Nano: dlbcl jokeren

Sydney
NANO 30.07.2019 kl 23:42 3034

Til debatt: legg merke til uttalelsen fra nano ift dlbcl studiet.
Hadde de uttalt seg slik om de ikke hadde positive signaler? De har planlagt oppfølgings studier med den beste dosen allerede. Hadde de gjort det om det var negativt? Moe signaler må de jo ha på disse pasientene.
Nå husker jeg ikke CR ratene på dagens behandling men det er vel ikke mer enn 5-6% på dlbcl. Klarer de mellom 10-20% i denne studien snakker vi om ny soc på en unulig kreftform.


Lisa Rojkjaer, Chief Medical Officer at Nordic Nanovector, said: "We are delighted to have reached this important milestone and look forward to the preliminary results during the second half of the year. Planning is underway for an expansion cohort to further assess safety and efficacy in this challenging to treat patient population.
We expect more patients to be enrolled when the best dose is selected from the first part of the study."
Redigert 19.01.2021 kl 07:10 Du må logge inn for å svare
Sydney
31.07.2019 kl 16:57 2261

For å holde det saklig: https://forum.hegnar.no/thread/25837/view

Minner om.src.safety godkjenning. Skulle ikke Nano fått info for så å bestemme.seg.om det var noe vits å fortsette på en så vanskelig kreft form?
Forum forum
31.07.2019 kl 11:34 2489

Den var god Frontal.
Kredittkortgjeld...Da sliter man i aksjemarkedet når det er en gjeldende faktor :-)

Det er labert volum om dagen, uten tvil. Regner med at Bravo sitter på kontoret "as we speak" og teller opp mDOR. Melding kommer i august er mitt bet etter den infoen jeg har delt i tidligere innlegg i dag.
frontal
31.07.2019 kl 11:26 2516

Husk at kredittkort forfall er som regel den 15. august og restskatt forfall senere i samme måneden. Dette kan presse aksjen ytterligere ned. Omsetningen i aksjen nå er en vits, å komme seg ut med flere tusen aksjer kan være en prøvelse.

Slettet bruker
31.07.2019 kl 11:18 2535

FF,
riktig at jeg har 40 til årsslutt. Foreløpig er det ikke nye forhold som tilsier revisjon av dette (det som lanseres foran på denne tråden er både marginalt og uten relevant tidsramme angitt).
Ellers kom beste oppgangsperioden hittil i år tidligere enn forventet, da aksjen gikk omtrent 20% allerede fra februar til mars (rekyl etter stygt fall på nyåret). Flere ganger etterpå har det riktignok vært noen gode trademuligheter av få dagers varighet, men alltid tilbake til fallende hovedtrend til slutt.

Den forventede (periodiske) oppgangen inn mot sommerferien har altså latt vente på seg, som jeg syns er et litt urovekkende signal.
Ut fra sykliske data skulle vi her sett en viss oppgang før en lang, tung høst begynte å kjøle ned forholdene.
Den langvarige sideveis fasen vi har hatt nå gjør imidlertid at det er ingen "uforløste" tekniske bugs liggende igjen i handlemønsteret, dvs. verken grunnlag for rekyl eller et større nytt fall.
Mest sannsynlige utfallsrom pr. dagens tekniske forhold er derfor fortsatt en nokså udramatisk sideveis vandring i trendrom 30-45.

PS: Litt svakt at aksjen ikke holder bedre på 37-tallet idag, på en ellers sterk børs. Men bør teknisk sett karre seg opp på 37-nivået igjen (jeg sitter jo og lurer med en ganske bra tradepost som jeg helst vil ha i 38-39 før jeg tar gevinst).
Redigert 31.07.2019 kl 11:22 Du må logge inn for å svare
Forum forum
31.07.2019 kl 11:03 2577

Han har vel kr. 40 som har stått en stund. Han bommet på at aksjen skulle gå i løpet av våren, men ellers er han vel fortsatt nære.

Ellers fant jeg denne.

LYMRIT 37-01 recruited 74 pts [57 follicular (FL), 7 mantle cell (MCL), 9 marginal zone (MZL), 1 small lymphocytic (SLL)] at 13 sites between December 2012 and February 2018. Median age was 68 years (range 38-87; 69% ≥ 65); the median number of prior therapies was 3 (range 1-9); 48 pts (65%) received 2 or more prior therapies.

Ut i fra dette vet selskapet nå om mDOR er 9, 13,5 eller 15 mnd. Februar 2018 stengte de 37-01.
Slettet bruker
31.07.2019 kl 10:58 2589

Det er vel snart på tide at du lager årets tippe tråd for hva vi tror kursen står i den 31.12.19.
SørvestInvest
31.07.2019 kl 10:57 2598

NANO, AN EMERGING LEADER IN CANCER CARE.

Får heller ikke lest innleggene dine Korsar, du er visst blokkert! Hendig funksjon det der.
Forum forum
31.07.2019 kl 10:54 2603

Det er jo en spennende undergruppe rett og slett fordi den er så liten, og at det ikke er lønnsomt å forfølge gruppen med egen studie. Det tvinger myndighetene til å tenke litt utenfor boksen, og derav kan dette bli en positiv overraskelse. Spørsmålet er jo om ikke myndighetene venter til paradigme er ferdig slik at de har et underlag som er komplett i forhold til bivirkninger etc.

Ellers er det vel nære å komme over siste grense for mDOR med de siste pasientene i lymrit 37-01. Bravo sa vel i desember at det var 3 mulige utfall, 9 mnd, 13, 5 mnd og 15 mnd. Tallene som ble presentert på ASH var 6 mnd follow up av alle pasientene. Raskt regnet vil det si at selskapet nå har data for minst 6+8 mnd. Dette kan selvfølgelig være feil, men jeg tar det for gitt at selskapet ville meldt om det var 9 mnd. Min forventning er derfor at vi p.t ligger mellom 13,5 og 15 mnd.

Så lenge selskapet ikke oppdaterer clinical trials siden er det også vanskelig å vite om alle sites er åpnet. Dette må de ha på plass til q2 i slutten av august. Alt annet er katastrofe...

Ellers tror jeg både archer og dlcbl er for tidlig til å gi store utslag. Det er tross alt en doseeskalering for sikkerhet og lite info vil være på effekt i et relevant tidsperspektiv.

Det nærmer seg sakte, men sikkert!.
Slettet bruker
31.07.2019 kl 10:42 2639

Mye promising stuff her, slik det framstilles.
Men kunne dere gitt en indikasjon på forventet/ realistisk tidsløp på de nevnte saker?
Det er jo den nærmeste kobling vi har til timing for forventet kursutvikling.
På forhånd takk!
Sydney
31.07.2019 kl 10:36 2659

Ja asså, uansett utfall så burde jo betalutin bli soc mot mzl. 40% Cr mot copanlisib sine ??

Det var jo heftige tall og tale i presentasjonen til lisa i sverige den gangen.
TeeJay
31.07.2019 kl 10:18 2711

For ikke å snakke om MZL hvor vi har svært gode resultater

Altså
Lymrit
Archer
Dlbcl
MZL

I tillegg ligger Humalutin og vaker, klar til klinisk
Leukemi ligger og koker...

Det er mye å smile med forventning mot her
Sydney
31.07.2019 kl 01:29 2984

http://www.nordicnanovector.com/sites/default/files/EHA%202018%20-%20Stockholm%20-%20web.pdf

Også ett komplisert pdf men konklusjonen er spennende:
177Lu-lilotomab satetraxetan (Betalutin®) shows generally promising activity against DLBCL-GCB and DLBCL-ABC cell lines, but intrinsic treatment resistance is evident in a subset of DLBCL cell lines.

I den første pdf konkluderer de med at de betalutin resistente får effekt i kombinasjon med andre medisiner.

I den andre konkluderer de med at betalutin har promising effekt i dlbcl.

Det kan fort bli høstens joker.
Sydney
31.07.2019 kl 01:19 2995

www.nordicnanovector.com › ...PDF
Nettresultater
CONCLUSIONS INTRODUCTION RESULTS Gro ... - Nordic Nanovector

PDF på hjemmesiden av Rødland. Komplisert men det snakkes om kombinasjons muligheter for å behandle betalutin resistente pasienter slik jeg ser det. Det er noen dlbcl pasienter som ikke har effekt av betalutin, men også en hel del som vil ha effekt.

Siden betalutin har spesielt god effekt på de bulky tumorene burde vel det passer bra på dlbcl.