AXA Litt Tanker om veien videre

dno=gull
AXA 24.07.2019 kl 22:08 1625

Har hatt aksjer i AXA siden begynnelsen,men har vektet meg opp i takt med resultater.
Sjelden et selskap klarer å levere som de guider gang på gang.
Plukket 200 k i dag også,aldri hatt mere aksjer enn nå.(inne nord på topp 20)

Axa kommer til å bli handlet på nivåer langt over dette om ikke så lenge.(enkel matte så lenge de fortsetter å levere som de gjør)

Nå til grunnen at jeg skriver her.

Skipssjefen nå må du ta deg sammen,i mine øyne er du et åtseldyr.Lurer uerfarene mennesker inn og ut for at du skal tjene deg noen kroner.
Leser litt på HO innimellom og husker godt deg og Statoil diskutere AXA.Da satt du godt igjen på Perongen når AxA gikk i fra 1,8-3.
Ser ut som som om du blir mer og mer desperat (syk) med tiden.

Mulig du tjener godt på trading (har mine tvil),men ydmykhet kommer du lengst med.

Vet jeg skriver på vegne av flere når jeg nå ber deg ta en pause i fra HO.

Selv om du er litt underholdene for oss proffer blir vi lei en klovn som ikke lærer seg nye triks.

Slettet bruker
24.07.2019 kl 22:13 1616

😂 du er på topp20 og lar deg irritere over SS

DETTE kronet det meste av det jeg har lest på forum så langt. En proff på HO.

Du verden. Så topp20 kjenner til ss, og lar seg irritere.
Kanskje du kan forklare meg hvorfor topp20 sitter paralysert uten å kjøpe eller selge?

Hva er det Fredriksen tillater seg over 2 år, kan du opplyse oss?

SS
Slettet bruker
24.07.2019 kl 22:19 1596

Nesten som om jeg føler Statoil!, Tomkald og MikkelVps er tilbake 😄

Gleder meg til å lese langt svar i morgen, på mine spørsmål.

SS
lisleby
25.07.2019 kl 07:54 1407

Ikke så vanskelig vel å finne ut hvem dette er SS, du som har fulgt med topp 20 i veldig lang tid?
Redigert 25.07.2019 kl 07:54 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
25.07.2019 kl 09:38 1249

Utdeling av gavepakker til Gevera fortsetter i dag??
Realistoptimist
25.07.2019 kl 12:27 1053

Sånn jeg ser det, så er det ganske enkelt med AXA... har du ikke troa på på selskapet, eller ikke har tålmodighet, da er det bare å selge snarest og bruke tida på andre aksjer! Er du derimot tålmodig og har håp/tro om 30-tallet etterhvert, så er det bare å vente og håpe at det snart er tomt med utålmodige aksjonærer som mater robotene med aksjer!