Valgkamp er fordummende,så stem basert på faktisk atferd.
Blåveisen
12.08.2019 kl 09:07
2277
Valgkamper er jippoer og show hvor løgnene sitter løst og vi velgere blir undervurdert!
Greit å ha visjoner om fremtiden,selvsagt,men det erdet politikerne og partiene faktisk HAR jobbet for,
sagt og gjort som betyr noe.Har de takt din sak de fire siste årene vil de nok gjøre det de neste fire også.
Jeg stemmer nesten utelukkende basert på faktisk atferd og det partiet som best har representert mine meninger
er det som fortjener min stemme.
Valget er partienes og politikernes eksamen.De skal stå til rette for oss velgere,og vi avgjør hvem som går videre.
Med denne holdningen slipper dere å bli løyet til,undervurdert og å forholde dere til fjollete gimmicks og tøv i valgkampen.
Ja,det krever at man følger med mellom valgene.......,så er det for mye å kreve av velgerne?
Greit å ha visjoner om fremtiden,selvsagt,men det erdet politikerne og partiene faktisk HAR jobbet for,
sagt og gjort som betyr noe.Har de takt din sak de fire siste årene vil de nok gjøre det de neste fire også.
Jeg stemmer nesten utelukkende basert på faktisk atferd og det partiet som best har representert mine meninger
er det som fortjener min stemme.
Valget er partienes og politikernes eksamen.De skal stå til rette for oss velgere,og vi avgjør hvem som går videre.
Med denne holdningen slipper dere å bli løyet til,undervurdert og å forholde dere til fjollete gimmicks og tøv i valgkampen.
Ja,det krever at man følger med mellom valgene.......,så er det for mye å kreve av velgerne?
Redigert 12.08.2019 kl 09:08
Du må logge inn for å svare
-
«
- 1
- 2 »
Hvem stemte du på i alle år sa du Nulliver?
Er det bare deg og driten din, som bærer denne tråden, sier jeg takk for meg.
Jeg tok valgomaten for Oslo og fikk følgende:
84% Fremskrittspartiet
80% Partiet De Kristne
78% Demokratene
75% Selvstendighetspartiet
69% Kystpartiet
66% Alliansen
66% Pensjonistpartiet
63% Folkeaksjonen Nei til mer bompenger
63% Helsepartiet
58% Høyre
57% Senterpartiet
55% Liberalistene
53% Kristelig Folkeparti
44% Norges Kommunistiske Parti
43% Venstre
42% Piratpartiet
38% Arbeiderpartiet
33% Rødt
32% Miljøpartiet De Grønne
31% Feministisk Initiativ
25% Sosialistisk Venstreparti
84% Fremskrittspartiet
80% Partiet De Kristne
78% Demokratene
75% Selvstendighetspartiet
69% Kystpartiet
66% Alliansen
66% Pensjonistpartiet
63% Folkeaksjonen Nei til mer bompenger
63% Helsepartiet
58% Høyre
57% Senterpartiet
55% Liberalistene
53% Kristelig Folkeparti
44% Norges Kommunistiske Parti
43% Venstre
42% Piratpartiet
38% Arbeiderpartiet
33% Rødt
32% Miljøpartiet De Grønne
31% Feministisk Initiativ
25% Sosialistisk Venstreparti
Beste listen jeg har svett. Hvis det er mulig, vil jeg legge inn et bud og kjøpe svarene på pdf fra Change.
Jeg fikk mye rart opp på min liste etter å ha svart pk pga de lagrer svarene og ringer opp fra meningsmålinger hvis du svarer rødt nok.
Jeg fikk mye rart opp på min liste etter å ha svart pk pga de lagrer svarene og ringer opp fra meningsmålinger hvis du svarer rødt nok.
MarkusP
06.09.2019 kl 21:40
820
Hvor mye har dere lært i denne valgkampen?Er dere imponert over nivået på informasjonsinnholdet i valgkampen?
Kanskje bedre å følge med mellom hvert valg og se hva politikerne faktisk gjør enn å stemme på løgnerne?
Kanskje bedre å følge med mellom hvert valg og se hva politikerne faktisk gjør enn å stemme på løgnerne?
-
«
- 1
- 2 »