Emisjon på ingång NEL

Slettet bruker
NEL 31.07.2019 kl 22:06 3736

Då blir det emisjon. Det rinner ur bolaget som på en gammal mann efter sandvika. Og Nikola vill ikke bidra med en krona.

Enligt tidligere recept melding - melding - emisjon, alternativ melding - melding - melding -emisjon, så er vi nå farlig nära en emisjon.

Två nonsens-meldinger, en om eventuellt bidrag fra Amerikanske staten. Og nåt slafs i Australia som de uansett skal misslyckas med.

Så då tror jeg vi får en fin melding om en elelr 2 tankstasjoner de kommande dagarna. Kanske nikola bestiller en demo till. Så kommer emisjonen efter stegning på 5 kr og 500 miljoner.

Dessverre ikke nog till att NEL ska överleva.
Redigert 20.01.2021 kl 01:00 Du må logge inn for å svare
oppvigår
31.07.2019 kl 22:42 3572

For å bli det gigantiske selskapet, som vi vil se Nel blir etter hvert, Mr.InvestorXYZ, så må vi regne med 10 til 20 emisjoner. Da har Nel blitt større enn Eqinor. For å vokse, så trenges det emisjoner.
Med alt det tullet du kommer med så kan man ikke ta deg seriøst. Er det for å få folk forbanna, eller hva?
Slettet bruker
31.07.2019 kl 23:08 3424

Stemmer.
Vi må ha flere emisjoner skal det kunne utvides av betydning.
Høres ut på xyzæø at det er en negativ ting.
Ikke lett å forstå seg på sånne utspill.
Men får vel snart hjelp av skipskatta.
Er vel no P/E de ikke forstår også 😂🙈

Men en ordre hadde helt klart vært på tide!
Så får kursen løpt 2-3 kroner.
Da kommer nok en emi i bakkant.
Og som samtlige emisjoner vil kursen falle litt når xyz selger.....
1 mnd senere er vi andre i pluss som før....
Samme hver eneste gang.
Slettet bruker
31.07.2019 kl 23:16 3375

Ja det er bra med emissioner men det blir inget av pengarna i nel. Flera emisjoner gikk til h2v av det blev intet, sen var det utbyggnaden den pågår fortsatt.

forumets favorit rotolyzer fikk 2-3 emisjoner.

Og nå har set alreda gått noen emissioner til nikola.

Slettet bruker
01.08.2019 kl 08:17 2989

Den siste «emisjonen» (les: penger til utvikling) til Nikola, er nettopp du og alle andre informert om at betales av våre allierte i US.
Så det er vel en god ting?
Slettet bruker
01.08.2019 kl 15:41 2657

Nel er en emisionskarusell som ma ikke vet hvor den stopper

Morsomt sagt av finansen
Slettet bruker
01.08.2019 kl 22:27 2466

-Nel er en emisjonskarusell som jeg ikke vet når stopper, mens i Hexagon har selskapet positiv cashflow og god kontantbeholdning på nåværende virksomhet.

Det sier investor Tom Haugland. https://www.hegnar.no/Nyheter/Boers-finans/2019/08/Tom-Hauglund-har-konvertert-fra-olje-til-ESG

Så du ser at de stora investorer de skrattar bara åt NEL, ack detta latterliga selskap. Emisjonskarusell var ett morsomt ord. Det går bara runt og runt og runt.
oppvigår
01.08.2019 kl 23:31 2323

Store investorer sier du. Vel Mr.Haugland har brent seg noen ganger, så om han er rette person til å uttale seg spesielt om Nel kan nok diskuteres.
Du sier at du har aksjer i Nel. En større løgner enn du har jeg ikke vært borti. Ingen oppegående, som har aksjer i et selskap, ville ikke snakke sin investering ned, og i tillegg latterlig gjøre det.
Når det gjelder Nel, så har de et gigantisk potensial, og med den ledelsen vil selskapet lykkes. Innen 10 år med den enorme utviklingen vi er vitne til, så er kanskje Nel det største selskap i Norge. Globalt?? Mulighetene er enorme.
Det er vel rundt 3 milliarder aksjer i Eqinor. Nel har rundt 1,3 milliarder. Som man ser er vi mange emisjoner unna, så det må bli noen karuseller å kjøre. Emisjonene er viktige, hvis vi skal se at Nel, blir til det gigantiske selskapet, som vi håper på.
Slettet bruker
01.08.2019 kl 23:44 2282

jeg snakker investeringen opp fordi jeg har ideeer som NEL må gjenomföra. Det skal bli slut på skandaler som avtalet med H2v som bara blev ingenting.

Vi må få ett mindre og bedre NEL. Det med Nikola blir det inget av.

Men SSAB tror jeg mye på. De körer reklam på radion i Sverige nå, SSAB, at de ska leverera fossilfritt inom en generation. Fram till 2045 skal de ha skiftet till det der hydrogenet.

Men då er det förstås viktig at NEL overlever fram till 2030 uten noen speciella inkomster. Så NEL må minska, og genast sälja av allt med fordonsbränsle. Efter at Nikola går til battery er det ju inget vert, så det er god butikk at sälja det nå.
oppvigår
01.08.2019 kl 23:53 2252

Batteri??? Her må man tenke nytt, fordi det om ikke lenge kommer restriksjoner. Og da sitter elbil produsentene med skjegget i postkassa. Tror det tryggeste er å satse på hydrogen.
Ser du har store tanker om deg selv. En mini Spetalen. Hvilken utdannelse har du? Siden du mener du kan være konsulent for Nel?
Hammers
01.08.2019 kl 23:55 2240

"med den enorme utviklingen vi er vitne til".....
Vel, så langt er det vel full stans rundt om - så vidt JEG vet!
Ref The Big Bang i Sandvika - med påfølgende "grounding" av de de få kjøretøyene som går på hydrogen!

Hilsen Hammers......som selv synes dette mest minner om en utvikling i FEIL retning!
oppvigår
02.08.2019 kl 00:01 2216

Globalt brer Hydrogen feberen seg, som ild i tørt gress. Og vi er som sagt vitne til en eksplosiv utvikling.
Jono
02.08.2019 kl 00:05 2199

kan ikke du være så snill å lytte mer til radioen din -- enn å plage oss andre med dine evigvarende emisjons mas, og om enda en -- hva så da, samme som sist, faller kanskje litt, for så å ta seg godt inn igjen, bare for å minne din dårlige hukommelse om at kursen i dag, står langt over forrige, selv om den har vært over 9 kroner, ikke over så lang tid, så sprer du bare galle i forumet her!
nei, jeg er ikke noe bedre enn alle andre som gidder å lese dine oppgulp -- skulle latt være å svare din svada, noe som kanskje ville fått deg til "stilne", og noe å tenke over selv ...
har du noen gang -- satt deg på utsiden av deg selv, lest hva du har skrevet og påstått, spurt deg selv om hva andre mener om deg, og hva de tar deg for?
håper bare at ikke alle svensker er like dumme som deg, som jeg tipper ikke kan være mer enn 19 år!