Contemplated Private Placement
Huffda. Trodde virkelig ikke emi var den løsningen de ville velge men blir nå spennende å se hva emi kursen blir. Noen shortskvis er nok bare å glemme nå, insidekjøp kommer via emi.
Noen som tør du tippe emisjonskurs?
Jeg tipper 155,- Åpner 10% ned, og stiger utover dagen pga. short inndekning.
Jeg tipper 155,- Åpner 10% ned, og stiger utover dagen pga. short inndekning.
155 eller under 160 er jeg skeptisk til. Tror nok SS kan være inne på noe med 162, men blir ikke overrasket om det ender på bortimot 170 heller.
Helt ærlig så har jeg ikke snøring, men jeg tenker at det er grense for hvor lavt Bjørnene kan gå mtp deres eget kjøp da det kan møte sterk kritikk om de handler inn til voldsom rabatt denne gangen.
Helt ærlig så har jeg ikke snøring, men jeg tenker at det er grense for hvor lavt Bjørnene kan gå mtp deres eget kjøp da det kan møte sterk kritikk om de handler inn til voldsom rabatt denne gangen.
Om de lar seg vanne ut så var jo hele innsidekjøpet forgjeves.
zavva
20.03.2018 kl 17:18
5913
Tipper emisjonskurs 170,50. Heftig overtegning.. Husk at det kan dekkes short i stor stil nå. Det har ikke vært mulig på dette nivået tidligere. Sånn sett er de vel heller ikke så enormt med aksjer det er snakk om... ca 7,6 mill om kurs er 170 - hvorav eksisterende aksjonærer kommer til å tegne seg for store deler.
For de som er interessert i markedspresentasjonen:
https://www.norwegian.no/globalassets/ip/media/about-us/company/investor-relations/norwegian-air-shuttle---market-update-presentation.pdf
7,6 mill aksjer virker ikke som mye men husk at Norwegian kun har 35,7 millioner utstedt. Dvs 21%.
https://www.norwegian.no/globalassets/ip/media/about-us/company/investor-relations/norwegian-air-shuttle---market-update-presentation.pdf
7,6 mill aksjer virker ikke som mye men husk at Norwegian kun har 35,7 millioner utstedt. Dvs 21%.
Redigert 20.03.2018 kl 17:20
Du må logge inn for å svare
Misforsto hva den streamen var i farten, litt hektisk pågående for øyeblikket, beklager.
Redigert 20.03.2018 kl 17:28
Hvordan kunne Bjørn Kjos stå frem ved juletider og si at 2017 var et drittår, og at 2018 skulle bli så mye bedre?
Villedende info spør dere meg!
SS
Villedende info spør dere meg!
SS
Nei, det var åpent tilbud med avgjørelse fra styret. I en rettet emisjon får markedet ikke underretelse typisk før etter den er fullført.
Norwegian på twitter:
Norwegian
Verified account @Fly_Norwegian
Celebrating many reasons to smile today #FirstDayOfSpring #InternationalDayOfHappiness :)
Jeg smiler ikke så veldig.. Heldigvis ikke så tungt inne, men tungt nok.
Norwegian
Verified account @Fly_Norwegian
Celebrating many reasons to smile today #FirstDayOfSpring #InternationalDayOfHappiness :)
Jeg smiler ikke så veldig.. Heldigvis ikke så tungt inne, men tungt nok.
http://www.newsweb.no/newsweb/search.do?messageId=447091
Traff spikeren på hodet med 155,-
Om jeg bare får rett når det gjelder utvikling gjennom dagen... La oss håpe det.
Traff spikeren på hodet med 155,-
Om jeg bare får rett når det gjelder utvikling gjennom dagen... La oss håpe det.
Ecotricity
21.03.2018 kl 06:29
4464
Må jo bare le av hele narrespillet som har vært den siste tiden etter utviklingen i går. Mange bør lese seg tilbake i loggen sin og se hvordan de hauset opp aksjen. Nå tar det av!!! Shorterne sliter så sykt!!!!
De store gutta vet hva de gjør, det er gutta på gølvet som får svi.
De store gutta vet hva de gjør, det er gutta på gølvet som får svi.
Redigert 21.03.2018 kl 06:29
Søndre
21.03.2018 kl 06:42
4431
Kjos har bløffet markedet trill rundt med sine utspill i media.Situasjonen er jo en helt annen.
ignatas
21.03.2018 kl 06:52
4409
har vært en god trading med kjøp på 170 salg på over 180+ i den siste tiden men nå skjer forandringer.. jeg var skeptisk til nas ever since finansdirektør gikk av, kjøs kjøpte aksjer til 240 kroner, dette var en veldig rart innsidekjøp, og de kjørte mye i minus og lønnsomhet bare falt og falt.. solgte bank norwegian og skrytet at de har mange finansielle midler til å overleve men den endte i emisjonen allikevel.. og nå jeg er redd at den skal under 155 :) med stigende oljeprisen som er største kostnad, og tøff konkurranse, og ryanair kjøpte fra austria i sted så rykter at de vil kjøpe nas er vel bare rykter. markedsføring med å øke engangskostnader per luxury stuff er også dum da man vanligvis velger ikke til å betale hvis man må ikke.. bilettprisene må opp dessverre, og da det er bare spørsmål om konkurranse. ikke interessert i nas for tiden :)
-10%!
-20%!!
-70 kr!
-100 kr!!!
Åpner på 140! Åpner på 120! Åpner på 100!!!
-20%!!
-70 kr!
-100 kr!!!
Åpner på 140! Åpner på 120! Åpner på 100!!!
Redigert 22.03.2018 kl 09:12
Shorterne fikk 0 aksjer slik det ble kommunisert tirsdags ettermiddag og biter negler. Casen har vært å dekke seg inn i lav emisjon - shorteregisteret har stått bom stille i en måned.. Ser ut som om markedet driter i bruddet på 170 - rart det :-)
Redigert 22.03.2018 kl 09:57
Tror heller ikke de med shortposisjoner fikk noe betydelig i emisjonen, men til gjengjeld tror jeg ikke de blir å levere tilbake aksjene før de har det de trenger for å forsvinne ut fra listen fullstendig. Det er jo bare tøys å skape kjøpsglede med å vise at de kaster kortene før de har nok volum til å lukke posisjonen.