Demokratene i USA driter i eget reir

Slettet bruker
05.08.2019 kl 19:24 528

Demokratene skylder på Trump for skytingene i USA nå. Nå viser det seg at i Dayton Ohio, var skytteren spik gal i flere år, utvist fra skolen for å ha laget draps-lister hvor andre elever var nummerert.

Hvorfor var ikke denne gutten i behandling? Og hvem styrer i Dayton, jo demokratene: Ordfører i Dayton Ohio - Nannette L. Whaley - Demokrat

Den verste blandingen man kan ha, kvinne og demokrat. Kvinnene er flinke til å snakke, klage på andre, finne løsninger som ikke virker, og til slutt, skylde på andre når de blir stilt til ansvar for alt det gale de har gjort.

Slettet bruker
05.08.2019 kl 20:24 505

Han likte Elizabeth Warren, en av demokratenes presidentkandidat.
Redigert 05.08.2019 kl 20:24 Du må logge inn for å svare
kokkohill
05.08.2019 kl 20:33 502

voldsomt som dette støtter og ikke støtter brukes om usa desperadoer...

Hvem togdytterene ,knivstikkerene ,etc støtter nevnes ikke , HVORFOR ?
børst
05.08.2019 kl 21:27 483

CNN kverner ut propagandadritten sin døgnet rundt nå. Men Dayton-drapsmannen nevnes ikke med et ord, for han var venstreradikal, sympatiserte med Antifa og skulle stemme på Elizabeth Warren eller Bernia Sanders.
Slettet bruker
06.08.2019 kl 09:02 443

Du blander kortene her. Det er terroristen i El Paso Trump får skylda for.
Det er fullt fortjent.
Han kjørte ned til grensebyen El Paso for å drepe så mange mexicanere som mulig for å stoppe det han kaller en pågående invasjon. På et rally i Florida i May spurte Trump retorisk hva man skal gjøre med slik invasjon. En tilhører ropte "Shoot them". Trump smilte over utropet og sa:
"It is only in the Panhandle you will get away with that. "
Som øverste leder har han et spesielt ansvar for å ta avstand fra voldsbruk, spesielt om det blir foreslått som løsning på hans viktigste politiske sak, ikke spøke det bort.
Slettet bruker
07.08.2019 kl 01:33 396

Nå skal jeg snu på flisen, svare deg på samme måten du argumenterer for at Trump kan lastes for El Paso.Det er slike som deg som er skyldig i alt faenskap vi nå ser i vesten og i USA. Dere er menneskehatere, dere ser kun den ene siden av medaljen, og da splitter dere folket og drapene begynner, du er en riktig god og verdifull venn av Islam, splitt og hersk, den kjenner vi igjen. Jeg får si som en kjent bergenser sa, gå hem å vogg.

Slettet bruker
07.08.2019 kl 18:38 361

Dette er jabba, og hvordan han har mage til å gå oppreist i Bergen er for meg et mysterium, men så har de endel merkverdige individer i den byen, og de fleste er innvandret fra Østlandet. Dritten sprer seg, vi kan jo kalle dem "den brune fare".
Slettet bruker
07.08.2019 kl 18:54 355

Siden du bruker begge nickene dine mot meg (gudene vet hvorfor) så får jeg heller svare.
Jeg finner meg ikke i at du insinuerer at jeg er østlending.
Slettet bruker
07.08.2019 kl 19:04 352

Trump Campaign Ad Features QAnon Signs

Qanon sekten kryper stadig nærmere WH og Trump.

https://www.thedailybeast.com/trump-campaign-ad-features-qanon-signs?ref=home