Spm. tell dere conspiracy kings and queens

Slettet bruker
21.08.2019 kl 11:56 287

Har vi fått bekreftelse \ avkreftelse på det som skrives i "Confessions of an economic hitman"?

Stemmer halvparten der så er jo faktisk mye av det dere snakker om legitimt (nei, ikke flatjord, huljord, lizards eller greys).

Dere må også lese "Mossad, by way of deception" av en tidligere Mossad-agent gett. Han har mye snacks å fortelle, og han så vidt meg bekjent ikke "debunked".
Slettet bruker
21.08.2019 kl 12:05 282

Norulv Øvrebotten e storkæll, les mer der og itj om disse skumle Cia og Mossad greiene......blir helt kald sjø.
Slettet bruker
21.08.2019 kl 12:26 272

Jeg har mangeårig internasjonal karriere bak meg i samme bransje som John Perkins, og jeg har deltatt i verdens første fullskala globale prosjekt (kan ikke si hva det er, men det lar seg finne ut for de som vil grave), og jeg har jobbet i internasjonale prosjekter over hele verden, jeg har til og med jobbet med NASA(!). Man kan godt si jeg kjenner verden fra mange sider og bedre enn de fleste.

Jeg kan bekrefte det Perkins sier. Den "globale" verden er blitt et sted så sykt og korrupt at det ikke er fattbart for vanlige mennesker som ikke får tilgang på slike innsikter. Verst er det at det er de humanistiske organisasjonene som muliggjør korrupsjon og ødeleggelse av tredje verden. Dumme politikere kaster seg på alle gode saker og bruker skattebetalernes penger til å realisere det hele (mens eliten blir søkkrike på kickbacks).

Dette er vonde innsikter å ta inn over seg - mye lettere å kalle de faktiske forholdene for "konspirasjonsteorier".

Så er Erna ond? Nei, det var ikke et slikt budskap hun fikk på Bilderberg og i Davos. Bilderberg "pynter brura" for kommende eliter, og lokker med internasjonale, spennende karrieremuligheter for elitepolitikere (de er i posisjon til å gjøre alt mulig) som deltar der. Du kan heller si at disse elitene mangler evnen (og viljen?) til å forstå sammenhengen, og på et tidspunkt har de investert så mye av egen karriere i internasjonale nettverk at det er vanskelig å ta prestisjetapet ved å hoppe av - snøballen har begynt å rulle!

Mossad og CIA er en essensiell del av globalismen - de har alltid vært globale - og fant gjennom FN en måte å få med seg både venstresiden og høyresiden på en totalitær tankegang, kalt globalismen (mer omfattende enn alle tidligere -ismer de har søkt å få oppslutning om; and you can include all of them) .

THE ONLY SAFEGUARD YOU NEED IS INNER MORAL! #TheGreatAwakening
Redigert 21.08.2019 kl 12:29 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
21.08.2019 kl 14:41 261

jobbet med NASA(!).

DU ER IKKE RAKETTFOSKER !
virker som dirken er det.
#faktajekken
Slettet bruker
21.08.2019 kl 19:51 230

Noen rakettforsker er jeg ikke, det er helt riktig, det er nok en annen type kompetanse jeg kan bidra med på det nivået! ;-)

Men nå føyde akkurat Erna seg inn i konspirasjonsteoretikernes rekker i samtale med Fredrik Solvang, da hun snakket ned anonyme kilder og sa hun ikke alltid var så sikker på at slike kilder fantes. Fake News tatt på fersken!
brahman
21.08.2019 kl 20:29 220


".....Den "globale" verden er blitt et sted så sykt og korrupt at det ikke er fattbart for vanlige mennesker....."


Men nettopp der kommer jo "lizards og greys" inn i bildet - det som TS mer eller mindre har stemplet som ikke legitimt..
Slettet bruker
21.08.2019 kl 20:32 219

Hæææ?