FORBANNET STRØMLEVERANDØR

Slettet bruker
02.08.2019 kl 20:25 868

Den 13 juli i år byttet jeg strømleverandør fra Fjordkraft til Meløy Energi,strømforbruket frem til og med denne dato ble fakturert av Fjordkraft,men dem fakturerte meg ut fra en annen tariff enn den jeg hadde blitt lovet. Da jeg tok kontakt med dem om dette regnet dem ut differansen som jeg skulle trekke fra på summen som avtalegiroen lød på.Dette ble gjordt og summen ble betalt med det samme,den 16 juli. Da jeg i går tok kontakt med Meløy Energi med forespørsel om dem kunne sende første fakura på pdf til meg,fikk jeg beskjed om at avtalen med dem hadde blitt sagt opp. For å få greie på hvem leverandør jeg nå hadde,måtte jeg ta kontakt med netteier. Da jeg gjorde det fikk jeg beskjed om at min nye leverandør av strøm er Fjordkraft. Da har altså dem UTEN NOEN FORM FOR KONTAKT MED MEG tatt over stømleveransen til meg Hva slags MAFIA METODE er dette.
Da jeg i går rundt kl.11.00 tok kontakt med Fjordkraft angående dette sa dem,"det må ha blitt en feil i systemet vårt",dette forstod dem ikke,ha,ha. Han lovet å sende over opphør til nettleverandør med det samme,da jeg spurte hvor lang tid det tok,sa han ca en time. Da jeg i dag ringte Meløy,hadde dem enda ikke fått noe beskjed,så da ringte jeg IGJEN til Fjordkraft som da sa at det var ordnet,nesten et døgn etter det som var lovet. Hun sa da "du skal få slippe å betale strømmen du har fått fra oss",da ble jeg forbannet,svarte med "dere kan jo faen i meg prøve". Så måtte jeg IGJEN ringe nettleverandør for å sjekke om dem hadde fått beskjed,det hadde dem akkurat fått,men sålenge Meløy ikke har fått noen beskjed fra nettleverandør i dag,har jeg blitt satt på tariff "leveringsplikt",som er en langt dyrere avtale enn normalavtale,Meløy får vel neppe noen beskjed før tidligst mandag,FLOTT MED DATA,ha,ha Da har jeg hatt et helvete med telefoner og stress i to dager,samt at jeg nå (frem til Meløy tar over leveransen) har en langt høyere strømpris,SÅ FOLKENS,DETTE ER EN ADVARSEL,HOLD DERE LANGT UNNA FJORDKRAFT,dette firmaet må ha mye "statlig i seg". Avtalen min med Meløy har også 500 kr i gebyr ved oppsigelse,noe jeg skulle slippe å betale da jeg har blitt svindlet. Har dere sagt opp en avtale med Fjordkraft,spander en telefon for å dobbetsjekke hvem leverandør dere har.
Redigert 02.08.2019 kl 20:43 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
02.08.2019 kl 20:31 862

Hørt om AVSNITT?!

Legg inn noen, så skal jeg lese etterpå. Blir itte gjort med den røkla der gett.
harpix
02.08.2019 kl 20:34 859

Et vennlig ment tips: Akseptet at feil skjer, og ikke bruk mer energi på disse enn ytterst nødvendig. Det går bare ut over deg selv. Når det er sagt, klønete opptreden av Fjordkraft. Kanskje en sommervikar?
Slettet bruker
02.08.2019 kl 20:54 847

Hovedinnlegg med pustepause:

Den 13 juli i år byttet jeg strømleverandør fra Fjordkraft til Meløy Energi,strømforbruket frem til og med denne dato ble fakturert av Fjordkraft,men de fakturerte meg ut fra en annen tariff enn den jeg hadde blitt lovet.

Da jeg tok kontakt med dem om dette regnet dem ut differansen som jeg skulle trekke fra på summen som avtalegiroen lød på.Dette ble gjordt og summen ble betalt med det samme,den 16 juli. Da jeg i går tok kontakt med Meløy Energi med forespørsel om dem kunne sende første fakura på pdf til meg,fikk jeg beskjed om at avtalen med dem hadde blitt sagt opp.

For å få greie på hvem leverandør jeg nå hadde,måtte jeg ta kontakt med netteier. Da jeg gjorde det fikk jeg beskjed om at min nye leverandør av strøm er Fjordkraft. Da har altså dem UTEN NOEN FORM FOR KONTAKT MED MEG tatt over stømleveransen til meg Hva slags MAFIA METODE er dette.

Da jeg i går rundt kl.11.00 tok kontakt med Fjordkraft angående dette sa dem,"det må ha blitt en feil i systemet vårt",dette forstod dem ikke,ha,ha. Han lovet å sende over opphør til nettleverandør med det samme,da jeg spurte hvor lang tid det tok,sa han ca en time. Da jeg i dag ringte Meløy,hadde dem enda ikke fått noe beskjed,så da ringte jeg IGJEN til Fjordkraft som da sa at det var ordnet,nesten et døgn etter det som var lovet.

Hun sa da "du skal få slippe å betale strømmen du har fått fra oss",da ble jeg forbannet,svarte med "dere kan jo faen i meg prøve". Så måtte jeg IGJEN ringe nettleverandør for å sjekke om dem hadde fått beskjed,det hadde dem akkurat fått,men sålenge Meløy ikke har fått noen beskjed fra nettleverandør i dag,har jeg blitt satt på tariff "leveringsplikt",som er en langt dyrere avtale enn normalavtale,Meløy får vel neppe noen beskjed før tidligst mandag,

FLOTT MED DATA,ha,ha Da har jeg hatt et helvete med telefoner og stress i to dager,samt at jeg nå (frem til Meløy tar over leveransen) har en langt høyere strømpris,SÅ FOLKENS,DETTE ER EN ADVARSEL,HOLD DERE LANGT UNNA FJORDKRAFT,dette firmaet må ha mye "statlig i seg". Avtalen min med Meløy har også 500 kr i gebyr ved oppsigelse,noe jeg skulle slippe å betale da jeg har blitt svindlet. Har dere sagt opp en avtale med Fjordkraft,spander en telefon for å dobbetsjekke hvem leverandør dere har.
Slettet bruker
03.08.2019 kl 08:29 804

De selger jo noe som burde vært offentlig og gratis pga vannkraft, ergo er de per definisjon svindlere siden de også alltid skal gå i pluss (selge varen for mer enn den er verdt).
Dette gjør de for å ødelegge landet og for å få mye mer penger enn de fortjener.
Man tjener faen ikke penger på noe så grunnleggende som strøm i et av verdens rikeste land med tilnærmet gratis strøm. Få det gratis for faen.
Slettet bruker
03.08.2019 kl 15:29 780

Trikset for å unngå misforståelser, gebyrer og feilfaktureringer er banalt nok å ikke bytte.

Selvsagt ikke for enhver pris, men klassiske kundeforhold hvor slike problemer lett kan oppstå er
Strømleverandører
Forsikringer
Satelitt/kabel tv
Redigert 03.08.2019 kl 15:30 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
03.08.2019 kl 17:19 767

Nei, kommunisme er hømo. Men je synes døm har rett i at visse ting som helt åpenbar nødvendig infrastruktur skal være gratis og ikke være eid av en gjeng med hømo-svindlere. Slik som strøm. Få jævlig med gratis strøm sa jeg. Nå! I tellegg burde internett vært gratis gett.
Redigert 03.08.2019 kl 17:20 Du må logge inn for å svare