WHU - David Moyes......"Fantastisk ALLEREDE"!!!!

Hammers
HAMMER 08.08.2019 kl 23:28 16496

Endelig........sesongstart nærmer seg med stormskritt - og kun 38 timer til vi sparker i gang!
Pellegrini har vært gjennom sin første - og nå har han kun SINE EGNE utvalgte å støtte seg til!
Uønsket arvegods er kastet over rekka!

Sommeren har blitt benyttet godt.
12 spillere har forlatt (inkl navn som Adrian, Carroll, Nasri, Peres, "Muggo" Arnautovic, Byram.....osv).
INGEN som i dag føles savnet - og der kun Muggo var fast på laget! Ellers reserver m/skader som er borte. Store lønnsutgifter er fjernet.

Videre er en rekke spillere (5-6) lånt ut. Spillere som befinner seg på nivået under eliten.

Inn har kommet 6 nye:
2 reservekeepere, Haller fra Eintrach Frankfurt, Fornals fra Villareal. Begge inngår i startoppstillingen. I dag Ajeti på 22 fra Basel.
Alle er offensive spillere. Ut fra det jeg har sett vil spesielt Haller kunne sette sitt preg på sesongen. Fornals er en annen lagspiller av rang.
Til slutt et 18-årig stortalent fra Boavista; Goncolo Cardosa - som går rett inn som res i førstelagstroppen. Han spiller primært midtstopper.

Videre kan følgende fjorårets (stort sett) sesongskadde spillere betraktes som "nye" for året.
Lanzini (scoret i de 3 siste treningskampene), Wilshere (vist kjempetakter i treningskampene) og solide Yarmolenko.

ALT daukjøtteter er nå rensket ut, partert og videresendt. Dvs.....Chicharito er der fortsatt. Dessverre.
Årets tropp er den beste JEG har sett - og personlig tror jeg West Ham kan bli sesongens positive overraskelse!
Dvs; hvis skademarerittet endelig har stanset!

I fjor endte vi som nr 10 med 52 poeng.
I fjor ble vi FULLSTENDIG bortdømt i avgjørende situasjoner og tapte minst 10-12 poeng på dette = 62 poeng!
I år får vi endelig VAR - og får ryddet opp i klovnestrekene til Mike Dean og co; linjemenn som er på bærtur. osv....!
Topplag som tidligere har hatt dommerne med seg (ALLTID topplagene) vil merke dette - samtidig som vi vil profitere!

I fjor fikk vi andre del av sesongen delvis ødelagt av Muggo og hans Kina-eventyr! Nå er fyren borte. 5 poeng ekstra!
I år har vi i utgangspunktet et LANGT sterkere mannskap enn i fjor. 5 poeng ekstra = 70 poeng.
I en uhøytidelig engelsk "spørreundersøkelse" tippet jeg at vi kunne havne i området 66-70 poeng!

Optimistisk; JA. Urealistisk; NEI - ikke slik jeg tolker situasjonen.
Likevel; skader på nøkkelspillere må opphøre - selv om vi nå har minst 2 mann på hver enkelt posisjon.
Min spådom er et greit utgangspunkt - selv om det trolig åpner med TAP i år igjen - hjemme mot Manchester C.

Hilsen Hammers ⚒⚒⚒ - COYI
Redigert 21.01.2021 kl 09:26 Du må logge inn for å svare
SjonkelRolf
06.10.2019 kl 01:55 4305

Fint sammendrag. Wh alltid i mixen tar poeng når du ikke tror og avgir når du tror på poeng. Lfc begynner etter .30 år å levere i liga. Satser på gull i år og fremgang på aksjefronten. Satser utelukkende penger på fremgang
Redigert 21.01.2021 kl 04:33 Du må logge inn for å svare
Hammers
06.10.2019 kl 20:36 4244

En brukbar søndag - og det VIKTIGSTE AV ALT;
Den tekniske støtten på 8. plass holdt! Da er det som sagt borte mot Everton (SUMO 13.30) e/landslagspausen.

Hvor mange trekk hadde så vårt SUPERMÅL fra i går?
Jeg anslo 15-20, men det korrekte skal visstnok være 14. Du ser de 10 siste her - etter 4,02.
https://www.whufc.com/news/articles/2019/october/06-october/extended-highlights-west-ham-united-1-2-crystal-palace

Bare synd at det ikke også var plass til de første (som jeg er ganske sikker på må ha vært flere enn 4).
En nytelse å se på - uansett hvilket lag man holder med.

Ellers en del kontroverser rundt kampen.
- Bortesupportere kastet røykbombe bak det ene målet og på det teppet vi har lagt rundt banen. Resultatet var at det tok fyr. Raskt slukket.
- Zaha kan komme i trøbbel (4 kamper ute hvis felt?) e/å ha spyttet etter Declan Rice.
- Denne er KORT, så følg med - før du gir dommen; https://www.youtube.com/watch?v=FI9qlx1gEG8

Hilsen Hammers
(PS; har sett målet i reprise på Sumo. Ja, det var 14 forutgående trekk. Haller hadde det 15. da han scoret. Det startet med Anderson (svært sentral), men også Rice var veldig sentral i oppbyggingen av trekket - der 7-8 ulike spillere var involverte).
Redigert 21.01.2021 kl 04:33 Du må logge inn for å svare
Hammers
19.10.2019 kl 20:33 4182

Hvor forbanna kan man egentlig bli av å se en fotballkamp - og hvor mye kan man egentlig banne ila 30 minutter?
Jeg tror jeg nådde "peak" ila 30 min i første omgang.

Fullstendig rundspilt av møkkalaget Everton (3.sist på tabellen). Nedkjempet i alle ledd og fullstendig ydmyket på banen.
Maks tre vellykkede pasninger, før ballen igjen ble gitt til Everton, som kom i NYE bølger framover!

Det bedret seg litt i 2. - men noen stort ble aldri vist. Dette var RÆVVA-fotball av verste sort!
Hadde likevel en glitrende mulighet til 1-1 like før slutt, men ballen havnet hos midtstopper Ogbonna.
HAN viste hvorfor han spiller midtstopper.......!

Det kunne vært 7-0, men det ble bare 2!
2-3 stolpetreff (kom ut av tellinga), Roberto reddet 2-3 100% sjanser - Diop på 2 m sendte en ball i Robertos skulder og over (nesten årets selvmål) - og ellers massevis av klabb og babb rundt om på hele banen. VAR var heldigvis på vår side i flere tette situasjoner.
Rene komikvelden, når det sto på som verst - og det av spillere som hever opp til en mill i uka.

Dette var noe av det verste jeg har sett av dette laget.......som nå har ramlet til nr 10. på tabellen. Chartet har dermed gitt et "salgssignal"!
Håper ikke dette er et mørkt omen før våre to neste; hjemmekampene mot Sheffield U og jumbo Newcastle!

Hilsen Hammers.
Redigert 21.01.2021 kl 04:33 Du må logge inn for å svare
ToffeeMan
19.10.2019 kl 20:51 4176

Aldri sett noen blitt rundspilt sånn. Møkkalaget West Ham tok "a hell of a beating"!!
Redigert 21.01.2021 kl 04:33 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
19.10.2019 kl 21:37 4162

En ting er å bli knuffet i stjerten.
En annen ting er å bøye seg forover og samtidig skreve lett med bena.....slik at de som står i kø skal slippe lettere til.

Fy faen for en opptreden.

Av og til, en nokså sjelden gang innimellom, får jeg sterke preferanser for å heller entusiastisk følge aserbajdsjansk kretsmesterskap i synkronsvømming.

Dette var en av de gangene. Fotball suger uansett.
Det eneste som nå mangler er at mufc slår lpool i morgen, da er jeg ferdig med fotball.
Redigert 21.01.2021 kl 04:33 Du må logge inn for å svare
Hammers
27.10.2019 kl 00:29 4072

Så var det hjemme mot Sheffield U. Laget vi sendte ned i divisjonene for 13 år siden.
Da vi urettmessig benyttet Tevez og Macherano på laget. Tevez som bøttet inn de siste kampene - og vi knep oss forbi på målstreken.
Vel, det ble £20M i bot - men Sheffield U rykket ned - og har siden vært der. Helt til i år.

Vi EIDE første omgang - med en possession på 70-30. Likevel, var det laget fra nord som hadde den beste sjansen.
Det var helt til Yarmolenko sendte en glitrende pasning til Snodgrass - som var foran et smååpent mål - og LETT satte inn 1-0 e/44 min.
Ikke mindre enn hva vi fortjente!

Pausen hadde gutta fra stålbyen helt klar benyttet best.
De kom ut i "ny regi" i 2. og hadde raskt et par gode sjanser som Roberto i vårt mål ordnet opp i.
Også vi hadde noen ok muligheter - gjerne via Anderson. Det ble likevel litt for tregt og forutsigbart - og de bar ingen frukter.

Etter 63 satte SH U inn sin målscorer fra sist helg. 5 min senere fikk han ballen på 10 og sendte ei "lefse" mot mål.
En halvslapp ball som dippet et par ganger i bakken før den passerte Roberto og snek seg inn v/stolperota.
At det går an, og 1-1.

Deretter overtok vi igjen. Flere gode muligheter der det var cm som manglet - inkl da Snodgrass skjøt i stolpen.
Det ville seg bare ikke. Sh U hadde ikke stort mer å sette inn. Ikke annet enn nedsparkinger, filming og annet fanteri.
Vi hadde heller ikke så mye - bortsett fra et par halvfarligheter.

Det endte 1-1 i nok en skuffende kamp. 2 poeng tapt, og i skrivende stund ligger vi som nr 9.
Etter morgendagens er vi kanskje tilbake til utgangspunktet som nr 11?

Hilsen Hammers........skuffet - og inspirasjonsløs!

Redigert 21.01.2021 kl 04:33 Du må logge inn for å svare
Hammers
02.11.2019 kl 22:41 4003

Husker jeg skrev det for noen uker siden. Noe slikt som;
"Chartet har gitt salgssignal, men nå venter 4 "enklere" kamper. CP, Everton, Sheffield U og Newcastle. Kun E er borte.

Bunnlaget Newcastle kom til London Stadium med kun 6 scorede ligamål - og ALDRI >2 denne sesongen!
Etter 20 minutter hadde de gjort akkurat det - og økt ant mål med 33%. Da dommeren blåste for pause kunne det LETT ha stått 5 eller 6 null.
Skudd i tverrligger og noen flotte 100%-redninger av Roberto i mål. Fullstendig utspilt igjen - og ikke til å fatte - det som foregikk.

Hvor fikk de det fra - og hvor var vi?
Jeg regnet med noen tordentaler i pausen, og kalkulerte med; får vi ETT er det bare ETT igjen før det sto 2-2.

2. hadde knapt startet før det sto 3-0!
Det var kaldt utendørs, og det som fristet mest av alt var å grave seg LANGT ned under en varm dyne.

En Fimbulvinter sveipet med ett over "gutterommet" og et rimlag la seg over alt inventar der inne.
Den eneste fordelen var at dette OGSÅ gjaldt pint'en på bordet. Også DEN ble iskald - og da "varmet" den virkelig i en ellers trist ettermiddag.

20 før slutt fikk en av midtstopperne våre løpt ballen i mål. En midtstopperscoring!
Etter 90 satte Snodgrass et perfekt skudd fra 13 ned i keepers venstre hjørne. Da sto det 2-3.
5 ble lagt til, men da ble N-spillerne "syke og skadd" - og det ble bytter "og dritt og lort".
Kampen endte med det 2-3 - og det for ganske tomme tribuner - etter "fullt hus" fra avspark!

Salgssignalet i chartet (for noen uker siden) slo til.
Jeg håpet den gang at dette ikke var et forvarsel på dårligere tider, men DET var det!
SELVSAGT var det det - for chartet er universalt - og det gjelder ALT som kan settes opp i charts form.

Vi ligger fortsatt som nr 12, men trolig nr 13 etter morgendagens.
Det etter 4 enklere kamper - der vi normalt burde ha klart 9-10 poeng. Vi ville da ha ligget blant topp 4.
Fasit viser imidlertid 1 poeng + et lag som med ett ikke er til å kjenne igjen.

Hilsen Hammers..........som kan komme med NOK EN dårlig nyhet;
Det universelle chartet har i dag gitt et NYTT salgssignal - og nå møter tøffere motstand i ukene framover!

PS; Dette skrevet etter kun å ha hørt radiooverføringen. Kampen som går i opptak på Sumo senere i kveld gidder jeg bare ikke å se på!

Redigert 21.01.2021 kl 04:33 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
02.11.2019 kl 23:56 3987

Ei håndfull kamper på rad, uten avslutning på mål for vår «klassespiss»
Jeg savner allerede Arnie, og Sakho, eller egentlig, hvem som helst. Carroll for den del.
Og den potetsekken de har plassert mellom stengene, lurer jeg virkelig på tanken bak. Det må vel finnes andre i klubben som kan få den trøya. Legen, fysioen eller Pellegrini selv. Hvem som helst kunne gjort en bedre jobb.

Heldigvis er Antonio på vei tilbake. Om en mnd eller to. Da kan endelig Haller få sin velfortjente plass på tribunen.
Redigert 21.01.2021 kl 04:33 Du må logge inn for å svare
Hammers
09.11.2019 kl 18:22 3886

Et nytt HORROR-SHOW - borte mot ellers svakt Burnley.

- 10 min. B-spiller skyter i medspiller og ut. Elendige Kevin Friend dømmer Corner - ikke utspill. B scorer på corneren!
- 19. Mark Noble må ut med en vridning i ankelen. Trolig langtids....?
- Litt senere. 2-0, men VAR annullerte målet pga snau offside. Korrekt.
- 1 min før pause; "Ekte" 2-0. Håpløse Roberto i mål kaster ut til 25. Håpløse Balbuena klarer ikke å dempe ballen. Gode B kontrer - og mål.
PAUSE.
- 54. Corner til B. Svinger inn mot Roberto. Normalt barnemat, men keeper lefser ballen i eget mål. Eneste keeper i Prem Lge m/SLIKE kvaliteter.
- Ca 87. Elendig tackling av B-spiller på Lanzini. L lander på høyre skulder - og bæres ut med oksygenmaske. Brudd - flere mnd ute?
SLUTT.
- 3-0 i sekken + 2 langtidsskadde spillere.

Forover; Skapte NULL - igjen.
Forsvaret var over alt der de IKKE skulle være.
Keeper er en VITS, med alle disse merkelige krumspringene sine. Direkte skyld i 2 mål. Fabianski's skade har virkelig blitt kostbar.

Nytt salgssignal (på tabellen) ble gitt sist uke, og det har (selvsagt) slått til. Vi har nå ramlet til 16. Kun 4 lag bak oss.
Trøsten får være at signalets potensiale er tatt ut - før hjemmekampen mot Spurs - helga om 2 uker (e/International break).
Hard Times.....på alle måter!

Siste ang skadene:
- Lanzini trolig ute rundt 2 mnd.
- Noble skal scannes mandag før et mer konkret svar foreligger.

Hilsen Hammers
Redigert 21.01.2021 kl 04:33 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
09.11.2019 kl 18:52 3874

Gjør meg noen tanker nå....
Aller først, dersom David Martin er så dårlig, at han ikke forlengst burde erstattet potetsekken Roberto, burde klubben starte med å kvitte seg med han.
Da har han VIRKELIG ingenting på lønningslista å gjøre.
Deretter, klubben har et U23 lag. Med minimum to keepere. Hvorfor er ikke de hentet opp?

Diangana storspiller for WBA i championship, med flere mål og assist alene enn WH sine «stjernespillere» til sammen. Hvis det fortsetter slik, spiller han PL neste år. WH gjør det ikke. Få han hjem fort som faen.
Anderson, som kan være en fantastisk spiller, roter kun rundt seg selv, eneste han forsøker på for tiden er å få «tutet» motstanderne. Null framdrift, null skapte sjansen, null kreativitet, barnslige avslutninger (blant de med flest skudd i PL, men INGEN mål). Men en del nutmegs...som han tydelig «samler» på, og aktivt oppsøker, der «tut-tut» er eneste formålet.
Haller, gidder ikke nevne han engang. Sikkert OK spiller, men vi trenger noen som kan avslutte. Iallfall når man betaler 1/2mrd for en spiller, bør man kunne forvente et og annet forsøk mot mål.

Redigert 21.01.2021 kl 04:33 Du må logge inn for å svare
Nordmøringen
23.11.2019 kl 18:14 3859

🤫
Redigert 21.01.2021 kl 07:01 Du må logge inn for å svare
Hammers
23.11.2019 kl 19:02 3840

Nok en skuffende oppvisning - mot Spurs - og enkelte spillere som ikke gadd eller fikk til noe som helst.
Anderson har blitt en skygge av seg selv. Yarmolenko får heller ikke til så mye. Så har vi mannen i mål, da.

Av og til lurer jeg på om det er en klovn fra Sirkus Arnardo vi har fått tak i?
"Klovnen Roberto"......som får alle barna til å le godt under forestillingen.
Forundrer meg ikke - for han kom rekende på "free" - og det har kommet mange "gøyale" sprell fra den karen!
Sprell som motstanderne har satt STOR pris på.

Det kom to kjappe i slutten av første omgang.
Jeg mistet interessen og prioriterte litt støvtørking i vinduskarmene i stedet.

I pausen ble livløse Anderson byttet ut - og plutselig var Antonio tilbake på banen etter sin strekkskade og operasjon. Uventet raskt.
Ikke at det gjorde noe umiddelbart utslag - for Nr 3 kom før jeg hadde fått satt meg skikkelig til rette i godstolen igjen.

Et sorgens kapittel. Flere store sjanser til Spurs, men nr 4 slet de med.
Vi gjorde et par endringer til: Yarmolenko ut for Fornals (uten at DET betød stort). Deretter Diop ut for Sanchez.
For å få kabalen til å gå opp ble Declan Rice flyttet ned til sin gode gamle plass som midtstopper.
DET gjorde susen - for sikkerheten var igjen tilbake i midten.

Plutselig begynte det å skje POSITIVE ting.
Vi overtok stadig mer av spillet - inkludert herlig trekk framover på banen.
Slik som f.eks etter 73 da det endte med at Antonio måket ballen i nota fra 16 - uten at keeper hadde nubbesjans.

Minuttet før de 90 lå ballen igjen i mål, men da sto Declan Rice en meter innen for linja. Offside.
Det ble lagt til 6 etter diverse avbrudd. Vi fortsatte kjøret. Da de 6 hadde gått lefset Ogbonna ballen i mål etter corner.
Plutselig sto det 2-3, men det var for sent - for 30 sek senere var det hele over.

Laget som i sine "glansdager" i sept lå som nr 5 - og som lett kunne ha tatt steget til "Top 4" - ja, de ligger akkurat nå som Nr 16.
3 poeng over nedrykk. Vinner Aston Villa hjemme mot Newcastle mandag er det nr 17. Plassen over nedrykk.
Trøsten får være at det er veldig tett oppover på tabellen - OG at det skjedde mye BRA etter at Dec Rice ble satt ned som midtstopper.
La formasjonen forbli slik!

Likevel; de neste kampene er borte mot Chelsea og Wolves.
Dette før hjemmekamp mot Arsenal. Deretter borte mot Soton og hjemme mot Liverpool.
Høres ikke ut som om DET skal bli særlig innbringende. Like greit å ha litt gravøl stående i beredskap på kjøler'n

Hilsen Hammers........som vurderer å "kose seg" med en gammel Chaplin-film i kveld. Kanskje filmen "Hard Times" passer?
Redigert 21.01.2021 kl 07:01 Du må logge inn for å svare
Hammers
30.11.2019 kl 19:53 3764

Fotballinteressen var i dag på et lavmål.
Nr 17 på tabellen - nummeret før nedrykksonen - 3. keeperen i mål - og borte mot Chelsea.
Et Chelsea som vi ikke har slått på bortebane siden 2002 - og som i år kun har tapt 1 hjemmekamp. Den mot "Mighty Liverpool"!

David Martin ble signert på "free" fra Millwall i sommer - like etter at Klovnen Roberto ankom.
Hvorfor han ble kjøpt er det ingen som vet, og selv hadde han innstillingen at bare det å komme til klubben var en stor personlig seier.
Klubben som han far (Alvin Martin) spilte midtstopper for i mine LANGT yngre dager - på 1980-tallet!
Det var på den tiden som JEG hadde ca samme alder som dagens ligadebutant i vårt mål - 33.

Ellers var det flere endringer å se i oppstillingen - og ingen som indikerte annet enn at begredelighetene ville fortsette!
Nei, dette ble nok bare en uønsket fortsettelse av gårdagens Black Friday!
_________________
Kampen startet uvanlig bra. Cress med fint innlegg til Antonio foran mål - men det ble miss.
Den nye duo'en Balbueno/Ogbonna i midten var knallgode.Tok alt som kom - og ryddet opp i stor stil.
Sikkerheten var merkelig nok tilbake etter at Klovnen var byttet ut med en spjæling av en flis i mål.

Kjempesjanse til Antonio e/22. Snodgrass la en perfekt ball inn i feltet, men Antonio's delvis "flying header" gikk dessverre rett på keeper. Nære!
Chelsea hadde noen halvsjanser og småfarligheter, men ingen a la Antonio.
Pause og 0-0. Man må vel være fornøyd med det!

Hvordan det gikk med "unge" Martin? Joda, han fikk sin første berøring etter 7 - og ryddet ellers opp i fin stil når det var nødvendig.
Flott oppmuntret av WH-supporterne som ga ham høylydt "kred" hver eneste gang han touchet ballen.

3 min ut i 2.omg skjedde noe UTROLIG. En positiv Cresswell hadde avansert fra sin venstre backplass til kanten av Chelsea's 16.
Alt så helt gærn't ut, for han hadde ballen på sin ellers DØDE høyre fot. Den han normalt bare benytter for å stå på eller støtte seg med.

Ikke i dag - for i dag var en den UVANLIGE dagen!
Den dagen han plutselig bruke høyra til å skru ballen elegant forbi Kepa i Chelsea's mål. Som den mest naturlige sak i verden - og 1-0!

Chelsea var rystet. Spillet fungerte ikke og de skapte ikke stort. Det gjorde VI. Etter 59 hadde vi 2 kjempesjanser etter to cornere.
- Den første en knall heading av Balbuena - som Kepa fikk slått over.
- Ny corner endte hos Antonio på 5. Han prøvde et unikt mål med "kølla" - eller hva det var han prøvde på. Det ble med forsøket. HUFF så nære.

På Chelsea's benk begynte en Stjerner med bakgrunn i West Ham å bli urolig. Manager - Frank Lampard Jr.
"Soppen" til Frank Lampard Senior - som i sin tid var vår kompromissløs venstre back - å bli urolig.
Kastet innpå Kante og Willam etter 62. Huffda, tenkte nå jeg......og det med en HEL halvtime igjen!

Byttet gjorde ikke noe utslag i det hele tatt. Noen halvsjanser og slikt, men ikke noe tellende.
På motsatt ende fortsatte vi å skape sjanser. Nytt innlegg fra vår høyre side.
Antonio fomlet ballen over streken til 2-0, men VAR observerte korrekt en medvirkende hånd.

"Neglebitingen" fortsatte.
10 før slutt var det et voldsomt kjør mot vårt mål. Midtstopperne ordnet gang etter gang opp i stor stil - og spes store Ogbonna var STOR!

Det gikk mot slutten. David Moss la på 5 min. Liksom bare for å forlenge pinslene til de normalt forpinte.
Nye halvsjanser, og etter 6+ blåste dommeren ENDELIG av. Nok fikk være nok.

David Martin på 33 var hoppende glad. Han som egentlig ikke kom klubben for å spille hadde nå GJORT det.
Opplevd en HERLIG debutert i Prem Lge - med Clean Sheet - seier - og det borte Chelsea!
Han kastet seg ned på matta av lykke - og gråt som et lite barn.
Ja, men det var før lagkameratene kom løpende til for å trøste - og spurte om hvor gammel han EGENTLIG var......🤭🤭🤭!

Jeg tipper familien Martin skal ha et hyggelig selskap i kveld. Pappa Alvin satt i losjen og kikket på sønnen - og var kjempefornøyd.
Jeg tipper også at familien Lampard vil gjøre noe tilsvarende.
Kanskje en pekefinger fra senior - og kanskje kommer det også telefon fra "Onkel Harry" (Redknapp).

Hilsen Hammers..........som så langt kun har hørt radiooverføringen. Selve kampen skal jeg kose meg med på Sumo fra kl 2100.
Har forresten en mistanke om at det blir en liten Braastad til. Ja, en i hver omgang....(hvis jeg ikke kommer ut av tellinga).

PS; Tabellen: Nå fra 17 til 13. Kan se ut til å holde også etter morgendagens. Kun 4 poeng opp til 5-6.
Neste; Hjemme mot Arsenal - mandag om en drøy uke. Da forblir nok sirkusklovnen Roberto i manesjen!
Redigert 21.01.2021 kl 07:01 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
30.11.2019 kl 20:01 3767

Enkelt.
Få Roberto vekk fra mellom stengene. Spiller ingen rolle om de bruker fysio, lege, oppmann eller Pellegrino selv, uvesentlig. Martin eller hvem som helst. Alt er uansett bedre.
Deretter, benken eller tribuneplass for Haller.

Let the game begin
Redigert 21.01.2021 kl 07:01 Du må logge inn for å svare
Hammers
30.11.2019 kl 23:03 3734

David Martin ble hyllet av supporterne etter kampen. https://www.youtube.com/watch?v=9ALMrpcXoSA
ENDELIG hadde klovnen Roberto spilt sin siste kamp i Claret and Blue.
Det meldes forresten at Fabianski KAN være tilbake ila desember etter sin operasjon. Vi får se.

Den energien som i dag ble nedlagt var helt UTOLIG i forhold til de foregående kampene.

Ellers er det jo ganske utrolig at Declan Rice ble veiet og funnet for lett som en Chelsea schoolboy for 4 år siden.
I dag rulet han IGJEN - og var vel banens beste.

Til slutt;
KORREKSJON ang neste kamp. Den kommer allerede fk ONSDAG - borte mot Wolves. Vises på Sumo.

Hilsen.....A Happy Hammer
Redigert 21.01.2021 kl 07:01 Du må logge inn for å svare
Hammers
05.12.2019 kl 00:02 3648

2-0 til hjemmelaget i bortekampen mot Wolves.
Mye småpent spill, men med en BRODD som på en sommerfugl!

Det hyggeligste var kanskje at Nathan Holland fikk sin debut.....uten at han fikk vist stort av egne kvaliteter.
Ellers var den nye reservekeeper (Martin) igjen solid mellom stengene - og hadde ikke sjans på de to som kom!
Så langt denne runden (to kamper i morgen) beholder vi plass nr 13.........før hjemmekampen mot Arsenal fk mandag.

Hilsen Hammers
Redigert 21.01.2021 kl 07:01 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
05.12.2019 kl 11:58 3595

Det er konsekvensen av å spille med Haller som spiss. Tung, treig, klumsete, keitet og klønete. Da blir det ikke noe brodd i spillet.

Og Ajeti holder bare ikke nivået, han er havnet i en liga der han ikke har noe å gjøre. Den saken er helt grei.

Mot Gunners er forhåpentlig Antonio tilbake.
Redigert 21.01.2021 kl 07:01 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
09.12.2019 kl 23:10 3498

Hvis Pellegrini «overlever» dagens forestilling, kan det strengt tatt være det samme. Da er det ikke mye igjen å se fram til.
Redigert 21.01.2021 kl 07:01 Du må logge inn for å svare
Hammers
09.12.2019 kl 23:24 3492

Enig ang Pellegrini. Han har utgått på dato! "Best FØR"!
1-0 på noe heldig mål etter 38. Deretter full kontroll - uten at The Arse skapte noe som helst.

Etter 50 måtte Cresswell ut. Han som hadde temmet Pepe hele kampen. Huffda......skrev jeg i notatblokka.
10 min senere sto det 1-1 etter en kontring som kom ut av intet.
8 min deretter ledet The Arse 3-1. Pepe hadde scoret ett mål + hadde 1 assist.

Deretter senket nattemørket seg.
Da Mike Dean blåste av kampen 7 min ut i tillagt tid var det ikke andre enn spillerne som hørte det.
Da var publikum for lengst på vei hjem..........ja bortsett fra de med røde luer og skjerf!

Hilsen Hammers........1 poeng over nedrykk - og møter Soton under streken på bortebane i neste.
Med nytt tap der kan man snakke om "deep shit".......for deretter er det H mot Liverpool, B mot CP og H mot Leicester. Shit!
Redigert 21.01.2021 kl 07:01 Du må logge inn for å svare
Tradinator
10.12.2019 kl 07:42 3453

Som Gunners fan var Hammers i nåværende utgave en gave fra himmelen. Gunners så ut som en skraphaug i store deler av kampen og fikk faktisk WH til å se farlige ut, som de fleste gjør mot Arsenal sitt forsvar..... Etter 1-1 målet derimot var det et lag på banen. Tror dere bør la Pellegrino hvile nå, virker å ha kjørt seg fast.
Redigert 21.01.2021 kl 07:01 Du må logge inn for å svare
Hammers
14.12.2019 kl 21:27 3344

Så var det potensielt Pellegrinis siste kamp som manager. Sen kamp borte mot nedrykkskandidat Southampton!
Jeg var ikke spesielt høy i hatten da drakten kom på plass. Nei, for nå begynte vi etter hvert å klamre oss fast etter neglene.
I hvert fall med tap!

Rammene rundt det hele var egentlig OK. Halvtomme tribuner - og en liten WH-gjeng som sang taktfast - som om vi skulle være hjemme.
Spillerne virket heltente, og allerede etter et drøy minutt fikk vi vårt først mål.
Declan Rice headet inn, men VAR var på pletten og annulerte for offside. Joda, ikke noe å krangle på.

Deretter eide vi spillet. Antonio var fantastisk med sine raids og gå-på-humør.
Rullet opp det ene angrepet etter det andre uten at Soton hadde en eneste sjanse.
Etter 25 var VAR igjen på banen. Antonio og Haller lå og sprellet ved straffemerket, men "No penalty"! Nei, vi er da ikke Man U.

Etter 37 kom et fantastisk angrep med herlige langpasninger og flott samspill.
Noble med kort frispark ved midtstreken. Til Snodgrass som sendte en smart pasning fram til Antonio.
Antonio til dødlinja og tilbake til Snod - som sendte en langpasning over feltet til Fornals.
Et smart lite nikk tilbake til Haller i feltet. Stolpen og inn fra 8. Et fantastisk mål - der Soton var "all over the place"! 1-0 og godt humør!

Omgangen ebbet ut med litt press fra Soton, men aldri noe som fikk opp takten på hjertepumpa. I hvert fall ikke SÅ langt......!

2. omg var bare 30 sekunder gammel da Fornals hadde en kjempesjanse midt foran mål. Keeper fikk slått over.
8 min deretter sto jubelen igjen i taket. Antonio rev seg fri, stormet mot mål og sendte en utagbar kanonkule i keepers høyre hjørne.
Igjen kom VAR på banen - registrerte en hånd - og det forble 1-0 til oss. Ergelig, men dessverre korrekt.

Soton fikk en oppmuntring med annulleringen - for nå de kom stadig oftere med småskumle angrep.
Ikke minst da Ings etter 70 kom lett gjennom og sendte en kanon i tverrliggeren og ned i bakken. Meteren utenfor linja. Returen i nettveggen.
Sotons desidert største sjanse, og jeg begynte å ane uråd. Skulle jeg få se Arsenal om igjen?

Kun minuttet senere smalt det igjen i rammeverket. Nok en gang fra Ings. Det var uansett offside, men nok et skremmeskudd.
Jeg hadde ikke før roet meg før denne helsikes Ings IGJEN var på farta etter mye rart forsvarsspill. Kranglet ballen til seg og BANG i krysset.
Denne gang ble vi reddet av gamle Martin Atkinsom som blåste frispark til oss. Han hadde sett noe få andre så!
Atkinson som i dag absolutt ikke hadde sin beste dag på jobb.

Soton fortsatte å presse kampen ut. Vi hang i tauene.
Massevis av slurv, feilpasninger og tilfeldigheter der bak - og det var et Guds under at ikke Soton scoret på de sjansene de fikk.
Hjertepumpa jobbet for fullt, men den roet seg raskt da Atkinson endelig blåste av for full tid.
Det ble 1-0, vi har fått litt luft nedover på tabellen - og Pellegrini har trolig overlevd. I hvert fall til et stykke ut på nyåret!

Akkurat som mot Arsenal var det en del positivt å se, men jaggu var det også mye merkelig som foregikk i forsvaret!
Av enkeltspillere må Antonio framheves. Var en kjempetrussel for Soton gjennom hele kampen.
Denne muskelbunten som for anledningen spilte i korte shorts........slik at lårmusklene skulle få fritt spillerom i underkant.
En maskin!

Neste kamp skulle egentlig ha kommet om en uke. Hjemme mot Liverpool. Den er utsatt pga L's deltakelse i VM for klubblag.
Da blir det ikke noe før bortemøtet mot Crystal Palace på Boxing Day! Kanskje like greit!

Hilsen Hammers

Redigert 21.01.2021 kl 07:01 Du må logge inn for å svare
Hammers
21.12.2019 kl 20:48 3237

Ingen kamp denne helgen pga Liverpool's engasjement i VM for klubblag. Kanskje like greit.
Ellers har det i dag kommet positive - og ikke fullt SÅ positive meldinger.

På den positive siden antydes det at troppen mest trolig vil være skadefri i bortemøtet med CP på Boxing Day (2.juledag).
Dvs at Fabianski igjen kan være klar i mål. Elendighetene startet i sin tid med hans skade!

Ellers gikk vi i dag ETT hakk ned - til 16.....nå med en kamp til gode.
"Chartet" viser en interessant utvikling, så med litt tenning etter jul kan det raskt bli gjort store hopp!
__________________________________

På den andre siden av skalaen kom meldingen om at nok en av våre VM-helter fra 1966 hadde gått bort. Martin Peters - kun 76 år gammel!

På klubbnivå utviklet Peters en magisk link med Geoff Hurst. De scoret i bøtter og spann - og det var "assists" i hopetall.
Spes i retningen FRA Peters til Hurst. Under VW-finalen i 1966 sto vårt trekløver for en UNIK prestasjon i 4-2 seieren over Vest-Tyskland.

- Geoff Hurst (nr 10) - den eneste spilleren som har scoret hat-trick i en slik finale. Dette inkluderte framspillet fra nettopp Peters på det siste.
- Martin Peters (nr 16) scoret selv det fjerde målet - og WHU sto for samtlige!
- Bobby Moore (nr 6) ble kåret til turneringens beste spiller. Med det hadde vi gjort "rent bord"!

BBC har i dag en lengre omtale av Martin Peters:
https://www.bbc.com/sport/football/42371814

Peters utviklet sykdommen Altzheimers ila sine siste år - og i dag var det altså slutt.
Avisartikkelen fra Independent forteller om dette - sammen med Peters faste partner på banen, Geoff Hurst:
https://www.independent.co.uk/sport/football/news-and-comment/sir-geoff-hurst-martin-peters-1966-england-world-cup-no-longer-remember-a7978486.html

Hilsen Hammers........som bare kan si RIP, Martin.
Jeg elsket alle dine mål - og alle dine enda flere assists fra da jeg var en liten pjokk i konfirmasdress!
Redigert 21.01.2021 kl 07:01 Du må logge inn for å svare
tran5
21.12.2019 kl 21:29 3217

Hammers Liverpool er verdensmester ingen over ingen under YNWA
Redigert 21.01.2021 kl 07:01 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
22.12.2019 kl 00:41 3198

Hammers

En takk til deg for at du tok deg tid til å skrive minneord om Martin Peters.
One of the famous members of the West Ham trio.

Jeg setter også av tid i kveld for å minnes Martin,
Det føltes fakisk godt at det var deg som først gjorde meg oppmerksom på at han var gått bort.
Vi har jo utvekslet en del gamle minner om West Ham gjennom årene.
Takk Hammers!

Jeg husker jeg så et intervju av Martin for noen år siden - og jeg kjente ham ikke igjen. Jeg tenker ikke på utssende, men på måten han snakket på, og var på i intervjuet. Det var liksom ikke den Martin jeg kjente. Jeg begynte å følge litt med Martin igjen og forsto etter hvert at han nok var plaget av Alzheimer stakkars.
(Skremmende - det har faktisk rammet mange engelske fotballspillere, også blant the Boys of '66).

RIP Martin
... and thank you for all the good memories you gave me at Upton Park - and of course that fabulous, unforgetable World Cup Final at Wembley.

Til deg Hammers
Rart å tenke på. Martin var jo bare noen få minutter fra å bli matchwinner i den World Cup Finalen.
Men så ble det min helt Geoff i stedet. (Med sine to siste mål).

Og så til slutt - for å holde orden på historien, Hammers... det var nok Bobby som sendte ballen fra egen banehalvdel og langt opp mot Geoff som løp opp mot mål med den, og hamret (Pardon the pun) den så hardt han kunne. Som han selv sa etter kampen at hvis den ikke gikk i mål så ville den havne langt opp på tribunen. Det var bare sekunder igjen og kampen ville vært over uansett. (Jeg husker det som om det var i går)
Good memories!

Redigert 21.01.2021 kl 07:01 Du må logge inn for å svare
Hammers
22.12.2019 kl 01:10 3190

Hyggelige ord, ynot.
Da jeg først ble interessert i WHU kom stadig de tre navnene tilbake når noe ble skrevet eller sagt om laget.
På den tid visste jeg ikke om bedriften i finalen i -66. Det "bare ble" som det ble - og jeg var plutselig hekta!

Husker den først radiooverføringen. Mener å huske det var i -68.
BBC World Service. Dårlige radioforhold med de siste 20. Lyden kom og gikk. WBA slo oss 3-1 på Upton Park.
Jeff Astle scoret et par - mener jeg å huske. En spiller som forresten også fikk sine egne plager før han gikk bort.

Husker det når du sier det med framspillet til Hurst's 3. Tror han skrev om det i boka si.
Husket at det var "en av de to" som sendte ballen fram - men på en dag som denne ville jeg vel helst tro at det var Martin som gjorde det?

Hilsen Hammers


Redigert 21.01.2021 kl 07:01 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
22.12.2019 kl 02:22 3175

Hammers

Det skulle være interessant å vite hvorfor det akkurat ble WHU som ble din klubb.
Kunne være artig å lese - en gang du har tid.

Merkelig....
Det er bare ikke til å tro!!
Den kampen du refererer til var jeg faktisk på! (I 1968).
Jeff Astle scoret 2 mål, det stemmer. (Og ja, han ble dessverre skikkelig dårlig relativt tidlig. Man mener det var all headingen (nikkingen) av våte lærballer som gjorde skadene..Huff og huff. Jeg tenker mye på det. Jeg spilte selv fotball i England på den tiden, og jeg nikket mye. Det var en av mine sterke sider).
Men.. Hammers det var nok en bortekamp. Kampen ble spilt på the Hawthorns - WBA sin hjemmebane. Og hjemmelaget vant 3-1, som du skrev
(Hjemmekampen vår mot WBA vant vi 4-0 på Upton Park den sesongen.)

Merkelig sammentreff! Det var den eneste gangen jeg var på den banen i mine år i England. Og du satt og hørte på kampen!

Takk for at du brakte frem alle minnene!

Ett eller annet sted på loftet har jeg autografen til Martin og de to andre WHU-legendene. (Jeg kom til å tenke på det nå!). Det skyldes et annet veldig merkelig sammentreff. Kanskje får du høre om det en dag.

Nå nøyer jeg meg med å ta en skål for Martin (noe rødt i glasset).

Martin Peters RIP





Redigert 21.01.2021 kl 07:01 Du må logge inn for å svare
Hammers
22.12.2019 kl 03:50 3164

Hei ynot.
Nå er det utrolig sent. Jeg skulle til å legge meg, men kikket innom. Veldig interessant - det du skriver!
Ja, så interessant er det at jeg henter meg litt rødt jeg også. Så kan vi skåle sammen!

Hvorfor WHU?
Vel, som 13-åring var jeg selv en ivrig spiller. Fotball var i grunnen livet mitt. En av de bedre i årskullet. Senere fortsatte jeg.
Aldri noe stort, men alltid en av de bedre på de nivåene jeg opererte på. Flere kretsmesterskap - og slikt.

Som 13-åring søkte vel etter noe jeg håndfast jeg kunne knytte meg til?
Husker jeg så på Sportsrevyen om søndagene. Det var stadig to engelske lag som tilfeldigvis dro meg til seg. West Ham og Fulham.

Jeg falt heldigvis på West Ham til slutt. (joda, finalen i 75 ble mellom "mine to")!
Like etter /fortsatt 60-tall) fant jeg ut at Narvesen solgte Goal og Shoot på jernbanestasjonen.
Jeg "overnattet" nesten på stasjonen om søndagene for å få tak i siste utgave - for de fikk kun 2 stk av hver - sent på søndagene!
Min bestekompis hadde falt for MU. Han var grønn av misunnelse over de bladene jeg fikk tak i.
Senere har vel grønnfargen byttet eier.....? Jeg elsker WHU - og jeg "hater" MU. Sånn er det bare!

Deretter fant jeg ut at Tippebladet Tips hadde massevis av smånotiser om overganger og slikt i England. Det hele ballet bare på seg.
Da vi spilte Europacupfinale mot Feyernoord i -76 husker jeg at jeg fikk en ukontrollerbar skjelving i kroppen da jeg så kampen.
Joda, jeg var hekta!

Senere kjøpte jeg massevis av programmer, og annet.
Hadde en komplett samling med hjemmeprogram for ligakampene fra -58 til jeg avsluttet utpå nittitallet en gang.
Dessverre solgte jeg senere sesongvis og ødela det hele noen år senere.

Cupkampene har jeg likevel (inkl europacupkampene) + kanskje så mange som halvparten av programmene fra 50-58.
De store og brettede flakene. Kjøpte også 5-6 aviser fra FA Cup finalen i -23. 2 komplette + 4 med bare komplette sportssider.
Fulle referater og bilder. Tror jeg betalte 20-30 kr pr stk for dem .....!

Du nevner autografer. Jeg var en ivrig frimerkesamler for en del år siden. Har fortsatt en del, men leverer nå til auksjonshus.
Kom tilfeldigvis i kontakt med en i East End som ville ha frimerker med sportsmotiv. Jeg var ute etter avisutklipp med skrevne ord.

For 2-300 ordinære sportsmerker fra hele verden fikk jeg tilsendt en scrapbook med massevis av utklipte bilder fra 60-tallet.
Jeg var svært skuffet. Det var ikke dette jeg ville ha. Ikke før jeg etter hvert ble klar over verdien av alle de autografene som var skrevet på dem. Jeg har (grov sett) et femtitalls autografer av hver de 3 store + en haug med andre. Engelske landslaget med signaturen til flere - inkl Ramsey.

Vel, jeg er WHU tvers gjennom. Dette har smittet over til min yngre bror som nå har sesongbillett på London Stadium + til hans sønner. Husker den gangen jeg var på besøk hos dem og yngstesønnen på 4-6? satt i baksetet på bilen og sang "Bubbles".
Et stort øyeblikk - det også"....🤭🤭🤭!

Et annet stort øyeblikk var da jeg besøkte Chadwell Heath en dag før påske i 78(?).
Vi skulle møte Everton borte i kvart- eller semifinale i FA-cupen lørdagen etter.
Sto ved sidelinjen. Ballen kom trillende mot meg der på linja på treningsfeltet.
Ballsikker som jeg var la jeg den perfekt inn på lissa til David Cross......som på direkten puttet den i krysset fra 20-25.
Deretter snudda han seg mot meg og sa; "It's a pity you can't play with me on Saturday"! Så var det Thumbs Up - og vi lo begge to.
_____________________________
Du får fortelle litt om hva du selv gjorde i England i "gamle dager".
Ja, for du heter vel ikke Trevor Morley.......? Nei neppe, men i så fall er du en av mine virkelig store helter!

Hilsen Hammers......laaaangt på overtid!

Redigert 21.01.2021 kl 07:01 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
22.12.2019 kl 19:17 3118

Hammers

Takk for hyggelig svar, med mange interessante temaer jeg håper jeg finner tid til å kommentere i romjulen.
Jeg skålte med deg, etter å ha lest innlegget ditt, før jeg kom meg i seng i natt!

Så får vi håpe at WHU klarer seg bra i det hektiske kampprogrammet etter jul.

Ønsker deg en riktig GOD JUL!


Redigert 21.01.2021 kl 07:01 Du må logge inn for å svare
Hammers
26.12.2019 kl 10:58 3000

Endelig den tradisjonsrike Boxing Day. Borte mot CP. Trolig med fullt lag? Ørna flyr lavt over Selhurst Park - og et folkeliv uten sidestykke.
Dvs; Antonio har vært ute og kjørt sin Lamborghini i jula - og crashet. Skal likevel være oppegående. Fabianski spares trolig til Leicester på lørdag.
Alle kampene vises på TV2 ulike kanaler (inkl Sumo) - så bare å velge og vrake.

Hilsen Hammers.......som vanlig ved godt mot FØR avspark!
Redigert 21.01.2021 kl 07:01 Du må logge inn for å svare
Hammers
26.12.2019 kl 20:39 2952

Da vi møtte CP hjemme i okt ble det tap 1-2.
- Da tok vi ledelsen etter 53. I dag tok vi ledelsen etter 56. Snod skrudde kula herlig inn etter suverent forarbeide av Antonio.
- Da ble det 1-1 etter 62. I dag ble det 1-1 etter 68. Vår tidligere midtbanespiller Kouyate hadde lett match fra 7 - alene med Roberto.
- Da ble det 1-2 etter 86. Den ufordragelige sutrekoppen Ayew - 2cm fra offiside (VAR). I dag 1-2 etter 90. Den like ufordragelige - m/fint mål.
- Nå nr 17 på tabellen. 1 poeng over nedrykk. Neste hjemme mot Leicester lørdag ettermiddag (1830).

Hilsen Hammers
Redigert 21.01.2021 kl 07:01 Du må logge inn for å svare
Hammers
28.12.2019 kl 19:31 2902

Pause i den helviktige hjemmekampen mot Leicester. Leicester med 9 endringer fra den forrige - inkl flere debutanter.
Pellegrini har 7 endringer fra siste kam. Derav noen som er 100% uforståelig i en kamp som denne.

Fabianski spiller igjen - etter 11 kamper ute pga sin skade. Lagde straffe etter 10 min. Reddet skuddet.
Etter 40 gikk Leicester opp i 1-0. Skulle bare mangle - for vi har vært fraværende. Livløst og dødt - og bare dritt!
Likevel. Etter 45 hadde vi et flott samspill. Anderson til Fornals. BANG i mål fra 10. Hans første ligamål.
1-1 ved pause. Endringer BØR komme RASKT. Suverene Antonio er et MUST i en kamp som denne, men er så langt benket.
Noble inn for Sanchez - kanskje Antonio inn for Lanzini - og kanskje Snodgrass inn?
Pellegrini henger i en SYLTYNN tråd.
_______________________
2.omg like uinspirerende som den 1.
Leicester scoret nok et enkelt mål etter 58.
Tap 1-2. Vi henger etter neglene - akkurat som også manageren gjør det.

Joda, mine foreslåtte endringene kom - i hovedsak. Det nyttet ikke.
Det ENESTE jeg kan tenke meg med laguttaket er at det skal kraftsamles om et solid lag hjemme mot Bournemouth 1. nyttårsdag.

Sorry to say, men alt sett i sammenheng; Pellegrini har vært en KATASTROFE for klubben.
Det er en stadig sterkere snikende tanke jeg har hatt i en lengre periode! Nå har uansett JEG fått nok.

STORE innkjøp gjennom 2 sommersesonger - og ingen leverer varene.
Resultatene forteller sitt eget språk. Det virker som om han nå driter i hele laget.
Tar ut spillere som beviselig ikke har levert. Sett innpå tilsvarende reserver. Få sparken - og utløs en større utkjøpsklausul.
Pellegrini har NULL respekt!

Hilsen Hammers.
Redigert 21.01.2021 kl 07:01 Du må logge inn for å svare
tran5
28.12.2019 kl 20:12 2892

At West Ham ikke klarer å slå et meget B preget Leicester City er uforståelig ...YNWA
Redigert 21.01.2021 kl 07:01 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
28.12.2019 kl 20:30 2879

Emotional scenes as the London Stadium listens to Sir Geoff Hurst talk about his great friend and former team-mate Martin Peters, who died aged 76 last week.
Sir Geoff fights back the tears after warm words about his fellow World Cup winner, saying how Peters was the mould of midfielder which the likes of Frank Lampard and Steven Gerrard later became.
Fans stand silently as they watch a montage of Peters' greatest moments. And there were many. What a player, what a man.

Thank you Geoffrey!

Synd de ikke vant kampen til ære for Martin (RIP)

Redigert 21.01.2021 kl 07:01 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
28.12.2019 kl 20:48 2873

Pellegrini har får vist hva han får til, nå er det (iallfall) nok.
Han må bort, enkelt og greit.

Med fordel kan han avleveres i en pakkeløsning inneholdende seg selv, Roberto, Haller, Sanchez, Wilshere (dessverre, han er god nok, men vi trenger spillere som tåler å spille) og Ajeti.
Yarmo er jeg usikker på, vet ikke hvor han er blitt av. Fornal har vært tragisk, men er på rett spor og bør muligens få sjansen en periode til. Ogbonna er bra, men etter krangelen (under forrige kamp) med kapteinen, var han som ventet utelatt i dag. Hva skjer der?

Her trengs en massiv opprydding, og helst før det må bygges nytt fra championship
Redigert 21.01.2021 kl 07:01 Du må logge inn for å svare
Hammers
28.12.2019 kl 21:48 2857

Helt enig i dine tanker, men husk for all del på denne "innkjøpssjefen" i din pakkeløsning! En ekspert på å finne høyt overprisede spillere.
Flere som ingen tidligere hadde hørt om - og spillere som absolutt ikke leverer.

Klovnen Roberto er skrekkeksempelet i mål. ER han en keeper - eller er han KUN klovn?
De samme ? kan stilles om spissen Ajeti. Kom for ca NOK 80 mill i sommer. Har ikke spilt en ligakamp fra start, men har noen få innhopp.
Det jeg har sett han har levert er fullstendig hoderystende. Supporterne lurer på om han ER fotballspiller - eller hva han er for noe.
Jeg har min egen teori om Ajeti - fra de sveitsiske alper.

Mest trolig en slekting av en Yeti. En "avskyelig snømann" fra Himalaya - som er EKSPERT i holde seg skjult. Bare hør fra Wikipedia:
YETI, den avskyelige snømannen, er en stor, menneskelignende skapning som flere ganger er blitt PÅSTÅTT SETT i Himalaya.
Passer perfekt til denne komplett usynlige Ajeti. Man hører at han får innhopp, men ingen får øye på ham!

Når det startes med denne udugelige Sanchez - suverene Ogbonna ikke er i troppen - Antonio og Snod benkes - ja da kan man lure.
Begeret rant over da Yeti ble satt inn i for Lanzini - og Haller var førstemann som ble tatt ut. Da VIL DU IKKE vinne.
Du vil ha sluttpakke - og bli ferdig!

Hilsen Hammers.......som regner med at Pelle får EN kamp til. Driter han seg også ut mot Bournemouth MÅ det bli takk og farvel.
Sparke han ut døra med den trolig svakeste resultatrekka i klubbens historie (har ikke sjekket)?
På de 12 siste: 2 seire, 1 uavgjort og 9 tap.......og det hele startet da Fabianski ble skadd og Roberto skulle forsvare målet!
Deretter har ALT blitt det rene KAOS! At det går an!
Redigert 21.01.2021 kl 07:01 Du må logge inn for å svare
Hammers
28.12.2019 kl 22:06 2849

Ikke før skrevet dette - så kom meldingen;
Pellegrini SPARKET!

Hilsen Hammers
Redigert 21.01.2021 kl 07:01 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
28.12.2019 kl 23:02 2818

Stemmer det Hammers!

West Ham United can confirm that Manuel Pellegrini has left the Club with immediate effect.

Blir spennende fremover for oss nå!
Redigert 21.01.2021 kl 07:01 Du må logge inn for å svare
Odi.1
28.12.2019 kl 23:38 2791

De vil nok gå ned en divisjon dette her nå, like greit. Da får en ryddet ordentlig opp i hele organisasjonen, og få supportere ned på ett reelt nivå .
Jobbe på der noen år, stable opp en kultur som klubben kan leve med, og bygge ett lag der i fra som jobber for å nå PL igjen.
Redigert 21.01.2021 kl 07:01 Du må logge inn for å svare
Hammers
29.12.2019 kl 00:12 2774

SANNHETEN hører man fra barn og berusede....🤭;

https://www.youtube.com/watch?v=NYbbxtfMMjw
https://www.youtube.com/watch?v=2aBDFg9LThw

Hilsen Hammers
Redigert 21.01.2021 kl 07:01 Du må logge inn for å svare
Hammers
29.12.2019 kl 18:22 2679

Da er David Moyes klar til å overta etter Pelle. Overta etter mannen som overtok hans egen jobb for et par år siden.
18 mnd kontrakt i første omgang - og skal lede laget mot Bournemouth 1. nyttårsdag.

Pelles avgang koster et sted mellom 70-100 mil NOK i kompensasjon til de sparkede.

Hilsen Hammers
Redigert 21.01.2021 kl 07:01 Du må logge inn for å svare