Morna Siv?

polemiker
FRP 16.08.2019 kl 23:59 2073

Det blir et ekstraordninært Landsstyremøte i FRP på søndag. Gitt den diskusjonen og forhandlingene vedrørende bompengesaken er dette ganske dramatisk.

Er vel ikke noen hemmlighet at FRP har driti seg ut big time de siste årene i regjering. De har frontet en politikk som svært få freppere er tilfreds med. Greit nok at de har hatt kommunikasjonsproblemer med sine velgere, men folk flest interesserer seg ikke så mye om realpolitikk, de ser på resultater og virkeligheten. Folk som var mot bompenger stemte på FRP, men nå har bompenger nådd nye høyder.

Har vel nevnt det noen ganger, men tiden er overmodent for FRP å tre ut av regjeringen. Siv må kastes hardt og brutalt, bør ikke få sjansen til å trekke seg av "familiære årsaker". Hun har vært uduglig og bør ikke engang få en fylkesmannsstilling. Hun kan søke jobb i ett eller annet tobakkselskap eller et sukkerkompani som Gro Harlem.

Tror alle skjønner hvem som bør bli FRPs partileder og statsministerkandidat.
Slettet bruker
17.08.2019 kl 00:05 1633

"folk flest interesserer seg ikke så mye om realpolitikk, de ser på resultater og virkeligheten"

gOD NOKKK GRUNN TIL Å KASTE SØLVI FRP utTT m svap SOTAH LAT ISLAM trampeklapp OG ARNEb MDG O,5 INN JA.

#LOGIKST
#KOLIKK
(--SPILLVANN SØLT PÅ STOREBOKSTAVTASTATUREN TØRKER SNART INN)
kokkohill
17.08.2019 kl 00:07 1631

BilderBerger Siv er ikke likt av velgerene
Slettet bruker
17.08.2019 kl 00:09 1630

Jeg er ikke fra oschlo som dere antageligvis har forstått....🚗....og unner dere stort sett mye pepper 🌝

https://www.fjellinjen.no/privat/priser/vare-bomstasjoner-fra-1-juni-2019/ MERK! Tre sider.
Men når jeg ser oversikten her hva dere blir utsatt for blir også mitt steinhjerte bittelitt preget.


PRE-HE-HE..
polemiker
17.08.2019 kl 00:27 1621

Hun har sammen med sin nestleder, den usedvanlig usympatiske nordlendingen, Per Sandberg, ødelagt hele partiet. De fleste frepper på grasrota holdt pusten når han åpnet kjeften. Det vitner vel litt om manglende dømmekraft og intelligens når han velger å la seg forføre av en Iransk spion.

Nå var nok alle hans digitale medier tappet for informasjon etter at hans arvemateriale var sugd ut av kroppen hans og etterfølgende dyp søvn. Han valgte alikevel å ta med tjenestetelefonen til Iran, slik at den kunne bli tappet for det aller siste av informasjon. Selv om han kanskje i ettertid har opptrådt som en iransk spion han også, så er han nok ikke det. Det er kun et utslag av Jabba tankegang og manglende evner og kompetanse.

Han er naturligvis ikke den eneste på tinget med manglende sjelsevner. Det er definitivt mer utpreget jo lenger ut på venstrekanten man kommer.

Den iranske spionen er nok pålagt å holde ut i minst 2 år, slik at de ikke blir helt avslørt- Per har vel da omtrent et halvår igjen i paradis.
Strek
17.08.2019 kl 08:02 1594

Siv har vært helt usynlig siden landsmøtet i slutten av april hvor de like usynlige nestlederne Listhaug og Søviknes ble valgt.
Utrolig at de svikter i å kommunisere med velgerne om hva Frp, tross alt, oppnår i regjeringen OG hvilke saker Frp fremmer, men taper.
Det er høyst forståelig at når Frp står alene om flere viktige saker både i regjeringen og på Stortinget vil de tape de aller fleste av disse.
Demokratiet må gi flertallet sin vilje,og det er nettopp dette Frps ledere svikter i å kommunisere med velgerne.

Siv hevder nylig at de nå i valgkampen ville heve Frp igjen.....
Er det firdi hun og andre freppere nå er synlige?
Pussig at hun da forble usynlig som partileder i månedsvis mens partiet mistet oppslutning på målingene!

Markedspartiet Frp MÅ mestre egenmarkedsføring bedre!
Slettet bruker
17.08.2019 kl 08:25 1587

Hei folkens:))

Og...det skal nok litt til før man sier fra seg ei lønn på halvannen million, de fleste utgifter betalt og svart limousin med sjåfør:))...ZnageZz...

-TaKK-

Lykke til

Hilzen
Tille Lulla
Slettet bruker
17.08.2019 kl 10:20 1562

"den usedvanlig usympatiske nordlendingen, Per Sandberg",

På hvilken måte mener du Sandberg var usympatisk før han fant sin Iranske flamme?
For øvrig er Per Sandberg trønder.
Slettet bruker
17.08.2019 kl 10:24 1556

Fra Oslo er alt nord for Sinsenkrysset det samme.
polemiker
17.08.2019 kl 13:22 1660

Trønder er han selvsagt. Usympatisk er han læll. Ikke overraskend at du plutselig kommer ilende til for å forsvare denne karen nå. VI har vel tidligere avslørt at du høyst sannsynlig kommer fra Iran selv og har familie der. Du forsvarer i alle fall alt og alle som har noe med Iran å gjøre.

Min karakteristikk av Sandberg har med hans hissige og bøllete oppførsel å gjøre. Han har altid vært en løs kanon på dekk for FRP, så det er fint at de nå er blitt kvitt ham.
Slettet bruker
17.08.2019 kl 13:38 1653

Tøft svar, som sømmer seg en narissistisk herskesyk psykopat som ikke er istand til å se sine egne begrensninger men som i etterpåklokskapens navn kaller andres oppførsel bøllete til tross for at han dagen lang sitter og skriver rosende ord om den kanskje mest usympatiske mannen vi noen gang har sett lede et land i den vestlige verden siden 2 verdens krig.

"VI har"

I denne sammenhengen; hvem er "vi"? Er du i tillegg til å være en herskesyk psykopat også schizofren?

Kan du gi eksempel på Sandbergs hissige og bøllete oppførsel? Hvem er det dette har gått utover? Har han såret en sosialist?
Redigert 17.08.2019 kl 13:39 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
17.08.2019 kl 13:50 1643

Hei jabbern/folkens:))

Og...du synes vel dette er greie saker, jabbern - men du om det, vettu...ZnageZz...


1. desember 2006: Per Sandberg blir i Oslo tingrett dømt til overtredelse av veitrafikkloven. Straffen blir at Sandberg må klare seg uten førerkort i åtte måneder, og en bot på 9000 kroner. Han må også avlegge ny førerprøve for å ta lappen. Han dømmes til fengsel i 21 dager med en prøvetid på to år, noe som i praksis betyr at han slipper å sone.

Januar 1997: Per Sandberg blir tiltalt for vold mot en asylsøker på et nachspiel hjemme hos Sandberg i Levanger. I retten 23. januar blir Sandberg dømt for å ha skallet og slått mannen fra Rest-Jugoslavia. Volden skal ha oppstått etter en krangel mellom de to mennene, der Sandberg følte seg provosert fordi den andre skal ha kalt ham «Bleik, feit og rik» og «rasist».
https://www.adressa.no/nyheter/innenriks/article771568.ece

-TaKK-

Lykke til

Hilzen
Tille Lulla
Redigert 17.08.2019 kl 13:51 Du må logge inn for å svare
polemiker
17.08.2019 kl 15:06 1628

Oi, traff visst et ømt punkt der. :-)

Sandberg hadde vel noen opptredener på Stortingets talestol også hvor han var relativt godt påseilet.

Før denne spionen kom inn i bildet hatet du Sandberg omtrent like mye som du nå hater Trump. Når han plutselig lot seg forføre av en Miss Iran, som er halvparten så gammel som ham selv og han omtaler Iran i rosende ordlag, har du snudd trill rundt. Det er vel svært få utenom folk fra det iranske miljøet som ikke skjønner at hun er en iransk spion og at Sandberg har ramlet opp i den største honningkrukka vi har sett på lang tid.

Dessverre å måtte si det til deg, men Iran er altså et av de verste shithole landene i verden. Dette landet har en svært dyster fremtid foran seg, så du skal være glad for at du kom deg ut i tide.
Slettet bruker
17.08.2019 kl 15:34 1620

Helsike og...😆
Trodde jabba bare var en slostrilpilt med paranoia querulans fra Lindås.
Ja, så feil kan en ta.

https://no.wikipedia.org/wiki/Paranoia_querulans
Slettet bruker
17.08.2019 kl 15:37 1618

Plot twist, er jabba Per himself kanskje?
Redigert 17.08.2019 kl 15:38 Du må logge inn for å svare
Hr.Suhr
17.08.2019 kl 16:00 1603

Vel berettiget utblåsning, Polemiker.
Men summa summarum tror jeg regjeringen er fornøyd med innsatsen jeg.
Erna fikk både 'syria-flyktninger, sin Marrakech-avtale og 1/2-krig med russerne.
FRP fikk Acer, og svung på vogn-tog veiene, og samarbeidspartiene KRF og V lyktes
med å øke skattenivået, og sist men ikke minst, knekke FRP.
Og dette sier jeg, som i utgangspunktet hadde full tiltro til at
en konservativ regjering alltid ville ha folkets og nasjonens interesser som 1.pri.
Burde vi ikke snart få høre hvem som virkelig styrer dette landet vårt?
Var det Ola og Kari Nordmann som stemte for at vi skulle gå til konfontasjon med russerne f.eks.?
det glade vanvidd...må si jeg tenker på han Berg innimellom
Nå går forresten EU inn i økonomisk svenskemodus. Sleipe Macron og shaken Merkel er
så presset at de meget sannsynlig vil gi etter for alle krav fra UK, noe som igjen
selvsagt vil ramme oss ytterligere.
Og tvil ikke EU, stol på oss. Alt ligger vel tilrettelagt...og cash med
Når får vi en handlingsplan mot politiske deigklumper, mon tro?
Slettet bruker
17.08.2019 kl 18:19 1574

Ikke stril, ikke fra Lindås men du er nærmere enn psykoen.
Redigert 17.08.2019 kl 18:29 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
17.08.2019 kl 18:29 1567

Kan du gi meg et eksempel på mine kommentarer om Sandberg før og etter at han fant seg Iransk dame for å illustrere det påståtte hamskiftet jeg skal ha hatt?

Takk
Slettet bruker
17.08.2019 kl 18:52 1539

LOKALLAG: - SIV JENSEN UØNSKET
Et enstemmig styre i Sarpsborg Frp har erklært Siv Jensen uønsket i byen under valgkampen, skriver Sarpsborg Arbeiderblad.

– Dette sier litt om hva som skjer på grasrota i partiet. Det er et resultat av bompengeopprøret, sier Fremskrittspartiets gruppeleder i bystyret, Stein Erik Westlie, til avisen.

VG.no
polemiker
17.08.2019 kl 18:52 1538

Tror vel det kan bli litt vanskelig, ble ikke alle dine innlegg slettet da du ble pælma ut av forumet?

Om ikke, kan du kan vel heller finne ett innlegg hvor du har noe positivt å si om den fyren. Er ikke så ofte sosialister har så mye godt å si om noen politikere fra Frp.

Merlot,
Bergen kommune har mange boliger som blir stilt til disposisjon for våre nye landsmenn og etterkommerne deres.
Slettet bruker
17.08.2019 kl 18:59 1537

"Tror vel det kan bli litt vanskelig, ble ikke alle dine innlegg slettet da du ble pælma ut av forumet? "

Det var kun det ene som ble slettet.
Her har du alt jeg skrev med det gamle nicket mitt.
https://forum.hegnar.no/user/108349/view

Venter i spenning på at du skal underbygge dine påstander. Som vanlig vil jeg nok vente forgjeves.

Tillegg: Gjentar dette spørsmålet siden du unnlot å svare på det.

"VI har"

I denne sammenhengen; hvem er "vi"? Er du i tillegg til å være en herskesyk psykopat også schizofren?
Redigert 17.08.2019 kl 19:09 Du må logge inn for å svare
polemiker
17.08.2019 kl 19:01 1533

Nettopp!

Hun er nå personlig blitt en bremsekloss og belastning for partiet. Skal partiet løfte seg igjen og oppnå gamle høyder igjen må Siv gå. Siste frist er på det ordinære landsmøte til neste vår, jo før dess bedre.

Det ekstraordnære landsstyremøte i morgen kan vel beslutte at FRP skal trekke seg ut av regjeringen, MOT Sivs vilje selvsagt. Hun kan da rettmessig tolke dette som et mistillitsforslag til henne og gå av med øyblikkelig virkning. Som Tulla nevner, så er det vanskelig å frivillig si avkall på millionlønning, privatsjåfør og spise kirsebær med de store gutta.
Slettet bruker
17.08.2019 kl 19:05 1531

Og hytta i oschlofjorden fra tobakksprinsen...
Slettet bruker
17.08.2019 kl 19:12 1527

Polemiker

Om du virkelig gidder å søke gjennom mine gamle innlegg så vil du faktisk se at den FRP politikern jeg har kritisert mest opp gjennom årene er Siv Jenssen og det hadde ingenting med at jeg kritiserte FRP på generelt basis. Jeg har stort sett aldri hatt noe problem med FRP.
Velkommen etter får en kanskje si.
Slettet bruker
17.08.2019 kl 20:19 1509

Å jasså ja, forklarer en del om jabbe er MENA gett.
Slettet bruker
17.08.2019 kl 22:26 1496

Javel, og hva mener du med det?
Slettet bruker
17.08.2019 kl 22:32 1491

Je er rasist gett.
Slettet bruker
17.08.2019 kl 22:54 1482

Fair enough, men det var ikke spørsmålet. Hva mener du med MENA.
Slettet bruker
18.08.2019 kl 00:52 1439

Her er hva Siv "glemte" da hun fikk makt i regjering og kunne trykke fiatpenger for å finansiere globaliseringen av Norge:
https://www.youtube.com/watch?v=Kv1jWi_bCgQ

Det handler ikke EGENTLIG om bompenger, for Norge hadde fint hatt råd til å bygge infrastruktur hvis ikke pengene ble brukt på noe annet.
Redigert 18.08.2019 kl 00:54 Du må logge inn for å svare
polemiker
18.08.2019 kl 01:25 1431

Det at bompenger handler om å finansiere veier er det mange år siden var et faktum. Nå dreier bompenger som om noe helt annet. Begrense biltrafikk, miljø og sosialisme. Det sosialistene nå strever med er at det faktisk er likhet for loven og at alle som forurenser eller bruker veiene skal betale likt.

De fleste har fått med seg at det er en stor grad av sosialisering via skatteseddelen. Folk med lave inntekter betaler lavere skatt osv. Det er naturligvis ikke nok, men sosialiseringen skal inn på alle områder, også bompengepasseringer. For oss som har egne selskap spiller naturligvis ikke dette noen rolle. Vi bare drar fra dette på skatten og belaster kundene for merkosten. I mange tilfeller er dette stat og kommune. Så for oss er det positivt at MDG og sosialistene får fjernet alenemødre eller fedre som skal bringe ungene til barnehage og skole. Jeg vil ha 500 kr. per bompassering, så kommer jeg raskt inn til styremøtene i sentrum.
Slettet bruker
18.08.2019 kl 01:35 1426

Det nyeste påfunnet er "fritidskort" til unger i designerte bydeler pålydende kr. 5.000 årlig til kino og forball m.m., sånn at ingen skal falle utenfor bortskjemtheten. Gamle tanter med minstepensjon som sitter i verdifulle leiligheter på vestkanten betaler gildet gjennom brutal eiendomsskatt.

Jeg ville ALDRI gitt mine barn et slikt fritidskort til eget forbruk, men sosialistene vil at barna skal skjemmes bort. Det kan jo bli fremtidige velgere av slikt, for ungene forstår ikke samfunnsøkonomi... Og det gjør ikke rødgrønne politikere heller!
Slettet bruker
18.08.2019 kl 15:34 1348

Jøss så opphengt jabba ble i disse MENA-greiene da, det tar je som en bekreftelse på at jabba er MENA gett. Ja man lærer noe hver dag se. Itte visste je at jabba høldt tell i Bergen heller. Det går nok bra så lenge jabba melder seg som frivillig tell frigjøringshæren. Da kan han få statsbørgerskap her etter frigjøringa, eventuelt plass på æresgravlund.
Slettet bruker
18.08.2019 kl 16:04 1337

Du kan jo se mitt svar til Merlot
jabbadabbato
I går kl 18:19

Så kan du og Polemiker gruble videre på hvordan dere skal tolke dette oppmot deres teorier.
Slettet bruker
18.08.2019 kl 16:12 1329

Tipper du har et -sen navn.....sånnt tørre knarker har ofte det. Christensen muligens?
Slettet bruker
18.08.2019 kl 16:27 1319

Mitt navn stammer fra det lille stedet på Vestlandet hvor jeg kommer fra.
Slettet bruker
18.08.2019 kl 16:42 1316

Tabriz se?
Slettet bruker
18.08.2019 kl 16:43 1315

Kjenner ikke til det stedet. Er det i Sunnhordaland?
Sotah
19.08.2019 kl 20:27 1258

2,9 % på Frepp i Oslo nå. Nokså sensasjonelle tall de har for tida. Jeg tror ikke Kent A skal si opp jobben sin riktig ennå.
polemiker
19.08.2019 kl 21:09 1238

Ja, skulle det bli resultatet er det vel duket for en aldri så liten oppvask i forkant av Stortingsvalget i 2021.

Etter min mening har FRP gått på en alvorlig politisk blemme i de store byene. Strategien ser ut til å ha vært å tillate sosialistiske lokalpolitikerne i de store byene å innføre massive bompengepakker. Det har gjort med vitende vilje i den tro at lokalbefolkningen da ville snu seg mot de lokale partiene som faktisk har vedtatt dette, og at FRP da ville stjele velgere og gjøre et brakvalg i år.

Der har de bommet totalt, da de velgerne som trofast har stemt på Frp for dermed å unngå bompenger har ikke bare blitt grådig skuffa, men de fleste er fly forbanna. Det strategene i FRP ikke så komme var de nye bompenge partiene - FNB. De stjeler ikke bare velgere fra AP, men robber FRP også. Takket være disse vil FRP bli nærmest utradert der hvor de stiller lister. Helt fortjent og en kraftig lærepenge alle partier bør ta seg ad notam.