Qec - Hva har Binnion skapt ? Status.

Slettet bruker
QEC 26.03.2018 kl 10:23 1865

Flere på forum har rett ang sine spådommer Bonzo etc som folk tydelig ikke liker får som regel rett. Dagens dump er vel ikke den siste ...?

Status Binnion. Hva har han skapt egentlig med nære 1 milliard kr de siste årene ?
Penger han ikke har tjent på verdiskapning men fått av oss aksjonærer til å bygge ..

På ca 10 år har han kjøpt landområder
Han har brukt penger på en særdeles uklok måte og drillet en del brønner uten særlig resultat. Før siste oppkjøp av produksjon så er altså på 10 år 1200 fat olje rekvirenter fasiten.

Videre så har han kjøpt opp 30 % av RL.
Som skal utvinne Eierdel i Jordan ?
Hva skal det koste aksjonærene ?

Qec er pr i dag kun et leketøy for daglig trading
Og manipulasjon på spekulativ investering. Er vel den mest volatile aksje på Oslo Børs

Skal man gi selskapet en score fra 1 - 10 for aksjonær vennlig og oppdatering og markeds intressert så får selskap en 2 av meg som er nest dårligst.

Veien videre som man venter på som fremdeles gir 0 kr i kassa er en melding om endelige reguleringer.
De reguleringene er Ingen garanti om ikke blir endret ved regjerings skifte. Det er det ingen som nevner i sine tråder.

Redigert 26.03.2018 kl 10:24 Du må logge inn for å svare
khp1412
26.03.2018 kl 10:30 1822

Hej Stevepick, så fik du nyt nick og kom på det nye forum.
Slettet bruker
26.03.2018 kl 10:40 1781

Hvem er stevepick ?

Dette er kun min oppfatning av hva jeg er investert i. Føler vel at jeg kunne gjordt bedre investering i andre selskap. Dette selskapet er vel det værste jeg noen gang har satt pengene mine på.
Desember 2016 og frem til i dag er jo bare sorgen. Selskapet blir hva ledelsen er
Og det viser jo lite engasjement. Lite motiverende og totalt blindt for uppdate