Muslimer spiller offerkortet, igjen.

polemiker
ISL 13.08.2019 kl 15:42 3591

Etter det litt misslykkede terrorangrepet mot et islamsk forsamlingslokale står muslimer i kø for å spille offerkortet, kreve handlingsplaner og enda flere særordninger for muslimer. Sist ute nå er Stortingets visepresident, Abid Raja, som benytter sjansen til å bære ved til bålet. Han føler seg rett og slett hatet! I likhet med andre krever han handlingsplaner og handling fra statsministeren.

Han tegner et bilde hvor alle muslimer naturligvis er offre og hvor noble og gudfryktige de er. Han skryter av Erna som gjorde knefall for muslimene.

Hennes ord og hennes tårer kan ikke alene lege sårene terroristen har påført det muslimske miljøet.

Han nevner ikke med et eneste ord hvilke sår og daglig terror som muslimer forårsaker mot det norske folk hver eneste dag. Han glemmer all sjikane og rasistiske tilrop norske menn, kvinner og barn blir utsatt for fra muslimer.

Han sier:
For vi skal feie, vi skal feie til all rasisme, ekstremisme, jødehat og muslimhat er feid vekk fra hele Norge.

Betyr det at vi kan da feie alle muslimer som er ekstremister, rasister, hater jøder vekk fra Norge og tilbake til forfedrenes hjemland?
Slettet bruker
14.08.2019 kl 18:12 1665

Det glemte jeg såvist ikke. Videoen ble omtalt etter 2-3 dager og jeg tror det var danske myndigheter som først sa at de mente den var autentisk. Etter at det ble kjent at morderne tilhørte IS har saken blitt omtalt som terror.
Men som sagt, vi vet fortsatt ikke hvordan søsteren til Manshaus ble drept, såvidt jeg vet.
Redigert 14.08.2019 kl 18:13 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
14.08.2019 kl 19:03 1647

Inn og utpust,24/7/365.
Jepp diagnosen er nok korrekt sven.
Sikker på at du får nok luft i bunkerzen?
Noni
14.08.2019 kl 20:01 1634

Hva med muslimen som nylig dyttet en 8 åring og hans mor, foran toget i Tyskland. Mor klarte å redde seg, men 8-åringen døde.
Sotah
14.08.2019 kl 20:13 1627

Den saken må vi følge videre, Noni. Hva vet vi?
Slettet bruker
14.08.2019 kl 20:42 1617

Jepp.
Diagnosen stemmer på en prikk maniske sven!
Inn og ut-pust.
24/7/365
Men du sprekker nok......
Noni
14.08.2019 kl 20:52 1607

Noen hadde filmet fra en togstasjon i Tyskland, hvor vi så at mor og sønn ble dyttet.
Det ligger kanskje på nettet?
Sotah
14.08.2019 kl 21:58 1598

Trist historie. Da blir det vel en rettsak får vi tro. Følger noen opp?
Slettet bruker
14.08.2019 kl 23:55 1584

sothasven,er trist,står det til troendes?

Nope.
undrende
15.08.2019 kl 01:31 1574

Jeg støtter omtrent alt her fra polemiker, videre Change14, Havfruen....
Fra mangeårig velger siden myndighetsalder stemte jeg sosialdemokratisk. I takt med stadig veikere politikere har jeg de to siste valg landet på Høyre/Frp. Ikke fordi jeg har støttet disse sin øvrige politikk, men sett det som eneste håp mot å bremse utviklingen i vårt land fra å bli som Sverige, Frankrike, England, Tyskland, Belgia m/fl
Etter denne helga og utover uka har jeg fått nok, kjenner på sinne, opprørthet osv, osv
I helga skjønte jeg at vi i lille Norge ikke har noen brems mot utviklingen i nevnte versting land.
Erna Solberg oppsøker titt og ofte radikale islamske samfunn som jobber stikk i strid mot vår egen kultur. Nå har hun fått med seg omtrent hele Frp i en politisk hestehandel, vil jeg tro, for å prøve å beholde regjeringsmakten sammens med micro partiene V & Krf
Dette på bekostning av de fleste i dette landet, som for hver dag som går, får enda litt til av dette flerkulturelle påfyllet som overhodet ikke har til hensikt å inkluderes på noen som helst måte med globalistenes velsignelse.
Globalistene har tatt rotta på hele vest Europa. De har gjennom flere ti år posisjonert seg i alle instanser og institusjoner i dette landet. De er fullt ut representert i politi, rettsvesen, høyskoler, universitet, NAV,en bortimot samlet riksmedia, i det hele tatt, dypt inne i hele staten og kommunene. I alle departement er de overrepresentert.
Det er rett og slett umulig å stoppe utviklingen. Med H & Frp er vi uten sjangs. På litt lengre sikt, så kommer ikke landet utenom en politisk dreining i retning Sveriges SD, men det vil ta tid og koste enormt mye lidelse og fortvilelse for de fleste før den tid.
Min tid som Høyre velger, og også mulig Frp velger er over og ut. Da får det heller bli sofastemme inntil noe annet utkrystaliserer seg.
Støtter f**n meg ikke en statsminister som holder rundt det mest radikale islamske samfunnet i landet, støtter ikke et politisk, og media Norge som ønsker å ødelegge alle annerledes tenkende ved å latterliggjøre, fryse ut, og frata de enhver mulig videre karriære, støtter ikke en statsminister som sparker alle som ikke bifaller utviklingen. Og jeg støtter ikke statsråder fra Frp som stiller opp støtter denne utviklingen. Nok er nok!
undrende
15.08.2019 kl 01:48 1572

Og hva skal man ellers si om en ung gjerningsmann i tydelig psykisk ubalanse?
Tenk dere, en person i denne tilstanden, først tar han livet av sin stesøster, og vil jeg tro, et nært familiemedlem.
Det er utenkelig at en person i den tilstanden kaldt og beregnende begir seg videre mot Norges mest radikale moskee, og som angivelig planlagt iflg politi, riksmedia og våre politikere skal utføre en terror handling. Det er like utenkelig som at asylsøkeren som drepte tre personer med kniv i en buss på Vestlandet for 6-7 år siden var ved sine fulle fem.
men vær trygg, de har alle, fra Erna Solberg og nedover til de 50 etterforskerne av saken allerede bestemt seg for at dette er en planlagt terror handling oppildnet av alle hatefulle ytringer rundtomkring på nett fra Facebook til HRS
Sotah
15.08.2019 kl 06:48 1552

Du nevnte ikke meg der, det var litt skuffende. Men jeg skal prøve å trøste deg litt. Du er en særing med avvikende synspunkter, og du lever i et nokså velfungerende demokrati. Sånt blir det noen tunge stunder av. Men trøst deg med at det kunne vært verre. Hadde du levd i en bananrepublikk hadde du sittet i en mørk og våt celle under bakkeplan på ubestemt tid. Vær glad for det du har, er mitt velmente råd. Og slutt å sipp.
Slettet bruker
15.08.2019 kl 06:52 1549

Terror er et våpen for utålmodige intellektuelle, mente Lenin. Terrorangrepet i Bærum fra den kristne ekstremisten viser også noe annet viktig og velkjent: Terror virker mot sin påståtte hensikt. De en vil angripe, styrker seg politisk etter terror. Nå stormer de muslimske lederne fram og støttes for sine politiske krav om redusert kritikk av sin ideologi fra sympatisører og innvandringstilhengerne. Islamsk Råd Norge kan flytte sine politiske posisjoner lenger fram enn det som var mulig før terroren i Bærum. https://www.derimot.no/ove-bengt-berg-terror-forer-til-innskrenkning-av-ytringsfriheten/
Slettet bruker
15.08.2019 kl 09:32 1538

Før kl 07:00 om morgenen maniske-sven?
Men du ser hvor dette bærer hen tror jeg.
Vanlige folk(ikke i ditt hjernevaskede hode)begynner å poste protester,og har fått nok.
Dette var nok ikke et sjakktrekk fra erna mtp valget,men det er vel det du ønsker går jeg utifra.
Først bompengesaken,nå denne omfavnelsen av muslimene.
For ordens skyld jeg er fullstendig i mot å skyte folk,det tar politiet seg av.
Men du var altså litt skuffet over å ikke bli nevnt i undrende sitt innlegg.
Vedkommende er ikke en særing med avvikende synspunkter,det er det du som er.
Sotah
15.08.2019 kl 10:01 1529

Klart det. Jeg tilhører ikke den lille knøtteprosenten, og er således en særing med avvikende synspunkter. Sammen med 99,89 prosent av befolkningen. Kjempesært.
Slettet bruker
15.08.2019 kl 10:15 1526

Hei Zoten/folkens:))

Og...hehehe - du mente vel 99,89% av Zotiztene og Arabermedløperne med følge i bunkerzen, Zoten - de andre er ikke spurt, vettu...ZnageZz...

-TaKK-

Lykke til

Hilzen
Tille Lulla
Redigert 15.08.2019 kl 10:18 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
15.08.2019 kl 10:25 1523

Det er jeg som er 0,1 prosenteren her, og forumets aller minste minoritet.
undrende
15.08.2019 kl 13:40 1498

Det velfungerende demokratiet er allerede under press, såpass bør du vel ha forstått. Verre blir det nok, og det er ikke bare de radikale islamistene som vil det til livs, men med god hjelp av de globale kreftene som for lengst har plassert seg i samfunnets maktposisjoner. Det er de som styrer dette samfunnet nå. Politikere, enten de vil, eller ikke, blir presset fra skanse, til skanse om de våger å motsette seg. Folket blir ført bak lyset av usannheter og sensur, stadig tiltagende.
Jeg har vokst opp i et velfungerende demokrati, ikke i en bananrepublikk. Man må være blind for å ikke se at dette nå trues.
Blir litt som når nazi ideologien skal defineres, det starter med at hva man har på brødskiva mislikes, hvilke klær man går i osv...….
Globalistene har nå gått fra å lovprise ytringsfriheten, til å begrense den, for videre å ville forby den..... De som motsetter seg skal hånes, latterliggjøres, skyves ut i kulden og fratas enhver mulighet for en videre karriære. Straffeforfølgelse diskuteres allerede.
Det som i utgangspunktet skulle være å gi beskyttelse for mennesker på flukt har gradvis blitt vendt til en mer utrygg hverdag for den etniske befolkningen, krav om å tilpasse seg de som har fått beskyttelse. Snart er det bare de sosiale velferdsgodene det ikke stilles spørsmål ved.
Som overskriften i tråden sier, offerkortet trekkes stadig oftere, og nå har også statsministeren og en samla regjering spilt det rett opp i hendene til de radikale islamistene.
Jeg ferdes daglig ute i samfunnet, på jobb, noen ganger i offentlige instanser, jeg er ute på byen, i fjellet, på sjøen, konsert, museum, jeg reiser så ofte jeg har tid og ressurser. Ja, jeg møter masse folk, også noen som ikke ser det jeg ser, folk som er grunnleggende uenig i mine tanker og synspunkter. Jeg møter dog på langt flere mennesker som gir uttrykk for forståelse og samsvar med disse, til at jeg tar meg nær av din beskrivelse som en særing med avvikende synspunkter. Overbevist om at en folkeavstemning om nasjonens og vest Europas praksis i asyl politikken ville ha feid globalistene på havet.

Sotah
15.08.2019 kl 13:50 1494

Man kan lure på om Havfruen har fått seg enda en siamesisk tvilling. FG får konkurranse her.
undrende
15.08.2019 kl 15:04 1481

Det står dårlig til med argumentasjonen skjønner jeg.

Hva er det som er så berikende med radikale moskeer som denne her, Al-Noor moskeen?
Så vidt meg bekjent er denne bekmørk av hat og forsvarer drap på ikke troende, homofile og har et kvinnesyn som man ikke finner maken til i verdenshistorien. Lurer på hvordan de ser på Erna Solberg

Det sies også at de inviterte hatpredikanten Abu Usamah at-Thahabi, at terroristen Bhatti og profeten Umma, elr hva det nå var, har utspring der...… han som vervet folk til IS. Man må vel kunne frykte at noen av terroristene i terrororganisasjonen IS har sin ideologi nettopp derfra.
Dette skal vi, etnisk norske akseptere at vår statsminister besøker, og ønsker at vi samles om i fred og nestekjærlighet??? Kiss my ass. Det er vel ingen normalt oppegående som tror på en gjensidig forbrødring med disse ideologiene.
men kanskje du Sotah?
Slettet bruker
15.08.2019 kl 15:28 1472

Det er bare å takke for dine reflekterte,og vel gjennomtenkte meninger,undrende.
Maniske-sven tjener til livets opphold vha asylindustrien,så der i gården,er rullegardinene trukket helt ned.
Han evner ikke eller vil ikke se det store bildet.
Sotah
15.08.2019 kl 18:00 1454

Disiplene rundt ubadullaher og Bhatti er i antall omtrent som Max og Pegida sine, 10-12 nedsnødde komakamerater som skal forandre verden. Berikelsen ligger i at både jeg og Havfruer og hele halehenget har lov til å tro på hva vi vil når det kommer til livssyn. Selv Eurabiateorien, flat jord, NWO, globalistene og chemtrails står det folk fritt å tro på. Og Allah, Jesus, Buddha, Odin, Tor, det flyvende spaghettimonster og hva det måtte være.
Redigert 15.08.2019 kl 18:01 Du må logge inn for å svare
undrende
15.08.2019 kl 18:05 1451

Vel, det er andre her inne som gir bedre bilde på hva som er i ferd med å skje, enn meg, men takk.
undrende
15.08.2019 kl 18:16 1444

Så, under dekning av religionsfrihet, så har man lov til å predikere hat mot ikke troende, mot homoer, mot kvinner som ikke er tildekket. Man har altså lov til å oppfordre medlemmer av menigheten til å drepe disse, til å gå i hellig krig mot de vanntro. (er det det du prøver å formidle?)
men man har ikke lov til å påpeke dette og si hva man mener om disse...... ?
btw, du er heldig om du slipper unna med 10-12 nedsnødde demonstranter i oslos gater hvis noen trykker et bilde og publiserer av profeten, må neste bare le av den påstanden. Men ille er det, og det har vel allerede vært demonstrasjoner her i Norge hvor politiet/ordensmakten har stått som hjelpesløse tilskuere, stiv av skrekk, uten å kunne bryte inn.
Slettet bruker
15.08.2019 kl 18:29 1436

Det er meg som er særingen her, med de mest avvikende synspunktene.
Sotah
15.08.2019 kl 18:43 1431

Skjønner ikke hvor du tar det fra at de tingene skal være lov. Grunnloven gjelder her til lands. For både ubadullaher, zotister og undrende. Det er også lov å drøfte ulike sider av religioner, det har skjedd på inn-og utpust her i årevis. Men du er kanskje ny på forumet.
Slettet bruker
15.08.2019 kl 18:56 1425

Dere kan drøfte hva dere vil, men at jeg er forumets største særing er udiskutabelt.

Det er kun meg som ønsker å fjerne alle problemene ved å nedlegge velferdsstaten. Alle dere andre diskuterer fra et sosialdemokratisk ståsted.
Sotah
15.08.2019 kl 19:06 1420

Hehe. Vi sliter vel litt med å bli hørt i demokratiet alle sammen, 777. Noen har litt lengre vei å gå enn andre, bare. Stå på.
undrende
15.08.2019 kl 19:14 1416

godt mulig det, men foreløpig uproblematisk for meg
undrende
15.08.2019 kl 19:20 1411

Jeg tok det i første omgan ut i fra ditt svar, der du avfeide mine påstander, om at det bare dreide seg om religionsfrihet som alle kan leve ut.......
Svaret mitt bunnet ut i at denne moskeen er kjent for å oppfordre til drap på ikke troende, homoer, voldtekt av ikke tildekkede kvinner, og selvfølgelig drap på frafalne;...og det er ikke akseptabelt for min del. Det er heller ikke akseptabelt for min del å ha en statsminister som omfavner et slikt trossamfunn.
Ikke ny på H.O, men kanskje ny på dagens tema.
Sotah
15.08.2019 kl 19:32 1402

Hvis noen kan dokumentere de påstandene er det bare å legge inn anmeldelse tvert. Det holder riktignok ikke å henvise til ryktespredning på diverse nettsteder, men kan man dokumentere er det som sagt bare å pøse på.
undrende
15.08.2019 kl 20:21 1393

Jeg skal nøye meg med å henvise til statsministeren, og hennes statsråder, samt politi og en samlet riksmedia sine påstander om at guttungen som kom til moskeen var oppildnet av hatsk retorikk fra diverse nettsider.
Per K
15.08.2019 kl 20:22 1390

Fortell meg, hva gjør nettopp det til et bra menneske da ?
Slettet bruker
15.08.2019 kl 20:33 1378

Igjen har det vist seg at det er høyreekstremister som begår terror i Norge. Heldigvis, får man nesten si. Men: dessverre er det nok en gang de nærsynte, tunghørte og politisk korrekte snakkehodene på TV som på vegne av oss andre skal definere hvorfor det skjer, hva som bør gjøres, hvem som er slemme/snille osv. De som har tatt feil så langt insisterer med andre ord på å veilede oss videre. «Eksperter» som stadig tar feil regnes fortsatt som eksperter. Som om vi ikke kan tenke sjøl, som om de er de eneste som følger med på hva som skjer i verden. https://steigan.no/2019/08/en-sirkel-av-hat/
undrende
15.08.2019 kl 20:38 1375

Det kan også nevnes at jeg foreløpig ikke har registrert at Faktisk.no har klart å avvise påstandene om Al Noor moskeen som fake news.
Det kommer de nok heller ikke til å gjøre med Erna & Co sin påstand :))))))))
Slettet bruker
15.08.2019 kl 20:43 1373

Sotah: "Det holder riktignok ikke å henvise til ryktespredning på diverse nettsteder..."

Det er kanskje derfor PST har en vanskelig jobb med å hindre terror? Nå er jo ikke Koranen å ligne med ryktespredning! Den står fast gjennom alle tider for de som tror på slikt. Revisjon og opplysning av Allahs ord er ikke tillatt - Allaho Akbar, som de sier - og drap og terror springer jevnlig ut fra den boka - men det mangler både politisk vilje og politiets vilje til å ta grep overfor radikale moskeer. Mer politisk vilje da til å finne trigger-ordene på nett for når det tilter for en gærning iblant oss vantro!

Nå har Googles liste med algoritmenes temaer, som lukes ut og hindrer resultater for søk på emner som gagner den konservative sidens syn, lekket med over 1000 sider til Project Veritas. Der finnes svaret for hvorfor vi har så store vanskeligheter med å liste opp den daglige og ukentlige terroren fra Islam som Sotah flirende etterlyser når du påstår at overfallsvoldtekter og knivdrap er alminnelig norsk kultur. Slik får MSM løgnmedia monopol på narrativet overfor de som ikke har vett på å oppsøke alternative nyhetskilder (joda, alt. news dokumenterer stoffet sitt godt).
Redigert 15.08.2019 kl 20:47 Du må logge inn for å svare