Pho - BLC diskuteres på pasientforum i USA

Scoopfinder
PHO 20.08.2019 kl 22:17 10780

December 15, 2018 at 2:23 pm
I was under the understanding that Blue Light Cysview is only done during a TURBT, to make sure all suspicious/cancerous tumors have been removed .., which is after the suspicious abnormalities are found within the Bladder during a 'White Light' Cysto.......

December 15, 2018 at 4:17 pm In Reply To 8556949 By Gigi1-1
patty,

That was true until early this year, when the FDA approved Blue Light Cysview for flexible surveillance cystoscopies. However, because of time and costs, very few hospitals are using it for this. One is UT Southwestern in Dallas. Perhaps this will change over time.

December 15, 2018 at 4:36 pm In Reply To 8557037 By Ruth-6
Ruth,

I'm sorry for the side effects from your cystoscopies. Clearly, your doctor wants to protect you in the event of recurrence. Blue light is effective in detecting CIS and Ta tumors. It seems very favorable that your cytologies are Negative. Perhaps the severe swelling warrants a second opinion. Perhaps others on our site can be helpful. Good luck on the 20th!

December 16, 2018 at 4:34 pm
First, yes see a uro-oncologist. Not a community urologist, a generalist. Go to a teaching hospital at least. I don't know where you are, but NIH is an excellent resource.
Atypical is not surprising, not unusual. Suspicious is just that, and a diagnosis of follow-up cysto wouldn't surprise me. I would think .......
Next, I discussed blue light with the uro-oncologist I see at Upstate. They elected to go with a digitized, high-resolution scoping system (and camera image is seen on a screen for all to see). He said they examined issues and felt blue light had too many false positives and some false negatives. But they've also said CIS detection is an art form, you have to recognize it. If he's being scoped with the one where the physician alone looks down a scoping tool, there are better. In the end, you have to feel comfortable with what is being done so search out what feels right to you all

December 16, 2018 at 10:10 pm In Reply To 8558126 By RTHB
Both Blue and white light can produce false positives and negatives. They work together, each detecting tumors the other can miss. Blue light false positives are often found to be true when reexamined by experienced genitourinary pathologists. This is partly due to their small size. Our more serious problem is false negatives, which Blue light significantly reduces for CIS and Ta tumors.

I think Blue light can operate in a digitized system, which can provide higher resolution. I know it operates with a monitor. Illumination is better in a non-digitized system.

Economics is generally responsible for Blue light not being used, which includes equipment cost, physicians time, staffing required and o.r. time.

Extensive studies have demonstrated a reduction in recurrence with Blue light and it is highly recommended by the American and European Urological Associations.
Redigert 21.01.2021 kl 09:38 Du må logge inn for å svare
kreinh
21.08.2019 kl 07:03 3607

Her på HO kan det diskuteres alt mulig. Setter mest pris på gode saklige innlegg som både focuss og Scoopfinder er eksponenter for. Så lenge vi er i samme båt setter jeg pris på at ingen spyr i båten...
Redigert 21.01.2021 kl 07:42 Du må logge inn for å svare
Scoopfinder
21.08.2019 kl 08:35 3534

Støtter den Kreinh.
Jeg har foreslått en løsning - at focuss blokkerer meg. Da slipper vi denne spyingen i egen båt.
Jeg ser ingen annen løsning så lenge han ikke klarer å la være å angripe.
Redigert 21.01.2021 kl 07:42 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
21.08.2019 kl 08:44 3516

Hayen,

Hvordan syntes du det fungerte?
Redigert 21.01.2021 kl 07:42 Du må logge inn for å svare
Scoopfinder
21.08.2019 kl 08:53 3492

Jeg setter pris på focuss sine innlegg om PHO, men ikke hans angrep på meg.
Derfor blokkerer jeg ham ikke, men besvarer hans angrep på meg. Jeg har like mye rett til å være her som han. Dessuten har jeg trolig langt større summer investert i pho enn han, og har derfor større grunn til å følge med her.

Han skriver gang på gang at han ikke setter pris på mine innlegg. Da bør det være en enkel beslutning å blokkere meg, til glede for alle.
Redigert 21.01.2021 kl 07:42 Du må logge inn for å svare
Hayen
21.08.2019 kl 08:54 3486

Som regel er svaret mitt : det kunne alltids gått verre.
Usikker om det er situasjonen denne gangen
Redigert 21.01.2021 kl 07:42 Du må logge inn for å svare
Computum
21.08.2019 kl 09:04 3464

Hvor er Admin?
Redigert 21.01.2021 kl 07:42 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
21.08.2019 kl 09:09 3445

Admin har aldri fungert på dette forum, helt patetisk.

Men, tror ikke det er lenge til før vi ser PHO sine kursbevegelser som Medistim sine.
Redigert 21.01.2021 kl 07:42 Du må logge inn for å svare
Scoopfinder
21.08.2019 kl 09:10 3439

Synes dere jeg bare bør ta i mot all dritten uten å svare ?
I så fall så gjør jeg det.
Redigert 21.01.2021 kl 07:42 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
21.08.2019 kl 09:13 3436

Ender alltid slik når smånisser trassalderen skal plaske i samme badedam...
Redigert 21.01.2021 kl 07:42 Du må logge inn for å svare
kreinh
21.08.2019 kl 09:21 3415

Der dukker den største nissen av de alle opp: Den utro tjener. What words of wisdom we now shall receive. The Show must go on...
Redigert 21.01.2021 kl 07:42 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
21.08.2019 kl 09:22 3414

Jeg synes ikke noen skal bare sitte å ta imot. Jeg vet heller ikke hvem som har startet dette, men registrerer at uansett er ikke dette noe kjekt for noen parter.
For min del blir det helt latterlig at to av forumets beste skribenter skal bruke hele sin tid på skittkasting.
Håper dere begge kan begrave stridsøksen og komme videre slik at vi får diskutert PHO her.
Alternativt kan dere opprette en egen tråd med hengelås, kun for dere to.

Men igjen, slikt kan vi risikere når forumdebatten alltid må og skal være anonym og dette er en fucka uting i seg selv.
Redigert 21.01.2021 kl 07:42 Du må logge inn for å svare
Carrera4S
21.08.2019 kl 09:41 3375

Det er tankevekkende at "to av forumets beste skribenter" og eksponeter for mangedoblingspotensialet til PHO blottlegger sitt mentale nivå til de grader. Kanskje bør man lytte litt mere til de skribenter som disse to stort sett latterliggjør.Betenkelig at mitt eget syn på Pho fremtiden sikkert er preget av innlegg fra disse to.
Redigert 21.01.2021 kl 07:42 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
21.08.2019 kl 09:51 3360

For min del er jeg ikke farget i synet på PHO fra noen av dem, men begge har gode poeng og refleksjoner som er sammenfallende med egne.
Men, to sterke og stolte personligheter mot hverandre, ja da er grunnlaget lagt:)
Redigert 21.01.2021 kl 07:42 Du må logge inn for å svare
Scoopfinder
21.08.2019 kl 09:52 3354

Beklager. Da skal jeg slutte å besvare personangrep.
Redigert 21.01.2021 kl 07:42 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
21.08.2019 kl 10:06 3321

Interessen for PHO er i hvertfall ikke til stede i markedet.
Den første halvtimen ble det omsatt hele 204 aksjer.
Skal en dømme ut fra handelen på OSE, og det er vel det eneste parameteret for bedømmelse av den `virkelige` interessen for aksjen, så er den så nær null som det går an å komme.
Et vekstselskap med et potensiale som PHO med 0 interesse i markedet er veldig negativt når det gjelder å gjøre investeringer for storparten av investorene i finansmarkedet.
Etter 19,5 år med ørkenvandring er det kun `show me the money` som gjelder for Photocure.
I mellomtiden kan man spekulere så mye man vil på forskjellige fora, men det hjelper ingen ting for å fremme en varig kursoppgang.
Årene går, skjegget blir grått, og folk forlater denne verden mens PHO står på stedet hvil kursmessig, og spekulasjonene og skittkastingen fortsetter som tidligere.

Det ubehagelige faktum av fraværet av interessen fra markedet er det som utløser skittkastingen på forumet.
Når det ikke kan skrives om en reell interesse fra markedet, kursoppgang og begivenheter som markedet tror på, så begynner hestene å bites, og skittkastingen er i gang.

Dette har vært sagt utallige ganger tiligere, men jeg gjentar det her nå:
Interssen for denne aksjen og varig kursoppgang kommer ikke ikke før salget øker vesentlig som følge av økt bruksfrekvens og utplassering av scope, først og fremst i USA, og at markedet blir overbevist om at klinikkene i USA, ikke bare noen få, vil ta i mot flexiscope i et antall som monner.

Jeg sier nesten som den glade dansken Søren E, og han sier han er optimistisk i 2-4 kvartaler til.
Jeg sier at jeg er optimistisk i 2 kvartaler til.
Har ikke klinikkene i USA tatt i mot flexiscope i betydelig omfang innen et halvt år fra nå, så vil dette ta alt for lang tid for meg.

Har noen av dere lest kvartal 2 rapporten fra MOWI i dag ?
Den viser at sjømat blir fremtiden for Norge sammen med alle former for fornybar energi.
_______________________________________________________________________

Beste andre kvartal noensinne for Mowi
Fra MOWI ASAAdd contact
Til re-hovde@online.noAdd contact
Dato I dag 06:30

(Bergen, 21. august 2019) Mowi oppnådde et operasjonelt driftsresultat på 211 millioner euro i andre kvartal 2019, sammenlignet med 175 millioner euro i samme kvartal i fjor.

– Dette var et godt kvartal for Mowi med 26 % økning i slaktevolum sammenlignet med samme kvartal i fjor. Det var også gjennomgående solid drift. Kostnadene synker i flere av oppdrettsregionene. På samme tid er salget av både fôr og videreforedlet fisk rekordhøyt, sier Alf-Helge Aarskog.

Med bakgrunn i resultatene, sterke markedsutsikter og en solid finansiell posisjon, har Mowi-styret besluttet et kvartalsutbytte på NOK 2,60 per aksje.

Mowi rapporterte driftsinntekter og andre inntekter på 1 021 millioner euro i andre kvartal 2019, opp fra 888 millioner euro i samme kvartal 2018. Totalt slaktevolum i kvartalet var 98 483 tonn (78 346 tonn). Forventet slaktevolum for 2019 er 430 000 tonn.

Mowi Norway oppnådde et operasjonelt driftsresultat per kg på EUR 2,45 (2,56) i andre kvartal, mens Mowi Skottland og Mowi Canada oppnådde et operasjonelt driftsresultat per kg på henholdsvis EUR 2,92 og EUR 0,83 (EUR 2,38 og EUR 0,98). Mowi Chile oppnådde et operasjonelt driftsresultat per kg på EUR 1,87 i kvartalet (EUR 1,86). Mowi Feed fikk et operasjonelt driftsresultat på EUR 3,0 millioner (EUR 0,8 millioner). Consumer Products rapporterte et operasjonelt driftsresultat på EUR 4,9 millioner (EUR 12,0 millioner).

I tråd med selskapets strategi om å bli selvforsynt med fiskefôr, fortsetter Mowi Feed å utvikle nye produkter, som ferskvannsfôr, økologisk fôr og fôr til rensefisk.

– Den nye fôrfabrikken i Skottland startet prøveproduksjon i mai, og har nylig begynt å produsere og levere fôr til våre anlegg i Skottland. Dette er et viktig steg mot å bli selvforsynt med fôr og integrere hele verdikjeden i selskapet. Det er også gledelig at vi har økt produksjonskapasiteten fra 170 000 tonn til 240 000 tonn per år, sier Aarskog.
Redigert 21.01.2021 kl 07:42 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
21.08.2019 kl 10:16 3298

Det var et reflektert innlegg.

Hvis du tenker deg godt om, kan du da erindre hvorvidt "enkelte" andre har vært innom disse tankene tidligere?

Riktignok har ikke slike tanker vært særlig populære på disse trådene, men til tross for det, er de blitt framsatt før. Mange ganger.
Husk, historie har en lei tendens til å gjenta seg selv.
Redigert 21.01.2021 kl 07:42 Du må logge inn for å svare
Scoopfinder
21.08.2019 kl 10:17 3294

Oppgang Kommer, ingen tvil om at Mowi er et selskap man trygt kan sitte i 30 år fremover. Men jeg tror neppe de kan matche PHO de kommende 5 år HVIS Photocure lykkes. Jeg er enig med deg at vi bør se en fremgang de neste 2 kvartaler. Jeg har lenge fremhevet Q4 som det som kan sette fart i Pho.
Hvis vi skal tro Schneider ligger det flere flexiscop i pipen. Noen av dem bør komme i Q4

Jeg har mesteparten av kapitalen i OBX som jeg anser som enda tryggere enn Mowi, og vil vare enda lenger.
Det skapes verdi i brdriftene hver eneste dag.
Fordelen med indeks er at dårlige selskaper tas ut av indeks og nye, fremgangsrike tas inn. Derfor vil det alltid stige, på lang sikt.
Redigert 21.01.2021 kl 07:42 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
21.08.2019 kl 10:24 3279

Vad har hent deg OK har du ramla og slått hodet ditt. Du blir klokare og klokare var gang du skriver her . Og det vil eg vel
ikke påstå gjeller så mange andre her. Det er vel ikke så ofte man ser noen som har tenkt til. De fleste er tyverr snøblinde.
Vi kan vel konkludere med att det er lettere att selge fisk en scope, fast det borde vare tvert om.

Men de allre smarteste her har blokkert meg, og det er helt rett de førstår aldri vad de leser enda.
Redigert 21.01.2021 kl 07:42 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
21.08.2019 kl 10:32 3261

Det med omsetning og liten interesse for PHO kjøper eller biter jeg ikke på sånn uten videre.
Det er korrekt at det ikke er den mest ettertraktede aksjen på OSE, men den er topp 3 mest omsatte innen farma sektoren nesten hver eneste dag.
De siste dagene før igår har den alene vært omsatt mer enn alle de andre i kategorien tilsammen(helsesektoren ca. 15 selskaper ifølge DNB).
Når en ser på omsetningen i Phortocure gjennom de siste 5 årene er det først fra sommeren/høsten 2018 at det egentlig har blitt omsetning i det hele tatt, så jo interessen er økende akkurat som inntektene, det er hevet over enhver tvil.
At det med fordel kunne vært høyere omsetning, ja det er vi skjønt enige, men det vil komme.
Dersom en sammenligner med Medistim har vel aldri omsetningen vært så lav som siste 12mnd, men stigningen i kursen er på over 120% i perioden.
Redigert 21.01.2021 kl 07:42 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
21.08.2019 kl 10:42 3239

Economics is generally responsible for Blue light not being used, which includes equipment cost, physicians time, staffing required and o.r. time.

This is the core of the challenge. Overcome this somehow and the explosion will.come
Redigert 21.01.2021 kl 07:42 Du må logge inn for å svare
Scoopfinder
21.08.2019 kl 10:44 3233

Det er nok omsetning til at man kan komme seg inn med litt tålmodighet. Jeg har aldri solgt men jeg antar det ikke er noe problem heller.
Interessen kommer trolig med økende overskudd, og det starter allerede i Q3.
Men spiller det egentlig noen rolle med interessen for aksjen ?
Hvis Pho klarer å erobre USA kommer verdiene enten som stigende aksjekurs, utbytte eller begge deler.
Redigert 21.01.2021 kl 07:42 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
21.08.2019 kl 11:03 3189

thepower

Her er du virkelig inne på sakens kjerne med få og velvalgte ord.
Caset PHO som `gullegg` står og faller med det du skriver i ditt innlegg over her.

Dette var ting jeg ikke var klar over eller ville se når jeg gikk inn i PHO med en betydelig post i Juni 2018.
Jeg må innrømme at flere begivenheter førte til at jeg forble inne med en betydelig post i PHO:

1) - Egberts erklæring om akselererende vekst i USA, og overgang fra forskning og utvikling til kommersialisering og økonomisk vekst for selskapet.
2) - CEO Hestdals sin avgang sammen med 5 nære medarbeidere.
3) Salgssjef i USA Bellete sin glimrende og entusiastiske fremføring av mulighetene for Photocure i USA på Q2 presentasjonen i 2018.

I mens går tiden, og ikke engang de 17 klinikkene som var med i forsøkene i studien mot godkjenning av fase 3 for Cysview har sett nødvendigheten av å tilegne seg et flexiscope enda.
Hadde dette vært som å skjære smør med varm kniv, så ville jeg trodd at i hvert fall disse 17 hadde vært entusiastiske mok til å tilegne seg flexiscope.

Dette har nok flere forklaringer som jeg ikke ønsker å gå nærmere inn på her, men thepower var innom de viktigste punktene i essensen.
Redigert 21.01.2021 kl 07:42 Du må logge inn for å svare
risksøker
21.08.2019 kl 11:26 3142

Det interessante er at når de største optimistene begynner å tvile er som regel et godt tegn, jeg kjenner det på meg selv. Når jeg begynner å bli pessimist er det et kjøpssignal.
Det store som nå har skjedd i PHO er at selskapet har to bein å stå på. Vi kan få informasjon fra US og China de største markedene i verden. Dette bør selskapet utnytte med jevnlig info. til markedet. De kunne ha allerede gitt markedet info. om oppstart av fase III i China men har så langt ikke gjort det. Skal vi komme videre nå må vi ha hjelp fra selskapet.
Redigert 21.01.2021 kl 07:42 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
21.08.2019 kl 11:38 3132

Helt enig, tydelig kjøpssignal i tillegg til Dahl sin" i believe we are on track"
Redigert 21.01.2021 kl 07:42 Du må logge inn for å svare
Hayen
21.08.2019 kl 11:59 3099

Mange løse påstander nå Oppgang kommer

"I mens går tiden, og ikke engang de 17 klinikkene som var med i forsøkene i studien mot godkjenning av fase 3 for Cysview har sett nødvendigheten av å tilegne seg et flexiscope enda."

Hvem er da de 14 som har anskaffet flexiscope?
Noen andre enn de 17?
Vært så positiv at de har forsert normale innkjøpsprosedyrer for å kjøpe flexiscope?
Redigert 21.01.2021 kl 07:42 Du må logge inn for å svare
Tota
21.08.2019 kl 12:02 3093

Disse argumentene til power er vel neppe gyldige. Alle urologipraksiser har hjelpepersonell, å få noen til å sette inn kateter og Cysview 1 time før undersøkelsen er bare et spørsmål om hvordan du organiserer praksisen, det trenges ikke mer hjelpepersonell av denne grunn. Urologens tid er vel omtrent nøyaktig den samme, det samme gjelder tiden på operasjonsstuen. Beslutningen om investeringen kan selvf være en begrensning.
Redigert 21.01.2021 kl 07:42 Du må logge inn for å svare
risksøker
21.08.2019 kl 12:21 3066

Enig og i tillegg vil det økonomiske løse seg av seg selv. De klinikkene som ikke har den beste behandlingen vil miste kunder og gå til de som har. Det har vi allerede set og fått hørt fra DS.
Redigert 21.01.2021 kl 07:42 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
21.08.2019 kl 12:28 3052

Ja det er muligt att PHO topper 12.000 behandlinger i år. Av 1,5 mil behandlinger, så spørsmålet er vel hvor mange som
merker tapet av kunder.
Det virker jo som de fleste bare endrer behandling på de kunder de reden har.
Redigert 21.01.2021 kl 07:42 Du må logge inn for å svare
risksøker
21.08.2019 kl 12:34 3039

Du må innrømme da at her er det muligheter.
Redigert 21.01.2021 kl 07:42 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
21.08.2019 kl 12:42 3033

Hva kan man egentlig forvente av en gjenfødt, vellykket og svært suksessrik oljeanalytiker (sic)
En noksagt fra dag en. Selv om han utrolig nok evnet å oppnå heltestatus her...

Les mer på www.bipolar.no, så tenker jeg det går opp et lys for noen og enhver.
Redigert 21.01.2021 kl 07:42 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
21.08.2019 kl 12:49 3025

DTT,
Må du slutte med tullet ditt.
Ingen, absolutt ingen kan antyde eller stille diagnoser på et anonymt forum uansett.
Her inne vil verden bedras uansett.
Jeg har fb gruppen og skal garantere at 90% av alle her inne på PHO trådene er medlemmer der og der hvor en står fram med full identitet forekommer ikke slikt som her, hvorfor?
Svaret sier seg selv, her kan alle fritt spre sin positivitet, negativitet, løgn, ukevmsord, skittkasting og mobbing for å fremme sin egen økonomiske agenda. Det forteller svært lite om personen.
Og, derfor skulle disse fora vært en betaltjeneste med full identitet, da hadde vi sluppet alt tull.
Redigert 21.01.2021 kl 07:42 Du må logge inn for å svare
EmmieSi
21.08.2019 kl 13:21 2978

At mange har en agenda er klinkende klart. Både positive og negative skribenter. Ofte så kommer de positive med kritiske spørsmål og fornuftige problemstillinger og det syntes jeg er interessant og er hovedgrunnen til at jeg leser her inne. Det som er overdrevent positivt uten rot i virkeligheten skumleser jeg raskt igjennom.

Det som derimot er jævlig slitsomt er dem som kritiserer alt ved PHO... hver...eneste..dag! Dette er ofte kritikk hvor problemstillingene ofte skifter veldig etter hvordan vinden blåser. Og hvis man blir avkledd og tatt på løgnene så går man videre til en annen oppdiktet problemstilling og gnåler om den frem til man blir avkledd på nytt.

Åpenbart syntes disse caset er meget interessant. hvorfor bruker dem tiden sin her ellers... Jeg ser tusen tråder på forumet med caser som jeg ikke ville tatt på med en pinne. Men hvorfor i svarte skulle jeg brukt tiden min på å overbevise folk om hvor rævva det er? Jeg verdsetter min tid langt høyere enn at jeg har mulighet til å kaste den bort på slikt tull...

Folk er tydeligvis forskjellige..
Redigert 21.01.2021 kl 07:42 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
21.08.2019 kl 13:27 2981

Bra skrevet EmmieSi!!
Redigert 21.01.2021 kl 07:42 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
21.08.2019 kl 13:59 2944

Ja det er ikke vanskelig att førstå vilken type innlegg en del vil ha. Skriver en noe annet og det stemmer så kaller de det
kvalmandes og bullshit. Men så enkelt er det att en del er går lei og førsøker vise til verkligheten Før knappt ett år siden
var kursen 15 % høyere på høgt volum. Uten Cevira avtale, så att påstå att alt går rette veien blir nok ikke rett. Fast det
hagla med lovord fra hausse gjengen. Men de har det enkelt så, det er bare flytte alt ett år frem så har de æren i behold.
Og det bør jo vilken idiot som helst førstå. Even om att bevisen før att det blir som de seier mangler.

Men det ende verklige bra som har skjedd er Cevira avtalen, og den takker vi ikke hausse gjengen før eller Schneider
da den blev påbegynt langt føre han begynte.
Redigert 21.01.2021 kl 07:42 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
21.08.2019 kl 14:10 2936

Og så var det dette med usannheter igjen. Jeg kom med en feil og beklaget det rettmessig.

"før eller Schneider
da den blev påbegynt langt føre han begynte."

Har du hørt Q2?
Dersom ikke burde du kanskje det, for den usannheten du kommer med der er vel litt drøy.

At du Pafo mener at Schneider ikke gjør noe annet enn å heve sin lønn i Photocure får stå for din regning, men vi er da noen andre her som følger med på artikler, presentasjoner etc.
Redigert 21.01.2021 kl 07:42 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
21.08.2019 kl 14:31 2903

Du er som vanligt ute med dine påstand, som ikke håller mål. Dette er fra Q2

Inger Ferner Heglund, Photocure ASA - fungerende direktør for forskning og utvikling [8]

-------------------------------------------------- ------------------------------

Ja. Vi har pågått for - etter at vi fikk støtte fra FDA i 2015, fortsatte vi å fortsette på biokonferanser, og så gjør du speeddating og alle disse slags ting. Og vi hadde flere interaksjoner med mange selskaper, og - men denne, Asieris, er et selskap som vi har snakket med mer enn et år alt i alt, litt fram og tilbake, og vi hadde også andre opp til slutten. Og de er veldig, veldig engasjerte og veldig glade for å komme Cevira videre, noe vi selvfølgelig er veldig glade for.

Er dette det du kaller usannheter, men du er deg lik. Og Schneider vet ikke ens nær de får betalt.
Redigert 21.01.2021 kl 07:42 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
21.08.2019 kl 14:34 2926

Tror ikke pafo er den som hører på presentasjoner.
Noen av meningene hans skal man lytte til, men dette er ren løgn.
Schneider slal ha all æren for Cevira-avtalen.

Jeg forsto godt meldingen som kom opp i etterkant av avtalen, men det som ble sagt om andre utbetalinger forstår jeg ingenting av..
Har vanskelig for å forstå at en partner vil ut med mange betydelige beløp før Cevira blir godkjent for bruk på mennesker i de forskjellige land og regioner som er nevnt i selve avtalen som ble børsmeldt.
Redigert 21.01.2021 kl 07:42 Du må logge inn for å svare