutning ,som hensynslaust har blitt brukt for å spille opp motsetningene blant aksjonærene.
Her har vert lansert teorier som er hinsides all fornuft ,som jeg ikke kommer til å vie en tanke her i fortsettelsen.
Ellers fastholder jeg det jeg tidligere har sagt, uten å gjenta meg selv til kjedsomhet.

Her vil forfall av warrants den 24 Okt. -19 kr 32,5, være noe som må ha STOR fokus.
Kanskje jeg senere vurdere en fortsettelse, der jeg prøver å frem alle sider av den
saken, i bytte mot en meningsfull diskusjon. GOD HELG !
Redigert 21.01.2021 kl 06:47 Du må logge inn for å svare
vikingo
02.08.2019 kl 21:52 4990

Hvis selskapet er så billig er det vel andre (PE fond, konkurrenter) som kan ta et jafs og få negativ kontroll. Selv og mange har høyere kostpris vil nok mange falle for fristelsen med 30% premie fra dagens nivå
Redigert 21.01.2021 kl 06:47 Du må logge inn for å svare
tenketanken
02.08.2019 kl 15:55 5097

Det er bare å banke fast engang for alltid, VI HAR SETT DE LAVESTE KURSENE I AXA.
Når vi ser på listen blant de 50 største aksjonærene så er hovedtrenden at de under 50 står for salg,
mens de over 50 kjøper proporsjonalt mer til høyer man står på lista.

Dette er en klassisk trend endring der små investorer reduseres i antall, ved at de selger seg oppover på lista
til større men langt færre investorer som ligger long.
Til lenger opp på listen en akkumulerer, så er det et signal blant de store at de ikke lenger er selger på dette kursnivå.
Derfor så forventer jeg ikke at bankene greier å formidle i etterhandel, flere større aksjesalg til Geveran på dagens aksjekurs.

Vi går derfor nå over i en stillingskrig, mellom short/long .
Dette skal etter alle solemerke få et brudd oppover, helst på lav oms. der proppen vil gå når en minst venter det !

Redigert 21.01.2021 kl 06:47 Du må logge inn for å svare
Flygeren
02.08.2019 kl 13:46 5160

Q rapporten er selvsagt studert! :)
Bare lurte på om noen var der i person og hadde kommentar til den.
Redigert 21.01.2021 kl 06:47 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
02.08.2019 kl 13:38 5172

Før eller senere betyr i klartekst det vinduet som nå er åpnet. Er du en smart investor ta handling.
Redigert 21.01.2021 kl 06:47 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
02.08.2019 kl 13:33 5183

Da er det på tide at du studerer kvartals rapporten, kan takke Gevran at kursen ligger der den gjør.fremtiden ser meget lyst ut for Axa.
Redigert 21.01.2021 kl 06:47 Du må logge inn for å svare
Flygeren
02.08.2019 kl 13:14 5199

Ikke fyllt på siden april. Da var det på tide i dag :-) uvirkelig å fortsatt få denne til så lav kurs. fikk dessverre ikke vært på Q presentasjonen grunnet ferie, men så slettes ikke verst ut. Pleier å være ein del ekstra drypp av gode nyheter på den fysiske presentasjonen om man følger godt med og har forberedt seg litt men ikke sett noen har kommet med noe innblikk i hva de pratet om annet enn de gode tallene denne gangen?
Redigert 21.01.2021 kl 06:47 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
02.08.2019 kl 11:16 5289

AXA m[ vel snart få respons på sine nye avtaler og et fantastisk 2 kv..
Redigert 21.01.2021 kl 06:47 Du må logge inn for å svare