Photocure - Skrekkelige tall fra Hanssons High Seas

Merlin
PHO 09.08.2019 kl 17:17 15553

https://www.hegnar.no/Nyheter/Naeringsliv/2019/08/Har-tapt-391-millioner-kroner-paa-tre-aar

Etter nyttår har NAT sunket noe – fra 2$ til 1,89 i dag, Med 3.858.409 aksjer utgjør det et tap på 3,6 mill NOK

Mens Hermitage har omtrent halvert seg i verdi fra 4,32 til 2,19$. 999.353 aksjer har dermed redusert sin verdi med ca. 18,3 mill.NOK
Photocure har derimot gått fra 48,45 til dagens 57,70.
Med 2.220.000 aksjer. Urealisert gevinst på 20,5 mill. NOK

Netto bare et mindre tap hittil i år på ca. 1,5 mill NOK, så vidt reddet av oppgangen i Photocure. Det urovekkende er at NAT ser ut til å ha kommet i en ny fallende trend.

Spørsmålet er hvor lenge High Seas kan sitte på aksjene i Photocure?
Redigert 20.01.2021 kl 23:42 Du må logge inn for å svare
Scoopfinder
11.08.2019 kl 10:26 5045

Pafo, hver gang du blir tatt for å bite deg selv i halen (motsi deg selv) nekter du å svare eller svarer på noe helt annet.
Get a life !
Redigert 20.01.2021 kl 23:42 Du må logge inn for å svare
Londonmannen
11.08.2019 kl 10:40 5029

Ikke uenig i at Hansson kan bli presset til å selge seg ned/ut av PHO. Men om så skjer vil ikke aksjene bli dumpet i markedet for derigjennom å presse kursen nedover. Jeg antar at dem som presser på for en eventuell realisering ikke er dummere enn at han ser at det beste ville være å plassere beholdningen hos en større investor.

På samme måte så innser større investorer som har interesse i å være med på PHO eventyret at det i dagens situasjon er vanskelig å få tak i en større eierandel uten å måtte presse aksjekursen betydelig opp.

Så her tror jeg nok det er interesser som møter hverandre på utsiden OSE. Så kan det jo bli meget spennende om det kommer en ny, stor eier inn i PHO. Det kan også tenkes at posten blir splittet på flere. Men jeg tviler på at eventuelt salg vil gjøre at du og jeg får kjøpe aksjer fra den potten.

Vel, i morgen fortsetter trolig PHO aksjen sin ferd oppover. Og ikke bli overrasket om vi ved slutten av kommende uke befinner oss på 60-tallet. ;-))
Redigert 20.01.2021 kl 23:42 Du må logge inn for å svare
Merlin
11.08.2019 kl 11:06 4983

Også generika vil ha krav på refusjon. Jeg ser for meg at Olympus, selvfølgelig i samarbeid med et rent legemiddelselskap, kan skumme fløten av Phos innsats. Men det tar nok i tilfelle minimum 3 år eller mer før de klarer å være på banen.
Redigert 20.01.2021 kl 23:42 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
11.08.2019 kl 11:30 4950

Hjelper dette, det tar nok ikke 3 år.

Generiske medikamenter er tillatt for salg etter at patenter på det originale stoffet utløper. Fordi det aktive kjemiske stoffet er det samme, antas den medisinske profilen til generiske midler å være likeverdig når det gjelder ytelse. [1] [2] Et generisk medikament har den samme aktive farmasøytiske ingrediensen (API) som originalen, men det kan avvike i noen egenskaper som produksjonsprosess, formulering , hjelpestoffer , farge, smak og emballasje. [2]
Redigert 20.01.2021 kl 23:42 Du må logge inn for å svare
såpe i øynene
11.08.2019 kl 11:35 4944

Eneste som kan skumme fløten av Photocure sine fenomenale produkter og kraftig stigende omsetning er vi Photocure aksjonærer som allerede har tatt plass eller holder på med å hamstre. Dette blir stort. Selv tror jeg Photocure fort kan bli et av de mest suksessrike selskapene i årevis fremover. Da snakker vi ikke kurser på 100-200-300. HS viser en fantastisk teft med å gå så tidlig inn i Photocure. De burde genierklæres i stedet.
Redigert 20.01.2021 kl 23:42 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
11.08.2019 kl 11:37 4936

Jaja, sånn går nu dagan.
Jeg forholder meg til Snøffelen og Einarsson ift dette.

I tillegg har Schneider uttalt som følger: There are no active or known competitive generic threats at all.
Så da tenker jeg at Pafo får bare holde på.

Oppgang Kommer
03.10.2018 kl 21:22
1363
Trainspotter

Her er Snøffelen sitt synspunkt på patentsituasjonen til Photocure.

Snøffelen
12.08.2018 kl 16:14

Skal en konkurrent ta i bruk HAL når patentet utløper så må de dokumentere at deres HAL-formulering i kombinasjon med deres scop gir den samme kliniske nytten, mao et klinisk studie. Dette har vært spurt om ved flere anledninger, og Hestdal har vært svært klar på det.
Derfor er kombinasjonen drug product og medical device så bra for Photocure i surveliance-markedet, men jeg vil også gjelder for rigid scop.
Mao så en konkurrent først bestemme seg for å satse, og det gjøres selvsagt ikke før man vet at Cysview er en milliardbutikk. Tviler på at noen er på den ballen før etter 2020. Deretter må de kjøre klinisk studie for å vise at deres produkt med deres medical device (scop) gir ønsket resultat, og få godkjent sin ANDA. Det går jo fort noen år der også.
Cysview er dessuten et aseptisk produsert så det er selvsagt også et vesentlig hinder for en generika-produsent sammenlignet med feks en pille, eller noe som er sterilt produsert for den saks skyld.
Så om Cysview går til himmels så tror jeg likevel ikke vi får noen konkurrenter før tidligst 2023-24, tidligst.
Og etter det skal altså konkurrentene ta opp kampen mot et etablert merkevare som Cysview med Karl Storz flexiscop i så fall vil være.
________________________________________________________________
Og her er spesialisten Jònas Einarsson fra Radforsk sitt syn på det samme, til forveksling lik Snøffelen sitt, bare litt mer bastant.

Hør på de første 25 minuttene av denne podcasten så blir du overbevist om at potensialet til Photocure er inntakt i flere år enn enn patenttiden skulle tilsi.
I tillegg har Photocure søkt om nye patenter på Cysview.
Det får du også inngående kjennskap til på denne podcasten:

https://soundcloud.com/user-972208711/episode-54
Redigert 20.01.2021 kl 23:42 Du må logge inn for å svare
Scoopfinder
11.08.2019 kl 11:39 4946

Pafo, du mener at urologene foretrekker WLC. Hvorfor skal de plutselig foretrekke en kopi av Cysview ?
Redigert 20.01.2021 kl 23:42 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
11.08.2019 kl 12:39 4889

Ja eg tar ikke det så tungt, men Olympus har jo scope i Europa, og kan starte en studie om drygt en mån her.
De må jo bevise att produktet virker på menesker. Den er og gjellende før USA nær patentet går ut i april neste år.
De må få godkjent Anda, men det går fort nær patentet er utgått og produktet er testet.

Og nær det gjeller att få førlengt patenter så må det vare klart innen patentet går ut. Og da burde det vare klart reden
før Europa, men vi har jo ikke hørt noe. Og da kan de ikke førlenge i USA, og stenge en ny produkt ute fra markedet.
Og både Snøffelen og Einarsson er jo partiske og har en tendens att se det som passer dem.

Men som sagt i dag er det umulig att tjene penger på en kopi og scopesalg om du ikke satser penger. Og generika
er jo først og fremst en produkt som skall konkurrere på pris. Og da blir det ikke mye kvar til produsenten.
Men begynner de selge mange hundre scope i året, så vil nok Olympus ha ett ord med i laget
Redigert 20.01.2021 kl 23:42 Du må logge inn for å svare
petrol
11.08.2019 kl 12:47 4882

«Både Snøffelen og Einarsson er partiske......»
Og hva er så du pafo - uredelig?
Redigert 20.01.2021 kl 23:42 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
11.08.2019 kl 12:47 4891

"Og både Snøffelen og Einarsson er jo partiske og har en tendens att se det som passer dem."

Mener du med det at dem har eierinteresser i PHO og det har ikke du....?
Redigert 20.01.2021 kl 23:42 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
11.08.2019 kl 12:53 5111

Ja, to år er vel passert nå med god margin så vil anta det ikke drøyer så lenge før vi får svaret på søknaden.
Såvidt jeg husker fikk dem vel en forlengelse på 564 dager fra opprinnelig utløp.

https://patents.google.com/patent/WO2017103283A1/en?assignee=photocure&oq=photocure&sort=new

https://www.drugpatentwatch.com/p/tradename/CYSVIEW%20KIT
Redigert 20.01.2021 kl 22:45 Du må logge inn for å svare
rockpus
11.08.2019 kl 18:16 5017

Skuffende at du forsøker å bruke din pondus fra tidligere status blant farma aksjonærer til å så tvil og frykt i egen vinnings hensikt.
Jeg står selv på utsiden nå, og har forsøkt å forklare hvorfor jeg tror kursen gradvis vil synke en del før Q3 forventning drar den opp igjen. Men jeg vil påstå at jeg bruker en mer ærlig tilnærming til forumet. Jeg er åpen om egen posisjon og forsøker å ikke manipulere.
Redigert 20.01.2021 kl 22:45 Du må logge inn for å svare
Jadaok
11.08.2019 kl 18:40 4987

Vedr generika. Hørte radpost nr 84 i dag, intervju med dan s. Han sier her at de prater med olympus og en annen skip leverandør om å få de til også å bruke cysview. Så sier han noe underlig: uten at de må gå igjennom en klinisk undersøkelse. Cysview med virkestoffet HAL er et generisk fritt virkestoff. Hvis pho mener olympus ikke trenger klinisk undersøkelse for å bruke HAL, så må vel olympus kunne kjøpe inn dette generisk? Ja, som foreslått over, feks inngå avtale med merck og få de til å levere HAL. Vedr patenter i Europa, så er ikke dette knyttet til en bestemt skop. Hvorfor kan ikke feks olympus kjøpe inn HAL selv når patentet utgår?
Redigert 20.01.2021 kl 22:45 Du må logge inn for å svare
Scoopfinder
11.08.2019 kl 18:51 4974

Hexaminolevulinate is an optical imaging drug. In solution form it is instilled intravesically for use with photodynamic blue light cystoscopy as an adjunct to white light cystoscopy. On May 28, 2010, the U.S. Food and Drug Administration (FDA) granted approval for hexaminolevulinate hydrochloride (Cysview for Intravesical Solution, Photocure ASA), as an optical imaging agent for use in combination with the Karl Storz Photodynamic Diagnostic D-Light C (PDD) System for cystoscopic detection of non-muscle invasive papillary cancer of the bladder for patients suspected or known to have lesion(s) on the basis of a prior cystoscopy. Hexaminolevulinate is manufactured under the brand Cysview® by Photocure ASA. In Europe, Hexaminolevulinate is marketed under the brand Hexvix®.
Redigert 20.01.2021 kl 22:45 Du må logge inn for å svare
SørenE
11.08.2019 kl 20:07 4921

Hej Norge

Londonmanden: er enig med dig -- sælger Hanson ud bliver det ikke det samme som juli/aug 2017 -- det er en helt anden case og Photocure aktierne vil blive slugt op af markedet -- det er helt utænkeligt at Hanson vil dumpe dem i markedet -- han har vel lært lektien, og vi har en helt anden prissætning.
Tror Merlin vil skabe lidt frygt og diskussion -- han sidder vel og griner i skægget :-)
Patent situationen: det er for tidligt at spå noget som helst -- skal vi nu ikke vente og se om PHO får forlænget 5-10 år mere -- det er det jeg håber og satser på !! -- afklaring kan komme i høst/vinter 2019 :-) -- hvis ikke vi får forlænget, kan vi snakke generika og jeg skal komme efter dig :-) -- for tidligt endnu !!

Der tillægges alt for stor værdi på de sølle 130.000 aktier MW stadig mangler at få dækket ind -- det vil tage 1 til 2 dage at dække dem uden at kursen stiger nævneværdigt :-) -- men en gåde at de ikke dækker de sidste ind.

Jeg er stadig skuffet over kvartals regnskabet - mest over den samlede indtægt (Total revenues 53 mill.) som var under min forventning -- det var kun US der kom pænt ind, samt udplacering af Flexscope var meget skuffende -- som jeg skrev lige efter regnskabet skulle det er mirakel til for at løfte kursen -- i min verden var det ikke tallene der løfter kursen, men den præsentation som Dan og Dahl gjorde -- er sikker på at med de løfter om stadig højere vækst og udplaceringer er det der har fået flere interesserede som har siddet på side linjen, for at se væksten i US holde.

Mærkeligt at vi ikke har set større effekt af af NY præsentationen -- forventningerne var store.

Grubler over hver gang Fondsforvalter kommer med et indlæg -- ved han noget ???
Vi kan vel se frem til Kinesisk interesse/aftale omkring BLC og Cysveiw i Asien -- det vil være et scoop hvis Dan han lande sådan en aftale med Upfront, milestone og % af salget :-)

Dejligt at se flere af de gamle skribenter tilbage igen -- Merlin, MM, Snølfferen, BB og flere.
Lang tid til Q3 !!!!
BB: har du mulighed for som i gamle dage at ligge top 50 ud de næste 2-3 uger -- spændende at se om der er kommet nogle nye og større aktionærer !!

Den glade Dansken
Tålmodig 2-4 kvartaler -- sitter stadig dejligt langsigtet og sover godt om natten :-)
Redigert 20.01.2021 kl 22:45 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
11.08.2019 kl 20:14 4913

Enig i det meste av ditt innlegg, men tror du undervurderer inndekking av short.
Det er ikke gjort på 2-3dager. Selvsagt er det mulig, men ikke uten å dra kursen nordover.

Der tillægges alt for stor værdi på de sølle 130.000 aktier MW stadig mangler at få dækket ind -- det vil tage 1 til 2 dage at dække dem uden at kursen stiger nævneværdigt :-) -- men en gåde at de ikke dækker de sidste ind.
Redigert 20.01.2021 kl 22:45 Du må logge inn for å svare
Scoopfinder
11.08.2019 kl 20:14 4911

Jeg vet i alle fall om 1 ny på topp-50 😉
Redigert 20.01.2021 kl 22:45 Du må logge inn for å svare
SørenE
11.08.2019 kl 20:25 4875

Hej Norge

AH -- sætter det nok lidt på spidsen -- men forum har i langt tid focuceret på denne short, hver gang handelsmønsteret har set mystisk ud har MW fået skylden, men det har jo vist sig at de har ligget stille i meget lang tid, men forum elsker konspiration og krangel :-) -- seriøst mener jeg ikke at de 130.000 er vanskelige at dække ind ---- en gåde de ikke har gjort det for længst :-)
SF: he he
Tak til jer begge for saglige og gode indlæg :-)

DGD
Redigert 20.01.2021 kl 22:45 Du må logge inn for å svare
Jadaok
11.08.2019 kl 21:30 4802

Hexaminol er virkestoffet. Cysview er faktisk et generisk produkt, for de som ikke vet det. https://www.accessdata.fda.gov/drugsatfda_docs/nda/2010/022555Orig1s000ClinPharmR.pdf
Redigert 20.01.2021 kl 22:45 Du må logge inn for å svare
Jadaok
11.08.2019 kl 21:32 4798

Hvis pho prater med olympus om å få dem med på laget uten klinisk prosess, så får vi håpe olympus ikke prater med noen andre generika produsenter.
Redigert 20.01.2021 kl 22:45 Du må logge inn for å svare
Merlin
11.08.2019 kl 22:58 4700

Jeg er herved blitt erklært som den reneste lystløgner og baktaler. Langt fra uventet, det får man regne med på HO!

Men om man bare hører på de som kun byr på positiv argumentasjon, og aldri presenterer en eneste motforestilling? Er det de som har eierskapet til den fulle og eneste sannhet, og kan slå om seg med løgnbesvergelser?

Jeg tror det er sundt at noen her kan stikke fingeren i kjøttgryten og kjenne den krypende mugglukten fra focuss, AndyH med et par til. MM er redd for meg og viser det med aggressive angstutsagn.

Både Londonmannen, en hyggelig, veltalende og særdeles artikulert bergenser og Panis, en ærlig og oppegående investor, går helt fri av disse karakteristikkene. Panis ke utsagn var et ordspill som ikke gjaldt deg selvfølgelig Panis! Trodde du tok den!

Ellers: HO er en sandkasse for stort sett amatører, men der mange verdifulle argumenter tross alt kommer opp.

Det er først om et par år vi vil se hvordan saker og ting løser seg. DS er et virkelig friskt og optimistisk pust og håper han får til sine visjoner. SørenE har en optimistisk evne til å skjære gjennom og har rett i at jeg nok prøver å lage litt gøy og sensasjon. Med kun gravalvor blir det kjedelig å være investor. Til alle andre vil jeg si at alle argumenter trenger et motargument. Det gir avveiningsmulighet og økt forståelse for dine investeringsbeslutninger. Få alltid med deg facts.

Hvorfor har NAT sunket 30% på kort tid, enda Larry, som vel er Alexander Hansson, der NAT som kjent ikke går for scrubbers, likevel hevder NAT skal være med på en tankopptur?
Redigert 20.01.2021 kl 22:45 Du må logge inn for å svare
dr. Stockman
12.08.2019 kl 08:13 4524

Ser unektelig lovende ut for PHO fremover, selv om man som Merlin er inne på også må være forberedt på eventuelle skjær i sjøen. Og så er det jo ingen entydig sammenheng mellom progresjon for selskapet og stadig stigende børskurs - noe vi som sitter i NANO og PCIB har fått erfare.
Redigert 20.01.2021 kl 22:45 Du må logge inn for å svare
Mental Mania
12.08.2019 kl 08:54 4421

Ville vært rart om ikke HS i dag ikke angrer på at de solgte såpass mye i PHO tidligere for å forsvare sin posisjon i NAT.
Ettertiden viser at det var en feilvurdering.
Med de positive endringer i di fundamentale forhold i PHO siden den gang spørs det om den samme tabben gjøres på nytt.
Redigert 20.01.2021 kl 22:45 Du må logge inn for å svare
Panis
12.08.2019 kl 22:05 4214

Sorry Merlin,
Det tok litt tid før jeg forsto den, men litt morsomt når jeg leser den nå i ettertid.
Håper du bidrar mer på HO utover høsten, da jeg alltid har likt dine konklusjoner av biotek data analyser.
Du er en kunnskapsrik investor med innsikt i det fundamentale som det ikke finnes mange av her på HO.
Redigert 20.01.2021 kl 22:45 Du må logge inn for å svare
Andobackman
14.08.2019 kl 19:12 3974

Noen som vet hvor mye kapital Hansson hentet for å forsøke å rette opp i det trådstarter peker på? NAT stod i ca 2,4 for ca en mnd siden - er på godt og vel 1,8 i dag, men nedsiden er vel kanskje heller ikke tatt helt ut?

Var en Medistim aksjonær inne på tråden her for noen dager siden som ikke ville mene noe om oppside potensialet til PHO, men han bemerket at aksjonærsammensetningen var mye mer ugunstig i PHO. Har han et poeng eller har Hansson hentet nok kapital til å stå i mot?
Redigert 20.01.2021 kl 22:45 Du må logge inn for å svare
Nå gir vi gass
14.08.2019 kl 19:31 3940

Bør vel ikke hele saken Pho dreie seg om Pho har et bedre tilbud for helbredelse enn andre tilbud ? ( Både i overlevelse og prismessig?)
Om aksjeverden/prisen , på grunn av olja eller toll, eller andre forhold, synker en periode burde det ikke spille noen rolle over tid.
Finnes det bedre helbredelse/overlevelses-muligheter?
Er det noen her som tror "siden jeg har investert i Pho bør aksjekursen stige umiddelbart" ;-)
Blir det færre tilfeller av kreft framover? Blir det mindre tragisk?
Redigert 20.01.2021 kl 22:45 Du må logge inn for å svare
bravi
14.08.2019 kl 21:09 3864

Kanskje ikke så mange som tror at kursen skal stige umiddelbart bare fordi de har investert i Pho. Hvis det f.eks blir kjent at Spetalen kjøper Pho aksjer vil kursen stige, men han har ikke gjort det. Hvorfor han og mange andre ikke har funnet caset verdt å satse på er ikke godt å si, men de har ikke gjort det enda selskapet er godt plantet på radaren til de fleste.

Nå er det 2 år og 3 mnd. siden fase 3, det er hhv. 1 år og 8 mnd og 8 mnd siden de fikk refusjoner så gode som man kan håpe på. Det er over ett år siden satsningen på å rendyrke selskapet til en kommersiell virksomhet startet så har de enda ikke klar å bevege kursen over toppen etter 2Q18, det er skuffende. Utgiftene har vært økende. På 3Q19 er det et visst håp om overskudd for første gang, ikke pga Cysview salget men pga. engangs innbetalinger fra Cevira avtalen. Kan det bli som å pisse i buksa en kald vinterdag?
Redigert 20.01.2021 kl 22:45 Du må logge inn for å svare
Nå gir vi gass
14.08.2019 kl 21:41 3822

Driver Pho å arbeider for en bedre eller dårligere kreft-behandling?
Er det noen sjanse for at den dårligere vinner over tid?
Hvor stort er markedet ?
Redigert 20.01.2021 kl 22:45 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
14.08.2019 kl 23:55 3693

PHO er blant de bedre farmasiaksjene selvsagt. Men fortiden, og nå omstendighetene har gjort at det kan ta tid å få kursen rette veien igjen.
Shorterne få nå anledning til å dekke seg inn , kursen er tross alt høy ,og mange har fin gevinst.
Det har neppe noen hast å innta plassene her..
Redigert 20.01.2021 kl 22:45 Du må logge inn for å svare
SørenE
15.08.2019 kl 09:54 3483

Hej Norge
M7337:
Glem nu den sølle Short -- den har nul og nix og sige og kan ikke påvirke markedet -- den har åbenbart stor psykologisk effekt bland nervøse skribenter her på Forum

Den glade Dansken
Tålmodig 2-4 kvartalert
Redigert 20.01.2021 kl 22:45 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
15.08.2019 kl 10:49 3411

Shorten er en dags omsætning, så det har en tydelig indflydelse på kursen
Redigert 20.01.2021 kl 22:45 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
15.08.2019 kl 10:53 3404

"Shorterne få nå anledning til å dekke seg inn , kursen er tross alt høy ,og mange har fin gevinst."

Kursen er høy? Synes du burde utdype den.
Redigert 20.01.2021 kl 22:45 Du må logge inn for å svare
SørenE
15.08.2019 kl 10:56 3398

AH: -- he he -- spændt på svar fra 7337 ??
Redigert 20.01.2021 kl 22:45 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
15.08.2019 kl 11:16 3356

Ja, hadde vært interessant å høre.
Redigert 20.01.2021 kl 22:45 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
15.08.2019 kl 11:37 3320

Obviously he means that historically over the past few years the average has been lower than it is now.

Something spooked people into selling from 58kr to 50kr in a few days and it has to be more than just trade war worries.

Volume today is already quite high. Someone wants out and someone wants in.

Looks like the price is collapsing. No real support. What is going on?? Short attack? One of the big boys cashing in?
Redigert 20.01.2021 kl 22:45 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
15.08.2019 kl 11:53 3286

Photocure akselerer, men i hvilken retning?
Redigert 20.01.2021 kl 22:45 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
15.08.2019 kl 11:55 3282

Når skal vi se 1900😂


Redigert 20.01.2021 kl 22:45 Du må logge inn for å svare
focuss
15.08.2019 kl 12:01 3267

smartinvest
1900 skal vi se når markedsandel i USA blir 20%.
Redigert 20.01.2021 kl 22:45 Du må logge inn for å svare
focuss
15.08.2019 kl 12:05 3255

Thepower
Ingenting spesielt med PHO som skjer nå. Dette er som forventet når markedet blir så svakt og alt drar med seg alt annet ned. Slik er børs.
Redigert 20.01.2021 kl 22:45 Du må logge inn for å svare
risksøker
15.08.2019 kl 12:15 3230

Det er min teori at de aksjene som nå er kjøpt i denne nedturen og på billigsalg er alle lagt i en skuff og er ikke lenger tilgjengelige for salg. Det er den samme effekten som når selskapet kjøper egne aksjer. Når dette snur og det vil snu får vi en kraftig oppgang for det blir stadig færre aksjer tilgjengelig. Selskapet er fundamentalt solid med kraftig vekst.
Redigert 20.01.2021 kl 22:45 Du må logge inn for å svare