Politimann: Listhaug er kynisk og gjør Oslo utrygg

Lurulf
20.08.2019 kl 09:44 998

Dessuten forsøker hun å innføre Trump-taktikk. Så det så...

https://www.dagbladet.no/kultur/listhaug-odelegger-for-god-forebygging/71493489

Slettet bruker
20.08.2019 kl 09:52 996

Var det ikke grunnet frykten for Listhaug at ungdommer ble gjengkriminelle på østkanten også? Mener en kastrert soyboy-lærer med raggsokker og sixpence sa det under et folkemøte.
Load
20.08.2019 kl 09:54 992

Jo, ungdommen på østkanten ble livredde da Listhaug var på besøk.
Forståelig det, da hun gjør alt hun kan for å sette en stopper for en livsstil/kultur gutta der er tilhengere av.
Slettet bruker
20.08.2019 kl 10:19 976

Dette er et innspill i valgkampen som er regisert av AP.

Kritikken av Listhaug er meningsløs og holder ikke på greip.
Blåveisen
20.08.2019 kl 11:02 959

Er Listhaug ansvarlig for trangboddheten som kun rammer innvandrernes sønner og ikke døtre?
Slettet bruker
20.08.2019 kl 11:04 954

plot twist, kan trangboddheten være grunnet at døm har låst inne så mange døtre se?
kokkohill
20.08.2019 kl 11:11 954

Nå åpner ikke jeg DB for å lese denne påstanden som fremsettes. Men jeg må si at MSM fremsetter mange merkelige tanker og ikke god journalistikk som en burde ventet.

Hvor er den gravende objektive journalisten som finner fakta og presenterer dette for oss ?

Og dette er vi nødt å betale for med NRK skatten til åkersnipa....
børst
20.08.2019 kl 11:34 941

Politiet har nå blitt sosionomer og sosialarbeidere, en jobb de også takler dårlig.
Slettet bruker
20.08.2019 kl 11:49 932

To kulturer i klasj… Politiet vil gjerne ha byttet ut vår rasjonelle evne til avstandtagen med krenke-identifikasjon???

Jeg er ingen tilhenger av Listhaug, men uansett hva hun sier så må gjeng-gutta forstå at hun er en stemme som tillates i vårt samfunn - verken mer eller mindre - hun er IKKE en klanleder som ypper deres klan til krig.

Hvis politiet vil gjøre vårt samfunn en tjeneste, så viser de nye landsmenn at slik gjør vi her og at det ikke er noe å skrike opp om, for mellom drivende uenige mennesker har vi innrettet oss slik at politiet har fått voldsmonopol sånn at folk ikke bare kan, men MÅ stoppe voldsbruken seg imellom. Den som øver vold i et vestlig samfunn, er kriminell og blir isolert fra samfunnet til de velger å innrette seg!

I hvert fall hadde vi det slik - inntil PolitiDirektoratet politiserte politiet - og hederlige politifolk sluttet fordi viktige prinsipper ble snudd på hodet, og kriminelle ble sett på som offer for andre, det være seg samfunnet/ytringer/Listhaug/fattigdom/Gud/trangboddhet/foreldre (make your pick) og ikke ansvarlig for egne handlinger.

Torkil Kvan, Osloborger og politi: "Jeg har jobbet ved Oslo politidistrikt i drøye 25 år, jeg er vokst opp i Oslo, og jeg ser konsekvensene av politiske endringer og økende kynisme i det offentlige ordskiftet."

Klar for opprykk i karrieren, Torkil Kvan??? PD ser deg!

Det gjør også WeThePeople som skal leve med skiten du ikke rydder opp i!
Redigert 20.08.2019 kl 11:49 Du må logge inn for å svare
Noni
20.08.2019 kl 12:04 921

Nå må politiet klappe igjen, nå har de gått over en grense, de har ingenting med å kritisere statsråder. Det har jeg ikke hørt om før.
vicktor
20.08.2019 kl 12:55 908

Denne politimannen bør søke seg jobb i Sverige. Du er hjertelig velkommen.
Svenske politimenn slutter i jobben, de orker ikke å forsette i sine jobber mer .
I Sverige har de ingen Listhaug, ingen i nærheten engang.
Innvandrere i Sverige har blitt mottatt med åpne dører og fått sosiale goder svenskene ikke for.
Hva er så resultatet i Sverige ? Kriminalitet, voldtekter, ran, mord og bombeattentat.
Vi vil ikke ha svenske tilstander i Norge.
kokkohill
20.08.2019 kl 13:24 896

Politimannen sier at oschlo er utrygg og der har vi felles forståelse. Men så er det løsningen da , som er like hjelpeløs og naiv som grunnen til at det ble slik..
Slettet bruker
20.08.2019 kl 13:40 890

Hei folkens:))

Og...registrerer at havfruen ikke liker Listhaug - kunne vært greit å fått belyst hvem som i stedet skal stå i frontlinjen mot kalifatizeringen - kom med bedre kandidater er du znill...ZnageZz....

-TaKK-

Lykke til

Hilzen
Tille Lulla
vicktor
20.08.2019 kl 13:43 888

Politimanne, som sier han har vært 25 år i Politiet vet utmerket godt at problemene med
innvandringen, har vært der lenge før Listhaug entret manesjen.
Slettet bruker
20.08.2019 kl 13:58 875

Politifolk som støtter Listhaug blir nok dysset ned.
Slettet bruker
20.08.2019 kl 14:36 858

Hei folkens:))

Og...Havfruen liker som kjent ikke Listhaug ("Jeg er ingen tilhenger av Listhaug" kl. 11:49) som ville sette landets interesser foran terroristenes rettigheter - vi er derfor spent på hvilke kandidater Havfruen mener er bedre egnet i frontlinjen mot kalifatizeringen - bare et eneste navn i første omgang er du znill...ZnageZz....

-TaKK-

Lykke til

Hilzen
Tille Lulla
Redigert 20.08.2019 kl 14:51 Du må logge inn for å svare
HP17
20.08.2019 kl 14:36 857

Vedkommende ønsker nok en rask klatring i karrierestigen i politiet, da er jo dette akkurat måten å gjøre det på
At kriminaliteten øker, volden øker og antall saker øker og gjengkriminaliteten øker og uroen i skolen øker det er jo ikke så farlig for det skal det ikke snakkes om
Noni
20.08.2019 kl 14:36 855

Ja den norske politimannen vet ikke hva han snakker om, ta deg en tur og snakk
med svenske kollegaer.
Sotah
20.08.2019 kl 17:30 819

Hva er 25 års erfaring fra oslopolitiet mot 60 år bak skigarden der som ingen kunne tru at nokon kunne bu? Fysjom, Torkild.
Fluelort
20.08.2019 kl 17:36 812

Dialogpolitiet har feilet. Dialog fungerte i forhold til etnisk norsk ungdom, som vokste opp med norske verdier og med respekt for politiet. Men det fungerer langt fra like godt i forhold til ikke etnisk norsk ungdom, som er vokst opp med en helt annen kultur, der hat mot politiet nærmest er en del av kulturen. Dialog hjelper lite overfor hardbarkede kriminelle som av kulturelle årsaker ikke respekterer politiet.
Slettet bruker
20.08.2019 kl 17:38 812

Fluerot, iblant blir jeg så irritert av fluer at jeg rekker ikke se det er lort bak fluen, jeg vifter bare jeg ser en flue
Slettet bruker
20.08.2019 kl 17:44 805

25 års erfaring fra hva? 25 års erfaring med unnskyldninger? Han burde gjort noe i stedet.
Sotah
20.08.2019 kl 17:49 800

Jeg kjenner til fyren. Han har gjort. Mye, mye mer enn å sitte og sutre bak et tastatur. Jeg har vondt for å tro at noen av oss matcher innsatsen hans. Ferdig snakka, denne gangen kan jeg være skråsikker for en gangs skyld.
kokkohill
20.08.2019 kl 18:07 794

Hvor kommer Listhaug inn i denne politimannens lange karriere Soten ?
Sotah
20.08.2019 kl 18:17 790

Kan du ikke heller lese innlegget selv?
Slettet bruker
20.08.2019 kl 23:22 745

"vi er derfor spent på hvilke kandidater Havfruen mener er bedre egnet i frontlinjen"

Jeg synes Listhaug er helt strålende, jeg. Men mange synes ikke det, og retorikken hennes er konfliktskapende.

Det er ingen grunn til å foreslå en annen kandidat - folk må lære seg å leve med sitt eget Listhaug-hat - jeg følger henne i det. Men noen velgermagnet blir det ikke av slikt. Så jeg vil foreslå for henne å gjøre en liten endring:
Når hun blir angrepet fordi hun har sagt det rett fra levra som det er, så kutt ut å forsvare seg med å si at "det er bare sånn jeg er og jeg vil ikke forandre meg". Alle kan forandre retorikken. Ta igjen og angrip argumentene deres (det er et ordskifte Sylvi vil vinne) og kutt ut å besvare personangrep og hat fra meningsmotstandere, for slikt har uansett ingenting i debatten å gjøre.

Dessuten - be Erna ta seg en bolle - hun var en dårlig leder som ikke støttet deg når de andre utsatte deg for hat! Det er mange velgere som mister respekten for Erna etter slik slimålete og svikefull opptreden, og det gjelder enten folk bevisstgjør seg saken eller ikke.

Så gjelder det for alle kvinner: Tørk av smilet når du besvarer angrep! Du behøver ikke være bitchy heller, men ikke smile når situasjonen er alvorlig - du er ikke på photo-shoot hele tiden og du er ikke i politikken for å behage!
Slettet bruker
21.08.2019 kl 08:36 712

Hei Hav/folkens:))

Og...å ja, sånn var det ja - den eneste politikeren som virkelig står opp mot kalifatizeringen og snakker Roma midt i mot tåler selvsagt hatretorikk og drapstrusler - det har hun fått i årevis uten å klage lenge før hatpolitiet og følerifjollene nå roper ulv, ulv og krever handlingsplaner for alt av innvandrerkritikk og ytringsfrihet - noen må ta kampen og der står den tidligere Justisministeren som ville sette nasjonenes interesser foran terroristenes rettigheter fjellstøtt - spinndoktorene i Araberpartiet med følge fikk som kjent henne fjernet etter å ha satt Utøya ofrene i spill - at du mener hun har en splittende retorikk sier egentlig det meste - dialogpolitiet og Arabermedløperne har i årevis prøv det motsatte og resultatene kan avleses i statistikker og rapporter - at du ikke klarer å hoste opp eneste kandidat som er bedre egnet til å fronte kampen mot kalifatizeringen er stusslig - det er tross alt mange å ta av i dialog gruppen...ZnageZz...

-TaKK-

Lykke til

Hilzen
Tille Lulla