NANO større sannsynlighet for oppgang enn nedgang neste 6måneder

Slettet bruker
NANO 16.03.2018 kl 20:00 4680

Jeg har lenge vært negativ ift. NANO, om produktet lykkes eller ikke er ikke avgjort men jeg mener at selskapet nå har nådd en prising som jeg mener er passende ift. r / r, jeg har dermed valgt å gå inn i Nordic Nanovector. Jeg mener det er et smart valg nå (derfor var kursmålet mitt i over ett år kr 55). Jeg kommer mest sannsynligvis ikke til å sitte med aksjene over ASH og selge meg ut når vi har nådd 80 - 90 nivået igjen. Snitt: 58,32

Stopp-loss setter jeg ved 53,85

andre selskaper som jeg mener har bra potensiale fremover:

Bergenbio
PCIB
B2H
SparebankenØst


Prisingen i disse selskapene - i tillegg til NANO nå - gjør dem til attraktive investeringsobjekter
Redigert 20.01.2021 kl 07:23 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
16.03.2018 kl 22:01 4528

Ser at kjøpet mitt diskuteres flittig i andre fora, der det fortsettes å fornærme min person.

Dette synes jeg er helt fantastisk da det bare viser haussernes helt hjerneløse fremgangsmåte. Disse folkene er de mest utrolige som finnes og det er nok mange psykopater og folk som aldri burde hatt tilgang til internett som øser ut all slags intelektuell diare.

Blant dem er flere som har hevdet at nano skulle stå i over 400 til jul 2017, mens jeg i løpet av hele 2017 har advart om at aksjen er overpriset, har advart om å ta opp lån og å geare denne aksjen og anbefalt å selge. Samtidig har de samme hausserne angrepet meg fra alle hold for mine meninger.


Nå som jeg mener kursen er priset realistisk i forhold til risikoen så fortsetter dem i samme stil å snakke meg ned og får lov av dette fra administrasjonen på disse unevnelige fora, det er smått utrolig! Det virker nesten som om slike fora ikke skal være til meningsfull utvekskling men kun til lovprising av egne, psykopatiske trekk.

Men men, dem om det, jeg skal fortsette å tjene gode penger og de som vil kan følge mine råd og hausserne kan fortsette å hate meg :D

God kveld!
Redigert 16.03.2018 kl 22:02 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
16.03.2018 kl 22:19 4508

så vil jeg gjerne spesielt svare @Fornbybarkrakk:

Med sitt innlegg:

Er det noen her som gidder å tro på at han har kjøpt? De som tror på den typen fortjener ikke å ha internett…



Hvis vedkommende hadde tatt seg bryet og lest mine innlegg det siste året der jeg gang på gang har påpekt at nano skal til 55 og at jeg der skal kjøpe så ville han fort funnet ut at jeg har betydelige midler å gå inn i fra selskaper jeg tjente godt i det siste året: B2H, PCIB og Bergenbio (som jeg forresten også allerede anbefalte kjøpt for for ett år siden... :-)

Nå står nano og pcib for turen ;)

Ærbødigst

Aksjespesialisten, som er alltid glad når folk tjener penger på mine råd eller slipper å tape dem i motsetning til de som hevdet nano skulle være over 100 i 2017...

P.s Jeg savner Merlin, Fru. Pedersen, Dr. Stockmann, noen som vet hva som har skjedd med dem? Håper ikke kursfallet - som jeg spådde - gikk for mye innpå dem...
Redigert 16.03.2018 kl 22:22 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
17.03.2018 kl 00:53 4409

Bare fortsett å snakk med deg selv, ingen orker deg mer, gå og legg deg, husk å ta pillene dine !
PerUlv83
17.03.2018 kl 01:42 4392

Du endrer fort tankegang må jeg si. Uansett, lykke til med din investering :) var ikke lenge siden du mente selskapet skulle gå konkurs?!
Synes desverre at Nano trådene er blitt en farse og det er langt mellom gode innlegg nå for tiden. Håper det kommer seg før alle som har noe fornuftig å si forsvinner.

bålfreak
08.03.2018 kl 17:28
En emisjon i Nano vil komme, det er helt sikkert. Den vil føre til en voldsom utvanning av eksisterende aksjonærer og vil bli satt svært lavt. Hvis de gjør det nå, muligens de kan få til noe på kr 50.-
Dersom de venter, kan det bli så lavt som kr 10
Jeg vil ikke satse så mye som ei krone på dette selskapet. Dette ender som med Clavis Pharma......,null.
Hva kursen er nå har jeg faktisk ikke sjekket, men noe over 60.- er det vel og det er vanvittig høyt.
Null inntekter og astronomiske kostnader og en ledelse som ikke inngir tillit.
----------------------------------
Aksjespesialisten
08.03.2018 kl 19:40
1133
Del
Rapportér
helt enig Bålfreak, takk. Dette her kommer til å ende AKKURAT som Clavis Pharma, bare at her kunne vi faktisk forutse det som vil skje allerede i dag, for all del, vi kunne forutse utviklingen allerede over ett år tilbake i tid.

Nano ledelsen har 0 tillit i mine øyene og snart kommer også det siste løkhode til å innse det.

De vanlige hausserne på gamle HO Hugoil, LM og Co. fortsetter i kjent stil mens kursen ramler nedover og nedover. Dette blir veldig, veldig stygt for nano
Redigert 08.03.2018 kl 19:42
Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
17.03.2018 kl 21:56 4042

Vel, Nano var overpriset ift. den - jeg mener - kaotiske ledelsen de har som ikke har god nok kontroll og som jeg mener er kommet til dekket bord. Men likevel er produktet fortsatt ikke helt verdiløs derav mitt kursmål på 55. Om nano klarer å rekruttere nok pasienter og deltar på ASH vil det sende kursen opp, og jeg skal være med på oppturen ;)

Hva som skjer etterpå er det fortsatt stor usikkerhet knyttet til men jeg tror vi kan være enige at jeg og Korsar har truffet bedre enn 99.9% av forumsløkene :D


Jeg har kjøpt 20 000 Nano aksjer og kommer til å holde disse mest sannsyligvis til rett før ASH
Redigert 17.03.2018 kl 23:10 Du må logge inn for å svare
YNWA250505
17.03.2018 kl 23:43 3991

Bevis med en skjermdump
Slettet bruker
18.03.2018 kl 13:15 3813

Jeg undres litt over AS' antakelse om at NANO skal stige de neste 6 mnd. Jeg forstår da dette slik at AS mener at kursen vil være høyere om 6 mnd enn nå.
Jeg har et litt annet syn på dette ut fra forventet dialog (les: fravær av kursdrivende nyheter) med markedet i denne perioden:
- aksjen vil rykkvis falle de neste 6 mnd, dog med en rekke kortvarige oppganger underveis (les: altså en forlengelse av dagens trend)
- aksjen vil dermed ligge under dagens nivå om 6 mnd (hvor mye avhenger av hvor mye mer forsinkelser og krøll som dukker opp)

Jeg venter ikke noen særlig kursoppgang i 2018, men det bør (ut fra dagens infotilgang) komme en viss oppgang i Q1 2019 (opp mot håp om bra nye kliniske data)


Redigert 18.03.2018 kl 13:19 Du må logge inn for å svare
dr. Stockman
18.03.2018 kl 15:05 3744

Aksjespesialisten
Hyggelig at du finner det sannsynlig at NANO skal stige i tiden fremover. Der er vi enige. Men det henger jo ikke helt på greip at du anser aksjen som overpriset inntil du plutselig anser det som underpriset. Det må vel finnes et "nøytralt territorium" i midten der. Sannheten er jo at dere bruker mye energi på å "hjelpe" aksjen nedover, for så å kunne plukke opp nedfallsfrukten. Det vil jo ofte vise seg å være en lukrativ strategi når man befinner seg i en periode uten kursdrivende nyheter. Men jeg tror ikke det er noen grunn til å misunne dere av den grunn. Som du selv sier så forsvinner du ut før ASH og går nok uansett glipp av den virkelige verdiøkningen i aksjen (med midnre et bud dukker opp de nærmeste månedene). Mange bruker aksjekursen som barometer for hvorvidt selskapet er på vei mot å lykkes eller ikke, og er dessverre helt uvitende om at denne verdien typisk pleier å fluktuere sterkt for denne typen aksjer i tilsvarende utviklingsfase. Den rasjonelle må fokusere på det overordnede bildet og ikke la seg affisere av psykologiske strømninger som endrer fokus hele tiden.
Slettet bruker
18.03.2018 kl 15:16 3731

Stockman, jeg trader i den visshet om at hvis nano skulle ta del på ASH konferansen, at det vil finne sted en betydelig oppgang i forkant av denne. Jeg har lenge påpekt at Nano var overpriset - ikke ift. potensialet til Betalutin, men i forhold til de enorme svakhetene som ledelsen, med unntakt av Marco Renoldi - viser.

Nå har kursen nådd området der jeg mener at uansett hvor dårlig ledelsen er, produktets fundamentale verdi forsvarer kursen vi befinner oss på nå (gitt at vi ser markedstilgang 1H 2020). Det er en tillitserklæring ikke til Luigi Costa men til Bruland og Larsen.

Jeg viser også en gang til Marco Renoldis presentasjon, der han omtalte hvordan de ville teste ut hvordan leger reagerte på Betalutins effekt. Betalutin ble da omtalt som Produkt X, og legene reagerte stort sett VELDIG positive. Renoldi virker også å ha stålkontroll på måten han skal gå frem for å spre kunnskapen om produktet og å få leger til å henvise pasienter til spesialister som da kan gi Betalutin. Uten han, ville jeg ikke gått inn nå, men hans tilstedeværelse i ledelsen øker sannsynligheten for at det går bra BETYDELIG.

Derfor mener jeg at kursen nå er priset passelig i forhold til risk/reward og forsvarer en inngang, om jeg må vente 6 måneder som Korsar sier med opp og nedganger gjør ingenting, sluttresultatet mener jeg kommer til å bli minst +50% og om jeg går glipp av 20% rally i tillegg skulle ASH ikke bli et sell on news event så gjør det ingenting, da går jeg inn igjen i NANO men med betydelig mindre risiko enn før ASH, for selve ASH konferansen blir på mange måter ildprøven for Nordic Nanovector. Er resultatene her gode og NANO klarer inrulleringen av nok pasienter er mye gjort og selskapet kan bli solgt for 300 - 400 kr per aksje basert på 3.L FL.

Om NANO rekker ASH vil det også bety at forsinkelsene vi ser nå er overkommelige og at bulken av pasientene kan inrulleres så å si samtidig sånn at dataene er klare til ASH.

Shortreduksjonen tyder også på at bunnen er i området vi befinner oss i nå. Men ser ikke bort ifra at det kan komme flere angrep fra shorterne mot 55 nivået.

Ærbødigst

AS

Som sagt, stop-loss settes ved 52,95 skulle dette nivået ryke på høyt volum ser jeg ikke bort at aksjen kan falle ytterligere til 40-45 området, dog ser jeg på det som mindre sannsynlig enn stabilisering rundt nivået vi er på nå for så å se posisjoneringer i forkant av ASH de neste månedene.

Jeg sitter nå

30% NANO
30% B2H
30% PCIB som etterhvert som PCIB stiger gå til Sparebanken Øst
10% Bergenbio, har solgt meg ned her og kjøpt meg inn i NANO etter 150% avkastning
Redigert 18.03.2018 kl 15:42 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
18.03.2018 kl 15:24 3721

Jeg synes at jeg på ingen måte bidrar å hjelpe aksjen ¨nedover¨ det klarer CEOen fint uten min hjelp, i tillegg ville dette stride mot deres teori om at våre skriblerier har ingenting å si.

Dessuten er det mange flere ¨haussere¨ på trådene enn de som er negative, det har jeg og Korsar opplevd når vi ikke var enig med hallelujah gjengen. Nå ser det ut som om vi har forskjellige oppfatninger om hvordan NANO skal utvikle seg videre og jeg respekterer hans syn, men jeg handler etter hvor sannsynlig jeg ser på ulike scenarier og nå ser jeg på en inngang i NANO som lurt.

I tillegg er min tidshorisont lengre enn Korsar sin, men samtidig setter jeg tighte stoploss utifra tekniske betraktninger, så skulle aksjen mot formodning på høyt volum falle under 53 så er jeg ute igjen.

Redigert 18.03.2018 kl 15:40 Du må logge inn for å svare
dr. Stockman
18.03.2018 kl 15:47 3696

Du har helt rett i at det er flere som er positive enn negative til NANO blant de som skriver her, men det betyr vel mindre når innleggsfrekvensen er langt høyere for de negative. Ønsker man å bidra til bevegelse av aksjen den ene eller andre veien så er man gjerne aktiv, mens for oss som kun venter på sluttresultatet føles det ikke som noe viktig poeng å forsøke å påvirke utviklingen (noe som uansett ikke er spesielt enkelt å få noe særlig ut av).
Slettet bruker
18.03.2018 kl 15:52 3690

Folk må gjøre opp sin egen mening hvem de hører på og hvilke synspunkter de stoler på, om de ikke stoler på en skribent hvorfor lese hva han har å si da? jeg er tydelig på at jeg kommer med mine egne betraktninger rundt aksjen og ikke snakker etter noen. Jeg er også tydelig når jeg kjøper og selger.

Og slik aksjen fremstår til nå så ville leserne hatt godt av å hørt på meg de siste 1,5 årene istedenfor på Merlin og Co, at jeg blir utskjelt for denne enkle sannheten og tar til motmæle burde derimot heller ikke forundre noen. Nå er jeg enig med dem som spår oppgang på sikt og vi får se om ikke jeg får rett denne gangen også!
Redigert 18.03.2018 kl 16:01 Du må logge inn for å svare
Nanofreak :)
18.03.2018 kl 21:41 3507

Finnes det noen som tror AS har penger til å kjøpe Nano? Jeg kan gå med på det hvis det var en feilskriving, at han har kjøpt 20,00 aksjer-altså tyve. ?
Ikke vært her inne på ukesvis, siden det bare er søppel som står her.
Men hey, kjeder man seg nok så plukker man jo opp Se og Hør på venterommet vel? ??
Slettet bruker
23.03.2018 kl 16:24 3077

Aksjene til Aksjespesialisten gikk vel på stopp loss :) Tapet beløp seg på ca. 120.000 kroner. Snakk om aksjespesialist... Klovn er vel mer dekkende ;-)