Uffda - nytt angrep på den nye Klima-Messias

Slettet bruker
03.08.2019 kl 12:16 2360

At noen tar denne jentungen på alvor er for meg en stor gåte. Folk må være totalt forstyrret i hodet.

I sin blogg i Rupert Murdoch-eide Herald Sun, som med sine 5,5 millioner månedlige lesere i alle kanaler er Australias mest leste, fyrer kommentatoren Andrew Bolt (59) løs mot klimaaktivisten Greta Thunberg (16).

«Ingen tenåring er mer sinnssykt innflytelsesrik enn Greta Thunberg, den dypt forstyrrede Messias for bevegelsen mot global oppvarming» , begynner den sterkt konservative Bolt sitt blå-glødende angrep mot Thunberg.

Latterliggjør diagnose
Det mange har reagert på, er at han gjør narr av Thunbergs asperger-diagnose.

«Jeg har aldri sett en så ung jente med så mange mentale forstyrrelser bli behandlet som en guru av så mange voksne», skriver Bolt.

Det har ikke gått upåaktet hen, verken hos Thunberg selv eller hennes mange støttespillere.

https://www.dagbladet.no/nyheter/kalt-forstyrret-messias-i-australias-mest-leste-avis/71452241
Slettet bruker
03.08.2019 kl 12:51 1220

Andrew Bolt er en idiot!

Nå skaper han sentimental martyrstemning selvsagt.
Slettet bruker
03.08.2019 kl 13:55 1203

At noen tar denne jentungen på alvor er for meg en stor gåte. Folk må være totalt forstyrret i hodet.

Bedre kan det vel ikke sies.
Slettet bruker
03.08.2019 kl 14:06 1198

Det er klima som er saken.
Greta er bare en nyttig idiot eller brikke.
Slettet bruker
03.08.2019 kl 14:39 1186

Såpass forstår i hvert fall den uskjønne jentungen at hun ville dummet seg ut om hun utfordret Trump på klima:

https://www.vgtv.no/video/181833/thunberg-om-aa-treffe-trump-bortkastet-tid
Sotah
03.08.2019 kl 15:07 1176

Ungdommer verden over er bekymra for klimaet og fremtiden. De fikk en katalysator i Greta, og bekymringen avtar ikke av at Havfruer og Bolter disser utseendet eller åndsnivået til jenta. De som støtter henne nå skal stemme om etpar år. Dette lar seg ikke stoppe, klimasaken kommer til å dominere lenge. Innvandring er sååå 2017...
Slettet bruker
03.08.2019 kl 15:14 1175

Man har ikke lov til å uttale seg om klima hvis man gjør noe av følgende:

1: Ivrer for å flytte mest mulig folk fra land med lave utslipp til land med høye utslipp. Spesielt med tanke på forskjellene i fødselsratene
2: Man får barn
3: Man bruker internett *

* https://climatecare.org/infographic-the-carbon-footprint-of-the-internet/

Dvs. at alle som uttaler seg om klima i dag må holde kjeft. Flott, endelig fred å få.
Slettet bruker
03.08.2019 kl 15:24 1172

Ekstremt enig. Faens dobbeltmoralske hestkuker som forbruker produkt fraktet med forurensende skip, kjøper elbiler laget med et så høyt karbonutslipp (i produksjonen) at selv Stordalen blir misunnelig, bruker tiden sin på å forsvare innvandring og dette med å få barn, selv om alle disse tingene er ekstremt skadelig for klimaet skal vi tro Cicero, NASA og FNs klimapanel.

Så da bryr de seg ikke om klimaet de heller og kan klatre ned fra sin høye hest.
Slettet bruker
03.08.2019 kl 15:28 1170

"1: Ivrer for å flytte mest mulig folk fra land med lave utslipp til land med høye utslipp. Spesielt med tanke på forskjellene i fødselsratene"

Hvordan var siste del et argument? Alle vet at føselsratene til innvandrere går dramatisk ned når de kommer til et velutviklet land.
Slettet bruker
03.08.2019 kl 15:57 1159

Jeg henspeiler på jentas personlighet og ikke på utseendet når jeg sier "uskjønn", Sotah! Personligheten uttrykker seg i ansiktet. Du kan være ganske stygg og like fullt være et skjønt menneske. Dere libtards, altså!
Slettet bruker
03.08.2019 kl 16:10 1156

Du er mye uskjønnere enn Greta. Personligheten din er rett og slett stygg, fæl, ekkel, frastøtende, motbydelig, kvalm, grusom.
Slettet bruker
03.08.2019 kl 16:28 1147

Greta er en 16-åring som slett ikke er dum, men som knowingly lar seg bruke i en internasjonal scam. Hun er nok sikkert klimareligiøs, slik at hun tror at hun gjør dette for en god sak - men hun vet utmerket vel at hun bare er en puppet i noen andre sitt spill.

Jeg tillater meg å mene at det er uskjønt å la seg bevisst bruke av andre. Greta = Klimaslave. Frivillig slaveri kaster lort på menneskets gudegitte rett til frihet.

Hva Dirken, Sotah og Jabbe måtte mene om Havfruen er totalt uinteressant for alle, især for meg! ;-DDD
Slettet bruker
03.08.2019 kl 16:32 1146

«Hva Dirken, Sotah og Jabbe måtte mene om Havfruen er totalt uinteressant for alle, især for meg!«

Dette vet alle er sprøyt. Sotah kalte deg innvortes ond for fire år siden, noe du sutrer over fremdeles.

Men jeg tror deg at du ikke bryr deg med hva jeg mener. Jeg vil imidlertid tro at det er enda mer uinteressant hva du mener om Gretas personlighet. Ta henne på sak heller enn å gå på person, din kjerring.
Slettet bruker
03.08.2019 kl 17:07 1129

"At noen tar denne jentungen på alvor er for meg en stor gåte. Folk må være totalt forstyrret i hodet.
Bedre kan det vel ikke sies. "

Enig, men forstyrrelsen er desverre et resultat av kraftig og langvarig hjernevask. Skolene ønsker ikke lengre å gi folk en verktøykasse, bestående av selvstendig tenkning, de ønsker å gjøre om folk til tankeløse roboter som omfavner hva som til enhver tid er PK.

Jentungen er en nyttig idiot for å fremme en agenda, nærmere bestemt agenda 21/ 2030 i regi av uhyrligheten FN. Agendaene er fritt tilgjengelig for alle til å se, men de fleste vet bare om hva de PK MSM-overskriftene forteller dem. Få gidder å sette seg mer inn i hva galskapen faktisk innebærer. Så ja, forstyrret i hodet er en betegnelse, men noen har gjort dem forstyrret og fratatt dem muligheten for å utvikle selvstendig tenkning og logikk.
Slettet bruker
03.08.2019 kl 17:10 1127

Har du drøkki i dag dirken? Storkæll å drekke å skjelle ut følk på nettet se. Det liker je å gjøre, spesielt i arbeidstia.
Slettet bruker
03.08.2019 kl 17:15 1124

Jeg mener vel at jeg tar henne - nettopp på sak - når jeg sier hun har solgt sjela si til andres klimaagenda!

Hvorfor lar hun seg selv bli frontfigur for en sak hun selv innrømmer hun ikke kan noe om, men må vise til andres argumenter, og ikke en gang tiltror seg å møte "idioten" Donald Trump for å fortelle ham hvor skremte hennes generasjon er? Hun fronter kun skremselspropaganda for å oppvigle barn og unge, hun fronter ikke saklige argumenter for klima (dere må gidde å slå opp i linkene)! Prøv igjen! https://www.vgtv.no/video/181833/thunberg-om-aa-treffe-trump-bortkastet-tid

Senest i dag går Kurt Oddekalv ut og gjør oss oppmerksomme at klimaregnskapet for en vindmølle (som vi nå ødelegger vår flotteste norske natur med) aldri går opp - vi kunne like gjerne lage strøm på dieselaggregat. Verdens største svindel! https://resett.no/2019/08/01/kurt-oddekalv-om-vindkraft-det-er-verdens-storste-svindel/
Redigert 03.08.2019 kl 17:22 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
03.08.2019 kl 17:22 1120

"De som støtter henne nå skal stemme om etpar år."

So what? Har du ennå ikke innsett de vi andre innså allerede på -60 tallet, at det var noen som styrte dukkene? Pernille og Mr. Nelsson var ikke virkelige skjønner du, noen sto bak og styrte dem... Det spiller ingen rolle hvem en stemmer på, politikerne og partiene (bortsett fra enkeltehederlige unntak, slik som Bastesen), blir styrt så fort de får innflytelse. Da kalles nøkkelpersoner inn til Bilderberger-møter og så er karriereveien staket ut og kostnaden er det folket som må betale. At noen gidder å sitte å diskutere det dukketeateret er for meg en gåte, mye mer interessant å diskutere de som styrer dukkene og skriver manus.

Den beste måten å kontrollere opposisjonen på, er å lede den selv. Å sitte på begge sider av gjerdet, det kan ikke slå feil så lenge såpass mange biter på skuespillet.
Slettet bruker
03.08.2019 kl 17:36 1109

"Jeg mener vel at jeg tar henne - nettopp på sak"

Det er jo så feil som det kan bli når du i omtale av "saken" kaller henne uskjønn og usjarmerende.
Du tålerer ikke at hun får oppmeriksomhet så da går du etter det du vet vanligvis sårer en 16 årig jente mest i håp om at hun skal gi opp kampen sin.
brahman
03.08.2019 kl 17:36 1108


Noen bør tenke på seg selv når de var 15-16 år.

Derfor er det lite omtenksomt å kalle jenta det er snakk om for "dypt forstyrret Messias".
Slettet bruker
03.08.2019 kl 17:48 1096

De fleste 15-16 åringer stiller seg ikke til rådighet som marionett for andre.

En som holder tale og hylles for sin marionettrolle i både EU og FN og mottar millioner i pristildelinger, tar vel like mye skade på sin falske sjel av det som av å få kritikk for rollen hun spiller???

Jentas naturlige utvikling er tatt ifra henne, og det burde kanskje voksne som ukritisk hyller hennes rollespill tenke litt på...
Redigert 03.08.2019 kl 17:50 Du må logge inn for å svare
brahman
03.08.2019 kl 17:59 1090


De som kan anses som "deeply disturbed" er først og fremst de agendaene som står bak, innen skole og utdanning, MSM-media, akademia, og andre som messer på -
Slettet bruker
03.08.2019 kl 18:11 1084

Je lurer på om je skal kednappe en kæpper fra et behandlingshjem og starte en twitter-aksjon med påfølgende kronerulling gett. Finne en solid spastic som slever på riksdekkende så tenker je nøkk kronene sitter løst se.
Slettet bruker
03.08.2019 kl 18:11 1086

Noen som vet hva jenta tjener? I svenske kronor altså?
Slettet bruker
03.08.2019 kl 18:16 1082

Climate change has trespassed the boundaries of environmental politics to become the subject of the global political, economic and security debate and a new focus of multilateral cooperation cutting across these and other domains.
http://www.iss.europa.eu/uploads/media/Global__Governance_2025.pdf

Jenta har ikke peiling på hva slags krefter hun har stilt seg til rådighet for! Ikke bare en forstyrret Messias, men større enn Messias!
Slettet bruker
03.08.2019 kl 18:52 1068

Vi som kritiserer henne er sååååå grusomme og onde.
Ærlig talt: Voksne har funnet ut at man ikke kan angripe eller kritisere et barn så derfor skyver de henne foran seg som en gallionsfigur. Hun er jo sååååå sårbar og uangripelig og nettopp derfor kan hun ture fram som hun vil med voksne bak seg. Men for oss som ikke er politisk korrekte kaller en spade for en spade og sier at jenta er tilnærmet et null.

Blir spennende å se om hun er like tøff i trynet når hun bli 18 og ikke kan bruke sårbar-kortet lengre.
Slettet bruker
03.08.2019 kl 18:57 1123

Vel, venstresidens gærninger bruker jo å la unga gå i demonstrasjoner før de egentlig skjønner en dritt av hva de er med på.
Slettet bruker
03.08.2019 kl 19:04 1117

Ja de bruker muslim-trikset.
Får 13, 14 og 15-åringer til å lange dop, for de kan ikke stilles til ansvar for sine handlinger..
Slettet bruker
03.08.2019 kl 19:17 1111

"Vi som kritiserer henne er sååååå grusomme og onde."

Når man bruker det at hun har asberger eller utseendet hennes mot henne så minner det om ond hersketeknikk.
Hun ba ikke om at alle skulle høre på henne. Hun satte seg ned utenfor skolen med en plakat mutters alene. Hun har også mot til å tale eliten rett imot. Noe Havfruen, som stadig vekk kritiserer de samme folkene burde respektere henne for. Istedet gjemmer Havfruen seg bak en okkult sekt som nettop har fått terrorstempel av FBI.
Slettet bruker
03.08.2019 kl 19:22 1110

Jabbadabba

Hvis du finner ett sted der jeg har kritisert henne for at hun har asberger eller ser rar / merkelig / stygg ut skal du lete til du ligger i kista.

Lykke til.
Slettet bruker
03.08.2019 kl 19:29 1106

Hvordan kunne du mistolke det jeg sa når jeg spesifikt nevnte Havfruen? Jeg har generelt ingen problemer med at folk argumenterer imot klimasaken på normalt vis.
Slettet bruker
03.08.2019 kl 19:31 1104

Jeg følte at "Vi som kritiserer henne er sååååå grusomme og onde." ble rette mot alle. Også meg.
Slettet bruker
03.08.2019 kl 19:36 1100

Jeg regner med jabba godtar dette argumentet som normalt.

https://www.independent.co.uk/life-style/health-and-families/greta-thunberg-gift-asperger-syndrome-environment-strike-climate-change-radio-4-a8883056.html
GRETA THUNBERG SAYS ‘GIFT' OF ASPERGER SYNDROME HELPS HER SEE THROUGH ENVIRONMENT 'LIES'

The activist, who has been nominated for a Nobel Peace Prize this year, also opened up about how climate change made her “very depressed” at the age of 11.


Redigert 03.08.2019 kl 19:37 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
03.08.2019 kl 19:37 1099

Hvem mener ar alle som kritiserer Greta er såååå grusomme og onde?
Slettet bruker
03.08.2019 kl 19:38 1100

Det var jo du selv som plasserte deg i den offerrollen. Kritikken på denne topicen gikk på at Havfruen stadig vekk bruker utseendet mot henne. At du tar til deg den kritikken og påstår at alle kaller deg ond er ditt eget problem. En kunne jo tolke det utsagnet som et forsvar av Havfruen og da er du jo ikke så uskyldig som du later som allikavel.
Slettet bruker
03.08.2019 kl 19:39 1098

Absolutt alle dere mener det med få unntak.
Slettet bruker
03.08.2019 kl 19:40 1096

Tullball din kødd.
Slettet bruker
03.08.2019 kl 19:41 1095

Hvem er dere og hvem er unntakene?
Slettet bruker
03.08.2019 kl 19:44 1092

Extinction Rebellion Activist Greta Thunberg, 16 og hele bøttebaletten som følger henne
Slettet bruker
03.08.2019 kl 19:58 1082

"The activist, who has been nominated for a Nobel Peace Prize this year, also opened up about how climate change made her “very depressed” at the age of 11."

Hva gjør foreldre når 11-år små barn i huset får VERY DEPRESJON.
Puste lettet ut når det kunne skyldes på klima som er en pengemaskin i vinden som surfer på motebølgen Algore II og ikke sosialistisk hjemmedoktinering. 11-åringer tror på hjemlig hjernevask.
#big depresjon x11
Redigert 03.08.2019 kl 20:01 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
03.08.2019 kl 20:08 1073

Jeg var extinction rebellion før det var kult gett.