Nå snur det. Kursdrivende?

2cb4life
FUNCOM 27.03.2018 kl 12:12 2583

Når forventer vi neste kursdrivende nyhet?
Sente
27.03.2018 kl 14:52 2434

Siden GDC er over og vi ikke fikk noe nytt derfra, så vil jeg si neste kjente trigger er 8 mai.
15 Mai får vi nok litt informasjon hvordan lanseringen gikk, da er Q2 fremlegging. Mulig vi får info om nye spill også da.

Ukjente triggere som jeg kommer på i farten:
-Random info om CE lansering, som pre order, godkjenning av lansering versjon.
- Mutant Year Zero lanserings dato eller Steam early access tilgang.
Zuq
27.03.2018 kl 15:04 2415

Viktig å holde fast på aksjene frem til mai, har god tro på stigning frem til 7 mai, så får vi se hva som skjer 8 mai. Hvis det skulle komme store nyheter fra Funcom ville det nok være utsettelse av planlagt utgivelse av CE 8 mai (må vel regnes som en trigger med negativt fortegn).
Slettet bruker
27.03.2018 kl 15:40 2376

Oppstart av reklame for CE kan vel sees som en trigger. Reviewer som kommer ut på forhånd (tror IKKE de deler ut review-copies før lansering for å være ærlig), streamere og store youtubere med tidlig tilgang, annonsering på norsk fjernsyn, youtube, gamingsider osv og selvfølgelig nye trailere. Kanskje til og med en liten kjendis.

Me får smørja oss godt med tålmodigheit. Eg ventar spent på at dei kvitre om korleisen dette går.

Redigering: Har forresten glemt å se på community updates på en god stund, her var seneste fra 14. mars ihvertfall: https://www.conanexiles.com/blog/weekly-community-newsletter-stats-and-figures/
Redigert 27.03.2018 kl 15:58 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
28.03.2018 kl 09:45 2043

:) det er godt å se at man plutter videre om FUNCOM.

Jeg er helt enig med trådstarter. Funcom er en meget lukrativ aksje å sitte i..