Troll i nytt forum, men samme drakt.

Nanofreak :)
NANO 14.11.2017 kl 18:28 4095

Det er jo ganske komisk å se troll av ypperste sort som Aksjespesialisten, god of stocks m.flere starte nye tråder her hvor de ikke er utestengt, så lenge det varer da. Ser til ekstra stor latter at GOS har ramset opp noen av de verste trollene som er, på sin liste over seriøse folk hehe! Enda en latter fikk jeg når han i samme tråden klaget over at de han kaller for haussere nå kan sperre ute folk fra trådene sine, i samme øyeblikk så jeg at han hadde stengt meg ute :D
Vel her kan dere svare så mye dere vil, jeg stenger ikke noen ute.
Går heller til Tekinvestor for litt seriøst aksjeprat, eller gamle HO.
Redigert 19.01.2021 kl 23:20 Du må logge inn for å svare
rockpus
14.11.2017 kl 19:00 4028

I min naive optimisme trodde jeg at begrunnelsen for dette nye forumet var at vi skulle slippe alle disse flerhodete troll. I stedet blir det motsatt. Dette forumet er jo enda værre enn det gamle! Direkte tragisk! Jeg kommer derfor også til å forlate HO når det gamle forumet stenger.
lekestue
14.11.2017 kl 20:44 3941

test
Nano Rekyl
14.11.2017 kl 20:52 3944

Jaggu var ikke jeg også utestengt :)

Noen av de mer objektive deltakerne etter min mening:

Uredd1
Pensjonsparer
Hammers
Pensjonsfond
Korsar
Maynard
Korsaren
TeeJet
Focuss

Disse nicka som han skriver opp i sitt innlegg - Uredd1, regner med at resten er hans egne nick :)

Jeg er enig at dette var noe av det værste jeg kunne forestille meg med det nye forumet!! Har jo aldri vært så ille som nå, men det er bare å la dem holde på, fordi jeg regner med folk er kritisk til det som blir skrevet av dem :) en god latter livet forlenger livet :)

Ha ellers en fin aften alle sammen, til og med trolla som stenger alle som setter dem på plass gang på gang med saklig info.
Slettet bruker
14.11.2017 kl 20:56 3950

det er absolutt mulig å søke om audiens hos de høye herrene hvis du mener du har noe å tilføye tråden, men som jeg kjenner hausserne er det nok heller ikke tilfelle, blir nok bare misunnelige oppgulp fordi du og kompisene dine tok feil gang på gang hva som angår kursen og ledelsen. Luigi gnir seg nok i hendene hele veien til banken fordi aksjonærbasen i nano er sau som dere.
14.11.2017 kl 22:01 3911

Hvem i alle dager av oss som er seriøse tror du virkelig har interesse av å diskutere med den gjengen der Korsar? Skal jeg diskutere Nano eller et annet selskap seriøst går jeg på Tekinvestor f.eks, eller leser på det gamle Hegnar forumet.
Her er det jo fritt fram for alle mentale lidelser til å uredigert raljere som de vil.
Det aller mest komiske er at de få personene som står bak alle de nickene faktisk tror noen tar deres "råd" i betraktning før de investerer! :D
Nano Rekyl
14.11.2017 kl 22:06 3913

Tror en tur i en hvit trøye og Modum Bad hadde vært tingen for dem :)
Slettet bruker
14.11.2017 kl 22:24 3908

ahhhh er ikke det skjønn? Både NANOrekyl og NANOfreaken forenet i nydelig haussing, tror dere noen fortsatt stoler på dere meningsløse vås? Det er nok en og samme person som prøver å lure småinvestorer til å bite i det stadig surere nano-eplet, kom dere vekk! Jeg hadde håpet dette forumet ville bli troll-fritt men desverre NEI. Admin bør snarest ta grep og fjerne disse useriøse skribentene!
Nano Rekyl
14.11.2017 kl 22:29 3904

AS slik jeg ser det begynner shorten å brenne en viss plass for dere! Det er ene og alene for det finnes nesten ikke aksjer å bytte!!! Det er vel derfor dere arbeider så iherdig på forumet slik at dere skal få dekka inn shorten deres!

Jeg sier bare LYKKE TIL med å få det til!!!!!
04.12.2017 kl 11:51 3535

Ny mandag, og Nano fortsetter oppover. Spent på hvor den er på fredag, ser vi tresifret da?
Og enda mer ser jeg fram til ASH og det de har å komme med der.
I tillegg til oppstart Paradigme og oppstart Archer-1 før jul, kan nok røske godt oppi kursen og snu den negative trenden 180°.

Leste på Tekinvestor at de trodde det kunne komme melding om innvilget BTD også før jul, ville ikke vært trist det. Kan ikke skjønne annet enn at Nano har søkt om det.
Og som de skrev på tekinv.så er jo Betalutin en bedre medisin som er snillere med pasientene på bivirkninger, lang DOR og god QOL i regnestykket så vil dette kunne se veldig bra ut! Nå snakker jeg kun om det fundamentale, har ikke peil på eller bryr meg om det tekniske.
Slettet bruker
04.12.2017 kl 12:09 3496

Vil for ordens skyld igjen påpeke at Korsaren (som har kommentert på denne tråden allerede) og meg (Korsar) ikke er samme person.
PS: Ellers har jeg ikke noe i mot Korsaren, og skjønner godt at han vil sole seg litt i glansen av den sanne Korsar. Det ville jeg også gjort hvis jeg ikke allerede hadde vært meg selv :-)

arn10
04.12.2017 kl 16:26 3370

For ordensskyld: adressen til siste radium podkast. https://soundcloud.com/user-972208711/episode-30