Utviklingen på forumet

Sotah
05.08.2019 kl 21:14 2073

Det går mer og mer i retning av at ingenting har skjedd ute i verden, virkeligheten finnes ikke, realisme er for de tilbakestående og de eneste som kjenner til spillet rundt makten bak makten bak makten er nedsnødde cannabishjerner fra nettets mest fantasifulle avkroker. De hemmelige indre kretser av elitistiske superskumle agenter avkles daglig av fantasifulle youtubevideoer og kaskader av udokumenterte drømmerier. Forumet som det er idag er et orgie i bortkasta tid, og jeg bevilger meg en pause herfra inntil videre. Så skal folket her få avsløre gigaviktige overhemmelige statshemmeligheter, de fjerde, femte og sjette skytterne i alle massakre og terroraksjoner uten at jeg blander meg inn. Underjordiske superagenten med mørke bånd til etterretningstjenesten i alle skumle land kan belyses fritt for min del. Hvis jeg høres sur ut idag, så stemmer det. Egentlig har jeg lyst til å inndra både maispipa og tastaturet til opptil flere her. Jeg bevilger meg en pause, dere skal få drømme videre i fred.
Slettet bruker
05.08.2019 kl 21:17 1284

Drømmene om et Utopia tilhører vel venstresiden...
Slettet bruker
05.08.2019 kl 21:24 1277

Sotah

Kom snart igjen, for det er så herlig å se deg gå.
Slettet bruker
05.08.2019 kl 21:31 1272

Fra -sannheten-'s tråd :
"Poster fakta så dere slipper å ha endeløse tullete og bortkastede diskusjoner om dette."

Så du har innsett at han traff blink her. At agent-ligaen farer med spaning, infiltrasjon, testing,
villedning, obstruksjon, sammensvergelse og hjernevask.
Slettet bruker
05.08.2019 kl 21:36 1270

Verden er et komplisert sted Sotah. Man kan ha behov for å trekke seg tilbake i blant. Bare vent, du stikker snart nesa fram fra dyna for å se hva du har gått glipp av.
kokkohill
05.08.2019 kl 21:39 1260

Soten du kan invitere noen av de fremmede inn i bunkersen og få litt realisme å kose deg med...
Slettet bruker
05.08.2019 kl 21:42 1257

Hei folkens:))

Og...gir Zoten mye rett her - forumet domineres av flat jord folket og de som ser PST bak hver busk og bokstav - kommer nok tidvis til å frekventere forumet, men de reflekterte meningsutvekslingene om samfunnsutviklingen blir fattigere for hver god debattant som forsvinner...ZnageZz...

-TaKK-

Lykke til

Hilzen
Tille Lulla
Slettet bruker
05.08.2019 kl 21:46 1247

Kognitiv dissonans er noe drit, skjønner din trang til å trekke dyna over huet og sove videre.
Slettet bruker
05.08.2019 kl 21:59 1235

🆈🅴🅴 🅷🅰🆆!
polemiker
05.08.2019 kl 22:20 1216

Kan vel forsåvidt være enig med deg. Kvaliteten på forumet har falt drastisk de siste månedene, spesielt etter at Bare Prat forumet ble lagt ned. Nå har dette havnet her og forsøpler hele forumet. Jeg har også til tider blitt kalt for både PST agent, Russisk agent eller også CIA mann.

Er heller ikke så overbegeistret for alle de konspirasjonsteoriene som sirkulerer og gjentas til det kjedsomlige selv uten at det er kommet noen bedre bevis eller indikasjoner på at de er blitt noe mer riktig siden sist. Noen vil sikkert hevde at føljetongen om FBIs maktbruk og politisk bias også er en konspirasjonsteori, men der tror jeg man bare skal følge litt med i nærmeste fremtid.

Selv om du til tider ikke er så glad i fakta eller dokumentasjon og vil helst tror på det du blir fortalt av venstremedia, er du tross alt en av mer jordnære her. God til å skrive og gjerne ispedd endel humor eller satire. Det er det noen av oss som savne.
Slettet bruker
05.08.2019 kl 22:35 1204

Om noe har DT blitt bedre etter at BP ble lagt ned. Nå er det ikke lenger kun NWO FFO konspirasjonsteorier her.
Biggy
05.08.2019 kl 23:53 1176

Sotah vil bli savnet!
En jovial fyr uten sedvanlige skjellsord.

Det er ikke lett når sannheten defineres ut fra hva MSM rapporterer og når politisk korrekthet definerer andre meninger som hatefulle,rasistiske og andre generaliseringer.At Sotah derfor av prinsipp lukker øynene og ikke vil lese på Resett må sees i dette lyset.Trist å gå glipp av andres sunspunkter man selv ikke deler,Sotah,for det er når jeg daglig leser og hører mine meningsmotstandere at jeg lære hvor de kommer fra og også hvorfor jeg har mine meninger.

Ha en fin pause fra HO,Sotah,og kom tilbake med dine gode formuleringer og skråblikk!
Hr.Suhr
06.08.2019 kl 01:08 1149

Det skrevet mye om det som skjer med Sotah nå. Lurer nemlig på om ikke litt av svaret
kan finnes i visa til Vidar Sandbekk, den om 'populariteten som kjem og går'.
Dette i tillegg til en dårlig børsdag kan ha vært nok.
Egentlig så har jeg vel aldri forstått meg på Sotah jeg, men han er jo en gladgutt
og helt sikkert en okkei kamerat, så dette går nok fort over...det forsto jeg
forresten på samlingen med artig-ord han strødde om seg med i 'avskjedsbrevet'.
Slettet bruker
06.08.2019 kl 01:23 1145

Dette er korrekt observert av deg, Sotah.

Gett.
Slettet bruker
06.08.2019 kl 08:46 1095

Sotah oppfører seg høflig, diplomatisk og med et glimt i øyet uansett tema, eller hvem han diskuterer med. Dette er en egenskap få andre på forumet, inkludert meg selv, innehar.
Fluefiskeren
06.08.2019 kl 09:00 1086

Sotah har utvilsomt rett. Dette er det skumle med internett. Folk sitter og diskuterer med andre med omtrent samme mening og fyrer hverandre opp. Et forum blir liksom en erstatning for vanlig menneskelig omgang og tilslutt tror mange at virkeligheten er den som forfektes på forumet. Det viser jo nå at det som nylig skjedde hadde sin bakgrunn fra internett og noen la til og med ut dette manifestet for han etter han var død.

Internett som i utgangspunktet er fantastisk har dessverre blitt en svøpe. Når selveste grunnleggeren av Facebook (Mark Zuckerberg) sier at han angrer på at han introduserte Facebook så sier det mye. Facebokk er som dyrene i Hakkebakkeskogen i forhold til de mer ekstreme. Det at man sitter foran hver sin PC og hisser hverandre opp er slett ikke bra for svake sjeler. Vi har sett resultatene så altfor ofte.
Betonghue
06.08.2019 kl 09:35 1090

RIP Sotulf ! Islams alltid støttende talsmann på dette forum !
Wrist
06.08.2019 kl 10:44 1168

Sotah skriver godt,har glimt i øyet og mestrer å ytre seg uten skjellsord.
Han tar,med et par hederlige unntak,ballen og ikke mannen.
Dette er kvaliteter som blir savnet mens Sotah tar en pause på sofaen.
Redigert 06.08.2019 kl 10:48 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
06.08.2019 kl 10:51 1162

HanVann vil nok se til å løfte gamle sotah tråder lenge etter du er borte. Så helt borte blir du ikke.
kokkohill
06.08.2019 kl 11:12 1153

Nekrologer er skrevet før om Soten ,men han er alltid « plutselig tilbake»
Slettet bruker
06.08.2019 kl 11:25 1142

Noam Chomsky sa en gang at «Dersom vi ikke tror på ytringsfrihet for folk vi forakter, så tror vi ikke på den i det hele tatt.» Det er fryktelig mye Østblokk tenkende mennesker i Norge fortsatt. Er det noe som ikke passer inn hyler de som "stukne griser" og vil stenge ned det meste. "Jeg er dypt uenig i hva du mener, men jeg vil til min dødsdag forsvare din rett, å kunne si hva du gjør" Om ytre seg, fritt etter Voltaire. If liberty means anything at all, it means the right to tell people what they do not want to hear. George Orwell

Slettet bruker
06.08.2019 kl 17:30 1085

"...de eneste som kjenner til spillet rundt makten bak makten bak makten er nedsnødde cannabishjerner..."

Sotah har ikke et clue om hvorfor hans norske nyhets stream i dag serverer denne 50 år gamle saken:
https://www.msn.com/nb-no/underholdning/video/hvem-var-sharon-tate/vi-AAFpU0v?ocid=spartanntp

Vi som følger makten bak makten bak makten VET hvorfor MSM smått om senn minner oss om at satanismen har en lang historie. Jeg kan så godt forstå at man kan bli både trist og lei av å få avdekket hva som egentlig har foregått bak det politisk korrekte sløret som er lagt over samfunnet, men mannen som ikke sier noe vondt om sine meddebattanter vet selv best hva for noe "irreversibelt innvortes" han bærer på.

Forøvrig er jeg helt enig; det kjennes for jævlig etter hvert eneste lille innlegg på en debattråd å få slengt etter seg 3-5 raddiss innlegg med karakteristikker som er helt hinsides.

God ferie, Sotah (det går an å være liketil, åpen og grei uten å spille dramaqueen). Fniiis! ;-)))
Slettet bruker
06.08.2019 kl 18:22 1067

Hei folkens:))

Og...forumet vil bli fattigere og mer enfoldig hvis man bare spiller ball med seg selv - flere innsiktsfulle skribenter har forlatt HO og selv har vi skrudd ned aktiviteten til fordel for flat jord folket og de som ser PST spøkelser bak hver bokstav - men hver sin lyst sa kjerringa og flyttet på loftet...ZnageZz...

-TaKK-

Lykke til

Hilzen
Tille Lulla
Slettet bruker
06.08.2019 kl 20:31 1026

Her må jeg si meg enig med JBJB. Uten mangfold blir forumet fattigere.

Skal vi ha et fargerikt og mangfoldig forum må vi ha plass til nedsnødde cannabishjerner, nedsnødde sosialister, hjernevaskede MDGere og APere, nedsnødde konspirasjonsteoretikere, nedsnødde FFOere, nedsnødde høyresosialister, globalister, osv.

Uten deres bidrag sitter vi kun igjen med noen halvfornuftige FrPere og én fornuftig anarko-kapitalist.

Edit: ja og HanVann da, men hvem skal han krangle med da?
Redigert 06.08.2019 kl 20:36 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
06.08.2019 kl 20:37 1023

🅱🆁🆁🆁🆁......🅾🅶 🅳🅰 🅱🅻🅸🆁 🅳🅴🆃 🅺🅰🅻🅳🆃 🆂🅾🅼 🅵🅰🅴🅽!
Slettet bruker
06.08.2019 kl 20:57 1005

Ja da blir det kaldt.

Alle de ovennevnte nedsnødde er berikende for forumet, med dem får vi et inkluderende, rikt, varmt, og mangfoldig forum.

Alle skal med.
Slettet bruker
06.08.2019 kl 21:11 990

...og aille ska få
Slettet bruker
06.08.2019 kl 21:36 977

Satt meg ned med en kopp varm melk med honning og skulle lese samsunnssatire på høyt nivå med sleivspark tell både storpolitikken og lokale nyhetssaker her på Dagens Tema, men i kveld er det jo bare surr.

Nei, får vel heller begi meg ut i populærvitenskapens høyborg Vi Menn gett.
Slettet bruker
06.08.2019 kl 21:41 973

Slapp av Bleie-Bernt, du skal med du også.
Slettet bruker
06.08.2019 kl 21:50 964

Jeg er overbevist om at DT hadde vært aller best om det bare var meg her inne. Like bra som bloggen min.
Slettet bruker
06.08.2019 kl 21:50 961

Takk. Je er nemlig et nødvendig tilskudd på dette høyt ansette forumet for seriøs debatt se.
Fjordgubben
06.08.2019 kl 22:36 937

Ser at fluen fyrer opp soten og vice versa, det må vi jo bare tåle selv om det selvsagt blir mye drittprat.

Utviklingen går nok mot mer sensur, snart er vi der, like ekstrem sensur som de hadde i f.eks Sovjet. Rikets sikkerhet må vite.
Hr.Suhr
06.08.2019 kl 23:30 912

"Nei, får vel heller begi meg ut i populærvitenskapens høyborg Vi Menn gett."
Hmmm?
Var det ikke du som trodde en nano-partikkel var en aksje?
Glem det Bleie-Bernt, det bladet ligger aaalt for høyt for deg.
Benytt heller sjangsen til å kjøpe 'Kokebok for Framhaldskolen' på Finn.
Kanskje greier du for en gangs skyld å legge ut oppskrift på noe spiselig.
Slettet bruker
07.08.2019 kl 08:20 880

Å her lukta det suhrt du.
Slettet bruker
07.08.2019 kl 08:38 868

Nei, jeg trodde ikke en nanopartikkel var en aksje.

Rumpe.
Slettet bruker
07.08.2019 kl 08:59 856

Det var da veeldig til dramatikk,sven!
Du er jo selv en del av utviklingen på forumet,så om forumet er en orgie i bortkastet tid.......
Du er såpass høy på deg selv,at denne selvpålagte pausen din,ikke blir laaang.

Risk-reward1
07.08.2019 kl 09:27 847

"Det går mer og mer i retning av at ingenting har skjedd ute i verden, virkeligheten finnes ikke"
En presis beskrivelse av nedSotah selv. Bogerud kan stå i brann, men det skjer ikke liksom.......
Selv opplever jeg Sotah som mer feig enn noe annet. Et såpestykke som fornekter, hiver ut noe svada i en onliner, eller bare blir borte om man forsøker en reell debatt.
I bunn og grunn er jeg enig at forumet er bortkastet tid, men det har det alltid vært om man ser bort fra underholdningsverdien.
Men forumet fyller en viktig funksjon. Det er en nyhetstream som ikke er sammensatt av MSM og dens kraftige politiske slagside. En gang i tiden var media samfunnets vaktbikkjer. De har utviklet seg til politiske magasiner og gjennom det mikrofonstativ for deres politikere uten kritiske spm til hva de sier. Det som ikke er deres politikere skal demoniseres og drites ut.
Og dette er det mange av de nedsotah som billig lar seg imponere av, forføres av, og lar seg bli brukt som nyttige idioter. Spør dem konkret om deres påstander, og de faller igjennom hver gang. Spør dem om konsekvensen med det de mener, og de faller igjennom hver gang. Fordi de er bare foret av såkalte gode meninger, uten selv å tenke hva det medfører.

RR
Blåveisen
07.08.2019 kl 10:04 831

Sotahs slentrende skriverier vil bli savnet!
Fint med meningsmotstandere som viser respekt og har bedre argumenter enn rene utskjellinger.Flott også med engasjementet uten det maniske til de som bruker flere timer nesten hver dag her på HO.
Selv plages jeg ikke av å lese hva andre mener,for jeg ser på det som partsinnlegg som jeg veier opp mot info jeg finner på nettet.Forumet trenger flere konstruktive skribenter som Sotah!