Forsiktig med hvem man setter sin lit til

Reeinvest
QEC 25.03.2018 kl 15:50 4715

Leser mye på det gamle forumet, da mesteparten av diskusjoner foregår der. Lav intellekt på høyt nivå. Mange med total mangel på innsikt i caset som ikke burde pårope seg en mening i det hele tatt. Mange som baisser og hausser kun etter egen interesse og som tradere og ombestemmer seg daglig om Qec er et bra case eller ikke. Mange som kun gjør seg opp meninger basert på hva andre på forumet skriver. Det er ikke noe bedre da forumet generelt er mindre informert og det er overflod av feil info - haussing og baissing... Selv om totalen av alle disse utgjør en risiko for unge uerfarne ivestorer som kanskje har mer lit til forumet, så kan et mindre trent øye etterhvert skille mellom fakta og tullball. Det er også en del som finner mye bra info som fks Ak og Tuja, for ikke å snakke om naiv- super Nano. Flinke til å lete etter nyheter, men desverre litt for engasjert i å spre gode nyheter og tar gjerne vage uttallelser som god fisk til fordel for industrien. Det er sjeldent det kommer artikler og drøftinger om potensielle hindre for industrien fra disse. Så har du de som er positive eller negative avhengig av om de er inne eller ute i aksjen - åpenbart Pickup til eksempel. Men den værste sorten av de alle er de som er over snittet belest og oppegående, som har bygd seg opp en viss tillit blant forumets mange lesere, og misbruker den tilliten til å baisse på et veldig intellektuelt plan! Stadig fremstille postene sine som objektive og nøkterne, men fremdeles koke sammen nyhetene til en negativ tolkning for egen vinning som Gunnarius gjør helt åpenlyst. Han har tapt mye penger og er rett og slett sur og bitter fordi han sitter ute av Qec nå, og er inne i et annet papir. Håper ikke mange lar seg lure av denne seniornissen fra Stavanger området. Bløffen din blir callet til slutt.

Alt tyder på at reguleringene blir levbare for industrien i Quebec. Det som diskuteres nå mtp avstander er formaliteter, og vi skal være glad det er det som er det store "issue" der borte, og ikke at de skal gå til sak mot regjeringen fordi det skal åpnes for hydrokarboner. Ting tar tid når det er såpass store lover og regler som skal implementeres. Å forvente at noen skal kunne spå eksakt dato for dette, eller at kursene skal gå på alle små nyheter før reguleringene er offentliggjort er litt tullete. De kommer når de kommer, og da skal det prises store verdier inn i Qec og Altai samt fler lisens holdere i Quebec.

Er noen vennlig å sakse dette innlegget inn i det gamle forumet, TAKK
Redigert 20.01.2021 kl 18:36 Du må logge inn for å svare
Jensi
25.03.2018 kl 16:40 4625

ja , det gamle forum er helt væk i personangreb og løgn og latin !
Jeg gider ikke at hverken at skrive eller læse det mere !
Karl Ewa
25.03.2018 kl 22:52 4391

Det var da svært så du slår om deg med negativitet over flere forumbrukere. Man må jo lese litt mellom linjene også, og de fleste som leser her er voksne mennesker med en god porsjon skepsis, langt over middels vil jeg si. Og jeg tror ikke så mange gjør seg feiltolkinger og feil investeringer etter det de leser her. Jeg undres også over at og at du spesielt tar føre deg Pickup i utelukkede negative vendinger. Han var faktisk den første som så problemene som ville oppstå med miljøvernerne i Quebec for flere år siden. Da skrev han som Ketchup. Nå ser det ut til at det blir ett resultat de kan leve med, så da er det jo ikke så rart at han også vil bli med på festen, eller ???
Reeinvest
26.03.2018 kl 00:01 4302

jeg mente faktisk stevepick, men pickup har vel kastet ball begge veier han og.
Karl Ewa
26.03.2018 kl 16:56 4058

Det finnes ikke sammenligning i det hele tatt. Men jo, pickup var med omtrent til topps begge gangene den gikk til 30. Han taimet godt. Etterpå ble han lunken til aksjen. Men han kan kommentere selv om han gidder.
disippelen
26.03.2018 kl 17:06 4034

Meget bra innlegg, Reeinvest
ylvin
26.03.2018 kl 17:28 3998

Det hadde vært bra om disse hausserne og baisserne holdt seg til det gamle forumet, og heller ha mer saklige innlegg på det nye.
Reeinvest
27.03.2018 kl 01:48 3839

Blandet ikke brukernes innlegg, kun nicket, da de er ganske like. Han var fryktelig negativ helt til han var inne igjen. Men for all del, kommer med mye relevant skepsis som også er sunt for leserne å reflektere over. Dette innlegget var ment for alle som ikke har lest tusenvis av kommentarer som jeg og sikker du har. Som ikke har rukket å gjøre seg opp en mening om hvem som er tillitsværdig og ikke, og dermed kan gå på en smell.
ihende
27.03.2018 kl 08:23 3726

Veldig bra at man tar opp sånne emner.
Jeg er inne og forventer å vente et par år til. Som TS skriver, det er en omfattende lovvedtak det gjelder. Det gjelder å verne miljø, helse osv

Jo bedre en slik ramme blir, som det I ettertid gjør at det ikke blir demonstrasjoner, stopp I produksjon osv, jo bedre er det for oss og industrien..

Det Silver205 skriver om på en glimrende måte, er verdier I bakken.

Jeg trur ikke det blir regnet inn I kursen, før alt er vedtatt slik at man kan få det opp.

Jeg er positiv men kan ikke selge skinnet før bjørnen er skutt.

Jordan har Vært gulrot nå I 8 år minst. Kan noen fortelle meg kort versjonen hvorfor det ikke har kommet noe lenger der ??

Mvh
Ihende / dusty fog

Karl Ewa
27.03.2018 kl 11:08 3574

Hva, Jordan har vært gulrot i 8 år--- helt feil.
Redigert 27.03.2018 kl 11:10 Du må logge inn for å svare
ihende
05.07.2018 kl 22:00 2864

Mange år siden at Jordan er nevnt som en gulrot. Det er ikke noe nytt det. Trur det er silver som skrev om det