Drapet på 17-åringen !

Betonghue
13.08.2019 kl 11:18 694

Drukner i muslimenes hylekor, akkompanert av våre gummirygger av noen såkalte politikere ! SKAMMELIG !!
Slettet bruker
13.08.2019 kl 11:21 690

Verre er det at disse opportunistiske politikerne (og de like uopplyste journalistene) ikke har oppdaget at det er er snakk om en av de mest ekstrem-fundamentalistiske moskeene i Oslo:
https://www.rights.no/2019/08/hvorfor-velger-statsministeren-og-justisministeren-en-ekstrem-moske/
Redigert 13.08.2019 kl 11:21 Du må logge inn for å svare
Fluefiskeren
13.08.2019 kl 11:27 681

«Vår familie vil takke det islamske miljøet for omtanken som er vist, sier faren til den terror- og drapssiktede Philip Manshaus.
Faren til den siktede, som også er stefaren til den drepte 17-åringen, har fått oppnevnt Vibeke Hein Bæra som bistandsadvokat.
Familien, ved moren til den avdøde og faren til siktede, er gjort kjent med at leder i Islamsk Råd Norge, Abdirahman Diriye, kondolerte de pårørende i en uttalelse.
Dette synes familien var svært hyggelig, og de setter stor pris på det, opplyser Bæra, som videreformidler følgende uttalelse fra familien:
«Vår familie vil takke det islamske miljøet for omtanken som er vist. Familien uttrykker sterk avstand fra hendelsen utført av et av våre familiemedlemmer og som har rammet oss så sterkt. Vi er lettet over det begrensede omfang det dog fikk for dem som befant seg i moskeen. Å bygge broer og gjensidig respekt føles som det eneste rette for oss.»
Slettet bruker
13.08.2019 kl 11:38 667

?
Saken om den drepte lillesøsteren er jo på topp i alle riksaviser akkurat nå. VG, Aftenposten, Dagbladet, NRK (de har også en sak om ARS riktignok), TV2.

Resett derimot har det ikke, og har vel egentlig kjørt veldig få saker om henne.
Fluefiskeren
13.08.2019 kl 12:10 649

Det er riktig. Betonghode lever bare opp til sitt nick
Slettet bruker
13.08.2019 kl 12:17 642

Det er vel helst politikere, politi og løgnmedia som har fortiet jenta til fordel for Eid-feiring og muslimhat, begge disse artiklene lå ute på Resett før du postet ditt innlegg, dirken:

https://resett.no/2019/08/13/media-og-politikerne-ignorerer-at-drapsofferet-var-adoptert/

https://resett.no/2019/08/13/kondolanseprotokollen-er-lagt-ut-pa-17-aringens-skole-i-sandvika/
Redigert 13.08.2019 kl 12:19 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
13.08.2019 kl 12:23 639

Jeg merker meg forøvrig at løgnmedia omtaler den umyndige jenta som "kvinnen".

Det er så rart med det; de UTEN offerstatus regnes som voksne fra de er tenåringer, mens de MED offerstatus omtales som "barn" til de er middelaldrende. Vi lever i en verden som manipulerer sunn fornuft ut av folk og rir følelser med PK-propaganda.
Slettet bruker
13.08.2019 kl 12:27 632

Mener du det ville vært verre eller bedre om de skrev barnet, jentungen eller bare tenåringen?
Fluefiskeren
13.08.2019 kl 12:35 628

Da er vi forskjellige. Jeg fikk tidlig med meg dette med søstra. Det er bilder av henne, intervju med veninner osv. Litt hensyn må man ta til de pårørende i startfasen. Flott at muslimene sendte denne kondolansen til de etterlatne synes jeg, men det er sikkert noe galt i det også. Folk skal Bare være sinte. De tror det gjør godt, men artikkelen jeg la ut i går viste at det kan føre til høyt blodtrykk, nedsatt IQ og tidlig død. Nå går jeg ut til frisk luft, og vil anbefale andre til å gjøre det samme.

Utrolig hva -Havfruen- kan irritere seg over. Foreslår en svømmetur.
Redigert 13.08.2019 kl 12:38 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
13.08.2019 kl 13:13 601

Jenta er gangbart fra skolealder til myndighetsalder. Mer spesifikt, tenåringsjenta. Tilsvarende for gutten, tenåringsgutten. Omtale som "barn" er mer i bruk om førskolealder og en som ikke kan ta vare på seg selv eller være overlatt til seg selv. Vi ødelegger lange og viktige språktradisjoner når vi begynner å omtale unge voksne som barn, eller umyndige som om de var voksne.

Språkforståelse er viktig i kommunikasjon mellom mennesker. Så viktig at venstresiden og globalistene nå radbrekker språket for å putte en helt ny "virkelighet" inn i folks hoder.

Jeg konstaterer og debatterer dette - det er ikke noe som vekker irritasjon hos meg. Derfor er det helt unødvendig å projisere dine egne følelser på meg, Flua, for det å ha en flue surrende konstant rundt ørene ER faktisk irriterende!
Redigert 13.08.2019 kl 13:14 Du må logge inn for å svare
Sotah
13.08.2019 kl 13:33 588

Det er lagt ut kondolanseprotokoll flere steder i Bærum. Møt opp og gjør borgerplikten. Å lage fakkeltog for Phillip anbefaler jeg derimot ikke.
Load
13.08.2019 kl 13:58 578

Tror neppe det blir noe fakkeltog for Phillip gitt, man skulle vært rimelig skrudd for å stilt opp på noe slikt.
Så selv om vi er mange her som er kritiske til islamimport, så er det færreste av oss heldigvis ikke klin, spenna gærne.
Daniel_K
13.08.2019 kl 15:01 552

Så lei av hatere på forumet her. Alltid skal de finne noe negativt og hatfult i en hver sak.
Skaff dere et liv, rett og slett.
Hr.Suhr
13.08.2019 kl 15:01 552

Manshaus fremstår som en meget forstyrret ungdom.
Antar hans splittede sinn mellom spillets og virkelighetens verden har ført til
at søsteren ble en fiende. Vi har hørt lite om henne hittil, men tror ikke vi skal se
bort i fra at hun hadde kontakt med muslimer. Ellers er jeg enig i at han har feminine trekk.
Har kort og godt blitt for meget for stakkar'n.
(bare spekulasjoner så klart) Mener t.o.m. Behring hadde homsepreg jeg.
Slettet bruker
13.08.2019 kl 23:31 507

Hvis denne unge mannen er et psykiatri tilfelle, så er det meningsløst å diskutere ham nå. Uansett hva han har gjort, betyr ingenting rettslig hvis han blir erklært utilregnelig. Enhver av oss som skriver her inne kunne gjort akkurat det samme hvis vi klikket. Vi vet aldri hvordan en sinnssyk person vil reagere.
Slettet bruker
13.08.2019 kl 23:38 500

Mye bedre om de sa sannheten. Og hvor hun er sendt.
Slettet bruker
14.08.2019 kl 01:45 483

"Jeg merker meg forøvrig at løgnmedia omtaler den umyndige jenta som "kvinnen".

Det er så rart med det; de UTEN offerstatus regnes som voksne fra de er tenåringer, mens de MED offerstatus omtales som "barn" til de er middelaldrende. Vi lever i en verden som manipulerer sunn fornuft ut av folk og rir følelser med PK-propaganda."

Nok en gang treffer du blink med dine observasjoner Havfruen. Det er akkurat dette LSM (Lame Stream Media) bedriver, de er "nyttige idioter" for noen som har en agenda. Skulle det mot formodning dukke opp en journalist med noe så sjeldent som integritet, vel så har ikke vedkommende en jobb innen LSM så lenge, brød og sirkusfella fungerer og da særlig brød delen av den.