Sylvi Listhaug Beste Statsråd Ever,

Slettet bruker
FINANS 16.03.2018 kl 08:35 43125

Er ikke unnskyldningen til det politiske miljøet godt nok ? Ja da er det fan meg mange politikere som skulle vært sparket fra før om dette får kosekvens
Og nå skal man altså ha mistillit til en statsråd som tør å ta opp ukulturen systemet har.
Listhaug har min fulle tillitt . beste statsråd Norge har hatt Ever
Redigert 21.01.2021 kl 08:42 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
20.03.2018 kl 08:49 8328

en gledens dag. Ondskapens fyrtårn i Norge er gått av!
mikkybkk
20.03.2018 kl 09:02 8308

For en huskestue dette har hvert. Tror ikke dette vil gi noen positiv effekt for Jonas, Hareide & co, snarere tvert i mot. Vi får se hva som skjer nå etter at Sylvia har gått av.

Må si jeg egentlig er lei av hele denne fillesaken og hvilken hausing det hvert i norske aviser. Her er det noen som burde skamme seg. Sier tvert opp mitt medlem for VG og Dagbladet. Har vi noen generelt nøytrale aviser i Norge som klarer å se på saker fra en mer korrekt journalistisk side? Noen som ikke er politiske motivert? Hvilken avis i Norge er egentlig den beste? Hva med nettavisen eller er det noen andre her folket liker? Tenker da på en norsk avis man kan sjekke på morgenen for generelle norske nyheter? Ikke e24, dn, hegnar eller finansnyheter... Noen med tips?
Nornodemocracy
20.03.2018 kl 09:23 8290

Frp: Støre knytter motstandere til ABB
Publisert: for 19 minutter siden
Sist oppdatert: for 17 minutter siden

NTB

https://www.nettavisen.no/nyheter/frp-stre-knytter-motstandere-til-abb/3423427238.html
– Støre har forsøkt å kneble sine meningsmotstandere ved å knytte dem til ABB, slikt gjør bare en liten mann, sier Frps Jon Engen-Helgheim

– Der Jens Stoltenberg fremsto som en stor leder og klarte å samle nasjonen mot ytterliggående krefter i en svært krevende situasjon, har Støres oppgjør med 22. juli ført til enorm splittelse. Helt vanlige kvinner og menn er blitt stemplet som ytterliggående rasister og tillagt uhyrlige holdninger de ikke har, skriver Frps innvandringspolitiske talsmann Jon Engen-Helgheim i et Facebook-innlegg etter justisminister Sylvi Listhaugs avgang tirsdag morgen.
BenVaffel
20.03.2018 kl 14:02 8222

Punkt 1) er at jeg ikke har hørt Støre nevne noe i nærheten av dette, og punkt 2) Hvorfor kan ikke Listhaug & Co innrømme at de er enige med ABB? Det er jo et faktum, selv om de foreløpig ikke har villet bruke samme midler som ham.
Slettet bruker
20.03.2018 kl 23:48 8165

Slutt i ilegg Listhaug og Co som du skriver, - meninger de ikke har. Du må dokumentere slike påstander, ikke bare skrive i "hytt og pine". Dine påstander beviser at du ikke har fulgt med og er
bare babler som en viss mann her skrev om meg.
BenVaffel
21.03.2018 kl 08:55 8097

Jeg tror du skal begynne å følge med:
Listhaugs opptreden har ført til massive hat-kampanjer mot Utøya-ofre! Smak på det! Det er selvsagt ikke et bevis på det jeg sier ovenfor, men det er en god indikasjon. Et annet moment er denne kombinasjonen av innvandringsfrykt og AP-hat. Der var jo Breivik først ute, egentlig, og det er derfor han ikke er noen tradisjonell nynazist. Han er også Israelvennlig - igjen, han er altså ikke nynazist, men dette er tråd med ideologien som han lærte i FPU.
Og mer generelt: Dette er så sykt samfunnet vårt har blitt: FrP skal slenge dritt om alt og alle, de stygge tingene som er sagt om KrF savner sidestykke i noen debatt vi har hatt noengang. Og så fort noen tråkker dem på tærne så er det "stakkars meg, dette er en hekseprosess, dette er usakligheter om oss snille FrP`ere."
Det er SYKT!
Slettet bruker
21.03.2018 kl 15:42 8057

https://www.nettavisen.no/meninger/friskemeninger/fullstendig-undvendig-av-stre-a-blande-inn-22-juli/3423427866.html

Håvard Melsnes:
Fullstendig unødvendig av Støre å blande inn 22. juli
Sylvi Listhaug var ikke den som blandet 22 juli 2011 inn i saken. Det var det Støre som gjorde.

AP tråkker på lik for å fremme seg selv?Ser slik ut.

Viktig å ikke glemme dette:
AP sa nei til at i samråd med pst kunne pass til potensielt farlige selvmorderiske terrorister inndras og deretter domstol vedtak.
DETTE provoserte Listhaug og H/Frp.
Det var kun dette denne facebook innlegget var myntet på.

Redigert: Ref :brumlemann I dag kl 15:59

Ok,ser den,men likevel helt feil å slå politisk mynt ved å dra utøya tragedien frem, slik AP mfl. har gjort.
Vi burde anerkjenne at dette landet er i stort behov av nye restriktive løsninger ang. innvandring og økonomisk belastning dette har for denne nasjonen.
Uten at dette nå blir forsøkt kneblet og dratt frem som et skremsel at alle er syke personer på linje med breivik,fordi man ønsker en annen retning enn de siste 30 årene der AP i hovedsak har stått ansvarlig for løsninger man ser ikke er heldige.
Slettet bruker
21.03.2018 kl 15:59 8049

flåtesjefen
Når utgangspunktet er som galest, blir resultatet som originalest.......
Nå er saken den at denne stefaren hadde misforstått fullstendig og han har beklaget seg på egen facebookside. Han visste ikke at alle partiene hadde vedtatt at "potensielt farlige selvmorderiske terrorister" ville bli fratatt sine pass, men flertallet bestemte at en hurtigdomstol skulle opprettes for å sikre en viss form for rettssikkerhet. Listhaugs provoserende innlegg kom på grunn av hennes hat og hun sutret over sitt nederlag - mot et flertall i stortinget - ved å sende denne konfronterende FB meldingen akkurat på den dagen Utøya filmen hadde premiere.
Slettet bruker
04.05.2018 kl 20:24 7736

.