Trvx teknisk kjøp her.....rykk mot 7 kr nå

Slettet bruker
29.07.2019 kl 13:20 1545

Kjøp
Redigert 19.01.2021 kl 16:45 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
29.07.2019 kl 13:41 1518

Formasjonen sier 7 kr +++ nå
kaunis
29.07.2019 kl 17:04 1438

før jul er det 17+++++uten TA
Helten
29.07.2019 kl 19:03 1385

Kjøp.Trenger ikke info. Bare kjøp.
Redigert 29.07.2019 kl 19:04 Du må logge inn for å svare
Panis
29.07.2019 kl 19:11 1377

Raven12, kan du legge inn ticker er det fint.

Dere andre hva mener dere med kjøp? Vet dere noe som ingen andre vet? For meg ser det likt ut som det har gjort i hele 2019... dvs sidelengs.
SeddelPressa
29.07.2019 kl 19:46 1354

Hele 2019 ja.... kan du forklare den ??

Kursen har vel bevegd seg fra under 7kr til 11,20 og så ned til 4,30 før den nå er mellom 6 og 7 ...

Hmmm , det var sidelengs gitt ... :p
Fra Sidelinjen
29.07.2019 kl 20:35 1317

Vi har fire potensielle triggere innen årsskifte 2019 / 2020.

.1 Ytterligere data fra DCVAC / Melanoma (kombo Keytruda + ONCOS-102). De første offisielle data viser bare at sikkerheten er god og at utvidet studie er ønskelig fra Sotio. Her vet vi ikke effekt ennå og det kan forventes data fra fase I her.
2. Data fra Imfinzi med Ludwig, CRI og AZ. Også dette fase 1, sykdom Peritoneal. Her er ingenting sluppet ennå.
3. Avhending av TG-plattform; salg eller partnerskap
4. Nyttår, avlesning av andre cohort i Mesothelioma, randomisert datasett fase 2! Her måles effekten av ONCOS-102 sammen med SoC og SoC uten ONCOS-102. I fase I responderte alle 9 pasientene på fire injeksjoner med ONCOS-102 med 1 stk CR. Hva skjer når man firedobler dosene med ONCOS-102? Det får vi vite innen 6 måneder :)

Om aksjen er et kjøp? Det avhenger jo selvsagt hva man tror om effektene som ligger i ONCOS-102. Spør noen meg ser det ut til å fungere utmerket, og da skal det mye til for at ikke ONCOS vil være et key element å dra inn i krefthbehandlingen hvor pasienter ikke respondere på Standard of Care uten at ONCOS-102 blir en del av behandlingen. Å eie ONCOS alene for et BP vil selvsagt da være big business og viktig hvis man fra før er den som har SoC-produktet.
Redigert 29.07.2019 kl 20:36 Du må logge inn for å svare
Panis
29.07.2019 kl 21:24 1272

For å si det på en annen måte da, så har den vært mellom 4 og 7 siden siste emisjon. Og der er den stabil!

Edit: Jeg er tålmodig aksjonær, med god tid :-)
Redigert 29.07.2019 kl 21:27 Du må logge inn for å svare
protagoras
30.07.2019 kl 10:06 1169

Hvis ONCOS kan booste flere forskjellige typer CPIer er det nok flere som har interesse av å kontrollere produktet for å sikre avsetning på eget medikament. Men det spørs om en bedre forretningsmodell for oss aksjonærer er å lisensiere ut ONCOS til flere BP-aktører non-exclusive. Et BP med tilstrekkelige muskler vil selvsagt vurdere total overtakelse for å utestenge konkurrenter. Så det blir nok ikke lett for Targovax å beholde kontrollen - gitt at de positive testresultatene hittil materialiserer seg til noe med substans.
Fra Sidelinjen
30.07.2019 kl 11:04 1128

Ja, dette er et klassisk eksempel på ideologi / etikk vs kapitalisme. Helt overordnet er det åpenbart at det beste sett utifra et humant perspektiv er at så mange som mulig av pasientgruppene der ute får den behandlingen som gir best effekt, både absolutt og relativt sett.

Et salg av ONCOS-plattformen (også neste generasjon ONCOS som er under utvikling) til en stk BP vil kunne bidra til at det stikk motsatte skjer; det er kun få produkter eid av en gigant som vil kunne styrke virkemåtene sine. Det vil selvsagt gi et konkurransefortrinn og sørge for at andre mindre egnede produkter ikke blir tilbudt, men det er ikke alle BP som tilbyr behandling innen alle kreftformene hvor ONCOS bør gi effekt, så dette er et etisk dilemma av betydelig størrelse.

Jeg vil dog tro at dersom AZ kjøper ONCOS, så er det ikke noe i veien for at de kan lisensiere ut dette videre til andre ikke-konkurrerende pasientgrupper / krefttyper, men det igjen er jo også tveegget. Styrke egen inntjening ved lisensiering og samtidig hjelpe konkurrentene med økte volumer og salg som funder intern R&D?

Jeg håper for pasientenes del at en lisensavtale blir utfallet, men sett utifra et investorperspektiv så vet vi alle hva som er det beste.... Markedet har tungt for å vise særlig entusiasme ved lisensavtaler (det tar for lang tid å regne hjem inntektene, de fleste har ikke 10-års perspektiv), mens et rent assetsalg av selskapet er 100 % oppgjør innen tre måneder og ikke noe å regne på. 60 kroner er 60 kroner, men det vil garantert være mulig å kjøpe aksjer både 5 og 6 kroner lavere enn dette i budperioden, det har vi sett mange ganger før.

Substansene vi venter på kan i stor grad komme allerede innen 2 - 6 måneder, så jeg blir ikke overrasket om vi ser et bud innen samme periode. Andre onkolyktiske selskaper har blitt kjøpt opp til solide premier i stadier tidligere enn der Targovax er nå. Glem heller ikke verdiene i TG som flere BP kan tenke seg, og jeg tror et stort farmaselskap kan selge dette til en bedre pris enn Targovax gitt deres finansielle situasjon og tyngde. Ergo kan et oppkjøp av Oncos inkludert TG gi en ekstra boost av verdsettelsen.
Redigert 30.07.2019 kl 11:05 Du må logge inn for å svare