Nå snur skuta

tatoiine
TOM 13.08.2019 kl 09:02 2196

Da var vi på vei sørover igjen med target 240 NOK, lykke til!
Redigert 20.01.2021 kl 18:14 Du må logge inn for å svare
tatoiine
13.08.2019 kl 12:42 2102

Steike den faller hardt, -7kr bare idag! Tydelig at strikken var tøyd for langt. Blir å teste 255kr imorgen tenker jeg, faller det under der er veien kort til 240kr. Ser at "kommentatoren" er desperat og redd for kursfall, kjære deg du har investert i feil aksje. Trodde du den bare skulle gå opp i all evighet? Tipper den åpner på 258kr imorgen.
Redigert 13.08.2019 kl 12:47 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
13.08.2019 kl 12:51 2088

tatoiine
Du er da også en tullebukk og totalt urimelig. Short alt du vil, men all den informasjonen som Kommentatoren gir for egen analyse (din og min) kan du da ikke kritisere.
Du kjører på med fall og kursmål, greit nok, men det er da også alt du skriver.
tatoiine
13.08.2019 kl 13:25 2065

Hei wwbw, nei det stemmer ikke. Jeg skriver hva jeg får ut av min egen TA. At "kommentatoren" løfter 7 tråder er jo helt latterlig. Du syntes ikke en tråd som heter "Tomra blir kjøpt opp" er superhaussing?

Husk det er markedet som bestemmer. Du mener vel ikke seriøst at jeg har noe med fallet å gjøre? Høres ut som du har forelsket deg i aksjen, det er ikke bra. bump.
Redigert 13.08.2019 kl 13:31 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
13.08.2019 kl 13:48 2038

Hei tatoiine, nei jeg mener ikke du har noe med fallet å gjøre. Alt faller, Tomra faller sent, men blir selvfølgelig også berørt av all idioti som noen av verdens ledere elsker å spille stor mann på. Ergo skremmer de alle til slutt.
Jo, "Tomra blir kjøpt" er superhaussing, men jeg tror ikke det vil skje. Det var vel heller ikke Kommentatoren som skrev det? For første gang er de smarte investorer trege rundt det som er fremtiden, pluss vi har en eller 2 Svensker som gleder seg daglig over Tomra og selskapets fantastiske fremgang. De har makt og tålmodighet som de tjener godt på. Har Svenskene sluppet sitt kulelager?
Jagborisverige
13.08.2019 kl 14:06 2013

Japp det har vi!:-) Återvinning är den nya stora industrin, inte kullager.
Allt fler länder skickar tillbaka sopor, nu senast Sri Lanka som returnerar sopor till UK. Varje land kommer att bli tvungen att hantera sina egna sopor och det kräver en infrastruktur. Den som inte ser det, och som missar den ökade medvetenheten som både politiker och medborgarna fått avseende miljön, missar den nya världsordningen.
Vem kunde tro detta om USA tex: https://www.nytimes.com/2019/02/07/us/sunscreen-coral-reef-key-west.html .Samma sak är redan införd I Hawaii samt Mexico (vissa områden) och Palau. Detta är symboliska handlingar som bevisar att medvetenheten ökar och likaså Tomras affär!
Men observera att Sverige köper sopor av Norge eftersom återvinningen i Sverige gått så långt att vi har ont om sopor som kan förbrännas.;-)
tatoiine
13.08.2019 kl 14:10 2005

Problemet er at aksjen har ikke korrigert på ett år, det må den hvis den skal videre opp, så enkelt er det. Det er bare å glemme å sitte i aksjen fram til handelskrigen er over.

Kina spekulerer i om Trump blir gjenvalgt, de ønsker ikke avtale med han, så dette kan ta tid.
Redigert 13.08.2019 kl 14:15 Du må logge inn for å svare
Kommentatoren
13.08.2019 kl 20:05 1907

tatoline skriver:

At "kommentatoren" løfter 7 tråder er jo helt latterlig. Du syntes ikke en tråd som heter "Tomra blir kjøpt opp" er superhaussing?



Skjønner at en del trådløfting fremstod som latterlig tatoline, men til orientering var dette grunnen: Postet en del innholdsrike innlegg m/en del kopiering og liming. Når jeg poster på hegnar med mobil fryser plutselig siden og man må begynne på nytt så postet litt og litt flere ganger før innlegg var ferdig, og når innlegget omsider var ferdig, løftet jeg så trådstart for å gi de som er interesserte sjansen til å lese det nye innlegget fra meg på tråden i dag, i sin helhet. Da skjønner du.

Jo, der er jeg enig med deg, er svaret mitt på spørsmålet ditt, med det forbehold at hvis trådstarter har en sterk feeling/overbevisning i den retning, må vel trådstarter ha lov til å publisere det, og så har du vel også vært litt uheldig og glemt bort spørsmålstegnet helt til slutt når du gjengir trådstarters trådtittel.
Redigert 13.08.2019 kl 20:12 Du må logge inn for å svare
jb10000
13.08.2019 kl 22:12 1835

nok den sikreste aktie at sidde i.

# gode grunde til at Tomra er guld.

1. Den er meget lidt kommenteret her på Hegnar. Aktier som et hobetal af idioter kommenterer skal man holde sig fra
2. Firmaet dækker et kæmpebehov som ikke bliver mindre
3. Fantastisk ledelse - absolut toppen af poppen i Europa

At Tigeren, 100bagger, Focuss og alle de andre halvhjerner ikke har opdaget den endnu betyder netop at det er en investoraktie og ikke en aktie for hurtige konfirmandpenge.

Tomra dobler sig ikke på en dag - men den halveres heller ikke som alt det andet lort gør på en måned
tatoiine
14.08.2019 kl 10:12 1680

Sorry men det er bare gull som er gull akkurat nå, man skal ikke sitte i noen aksje nå.
tatoiine
09.09.2019 kl 17:15 1446

Hva var det jeg sa, 240 nok.
Redigert 09.09.2019 kl 17:16 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
09.09.2019 kl 19:34 1357

Ligger vel an til at vi får se ca 220-230 om ikke lenge . HS formasjon som peker dit + at den nå har sluttkurs under 200snitt.
Redigert 09.09.2019 kl 19:35 Du må logge inn for å svare