Noreco , eneste oljeaksje i pluss i år.

Slettet bruker
29.07.2019 kl 20:33 2426

Det ramler inn analyser daglig av aksjer i oljesektoren.
Idag fikk jeg anbefalinger av Lindin, equinor, AkerBP og questerre.
De samme taperaksjene,de samme analytikerne...Target ditt og Target datt, og folk følger rådene ?
Noreco , derimot, har jeg ikke fått en eneste analyse av,ikke har jeg fått en oppdatering av disse skarpskodde (?) analytikerne heller, etter at Noreco hentet inn nesten fire milliarder kroner i forrige uke....kanskje like greit, men for kundene av meglerhusene må det være frustrerende å sitt med ræva full av taperaksjer og se på at Noreco som ingen har anbefalt har nesten doblet seg på trekvart år...
Redigert 20.01.2021 kl 16:05 Du må logge inn for å svare
valdresbonden
30.07.2019 kl 10:16 2346

Historikken til Noreco har vel ikke vært noe særlig å skryte av, for noen år siden gikk vel alt de holdt på med i dass.
Hegnar har jo i alle år hatt denne aksjen høyt oppe på hatlista, har det vært noe negativt har de skrevet det over hele førstesiden, har det vært noe positivt har de knapt nevnt det. Nå er jo kursen videre staket ut, finansiering er i boks, overtagelser er myndighetsgodkjent, og vi er klare til å begynne å høste. Regner med at husene begynner å regne på dette caset nå som alt er i boks, og da kan vel også interessen begynne å komme. Er vel bare en liten menighet som har giddet å følge med her i de senere årene. Regner med at Reiulfen følger godt med på Britisk side av Nordsjøen, og kjøper opp noe der for å utnytte fremførbart på den siden også. Da tror jeg han lener seg tilbake og roer litt ned.
valdresbonden
30.07.2019 kl 10:39 2332


NOR10 Call settled

Oslo, 30 July 2019: Reference is made to the notice dated 25 July 2019 regarding the call notice for the NOR10 bonds sent by Norwegian Energy Company ASA.
The NOR10 bonds call has now been settled and all bonds have been repaid in full.
Hartepool
30.07.2019 kl 20:23 2289

Lenge siden jeg tok i andre oljeaksjer , bare møkk alt sammen.
Trives utmerket med min Noreco_eksponering.
I morgen er dealen signert og Rustad kan for alvor begynne å bygge selskapet , nå med kassen stappfull av penger og god produksjon , vi er bare i begynnelsen av et børseventyr.
.....så får fondene, meglerhusene og media holde på med sitt....tap i tap i tap..ikke ene eneste annen oljeaksje har pluss i år.
Ramn
12.08.2019 kl 12:42 2175

Jeg ser omsettbare tegningsretter i reparasjons emitteringen i NOR er kommet inn på konto.
Var det ikke 185 eller 186 nok man skulle betale pr aksje i rep emisjonen hvis man velger å tegne seg for aksjer?
Og…hvordan går man frem når man ønsker å kjøpe aksjene i stedet for å selge tegningsretter?
Jeg tror ikke jeg har mottatt andre papirer i forbindelse med å kjøpe aksjene så vidt jeg har registrert.
Kan noen forklare fremgangsmåte for å kjøpe aksjene?
På forhånd takk.
trend1
12.08.2019 kl 14:51 2123

drømmeren skrev Innlegget er slettet
det er først nå du får til å gjøre noe med dem. svar på corporate , om du vil bruke retten til å tegne for 185,- senest 22.08...betalingen skjer den 23..
drømmeren
12.08.2019 kl 17:27 2062

drømmeren skrev Innlegget er slettet
Er det derfor kursen har rast pga flere aksjer kommer i omløp?
Steget
12.08.2019 kl 17:47 2032

Jeg antar at noen småaksjonærer selger seg ut, for å finansiere emisjonen.