IR opprettholder utsagn om JV, refinansiering etter planen.
"Det er litt vanskelig å kommentere dette ettersom vi må gi opplysninger om dette offentlig til alle samtidig via Oslo Børs. Det vi sa på kvartalspresentasjon om at «det står om uker og ikke måneder før vi har en avklaring» er gyldig. Så er det aldri slik at en avtale er i boks før alt er avklart og signert. Vi jobber også planmessig med refinansiering av obligasjonslånet."
Svar fra Tore Østby mht refinansiering og JV.
Høres helt fint ut de. Jobber planmessig og det er nok større panikk på forum i påvente av info, enn det er hos NAS som ser hele situasjonen.
Svar fra Tore Østby mht refinansiering og JV.
Høres helt fint ut de. Jobber planmessig og det er nok større panikk på forum i påvente av info, enn det er hos NAS som ser hele situasjonen.
Redigert 20.01.2021 kl 18:39
Du må logge inn for å svare
-
«
- 1
- 2 »
Herman*
19.08.2019 kl 19:45
1931
Om kort tid kan NAS være et lønnsomt flyselskap med tilfredsstillende likviditet og en sunn balanse. Det store spørsmålet blir selvsagt hva selskapet da vil prises til. Mye vil nok henge sammen med betingelsene i et JV, men utfallsområde virker allikevel ganske stort. Markedet priser aksjen til vel 30 kroner, enkelte analytikere har kursmål som ligger milevis over dette, og mange aksjonærer forestiller seg kurser på 80-120 kroner. I sommer tok jeg et bet på Cxense fordi selskapet virket helt feilpriset i forhold til underliggende verdier. Aksjen gikk 3x på vel en måned. Nå har jeg tatt et lite bet i Norwegian, da jeg også føler at kursen på ingen måte reflekterer verdiene og potensielaet i selskapet (selv om disse er vanskelige å kalkulere). Nå gjenstår det å se om ledelsen fortsetter å levere.
Restplassno
20.08.2019 kl 13:28
1748
Ja, er det plutselig ikke indikert 10 kr innen kort tid lenger? Bare fordi man har likvidert noen bank-aksjer?
Nå er det like før det smeller. Siste krampetrekning fra short.
Fantastisk "baissse" artikkel i WSJ, anklager NAS, men ser ikke at det de argumenterer med er nettopp hva NAS har snudd siden April.
More Turbulence Ahead for Norwegian Air
https://www.wsj.com/articles/more-turbulence-ahead-for-norwegian-air-11566295779
Fantastisk "baissse" artikkel i WSJ, anklager NAS, men ser ikke at det de argumenterer med er nettopp hva NAS har snudd siden April.
More Turbulence Ahead for Norwegian Air
https://www.wsj.com/articles/more-turbulence-ahead-for-norwegian-air-11566295779
Redigert 20.08.2019 kl 13:57
Du må logge inn for å svare
Restplassno
20.08.2019 kl 13:54
1703
Leste den selv, den var ikke særlig overbevisende. En veldig spisset headline og ingress som overhodet ikke ble forsvart i teksten etterpå.
Fikk oss til å klikke, fikk meg til å smile.
Kjøpte så en billett med NAS til London, må støtte UK som skal gå under i høst...:-)
Kjøpte så en billett med NAS til London, må støtte UK som skal gå under i høst...:-)
HP17
20.08.2019 kl 14:18
1647
NAS har på kort tid gjort flere gode grep og ny konsernsjef viser handlekraft.
NAS er rigget for snarlig JV og vil ikke overraske meg om rykter om oppkjøp begynner å svirre på nytt (gitt det ikke kommer et reelt bud da)?
NAS er rigget for snarlig JV og vil ikke overraske meg om rykter om oppkjøp begynner å svirre på nytt (gitt det ikke kommer et reelt bud da)?
Ikke rare volumet heller, skal det dekkes inn vil nok det måtte betales meget mer for å komme seg ut av knipen. Siste 10min forsøk på å få kursen ned fungerte dårlig.
Redigert 20.08.2019 kl 14:28
Du må logge inn for å svare
Dette selskapet skal til himmels. Framtidens konsept er dømt til å lykkes. Lønnsomt, inovativt, miljøtenkende, lavpris, stort er stikkordet. Blir kjøpt opp. Kursmål 100 minimum.
Marshall fortsetter å dekke seg inn.
Og vi ser nå dagens 4 forsøk på å sprenge 34,-
Sluttauksjonen kan bli gøy ?
Sluttauksjonen kan bli gøy ?
Ypsilon 7
20.08.2019 kl 16:17
1425
Mange er godt fornøyd med Norwegian:
https://check-in.dk/menzies-forlaenger-usa-aftale-med-norwegian/
https://check-in.dk/menzies-forlaenger-usa-aftale-med-norwegian/
-
«
- 1
- 2 »