Sylvi Listhaug Beste Statsråd Ever,

Slettet bruker
FINANS 16.03.2018 kl 08:35 41576

Er ikke unnskyldningen til det politiske miljøet godt nok ? Ja da er det fan meg mange politikere som skulle vært sparket fra før om dette får kosekvens
Og nå skal man altså ha mistillit til en statsråd som tør å ta opp ukulturen systemet har.
Listhaug har min fulle tillitt . beste statsråd Norge har hatt Ever
Redigert 21.01.2021 kl 08:42 Du må logge inn for å svare
Nornodemocracy
16.03.2018 kl 12:26 13424

Om Krf og Hareide begår ministerdrap nå, er de ikke bedre enn da man ropte korsfest, korsfest, og de selv gå inn i historien lite ærefullt, da de kan ha begått kolllektivt selvmord. Man skal jo godta en unnskyldning, eller så er man ikke et godt kristent menneske, men Listhaug og Frp har jo ikke vært anerkjent som mennesker av mange på stortinget tydeligvis ved andre korsveier heller, og blitt behandlet verre enn dyr, da det tydeligvis ikke gjelder de samme reglene for Frp-ere der som andre mennesker. Ap forventer man ingenting av de har bortimot stjålet og løyet fra dag en, kan det virket som, tatt penger fra krigseilerne, og bortimot ranet fremtidige pensjonister i flere omganger bl.a. og påført store utgifter som vi og våre barn og barnebarn nå må betale en dyr pris for, og dette utilgivelige sirkuset på stortinget har Jonas og Ap ikke mye ære av.
Redigert 21.01.2021 kl 05:32 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
16.03.2018 kl 12:36 13393

Listhaug er en skaprasist og hennes antikristelige holdninger er stikk i strid med Jesus kristne budskap "du skal elske din neste".
Her er jo en av mange kronikker som viser Listhaugs sanne ansikt. https://www.dagbladet.no/kultur/sylvi-listhaugs-uttalelser-viser-at-hun-verken-forstar-hva-et-kirkeasyl-er-eller-hvorfor-noen-av-oss-lar-oss-engasjere/69608397
Redigert 21.01.2021 kl 05:32 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
16.03.2018 kl 12:50 13354

En gang til: Det er dama Listhaug jeg ikke tåler. Om den saken som det gjelder så mener jeg at de ikke trengte å si unnskyld. Det må jo gå ann å stille et spørsmål om det som blir tatt opp uten at man skal bli såre. Det forferdelige som skjedde på utøya har jo egentlig ikke noe med denne saken som ble tatt opp. Skal man slutte å ta opp saker for at noen føler seg såret og truffet kan man slutte med politikk. Jeg synes heller at Støre og co bør se seg selv i speilet ,-å si det er feil og bruke utøya som virkemiddel. Utøya var forferdelig,men man kan ikke slutte å snakke om viktige saker pga. vanskelige ting som skjer i vår verden. Enkelte ganger må man sette saker i spissen for å få mest mulig blest ...
Redigert 21.01.2021 kl 05:32 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
16.03.2018 kl 13:20 13275

Her var det ikke mye saklighet, men personangrep! Det er jo dette AP er god til.
Kan AP fortelle hvorfor vi må ha spørsmålet om at fremmedkrigere skulle miste pass og statsborgerskap ikke skal kunne gjennomføres?
For å repetere på hukommelsen, vil jeg spørre om noen husker hvor mange rettssaker og år, Mullah Krekar har fått utsatt å bli sendt ut av landet?
Han har anket at han skal ut av landet, fordi han har deltatt ibrutal krig, Jeg har sett bilder av ham med våpen.

Akkurat dette som det strides om på Stortinget. Det er bevis nok for at fremmedkrigere må fratas pass og statsborgerskap.
Dette har Stortinget vært enige om tidligere, men Støre har nu hjulpet til en ny presedens!
Redigert 21.01.2021 kl 05:32 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
16.03.2018 kl 13:27 13251

SS har seilt i svært mange år, og har pisset i alle hav.

Enkelte sjøfolk er mer oppegående enn andre, deriblandt SS. Det er bare taxisjåfører og lagerarbeidere som digger retorikken til SL. Vi andre som kan tenke og evne å mene noe, har mer oppegående tanker.

De der SL utspillene hører hjemme på røykerommene i gamledager, sammen med Rød3.

SS
Redigert 21.01.2021 kl 05:32 Du må logge inn for å svare
dreamliner
16.03.2018 kl 13:34 13208

"Årsaken til mistilliten er et innlegg på Facebook der Listhaug skrev at Arbeiderpartiet tenkte mer på terroristers rettssikkerhet enn Norges sikkerhet når de stemte mot et forslag om at man skulle frata fremmedkrigere sitt norske statsborgerskap uten at det var behandlet i domstolen først."

Hva har dette med 22. juli å gjøre?
I hvilket annet land ville man stillet mistillit til en minister p.g.a. en slik spissformulering?
Redigert 21.01.2021 kl 05:32 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
16.03.2018 kl 13:42 13181

Du gikk nok med røykstumpen i munnen å smattet,-med rød3 i baklomma din lille bøger..ler. Jeg skjønner hva du mener,men jeg er nok helt på den andre siden skipssjefen. Hadde du bare visst!!!!
Redigert 21.01.2021 kl 05:32 Du må logge inn for å svare
oto1
16.03.2018 kl 13:46 13171

Av de 165 på Stortinget og de 20 i regjeringen er det 1 -en- person som tør å si det i alle fall halvparten av landets befolkning er helt enig i.

Det ble visst en for mye for sullegjengen som "styrer" dette landet.

Jeg vet ikke hvordan man skal få byttet ut de 184 andre, men at det burde vært gjort er jeg ikke i tvil om.

Nå kan jeg bare håpe at Erna finner tilbake til Jern-Erna og stiller kabinettspørsmål på dette tullet opposisjonen har stelt i stand.

Hvis regjeringen blir felt på at landets trolig mest populære politiker blir felt av snyltere, så får det bli sånn.
Og så kan vi håpe at V, KrF, Rødt,, SP, SV og MDG ved neste stortingsvalg har 0 folkevalgte.

Håpet er ikke stort og jeg tror jeg emigrerer.
Redigert 21.01.2021 kl 05:32 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
16.03.2018 kl 13:50 13151

oto
jeg tror du er litt desinformert.
Listhaug er kanskje populær hos rasister og nynazister, men hun er også norges mest mislikte politiker. Liksom FRP er det partiet som er mest mislikt.
Redigert 21.01.2021 kl 05:32 Du må logge inn for å svare
Basse
16.03.2018 kl 13:52 13133

Statsministeren begikk en brøler i denne saken, som kan bety regjeringens svanesang.

Solberg skulle selvfølgelig ikke latt seg vippe av pinnen av at Støre dro "psykopat" kortet...han introduserte et nytt tema, "22 juli". Solberg skulle stått sterk og pressisert Støres usakelighet.

Det Solberg nå har gjort ved å presse Listhaug til å unnskylde Støres nye tema, som hun naturligvis ikke skulle unnskylde i det hele tatt, er å gi Støre legitimitet for å slenge frem "22 juli" i enhver sammenheng/politisk debatt om det opprinnelige tema. Og dermed er debatten "kneblet".

Vi kan med sikkerhet si at Norge er blitt mer utrygt med dette. For om man ikke skal kunne ha en fri debatt om dette er det sannsynlig at det åpner seg muligheter for "hull i gjerdet" ikke lukkes.
Redigert 21.01.2021 kl 05:32 Du må logge inn for å svare
Basse
16.03.2018 kl 14:04 10789

brumle

all kjent objektiv data forteller at virkeligheten er tvert om
Listhaug er den mest populære FRP politiker blant de som IKKE stemmer FRP.

Naturligvis er det heksejakt etter henne, de fleste av de poilitikerne som viser det sorte i øynene sine i denne saken, spesielt Støre og Hareide, opplever å ha "kniven på strupen" i forhold til sin egen posisjon.

Støre er ferdig som AP leder om ikke han "vinner" denne saken, etter valgnederlaget og stadig nye bunnoteringer på meningsmålinger trenger han desperat å vise frem en "seier". Han har gått til det laveste nivå etisk sett for å redde sitt eget skinn.

Hareide er i samme situasjon, men han satset på at "noen" ville trekke seg i siste liten, slik at han slapp å være den som sitter med ansvaret for å felle en borgerlig regjering til fordel for et sosialistisk mindretallskaos.

Hareide har manøvrert dristig, og han har tapt på det, uansett hva han får beskjed om å gjøre av Bondevik så er KrF nå presset opp i et hjørne.

Det eneste de kan redde stumpene på er å avvise misstillit med forankring i at de må ta en ansvar for at landet beholder en borgerlig regjering og ikke setter i gang et kaos. Krf kan berge seg som parti på dette, ansvarlighet for landet og prioritering av hvor KrF får mest igjen politisk .

Uansett, Hareide er i sin siste periode som partileder, akkurat som Støre.
Redigert 21.01.2021 kl 05:32 Du må logge inn for å svare
007
16.03.2018 kl 14:08 10780

Hva dreier saken seg om egentlig?

Kan vi ha en justisminister som på fritiden opptrer som nettroll? Ønsker vi politikkere som prøver å kopiere Trump med "sjokkerende" og ytterliggående budskap på sosiale medier? Er det greit at justisministeren syns hun står så høyt over statsministeren at hun ikke trenger å høre på instruks? Er det ok at mange av utspillene fra justisministeren er rettet mot å tekkes sin egen menighet selv om de i beste fall er på siden av regjeringens offisielle politikk?

Jeg mener nei, og Erna...vel, du vet hva du må gjøre.

Redigert 21.01.2021 kl 05:32 Du må logge inn for å svare
Turbo1000
16.03.2018 kl 14:15 10776

Hun hadde ingen behov for å unnskylde.
AP og media konstruerte en stråmann ved at budskapet var en hån mot de overlevende etter Utøya. Søkt, sleipt og utrolig heslig.

Budskapet hennes var 100% korrekt. Det var PST selv som hadde bedt om lovendringen da terrorister flyr ut og inn av landet vårt og bruker det som base mellom operasjoner. De nevnte at det var snakk om mellom 5 og 10 personer.

Må si at jeg først var uenig med regjeringen og Listhaug om dette forslaget. Det strider mot viktige prinsipper i rettsstaten. En etter en tenkepause så må jeg dessverre medgi at dette må være veien å gå. Vi lever i en tid hvor flere europeiske nasjoner setter inn sine militære styrker mot sin sivilbefolkning i et siste desperat forsøk på å redde stumpene. Bare i Frankrike var det 100 000 militære og politi i gatene for å sikre julefreden (!). Europeiske hovedsteder ser ut som de forventer tanksinvasjon når som helst (med koranklossene som er i hver bidige gågate og utenfor forsamlingspunkter). Ingen snakker om det. Men vi ser hva som skjer.

Vi må vise handlekraft nå før det er for sent.
Redigert 21.01.2021 kl 05:32 Du må logge inn for å svare
oto1
16.03.2018 kl 14:16 10777

brumlemann

Tror mer det er du som er desinformert..

100% av de jeg omgås er helt enig i at innvandringen er over styr, og at Listhaug er den eneste som tør å ta dette opp.

Og jeg omgås helt vanlige mennesker.

Riktignok ikke på Grunerløkka, der man trolig synes gjengkriminalitet, voldtekter, drap, og all mulig annen kriminalitet gir et fargerikt fellesskap.
Der er nok ikke Listhaug populær, men det er da heller ikke hennes jobb. Det er 184 andre som kan mene det.

Det kommer trolig en dag da også du vil skjønne hva Listhaug og andre snakker om.
Men da er det dessverre litt for sent, og da får du tenke over hva du har vært med og bidratt til.
Redigert 21.01.2021 kl 05:32 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
16.03.2018 kl 14:17 10780

Kan også informere om at SS aldri, gjentar aldri, har røkt en sigarett!

SS
Redigert 21.01.2021 kl 05:32 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
16.03.2018 kl 14:21 10772

Jeg er 100 % upolitisk for jeg stemmer ikke av prinsipp for jeg vil ikke mine meninger skal kobles til noe politisk part:
Fakta for alle unntatt nynazister og rasister, er:
Det var en gang en mann som tilhørte et ungdomsparti, hans oppfostring i dette ungdomspartiet, innebar å hate et annet parti intenst og legge skylden for alt galt i Norge på dette partiet. Han leste og digget retorikken til Fjordman og Hege Storhaug. En dag klikket det for ham og han forsøkte å sprenge i stykker hele regjeringsbygningen og drepte mange ungdommer og uskyldig offentlig ansatte.
Den samme retorikken som inspirerte denne mannen, bruker Listhaug. Hun legger frem et bilde av terrorister og legger til en løgnaktig propaganda tekst - hvor hun hatefullt fremlegger et budskap om at hennes politiske motstandere støtter terroristene. Mer ondsinnet og løgnaktig skal det godt gjøres å overgå.
At noe normalt menneske - foruten nynazister og rasister og antikristne - kan akseptere slik adferd, tror jeg ikke noe på.
Redigert 21.01.2021 kl 05:32 Du må logge inn for å svare
Basse
16.03.2018 kl 14:21 10764

eh.. "Nettroll" altså personer som utgir seg med meninger vedkommende egentlig ikke har, for å skape debatt og piske opp stemingen.

Det stemmer ikke med Listhaug. Man kan mene hva man vil om meningene hennes, men hun sier meningen SIN, tydelig. Det må være lov, hvis ikke har vi et demokratisk problem vi IKKE skal ha.

Det samme kan man IKKE si om Jonas G. Støre. Hvis man i det hele tatt klarer å tyde hva som er HANS mening i saker så er det i beste fall i form av en "gardering", dvs han har mer enn èn mening om samme sak.

Skal du definere Listhaug må du bruke andre uttrykk enn "nettroll".
Redigert 21.01.2021 kl 05:32 Du må logge inn for å svare
Turbo1000
16.03.2018 kl 14:31 10754

Det var en gang en gutt som ble født av to relativt fremtredende AP politikere. Den ene var feminist og medlem av kvinnenettverket. Den andre diplomat og stasjonert utenlands. De skilte seg. Den lille gutten vokste opp under den feministiske moren som forsøkte desperat å fjerne alle "mandige" og "voldelige" trekk ved gutten. Det gikk ikke bedre enn at barnevernet ble koblet inn gjentatte ganger på grunn av bekymringsmeldinger. Da pappa'n til den lille gutten kom hjem om somrene dro han ikke for å besøke barnet. Nei, han dro til Utøya for å holde foredrag og kose seg med ungdommene. Må tro den lille gutten fikk høre dette av sin feministiske mamma. Han hatet feminister, Utøya og AP lenge før han selv forsøkte seg i politikken. Da hos det partiet som han mente var lengst fra AP.
Det var noen psykologer som var inne på dette i den påfølgende rettegangen. De ble satt på gangen relativt raskt.
Redigert 21.01.2021 kl 05:32 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
16.03.2018 kl 14:42 10743

"Et nettroll (engelsk internet troll) er en person som har glede av å forstyrre og manipulere kommunikasjon på internett, for eksempel ved å skrive provoserende innlegg i et kommentarfelt eller føre diskusjoner på avveie ved å ta opp temaer som ikke har noe med saken å gjøre." (Definisjon fra store norske leksikon)
Vil nå si Listhaug i mine øyne ligner innmari på en nettrollkjærring, hun skriver manipulativt,med et usant utsagn for å provosere.
Redigert 21.01.2021 kl 05:32 Du må logge inn for å svare
007
16.03.2018 kl 14:45 10550

Hva er et "Nettroll"?
Definisjonen kan helt sikkert diskuteres, men når man gjør et søk på nett finner man
- Bevisst provoserende innlegg, unødvendig harde angrep osv.
og har lite med å late som man har andre meninger enn de man har.
Redigert 21.01.2021 kl 05:32 Du må logge inn for å svare
oto1
16.03.2018 kl 14:46 10549

brumlemann

Det største problemet er ikke de få som er offentlige motstandere av innvandring.

Det største problemet er at det er ganske mange som er mot innvandring, men får "ikke lov" til å ytre seg.

Denne kneblingen av meninger er det største problemet i hele denne saken, og den er det venstresiden i norsk politikk som har enerett på.

Og når man sterkt er uenig i noe, og ikke får lov å ytre seg, javel, så skaper det ekstremister.

Det er ikke mulig å ha en saklig debatt i Norge i dag på innvandring, terrorisme, integreringsproblemer, reaksjoner/straff eller hva vi vil.

Per nå er det altså 1 av 184 blant våre folkevalgte som tør å ta denne debatten, og det er slett ikke representativt for hva du og jeg mener.
Om du er for innvandring, og jeg er mot så utgjør vi 50% hver.

Og ingen skal fortelle meg at det er bare 0,5% av landets befolkning som er skeptisk til innvandring og integreringsproblemer.

Det største problemet i dette er ikke Listhaug, men alle som skal kneble henne og er livredde for å tape velgere fordi de ikke tør å ta kampen selv, og stå for det de egentlig mener.
Redigert 21.01.2021 kl 05:32 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
16.03.2018 kl 15:00 10525

Syntes det er hårreisende og lage sånt styr av dette.
Forslaget AP ikke var enige i var at de skulle fratas passet først,deretter prøves foran en domstol.
Det er meget betenkelig og en stor fallitt erklæring H her har utvist. De skulle stått i mot og kuttet av AP sitt 22.juli kort.
Ap med vilje gjør seg selv til et offer og kjører dette politisk brutalt frem uten hensyn.
Men greit nok håper mange vil se ironien i dette.
Her har de lenge før facebook innlegget mobbet , krenket og kommet med kun negative angrep på en oppegående Justis minister.
Og så våger de å rope at de er et offer.

Toppen av alt er det som virkelig betyr noe av sak i denne tid: ACER. Overgivelse av dette landets suverenitet ( kraft og energi) til en union vi ikke er medlem av.
Er norge okkupert? Er vi under et tyranni der de forakter meningen til denne nasjonens befolkning ? Acer blir knapt nok nevnt, enda så viktig en sak dette er.
Redigert 21.01.2021 kl 05:32 Du må logge inn for å svare
Basse
16.03.2018 kl 15:08 10514

brumle

som sagt, utav definisjonen er det de som tillegger Listhaug andre meninger enn hennes egne, de som presenterer NYE tema i en sak, det er de som opptrer som nettroll

den som bruker betegnelsen "nettroll" om Listhaugs egne politiske utspill, som hun i tillegg gjør under eget offentlig navn, de har ikke PEILING på hva et "nettroll" er. Det er ikke overraskende at Støre stiller i den kategorien. Han er jo sjelden i stand til å konkretisere egne meninger.

Det er forskjell på sterk politisk retorikk slik Listhaug er god til (hun får masse oppmerksomhet om politikken til FrP) og "trolling". Men man må naturligvis ønske å lære/innse forskjellen.
Redigert 21.01.2021 kl 05:32 Du må logge inn for å svare
orhaugen
16.03.2018 kl 15:11 10503

Takk og lov for at ingen som deg styrer landet, "flåtesjefen". Er ikke ofte inne og leser på disse sidene, med her samles jaggu meg mange tullinger med ekstreme meninger. Skjønner ikke hvor hatet mot AP kommer fra?? Stemmer selv på Høyre.Kom dere ut på ski og slikk sol. kanskje dere får et litt mer helhetlig syn på livet og samfunnet. God helg!
Redigert 21.01.2021 kl 05:32 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
16.03.2018 kl 15:24 10486

kan gjerne diskutere innvandring og integrering.
Jeg har levd en del år og drev en gang en fabrikk i Oslo - den gang det fantes industribedrifter i Oslo. Etter hvert måtte vi avvikle virksomheten for det var umulig å få arbeidsomme folk i Oslo til å jobbe i industrien. Nordmenn som vi ansatte, skulket jobben og brukte 3 dagers selvmelding stadig for å få lønn. Vi hadde også innvandrere som ansatte, de skulket aldri og var aldri syke.
Min kone har jobbet i hjemmesykepleien i Oslo. Etterhvert var det omtrent 90 % innvandrere som jobbet på hennes avdeling. Uten innvandrere hadde eldre omsorg i Oslo stoppet helt opp.
Vi ser at i dag, det finnes bra og mindre bra mennesker som er innvandrere, liksom det samme gjelder for nordmenn. Men vi ser at majoriteten prosentvis som tar høyere utdannelse i dag er innvandrere.
Listhaug sviktet katastrofalt i sin jobb som integreringsminister. Hun har knapt gjort noe for å integrere innvandrere. Hennes agenda er å skape fremmedfrykt og hun er reelt sett en skap rasist - det kommer til stadighet frem i hennes antikristelige provoserende og manipulerende innspill.
Jeg er relativt nøytral i forhold til innvandring. I FRPs regjeringstid var det frislipp på grensen mot Russland. De satt på rumpa og fikk ikke gjort noe.

Edit Basse
men det er jo akkurat det Listhaug gjør, hun tillegger AP meninger de ikke har!!!! Ergo er hun arketypen på en nettrollkjærring.
Redigert 21.01.2021 kl 05:32 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
16.03.2018 kl 15:33 10474

Har ikke noe hat mot AP.
Helt feil å klistre hat merket på individer med en annen oppfatning og mening på saksgang og retorikk.
Men ser i større grad at mediene påberoper seg retten til å bestemme hva som passer seg og hva som ikke passer seg.
Ytringsfriheten her i landet krymper mer og mer og gjøres ved å stemple hat, og alle andre former for fobier i pannen på individer som ikke følger med i menings diktaturet.
Redigert 21.01.2021 kl 05:32 Du må logge inn for å svare
Lykkeknotten
16.03.2018 kl 15:46 10458

Tilbake til det opprinnelige spørsmålet i tråden "Er ikke unnskyldningen til det politiske miljøet godt nok ?"

Jo, normalt burde det holde med EN unnskyldning. Hadde den siste unnskyldningen kommet med en gang hadde kanskje saken blitt lagt dø. Men vi så at unnsyldningen ble presset frem ved 4 runder opp på talerstolen. SL er jo kjent for klar tale, så hvis hun mente unnskyld burde det komme frem på første forsøk.
Spørsmålet jeg stiller er hvorfor endret hun talen som var samkjørt i møte med statsministeren dagen før? Hvor mye brøt hun med talen som Statsministeren fikk presentert dagen før?
Kanskje best hvis statsministeren viser handlingskraft og avsetter SL før det kommer til mistillit fra stortinget?

Et av kjennetegnene på nettroll er at de ikke diskuterer sak, men går til personangrep. I min bok er dette tapere som ikke evner å holde en saklig diskusjon.



Redigert 21.01.2021 kl 05:32 Du må logge inn for å svare
mr Nelson
16.03.2018 kl 15:51 10449

Skulle ønske at Noen sto frem og ga støtte til Listhaug nå,hun er min minister det er i hvert fall helt sikkert
Redigert 21.01.2021 kl 05:32 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
16.03.2018 kl 16:01 10440

lykkeknotten
I våre dager ser vi at det i mange tilfeller ikke er nok å si unnskyld. Krenker du noen seksuelt, blir du satt på gangen. Å krenke mange hundre tusen politisk finner jeg adskille verre enn å ta noen på rumpa ,Når Listhaug hinter til at når noen overlevende fra en terrorhandling fant hennes innlegg på en nettside krenkende - at "de drar 22. juli kortet" er egentlig hinsides. , - dette sett i perspektiv at retorikken i Listhaugs Facebook innlegg er nøyaktig lik den retorikken som på ett tidspunkt fikk en tidligere ungdomspolitiker i FRP til å tilte. -
Når er det "nok" å si unnskyld"? Kan vi akseptere at en unnskylding fra ABB er nok? Kan vi akseptere at kriminelle handlinger skal kunne befris uten konsekvenser bare noen sier unnskyld?
Redigert 21.01.2021 kl 05:32 Du må logge inn for å svare
Lykkeknotten
16.03.2018 kl 16:22 10417

Brumle, jeg er helt enig at unnskydning var på sin plass og den burde skjedd forrige helg og fb posten burde vært slettet umiddelbart. Det er selfølgelig skjerpende at dette kommer fra justisministeren.
Hadde beklagelsen kommet for en uke siden hadde det ikke vært noen sak. Og hadde unnskyldningen i går kommet like ektefølt som Sanner kom med ville det kanskje heller ikke vært noe mer rundt dette.

Kriminelt var det jo ikke fb posten så umulig å sammenligne ABB sine handlinger.
Redigert 21.01.2021 kl 05:32 Du må logge inn for å svare
Godseier
16.03.2018 kl 16:56 10389

Statsråden gjør en god jobb og løfter frem saker som Arbeiderpartiet mener skal ties i hjel. Ser store og positive forandringer i hverdagen etter den borgerlige regjeringen kom til makten. Nå er Arbeiderpartiets taktikk å sprenge regjeringen for å selv komme til makten. Råttent spill hele saken om exit av statsråd bruker Sylvi Listhaug. Det er ikke facebook siden som nå er saken men muligheten å komme i regjeringskontoret.
Redigert 21.01.2021 kl 05:32 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
16.03.2018 kl 17:06 10379

Her er det bare til å gi denne dama FULL støtte!

jeg har signert,har du?

http://www.underskrift.no/underskrifter.asp?Kampanje=7131


se så flott!

https://www.nettavisen.no/nyheter/sylvi-listhaug---jeg-er-helt-overveldet/3423425689.html
Redigert 21.01.2021 kl 05:32 Du må logge inn for å svare
heilo888
16.03.2018 kl 17:42 10343

Støtter Listhaug 100%. Bare 2 alternativer her.

Men både tragisk om Erna tar henne ut av regjeringen, eller om Erna stiller seg bak henne og hele regjeringen må gå.
Redigert 21.01.2021 kl 05:32 Du må logge inn for å svare
heilo888
16.03.2018 kl 17:43 10339

Dvs. om Krf. stemmer med opposisjonen. Hvis ikke går alt som før.
Redigert 21.01.2021 kl 05:32 Du må logge inn for å svare
dreamliner
16.03.2018 kl 17:52 10328

Hvis Listhaug og/eller regjeringen går på denne saken, så er det den største politiske skandalen i nyere tid i Norge.
Hvordan man kan koble dette utsagnet til Listhaug som gjaldt stemmegivningen om fremmedkrigere sine rettigheter til 22. juli massakren er fullstendig ufattelig. Hun har allerede unnskyldt mer enn nok.
Redigert 21.01.2021 kl 05:32 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
16.03.2018 kl 18:27 10289

dreamliner
finner du det ikke skremmende at vår justisminister benytter seg avnøyaktig samme retorikk og hat agitasjon (usann sådan) som de menneskene som fikk den tidligere undomspolitikern i FRP til å tilte og begikk massedrap.
Jeg er skremt. Historien har en tendens til å gjenta seg
Redigert 21.01.2021 kl 05:32 Du må logge inn for å svare
dreamliner
16.03.2018 kl 19:13 10256

Nei, det er ikke samme retorikk. Den retorikken og hatet som du viser til gjaldt innvandring. Denne saken gjaldt ikke innvandring men fremmedkrigere som alle lands sikkerhetstjenester anser som uhyrlig farlige for alle nasjoners sikkerhet. Det er to vidt forskjellige ting og har ikke noe med innvandrerhat å gjøre.
Dette spørsmålet er ikke en ny problemstilling. Spørsmål som gjelder f.eks. kriminelle sine rettigheter kontra norske borgeres rettigheter diskuteres hele tiden og hvis man mener at alt for liberale lover og regler setter nasjonens sikkerhet på spill, hva er da galt med å si det?
Redigert 21.01.2021 kl 05:32 Du må logge inn for å svare