Mohamed Rafiq fanklubb

ArneB 5.0
11.08.2019 kl 13:08 1709

Mohamed Rafiq er helten som overmannet den norske mannen i 20-årene som tok seg inn i en moské i Bærum med våpen lørdag. Han bør absolutt få sin egen fanklubb her på HO. Foreslår at Havfruen blir sittende som leder i interimstyret inntil vi får valgt et skikkelig styre i løpet av 2020. Fine Greier kan være materialforvalter.
Redigert 11.08.2019 kl 16:38 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
11.08.2019 kl 13:17 1472

Godt gjort av Rafiq.
Det skal ha sin fortjente heder og får respekt for det.

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/e8eAJy/65-aaring-stoppet-siktede-glad-for-den-stoetten-og-hjelpen-jeg-har-faatt
Redigert 11.08.2019 kl 13:18 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
11.08.2019 kl 13:40 1455

Takker for "tillitten"
75-åringen får tilgang på gratis yeni-raki resten av livet.
Alt han klarer å bælme i seg.
Betalt av sven,og kan hentes i bunkerzen hver fredag før bønnemøtet.
Det vil også bli delt ut Norske ordbøker,og barbersaker til alle som møter opp utenfor bunkerzen.
sven,står for utdelingen 24/7/365
Dette i samråd med interimstyrets leder.
Om det mot formodning,er noen som ikke finner frem til bunkerzen,kan jeg på oppfordring legge ut adresse,navn og tlfnr her.
Hva sier du sven,er du klar for litt innsats?

;=)
Slettet bruker
11.08.2019 kl 14:00 971

Ja for idag er vi alle muslimer?
ArneB 5.0
11.08.2019 kl 14:06 1531

Ser at HanVann vil være en runner up i fanklubben. Er det flere som vil hylle denne modige karen, Rafiq? Han har tross alt hindret massedrap!
Slettet bruker
11.08.2019 kl 14:10 1525

Selvfølgelig skal denne mannen hylles. Klarer du ikke sette pris på hans innsats på grunn av religiøs bakgrunn så er du rimelig tragisk.

Men, det er jo et lite men her.

Etter Christchurch-massakren så var det en verdensomspennende motreaksjon, hvor NZ blant annet forandret våpenlovene, gikk i protesttog, viste solidaritet (om enn litt misforstått ved å ta på seg en hijab..).

Spol litt frem i tid til hevnaksjonen på Sri Lanka. 253 drepte og 521 sårede. Jeg mener bestemt å huske at det ikke var noe som kunne engang nærme seg ovennevnte solidariske reaksjon.

Et annet godt eksempel er karikaturene. Oslo sine gater var fylt av demonstranter ( https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/MOk10/3000-i-ulovlig-muhammed-demonstrasjon-ved-oslo-s ). Hvor var demonstrantene ved 9\11? Hvor var demonstrantene når karikaturtegneren ble utsatt for 2x drapsforsøk? Hvor var demonstrasjonstogene etter Bataclan? Hvor var demonstrasjonstogene etter terroren i London?

Det er dette evinnelige "forever offended, never offensive" greiene verdens muslimer med god hjelp av slike som deg, presse og politikere drar med seg konstant som er kilden til mye irritasjon.

De sier jo at du ikke skal påpeke at andre har en kvist i øyet når du selv har en bjelke stående der. Her kan vi vel trygt si at fredens religion har 4 mål med bjørkeved, halve tundraen og canadaskogen stående rett i nebbet, uten at det påvirker deres egen modus operandi med å rope høyt når de mener seg utsatt for urett.
Slettet bruker
11.08.2019 kl 14:17 1517

Enig med ArneB 5.0.

Det er ekstremt heltemodig å overmanne bevæpna folk med bare hendene. Rafiq hindret høyst sannsynlig mange drap.
ArneB 5.0
11.08.2019 kl 19:18 1445

Sylvi Listhaug er omsider på banen med stor støtte til både moské og muslimer. Hun nærmer seg fanklubben og vi trenger en høy beskytter. Listhaug, go for it! Du har stor støtte for ditt syn på muslimer her på HO.
Slettet bruker
11.08.2019 kl 19:22 1439

Det er riktig. Sylvi Listhaug har bred støtte for sitt syn på dette og de fleste kan samle seg rundt hennes syn. Også du aB o,5 det skal du ha honnør for.
Slettet bruker
11.08.2019 kl 19:39 1431

Som leder av Interimsstyret tilslutter jeg meg fanklubbens effektive materialforvaltning som absolutt høres ut som fine greier!

Sotah kan i tillegg til utdeling av norsk ordbøker også bidra med språkleksjoner mot et lite gebyr fra deltakerne. Dessuten et lite kurs i norsk kultur, slik at disse tøffe machokarene fra moskeene rundt omkring kan fornorskes og bli myke menn. Vårt samfunn viste for en del år siden at nordmenn ikke så lett avvæpner en skytter som har skumle hensikter.

Denne modige Mohamed Rafiq er utvilsomt et fremmedelement - hadde han vært nordmann, så ville det ventet ham en streng straff for slikt angrep mot en ubeskyttet voldsmann og terrorist. Sotah har både faglig (sosialantropologi) og erfaringsmessig bakgrunn ("det er noen år siden Jens ringte meg nå") til å ta seg av kulturell dekonstruksjon som må til i tilfeller som dette.

Forøvrig ønskes den gode Rafiq en flott Eid-feiring i dag - vi er takknemlige for hans resolutte innsats - unorsk som den dog er!

Forøvrig avventes dom i saken samt politisk kobling til FRP, Resett og selvsagt Havfruen med hennes sleng.
ArneB 5.0
11.08.2019 kl 19:52 1420

Her skjer det ting i et rasende tempo. Frp-topp kastes ut av partiet for å mene det svært mange i partiet mener. https://www.dagbladet.no/nyheter/frp-listetopp-kastes-ut-av-partiet/71480454

Ellers tenker jeg at tissefanten lengre opp i tråden egner seg best som forstmann. Trenger vi det i interimstyret?
Risk-reward1
11.08.2019 kl 19:54 1420

Jeg mener han fortjener alle heder og ære for innsatsen på senteret i går!
Noen fan-club blir jeg overhodet ikke med på da jeg ikke aner hva mannen står for, holdninger og handlinger forøvrig.

RR
Slettet bruker
11.08.2019 kl 19:57 1416

0,5 ArneB AP AP AP går for langt men de fleste samler seg rundt det frp Sylvi og Jøran sier.
Slettet bruker
11.08.2019 kl 19:59 1416

Ikke kommentarfeltet på resett ser det ut som. Der er de ganske sinna. Men den mer PK gjengen som er her er nok mer på linje med partiledelsen.
Redigert 11.08.2019 kl 19:59 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
11.08.2019 kl 20:04 1406

Hei folkens:))

Og...regner med at dirkelizten og toern mener "nordmannen" skal "henges" i nærmeste lyktestolpe ved daggry - zånn for kalfiatizeringens skyld...ZnageZz...

-TaKK-

Lykke til

Hilzen
Tille Lulla
Redigert 11.08.2019 kl 20:07 Du må logge inn for å svare
aklm
11.08.2019 kl 20:13 1404

en holdt og en slo. Dette bør politiet merke seg neste gang de tar en knivdesperado. En politmann holder desperadoen mens en annen slår. Da blir det hylles i MSM media, samt i alle politiske leire. Hva har jeg ikke fått med meg?
ArneB 5.0
11.08.2019 kl 20:18 1399

Resettfolka mener sikkert at dette egentlig er muslimenes skyld. Slik muslimene har planlagt Eurabia så er dette å anse som et adekvat tilsvar. Forstår det slik at landet er såpass islamifisert at gutta på skauen igjen er i bevegelse. Opplys meg om jeg tar feil.
Slettet bruker
11.08.2019 kl 20:18 1399

Hei folkens:))

Og...hvis du forsvarer hus, verdier og familiemedlemmer med fysisk vold mot en innbruddstyv i eget hjem ryker du rett i kasjotten - zånn er det bare...ZnageZz...

-TaKK-

Lykke til

Hilzen
Tille Lulla
ArneB 5.0
11.08.2019 kl 20:20 1396

Henging ved daggry er kun tiltenkt de som kjører uten balanserte forhjul.
Slettet bruker
11.08.2019 kl 20:22 1394

Hei toern/folkens:))

Og...hehehe - da ligger du tynt an fra "Taxi" tiden, toern - taxien vinglet mye, vettu...ZnageZz...

-TaKK-

Lykke til

Hilzen
Tille Lulla
Slettet bruker
11.08.2019 kl 20:23 1394

Rart du ikke startet fanklubb for Frp'erne som reddet AUF'ere på Utøya?
ArneB 5.0
11.08.2019 kl 20:31 1384

Ja, det er rart. Vi kan vel i stedet samle inn penger til et monument over de to? Det burde være plass på Utøya-kaia? Her bør vi holde Havfruen unna. Det er trist å se henne i crocs i umiddelbar nærhet til vann. Bare sjekk ut "Rednecks" og du vil være enig.
Slettet bruker
11.08.2019 kl 20:33 1381

en lite syk kommentar som ikke gjorde meg klokere

ArneB 5.0
I dag kl 20:31 2
Her bør vi holde Havfruen unna. Det er trist å se henne i crocs i umiddelbar nærhet til vann. Bare sjekk ut "Rednecks" og du vil være enig.
Slettet bruker
11.08.2019 kl 21:26 1352

ArneB-varen driver alltid spøken litt for langt... Han har litt tungt for det, stakkar.
Slettet bruker
11.08.2019 kl 21:31 1347

Man er ikke verdig en fan-klubb hvis man ikke er muslim, stemmer SV eller AP vet dere;-) Man er bare søppel hvis man ikke stemmer på "rett" partii og har de rette PK-meningene. Er du dessuten født hvit og kristen OG stemmer på feil parti så har du en nedarvet skyld for alt fra rasehat til miljøkatastrofer.
Redigert 11.08.2019 kl 22:38 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
11.08.2019 kl 22:03 1329

For alt vi vet kan han hylle IS og terrorangrep mot vesten gett.
Redigert 12.08.2019 kl 02:21 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
12.08.2019 kl 13:31 1269

Fra bildene fra retten ser det i hvert fall ut som oldingen ga Philip en real omgang.
Fluefiskeren
12.08.2019 kl 21:12 1223

Han var idag plutselig bare 65 år mens han var 75 i går.

Nå var han dog ikke alene om julingen, men vi er han stor takk skylding. Også muslimer er mennesker akkurat som oss andre, og at denne 22-åringen som ønsket å drepe ned for fote ble tatt er bare bra. Han fortjener vel knapt betegnelse menneske.Nesten synd de ikke banket han ennå mere. Dere mener tydeligvis at de som var i moskeen skulle stille seg opp på rekke og la seg skyte. Helt utrolig.
Fluefiskeren
12.08.2019 kl 21:14 1219

Du må gjøre noe med hatet ditt. Det er hverken bra for hode eller kropp. Undersøkelser viser at slikt hat reduserer levetiden betraktelig.
Slettet bruker
12.08.2019 kl 21:36 1203

Å heter man Phelep og er arving fra Bærum så tenker je klysefaktoren er rimelig ivaretatt gett.

Nå: en troika se
Redigert 12.08.2019 kl 21:37 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
12.08.2019 kl 21:38 1202

Er det noe tema at han og hans hjelpere blir straffeforfulgt?
Guttungen møtte jo mørbanket i retten. Ville det ikke vært bedre å holdt ham nede til politiet kom?

Det er vel utenkelig?
Fluefiskeren
12.08.2019 kl 21:52 1195

Ohhhhhhh. Stakkers gutt. Ble banket fordi han ville begå massemord.


«Hyppig sinne kan gi oss helseproblemer, noe som kanskje er mindre kjent blant folk flest. De mest typiske følgene av hyppig og kraftig sinne er høyt blodtrykk, hjerte/kar-lidelser, muskelspenninger, hodepine og depresjoner.

«Helseproblemer som følge av sinne kan oppstå uansett om sinnet vendes innover eller om det vendes utover (se avsnittet ’Ulike former for sinne’).»

«Mye sinne kan føre til høyt blodtrykk og det er ikke avgjørende om jeg ’buser ut med det’ eller ’holder tilbake»

«Virkning på intelligens
Mindre kjent er også virkningen som sinne kan ha på menneskets intelligens. Forskning har vist at hyppig aggresjon kan redusere intelligens-koeffisienten med så mye som 20% over 20 år»
å
Det siste kan vel vi som leser dette forumet underskrive på. 😆

http://bedresinnemestring.no/sinne-helse-og-intelligens

Ta vare på dere selv.





Slettet bruker
12.08.2019 kl 22:06 1188

Det er politiets oppgave å pågripe. Det er ikke noe jeg finner på, er det vel?
Jeg sier ikke det han/de gjorde var feil, kanskje det måtte gjøres slik, men det er mange tilfeller som viser at handlingen i øyeblikket viser seg å være feil i ettertid.
Slettet bruker
12.08.2019 kl 22:36 1172

Han var nok ikke ute etter å drepe flest mulig, for da hadde han gjort akkurat det. Ryktet om at han var ute etter en bestemt persom, visstnok bestefaren til hun som ble drept tidligere vet jeg ikke om stemmer i det hele tatt, men det er en rar sak, så om vi får den hele og fulle sannhet noen gang, det tviler jeg på. En annen ting er at gutten ikke er helt i vater, det ser jeg med et halvt øye.Skal tro hvem som får bestillingsverket med å erklære han vel bevart.
Slettet bruker
12.08.2019 kl 23:22 1148

Dersom bestefaren til den drepte var medlem i moskeen, tror jeg politiet i så fall snarest burde avblåse terroranklagen og begrense saken til et familiedrama. Den siktede nekter straffskyld etter tiltalen; da bør noen bjeller ringe, for det er poengløst hvis tiltalen kan bevises.

Lite sannsynlig at en med skytetrening entrer en moske væpnet til tennene med skytevåpen og terrorfortsett uten å klare å utrette noe annet enn å få juling av to oldinger med skaut på hodet.
Noni
13.08.2019 kl 00:08 1132

Skjønner lite av dette dramaet. Jenta var jo adoptert fra Kina eller noe sånt, så "bestefaren" kan ikke være en slektning av henne?
ladaen7,30
13.08.2019 kl 16:09 1064

Ville det ikke vært bedre å holdt ham nede til politiet kom?





Kanskje det er en mulighet for at han gjorde motstand og blåveisene var et resultat av det?
Ikke mange ville ha tatt i en slik gærning med silkehansker etter å ha fått han i gulvet. Han kan kanskje være glad til at det ikke endte enda verre.
Slettet bruker
13.08.2019 kl 16:15 1058

Suicide -by- cops er en variant etter slike tragedier i nære relasjoner, forløpet kan tilsi at han kanskje satset på den mest nærliggende varianten av s-b-c iom politiet i norge ikke gjør det.
Slettet bruker
13.08.2019 kl 16:25 1054

Familiegjenforening eller selvstendig innvandring... Jeg vet ikke mer om det, men kommenterte et annet innlegg.
Det betyr vel at hennes bestefar befinner seg i Norge.

Hva gjelder selvforsvar, så skal det svært mye til - du må faktisk være i umiddelbar livsfare - og vi snakker ikke her om "opplevd" livsfare, men faktisk livsfare. Det er ikke lov å gå til angrep på en truende inntrenger før han har rettet våpenet mot deg og viser hensikt om å drepe. Men jeg regner med de bolde patriarkene går fri slike krav, siden hele hendelsen straks ble hektet på Breivik og definert som terror.

Hva den forvirrete galningen selv sier, blir neppe tillagt særlig betydning når han kanskje en gang vil forklare seg...
Redigert 13.08.2019 kl 16:36 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
13.08.2019 kl 21:18 1021

Det du sier her er bare gjetting Ladaen. Var du der? Det er meget legitimt å spørre om de julte ham opp for mye og muslimen burde straffeforfølges. Igjen minner jeg om at mange har gjort mye i øyeblikket som i ettertid har vist seg å være feil. Helt menneskelig, og det kan skje alle hver dag, men det betyr ikke at man alltid skal gå ustraffet. Har ikke guttungen rettsvern?
Redigert 13.08.2019 kl 21:19 Du må logge inn for å svare