NRC Group og q2-rapport 20. august

Slettet bruker
NRC 11.08.2019 kl 13:23 4351

Dette blir spennende, og jeg forventer tallbedringer framover. Selv har jeg følgende grove stikkord med positive fortegn slik stoa er nå, i ikke-rangert rekkefølge:

Artic Fund Managements eierskap og anbefaling og Albert Colletts plass nominasjonskomiteen i selskapet.
Dovre Forvaltnings og Stig Myrseths anbefaling.
Haudemann-Andersens store eierskap.
Flere innsidekjøp.
Ny CEO som vil «vise seg fram».
Oppkjøpet av finske VR Tracks omtalt som et høyst innvannende kjøp av DNB Markets.
Sterke markedsutsikter der NRC har som mål "å vokse mer enn markedet".
Strømlinjeforming av selskapet som pågår, og det har fått konsernmuskler og kan tilby komplette pakker.
Laggingen i det svenske markedet og forventet ketsjupeffekt fra Sverige i nær framtid.
Raskt voksende ordrebok og flere kontrakter med oppdragsstart i år.
OK cashbalanse og muligheter for salg av eiendeler til flere hundre millioner kroner.
Ingen shorting av aksjen ifølge short sale-registeret.
Mulig kapitalflyt til aksjen fra andre bransjer, med trusler og usikkerhet innen produktpriser og kostnader i f.eks. olje og laks.
Virksomhet mer eller mindre isolert fra handelskrig og geopolitiske spenninger, med solide nordiske statskasser som de største kundene.
Flere bein å stå på utenom bane, som havneutbygginger.
NRC som underprisa ESG-aksje med jernbane, trikk og T-bane sentralt i det grønne skiftet.
Fullmakt til kjøp av egne aksjer opp til 100 kroner i kurs gjeldende til generalforsamlingen førstkommende vår.
Teknisk solid bilde av NRC-aksjen i en stigende trendkanal, bekreftet av f.eks. Investtech.
NRC som "klassisk investeringsmulighet" ift. en rekke luftslott og andre vanvittige risiki.
Muligheter for framtidige årlige utbytter.
NRC som klar oppkjøpskandidat.

Så... Har vi sett at årets bunn allerede har passert..? Vil aksjen nå nye høyder i høst..? Jeg tror det, og jeg tror at særlig q3-tallene blir gode.

Alt det jeg har vist til fra annet hold er tilgjengelig på nett, inkludert kvartalsrapporter og protokoll fra forrige generalforsamling, og det er en del av det øvrige også. Men som vanlig... Vurder selv...

Selskapets nettside:
https://nrcgroup.com/

Nå er det bare noen få handelsdager igjen til tallslipp. Ha en fortsatt fin søndag!

👍😆👍
Redigert 20.01.2021 kl 22:29 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
12.08.2019 kl 08:11 4261

Da er det på tide å legge sommersløvheten bak seg for godt, og der kom det en børsmelding som bekrefter en del av arbeidet med strømlinjeformingen.

Ny uke, nye muligheter!
Redigert 20.01.2021 kl 22:29 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
12.08.2019 kl 13:35 4192

Investtechs konklusjon om NRC: Kjøpskandidat...

"Aksjen har støtte ved cirka 62 kroner som den reagerer opp fra. Det er god oppside og lite motstand før ved 84 kroner."

kilde: https://www.hegnar.no/Nyheter/Boers-finans/2019/08/Analytiker-spaar-kursoppgang-anbefaler-kjoep2

Legg merke til at gulvet i den stigende trendkanalen nettopp har krysset støttenivå 62, et sterkt punkt hvor kursen reagerte opp fra forrige uke.
Redigert 20.01.2021 kl 22:29 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
13.08.2019 kl 08:39 4130

Det kan være en god idé å eie og holde NRC i flere kvartaler mens den store flokken tror de gjør like gode kjøp i «handelskrigsaksjer» for samme periode. Om NRC når ny all time high mens mens f.eks. NHY og ELK har kommet enda lengre ned i jammerdalen, så...
Redigert 20.01.2021 kl 22:29 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
13.08.2019 kl 15:51 4065

Så utakknemlige dere er (ikke dere, men dere ja...)... Er det selgerne eller kjøperne som vil få mest rett på sikt..? Las oss vente og finne ut av det. Når dere er så utakknemlige for den informative trådstarten min (ikke dere, men dere ja...), så gidder jeg ikke å hoste opp mer på en stund.
Redigert 20.01.2021 kl 22:29 Du må logge inn for å svare
Aramis
14.08.2019 kl 11:44 3986

NRC melder om netto gevinst på 9 millioner euro ved salg. Og aksjen stuper. Skal man le eller gråte?

NRC:SELGER DESIGN- OG KONSULENTVIRKSOMHET TIL SWECO FOR EUR 42,5M
NRC Group
58.2 NOK58,20 NOK– - 4.43 %4,43%
12.8.2019, 07:11·
TDN Finans Delayed
Oslo (TDN Direkt): NRC Group har inngått en avtale med Sweco AB om salg av NRD Group Finlands design-divisjon, inkludert datterselskapene Nordic Infrapro AB i Sverige og NRC Arcus Oy i Finland, fremkommer det av en melding mandag.
Salgssummen oppgis til 42,5 millioner euro på kontant og gjeldfri basis ved normalisert arbeidskapital. Nettogevinsten er estimert til om lag ni millioner euro. Transaksjonen ventes sluttført 1. november 2019, opplyses det.

NS, finans@tdn.no TDN Direkt, +47 21 95 60 70
Redigert 20.01.2021 kl 22:29 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
14.08.2019 kl 16:02 3946

Aramis kan jeg svare..:)-

Jeg velger å le. Har rigga meg slik at jeg kan sitte på disse aksjene uansett hva som skjer med børsen. Dette var en god melding, og transaksjonen vil bidra positivt til cashbeholdningen, eventuelt som bidrag til nedbetaling av gjeld. Ekstraordinært utbytte som følge av salg av eiendeler har blitt nevnt også som en mulighet. Det skal stå om det i en eller annen børsmeldt informasjon fra siste års tid, mener jeg, men sjekk selv.

Da er det bare å vente på motkonjunkturpolitikk med enda større jernbanebudsjetter da..? Ha-ha... Der lo jeg gitt!
Redigert 20.01.2021 kl 22:29 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
15.08.2019 kl 14:23 3864

Der har rause selgere virkelig slått på stortromma mens de bæsja seg ut, og kjøperne både takker og bukker og neier, tenker jeg. Er vel noen likevel da som helt eller delvis ser gode poeng i trådstarten, enten de er på forumet eller ikke.
Redigert 20.01.2021 kl 22:29 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
17.08.2019 kl 16:36 3781

Og mens vi venter på svensk ketsjup:
https://www.trafikverket.se/karta/?MapCoord=3%2F540711.8%2F6471836.64%2F&Map=3&Layers=1%2b5%2b4%2b
Redigert 20.01.2021 kl 22:29 Du må logge inn for å svare
Max Payne
17.08.2019 kl 19:08 3758

NRC har falt tungt siste uken. Minner litt om Hex som falt tungt før Q2.

Noen som sitter på info om dårlige Q2 tall og som lemper ut aksjer?

Max
Redigert 20.01.2021 kl 22:29 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
17.08.2019 kl 21:35 3728

Den stigende trendkanalen ble brutt i harde børsdager, og da var det rett ned mot støttenivået kursen ligger like over nå. Sesongmessig skal q2 være bedre enn q1, men det er fortsatt lagging fra det svenske markedet som vil bidra negativt, og en god del gjenstående potensial for å strømlinjeforme selskapet mer. Q3 skal kunne bli langt bedre med flere oppdragsoppstarter seint i q2 eller tidlig i q3, men det er bare hva jeg ser for meg.

Det er ikke sendt ut noen profit warning, og markedet reagerte positivt på forrige rapport selv om det ble minusresultat. Det er ikke alltid at det bare er resultatet som er interessant.

I høst tror jeg NRC kan vinne kontrakter på Fornebubanen, og jeg tror på flere gode kontraktsmeldinger ellers også fra både inn- og utland. Og igjen... statene betaler. Bunnsolide pålitelige kunder i gode og dårlige tider.

Ha en fin lørdagsaften..:-)
Redigert 20.01.2021 kl 22:29 Du må logge inn for å svare
NilsenCapital
19.08.2019 kl 20:07 3625

NRC overraskende mye ned siste uken, hele 10%.
Kan det bety dårlig nyheter imorgen? NRC er normalt sett en aksje som ikke er like utsatt når verdens børser faller, men denne gangen synes jeg både volum og fall er overraskende høyt. Ser frem til imorgen, men er redd hva som møter oss.
Redigert 20.01.2021 kl 22:29 Du må logge inn for å svare
Max Payne
19.08.2019 kl 20:12 3618

Rockall: Åssen ser det teknisk ut for NRC Group? Er det mulig å kjøpe på en dupp i morgen eller er det risiko for at trenden snur ned hvis tallene er dårlige?

Vi har drøftet dette temaet en gang før, men sjekk ut denne artikkelen:
https://seekingalpha.com/article/4286282-oh-yes-recession-coming

Max
Redigert 20.01.2021 kl 22:29 Du må logge inn for å svare
braastad-xo
19.08.2019 kl 20:53 3595

Med lave renter over store deler ev verden er det få andre steder for investorer å plassere pengene sine enn i aksjer hvis de ønsker avkastning. Så, noen større børskorreksjon vil vi neppe få. Og skulle børsene falle noen prosenter, vil Trompeten bare sende ut noen Twitter meldinger, som får børsene til å stige igjen.

NRC har nylig tatt grep for å ytterligere strømlinjeforme selskapet. Så her er det neppe mye nedsiderisiko fra dagens kursnivåer.
NRC, VEI og AFGruppen er forholdsvis trygge selskaper å sitte i hvis man skal være på børs.

Redigert 20.01.2021 kl 22:29 Du må logge inn for å svare
Max Payne
19.08.2019 kl 21:01 3592

Flere alternativer til aksjer i nedgangstider. Selv her hjemme begynner de store fondene å vekte ned i aksjer.

Sjekk det ut.

Max
Redigert 20.01.2021 kl 22:29 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
19.08.2019 kl 21:47 3564

Bunnen i mars var på noe under 57, og det skal nok være et godt støttenivå. I fjor var vel kursen nede i 54, men jeg tror ikke vi skal dit. Evolusjonen og substansen i selskapet, samt markedsutsiktene innen jernbane, trikk og T-bane, tilsier vel heller at kursen skal opp.

Både Myrseth og Collett fortsetter å holde NRC i porteføljene sine, uten at akkurat det skal vektes for mye, og så ser jeg at større aktører selger seg ned og ut i diverse andre aksjer. Det kan hende at noen av dem nå pønsker på... ja knegg... la oss kalle det «inntog» i NRC...
Redigert 20.01.2021 kl 22:29 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
19.08.2019 kl 21:50 3557

Det var jo bare harde børsdager som punkterte den stigende trendkanalen, slik inntrykket mitt er. Hadde det ikke vært for dem, så tror jeg vi fortsatt hadde holdt oss i den stigende trendkanalen nå.
Redigert 20.01.2021 kl 22:29 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
20.08.2019 kl 08:14 3481

To positive børsmeldinger på morgenkvisten...

Les kvartalsrapporten, inkludert kommentarer og særlig om markedsutsikter.
Redigert 20.01.2021 kl 22:29 Du må logge inn for å svare
Max Payne
20.08.2019 kl 09:25 3430

Det var ikke akkurat mye entusiasme fra markedet. Opp litt over 1 % og omsatt bare 413 000. Litt bekymret for Myrseths valg i år. Akastor og Magseis krakket vel begge to. NRC Group har det ikke akkurat vært fart i og jeg er i tvil om Elkem og Hydro er riktig å satse på midt i handelskrigen.

Max
Redigert 20.01.2021 kl 22:29 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
20.08.2019 kl 09:46 3414

Det er visst mye kapital på gjerdet for tida, så her kan det bli fart. NRC går fort opp i høyden når den først bykser, og det skjer mye spennende framover, og her nevnes Fornebubanen som skal kastes ut i markedet med flere prosjekter i nær framtid. Jeg liker rapporten, og hadde ikke forventa stort mer enn det som framgår av den, men det er q3-rapporten jeg har sett mest fram til. Flere oppdrag har jo starta opp seint i q2 / tidlig i q3, og effekten av strømlinjeformingen av selskapet vil også komme, og sannsynligvis bedre bidrag fra Sverige.

Noterer meg at visse investorer stadig vekk er mer enn villige til å legge store summer i langt høyere risiki enn NRC-aksjen.

En grad av tvil vil det alltids være i aksjer. Det er nettopp det som kan gi fortjeneste, betaling for å ha tatt risiko. Om en vil gå noe dypere inn i materien NRC og markedet selskapet operer i, enn det børsmeldingene avslører, så ligger det mye interessant om dette på nett. Man kan selvfølgelig avstå fra å eie aksjer også, så valgfriheten råder.
Redigert 20.01.2021 kl 22:29 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
20.08.2019 kl 10:00 3404

Der ja... Den nye direktøren kjøper aksjer. Dette har jeg forventa, og venta på...
Redigert 20.01.2021 kl 22:29 Du må logge inn for å svare
Aramis
20.08.2019 kl 12:08 3369

NRC med doblet omsetning, men mindre på bunnlinjen.
Kan noen forklare hvorfor dette selskapet ikke greier å tjene mer penger?

NRC Group har aldri hatt høyere ordreinngang
5 timer siden · Sindre Hopland
Entreprenøren leverer sterke tall i andre kvartal, hvor omsetningen ender på 1,65 milliarder i andre kvartal, opp fra 827 millioner kroner til samme tid i fjor.
Bunnlinjen forholder seg likevel på noe av det samme, og ender på 45 millioner kroner i andre kvartal, svakt ned fra 48 millioner kroner.
Driftsmarginene faller fra 7,9 til 7,1 prosent fra i fjor til i år.
Det er ingen tvil om at NRC vil ha nok å gjøre fremover, ettersom selskapet tok inn ordrer verdt 3,4 milliarder kroner fra april til juni, noe som er det høyeste noensinne for entreprenørgiganten.
Til sammen er ordreboken på 7,9 milliarder kroner ved utgangen av andre kvartal.
Redigert 20.01.2021 kl 22:29 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
20.08.2019 kl 14:27 3332

"Konsernsjefen ønsker å bruke året til å strømlinjeforme selskapet, og vise at de kan tjene penger."

kilde:http://kvinner.hegnar.no/Nyheter/Boers-finans/2019/02/Boerstaper-vil-selge-for-flere-hundre-millioner

Og så kommer det bidrag fra flere større iverksatte oppdrag som ved q2 (stort sett) kun befant seg i ordreboka...

Og så er det mulig å investere i andre selskaper som også burde tjene penger...

:)-

NRC kommer, de kommer...
Redigert 20.01.2021 kl 22:29 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
20.08.2019 kl 16:04 3307

De skal nok "få orden på Sverige" og det meste ellers.

Det er ikke sikkert at det er et bedre kjøp å kjøpe seg inn på ei god bunnlinje. Alt etter hva som kommer etterpå, så kan det fort bli et dårligere kjøp det. Situasjonen NRC har vært i det siste året har jo gitt nettopp gode kjøpsmuligheter, syns jeg. Det er oppturen "når biffen fikses" jeg er ute etter, ikke det å kjøpe meg inn på en ny topp.
Redigert 20.01.2021 kl 22:29 Du må logge inn for å svare
Max Payne
20.08.2019 kl 16:21 3292

Sverige? Skjønner ikke. Det er jo landet om oppfant begrepet FLYSKAM. Flytrafikken der er vel ned 10-15 % i sommer. Det sendes nyhetsinnslag på TV om at folk i Sverige helt har sluttet å fly, bl.a. en gammel trubadur artist. Skulle visst ta toget rundt omkring til sine konserter.

Omsetningen til NRC fra Sverige burde være skyhøy. Hva har skjedd?

Max
Redigert 20.01.2021 kl 22:29 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
20.08.2019 kl 16:23 3289

Dykke i rapporten litt, og sjekke uttalelser fra selskapet.

Hva med dette caset..?:
https://e24.no/boers-og-finans/seadrill/boersverdier-i-rigg-barbert-med-35-milliarder-paa-ett-aar-analytikerne-var-altfor-optimistiske/24679741

Bedre, hva..? :)-
Redigert 20.01.2021 kl 22:29 Du må logge inn for å svare
Max Payne
20.08.2019 kl 16:25 3285

Olje og finans er ikke anbefalt og har levert svært dårlig i år. Jeg er usikker på om de spådommene dine for 2020 så smått er i emning,

Max
Redigert 20.01.2021 kl 22:29 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
20.08.2019 kl 16:44 3273

Ny kontrakt i lønnsomme Finland igjen... Ha-ha...

FEITA ORDREBOKA!
Redigert 20.01.2021 kl 22:29 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
20.08.2019 kl 20:32 3206

Etter hvert som handelskrigen og geopolitiske spenninger strammer det til, og med nedgraderinger av hele sektorer, så MÅ forvaltere og andre størrelser å snakke om nærmest bli TVUNGET til å ha aksjer som mer eller mindre er isolert fra slikt. Og det beste av alt er at det er meget FORNUFTIG.
Redigert 20.01.2021 kl 22:29 Du må logge inn for å svare
Aramis
21.08.2019 kl 02:05 3145

Det var ingen liten ordre heller - over 200 millioner kroner!

20.08.2019 16:36:44: NRC Group ASA - Appointed to a contract in Finland - EUR 20.7 million

The Finnish Transport Infrastructure Agency has appointed NRC Group Finland Oy,
a company wholly owned by NRC Group ASA, to a contract for track related work in
Lappeenranta in Finland.

NRC Group Finland Oy will build the new 12,5 km double track between Joutseno
and Rauha. The contract is valued at approximately EUR 20.7 million, and will
involve rail services such as track and groundwork. The work will commence in
September 2019, and the project is scheduled for completion in June 2023.

The contract is a part of Luumäki-Imatra railway project. The line section
Luumäki-Imatra is one of the busiest single-track railways in Finland and
traffic volumes are expected to increase significantly. The link is important,
not only for freight transport, but also for the passenger transport routes
Helsinki-Kouvola-Imatra-Joensuu and Helsinki-Vainikkala-St Petersburg/Moscow. A
double-track railway is being built on the line Joutseno-Imatra, replacing the
current single-track railway. The current track on the line Luumäki-Joutseno is
also being improved.

Closing date for submission of complaints is 14 days from today, and formal
contractual signing can take place after this period at the earliest.
Redigert 20.01.2021 kl 22:29 Du må logge inn for å svare
gekko123
21.08.2019 kl 16:26 3082

Årsaken til at det går litt treigt i Sverige i 2019 (og slutten av 2018) er at det var en uklar politisk situasjon etter ingen avklaring etter valget i Sverige i fjor. Ingen regjering gjorde at det ble forsinkelser i utarbeidelsen av den svenske Nasjonale Transportplanen. Derfor ble det full stopp i investeringer og vedlikehold for en periode og få kontrakter ut på anbud. Nå skal imidlertid situasjonen være løst og det har vært en viss ordreinngang i Sverige i første halvår 2019. Selskapet sier selv de "har nok å regne på i andre halvår 2019 i Sverige". Det er en viss ledetid fra kontraktssignering til oppstart av prosjekt, så det er en ca 6 mnd lag mellom ordreinngang og ordreproduksjon. Derfor er Q2 i Sverige svakt, Q3 og Q4 vil nok også bli på den svake siden. Men man kan forvente en vesentlig bedring fra 2020.

Merk også at det i tallene som kom i går er engangskostnader på 14 millioner. Dette er hovedsakelig engangskostnader knyttet til sluttpakker i Sverige. Den underliggende lønnsomheten er derfor ikke så ille som den fremstår ved første øyekast.

Norge og Finland er veldig bra. Når Sverige er ordentlig i gang igjen vil hele selskapet ha en sterk positiv margin. Markedet i Sverige kommer, det er det ingen tvil om. Så da blir den "eneste" risikoen at NRC ikke tar sin andel av kontrakter som kommer. Men jeg har inntrykket av at NRC har en sterk markedsposisjon, kanskje den sterkeste i bransjen.
Redigert 20.01.2021 kl 22:29 Du må logge inn for å svare
Max Payne
21.08.2019 kl 17:32 3063

Ok, takk for informasjon. Tok en ny post i NRC Group i dag. Dette er vel det laveste snittet jeg har hatt.

Max
Redigert 20.01.2021 kl 22:29 Du må logge inn for å svare
Heia75
21.08.2019 kl 18:24 3041

Verd å merke seg den nye direktøren for nrc Sverige, han kommer fra jobben som adm dir i strukton et lignende firma med nesten 3 milliarder i årlig omsetning og over 900 ansatte.
Synes de har klart å få en god ledelse på plass, særlig Henning Olsen som var nr 2 i AF, Norges kanskje beste entreprenør firma.
Redigert 20.01.2021 kl 22:29 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
21.08.2019 kl 22:58 2996

Fra stillingsannonse på nett nå:

"Prosjektleder innen strategi og forbedringsprosesser

NRC Group er i sterk utvikling i et marked med stort potensiale. For å styrke vår posisjon og sikre videre lønnsom vekst, søker vi etter en prosjektleder med fokus på strategi og forbedringsprosesser. Stillingen er nyopprettet og vil jobbe på tvers av konsernet, men med hovedfokus på den norske virksomheten. Stillingen vil jobbe tett opp mot selskapets konsernledelse og ledergruppene i Norge, Sverige og Finland. Vi ser etter en person med erfaring fra strategi og forbedringsarbeid, som har kommersiell forståelse, er initiativrik og har gode samarbeidsevner.

Stillingen rapporterer til konsernsjef i NRC Group

Sentrale oppgaver

Initiere og lede strategi, utviklings -og forbedringsprosesser
Gjennomføre analyser og identifisere forbedringsområder
Utarbeide beslutningsunderlag for Konsernledelsen og Styret
Bistå i M&A prosesser"

kilde:
https://karrierestart.no/ledig-stilling/1351596

Dette bekrefter igjen et større fokus på lønnsomhet i alle ledd etter at selskapet nesten har fått voksesmerter en periode.

Vurder selv. Hva er nedsiderisikoen her i forhold til oppsidepotensialet..?

Jeg tenker at det skal gå bra det her, og at NRC seiler ut av børsferden sin før eller siden etter at det har kommet bud på selskapet som sender kursen til 300.
Redigert 20.01.2021 kl 22:29 Du må logge inn for å svare
Max Payne
21.08.2019 kl 23:24 2982

Hvem tror du kunne tenke seg å legge inn bud?

Max
Redigert 20.01.2021 kl 22:29 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
22.08.2019 kl 09:58 2932

Et større nordisk eller annet europeisk entreprenørselskap, tror jeg, men jeg ser heller ikke helt bort ifra kinesisk bud. Kineserne har jo allerede kommet inn i diverse infrastrukturprosjekter i Norge, så det kan godt hende at de vil ta grep for å gjøre større inntog både i Norge og Norden for øvrig. Jeg aner ikke når det måtte komme et bud på selskapet, men av det jeg har fått med meg, så framstår NRC som en klar oppkjøpskandidat. Om ikke børsen priser NRC rettferdig, så vil nok sjansen for et bud på selskapet bare øke ytterligere. De som har spekulert på NRC, men likevel ikke var villige til å bli med på ferden fortløpende, kan få kjenne på straffen for det om de står utenfor den morgenen budet blir kjent. Slik er det bare.
Redigert 20.01.2021 kl 22:29 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
22.08.2019 kl 15:58 2893

Når har den siste taperen solgt seg ut..? Samme for meg...
Redigert 20.01.2021 kl 22:29 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
23.08.2019 kl 12:33 2809

Ser dere gjedda som ligger med kjøpspost på 58..?

Det er så godt å vite at taperne selger seg ut med tap at jeg kan ikke få sagt det. Sjela krøller seg av fryd.

Ny "feita kontraktsmelding" før handelsdagen er omme. Skal ikke bli overraska...

God helg..:)-
Redigert 20.01.2021 kl 22:29 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
27.08.2019 kl 11:12 2699

Vedlikeholdsetterslep på jernbane i Norge på rundt 20 milliarder kroner, og noe MÅ gjøres, og det kan sammenfalle med STORE nye prosjekter...

https://frifagbevegelse.no/njfmagasinet/na-koster-det-19-milliarder-a-ta-igjen-etterslepet-pa-jernbanevedlikehold-6.158.582202.bc370ada96

Noe i sirkus samme leia finner vi også i de to andre NRC-landa...
Redigert 20.01.2021 kl 22:29 Du må logge inn for å svare