AXA = Som Løping I konstant motvind

Slettet bruker
AXA 06.08.2019 kl 20:06 807

Synes nesten synd på de som har ett langsiktig perspektiv her sånn som denne har fått juling over så lang tid nå.
Men her sett litt på eiere fra 100 og nedover att veldig mange har økt beholdningen i Axactor i fjor,men helt klart att mange solgte seg helt ut også.
Men det som foregår her nå er for meg forståelig, men også veldig merkelig, er neste komisk for en så liten aktør som AXA er tros alt her med en verdi på ca: 2,7mrd. Men ser på det som ett veldig sterkt og tydelig tegn på att dette er ett veldig sterkt papir og eie nå og fremover på grunn det som skjer her, men glem ikke att
vind retningen kan snu og føre til sterk medvind omsider her. Men tror att det kommer en veldig volatil høst, Tros alt kan høsten være den beste for en løper som får
vinden i ryggen hjemover igjen.
Redigert 20.01.2021 kl 19:36 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
06.08.2019 kl 20:25 770

Helt klart at dette er Gevran sin baby, de som har solgt må være totalt blåst i hue, akkurat små investorer selger alltid på bunn. De som pågår nå er at shorterne dekker seg inn,og foregår massiv manipulasjon. og det forstår jeg meget godt. Denne gull kalven skal jeg være med lenge. Ikke noe positiv å spore, selskapet leverer meget godt 2 kvartal 10 mill euro før skatt. Har ikke skjedd noe positiv med aksjekursen etter 2 kvartal dd . Tydelig at folk ikke eier tolmodig og stayer evne. Warrant tid i sikte.
Redigert 20.01.2021 kl 19:36 Du må logge inn for å svare