Hydrogen endrer verden. Gigantisk etterspørsel.

Slettet bruker
NEL 07.08.2019 kl 09:22 8257

Tyskland, Japan, California, Sydkorea sikter mot en framtid mot et hydrogen samfunn uten forbrenningsmotorer. H2 tog, H2 busser, H2 trucks, H2 personbiler, H2 gaffeltrucks, og H2 MC kommer. Brencellcellen tar over, kjøretøy går på hydrogen og vanndamp blir det reneste vannet i potta bak. Hutigtanking av H2 for lange kjørestrekninger. Gigantiske elektrolysører fra Nel kan produsere opptill 32 tonn H2 hver dag. Kunder fyller tanken med H2 gass på 3 min. Ingen rekkevidde angst med 120 kjørte mil på en tank.
Energirevolutionen kan gi selskaper milliardstore vinnerkontrakter innenfor H2 tech fueling, Heavy Duty Vehicles H2 Fueling og FuelCell. Mange tunge aktører kan få en kickstart denne høsten. Verdensmarkedet setter nå Hydrogen på kartet. H2 kan bli den nye energigass en som også varmer opp våre hjem i hele verden. H2 kan og bli vår store export energigass med null Co2 utslipp, såfremt den produseres ved hjelp av elektrolyse. Etterspørselen kan bli gigantisk for Nel og Hex.
Redigert 20.01.2021 kl 23:48 Du må logge inn for å svare
fastinvest
08.08.2019 kl 11:22 1820

For det første er NEL en fantastisk trading aksje og må da være utrolig moro å eie noen NEL aksjer.
Selv trader jeg ikke men jeg følger daglig med. Vi har sett en trend de siste ukene at NEL stiger kraftig etter fall og stopper opp når man møter motstand på 7,20kr.
Denne kan bli tøff å ta i dagens urolige marked, vi må ha melding eller så må vi få noen gode børs dager når vi kommer opp til 7,20kr igjen.
Spennende er det og NEL viser styrke om og om igjen selv om aksjen faller på dårlige OSE dager
Sann
08.08.2019 kl 11:57 1745

Bra ingen tar dine råd og vurderinger til etterretning, da hadde jeg vært blakkenfant for lengst. i stedet tok jeg god trading gevinst i dag i likhet med uttalige ganger før. Det kan jeg dessverre ikke takke deg for. Finn en annen lekegrind og be samtidig om å få refundert skolepengene.
Slettet bruker
08.08.2019 kl 12:34 1681

Hahaha, Sann. Det var dagens. En fin fin dag for tradere. Men jeg tror at vi som sitter stille og noen oss har jo plukket opp endel Nel poster fra 5.50-5.60-6.30. Vi blir vinnere denne høsten. Oppsiden er stor og dne kan bli en større. En meget lykkelig reise ligger og lurer. Kr 7 kan vise seg også å bli en hyggelig inngang - når Nel brått kan stå i kr 9,50 :-) Jeg sitter stille. Jeg må være inne hver morgen. Børsmeldinger kan smelle inn kl 08.01,anytime..
Redigert 08.08.2019 kl 12:35 Du må logge inn for å svare
Sann
08.08.2019 kl 13:37 1636

Sitter stille jeg også med konstant 80% av porteføljen i Nel og i 90% av tilfellene med trading sitter jeg 100% inne før børsslutt. Tar ikke sjansen på annet nå, det smeller snart kraftig opp i Nel og Hex.
Nikko
08.08.2019 kl 13:46 1612

Herlig aksje!
Inn på 6,65 ut på 6,98 og inn på 6,85 med hele porteføljen :-))
UngSpiler
08.08.2019 kl 14:05 1566

Solgte meg ut på 8.5 tidligere i vår, med et snitt under 2.2. Tenkte da at nok er nok, og Nel hysteriet er over forgått for min del. Likevel trekkes jeg tilbake til dette caset og kan ikke dy meg å hoppe på toget. Etter en nokså rolig periode, med forholdsvis stabilt nivå rundt 6-7 tallet så må jeg se mitt snitt i å kjøpe meg inn igjen hos Nel. Nå har det vært veldig stille også fra styret i lang periode, og likevel har aksjen holdt seg godt. Hvem kan vel predikere hva som kommer til å skje når de fete meldingene kommer igjen`???

Min første kjærlighet var Nel, og endelig fant jeg tilbake. En gang en nel'er, alltid en nel'er,
Nikko
08.08.2019 kl 14:09 1554

Så bra! Velkommen tilbake :-))