Var en tur i Oslo i dag i firmaets ærend.

Slettet bruker
07.08.2019 kl 15:23 696

For først gang etter at Oslo satte opp "en million" nye bommer kom jeg på besøk til byen.
Jeg skulle innom 4 firmaer som lå litt spredt rundt i Oslo.

Å du hellige jul for noen bomstasjoner. Jeg synes jeg passerte en ny bom hvert minutt. Det tok liksom aldri slutt. Jeg passerte ikke mindre enn 13 bomstasjoner på min ferd rundt i vår "fantastiske" hovedstad. Når jeg kom tilbake til kontoret for å skrive reiseregning (da jeg kjørte min egen privatbil) begynte de store problemene. Ikke på en eneste av bomringene jeg passerte sto det hvor mye det kostet å passere bommen. Hvordan skal man kunne finne ut av hva man har brukt i bompenger? Skal man bli nødt til å vente en mnd til man får regning i posten? Det er jo en total katastrofe. Det er rett å slett skammelig å vise fram en hovedstad på den måten. Og dette skulle liksom redusere biltrafikken i Oslo? For min del synes jeg det var flere biler i trafikken i dag enn noen gang tidligere. (Jeg var i området fra 10:00 til 13:00)

På bakgrunn av min nye erfaring av vår hovedstad håper jeg at bompengepartiet får 90% av stemmene i Oslo, for som sagt: Dette var fullstendig uholdbart.
Redigert 20.01.2021 kl 03:20 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
07.08.2019 kl 15:42 647

Skal du få vekk bommene i Oslo, må du ikke stemme Høyre eller noe parti til venstre for det.

Godt valg!
skerptiker
07.08.2019 kl 15:32 665

Men et forståelig hjertesukk. Oslo er ikke lenger Oslo!!
Slettet bruker
07.08.2019 kl 15:29 677

Beklager.

Feil forum.