Archer - Safe Haven

Slettet bruker
ARCHER 21.08.2019 kl 23:46 26904

Archer betjener fint sin gjeld. Forfall om over et år er derfor ikke noe problem, da markedet er tilstrekkelig godt og bedrende.

Det eneste, og kun det eneste som eventuelt kan gjøre refinansiering vanskelig er global creditcrunch. Dette er lite sannsynlig, og i hvert fall over tid.


Så til godbiten; aksjen er utbombet, uten fokus fra investorer og er underanalysert. Dette tilsier at kursen allerede er svært lav og gunstig for kjøp, da vi vet at selskapet har høy inntjening og gir en meget sterk cash flow og det forventes enda sterkere markeder.

Aksjen har nok allerede bunnet ut, det finnes helt klart en grense for hva investorer er villig til å selge for over tid, derav de meget små volumene i daglig omsetning. De som selger her vil nok angre sterkt om ikke lenge.

Den er for billig til å ignoreres. I følge meg så finnes det ingen ting som skal kunne påvirke selskapet negativt av særlig betydning, som markedet ikke allerede har tatt høyde for.

Jeg gjentar: Som markedet ikke allerede har tatt høyde for - da gjenstår kun oppside.

Redigert 21.01.2021 kl 07:28 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
03.09.2019 kl 09:09 1963

Luftslottet er på vei til å forvitre foran øynene dine, noe jeg har sagt vil skje. Forstår at du ikke liker å bli fortalt virkeligheten, men jeg vil fortsette til ledelsen blir sparket. Da skal jeg slutte å skrive på dagen, du har mitt ord.
Redigert 20.01.2021 kl 19:00 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
03.09.2019 kl 09:16 1953

Det er du som beviselig har ett luftslott.
Archer styrker sin EK med ca 1 mill PR dag
Ditt luftslott ser man Ingen ting til, dessverre.
Redigert 20.01.2021 kl 19:00 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
03.09.2019 kl 09:19 1948

Ordentlig kjøpspress i luftslottet registrerer jeg. 3 tallet venter og jeg ler så jeg griner.
Redigert 20.01.2021 kl 19:00 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
03.09.2019 kl 14:39 1891

Hva er dagens unnskyldning/løgn? Nok en dag der man må lete febrilsk og ledelsen nyter lidelsen de påfører sine aksjonærer. Vil styret agere?
Redigert 20.01.2021 kl 19:00 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
03.09.2019 kl 15:35 1863

Eller sagt på en annen måte, ikke særlig salgspress heller.
Den vil løfte seg ut av nedadgående trend snart, en kontrakt og 2 pluss noe som vil bli en boost kommer snart.
Bare vente til Qec har hoppet en del, så jeg kan kjøpe mer, helt perfekt dette.
Redigert 20.01.2021 kl 19:00 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
03.09.2019 kl 16:02 1851


Begynn å grine da Sala, jeg har tatt rotta på deg😃😃
Redigert 20.01.2021 kl 19:00 Du må logge inn for å svare
Rakettrally
03.09.2019 kl 16:10 1844

Salah, i dag er ikke det volum, bokstavelig talt. Er en rød dag på børsen, og Archer klarer seg greit i forhold til hva som er "normalt". Kanskje 750-karen har kjøpt opp slitne aksjonærer sine aksjer, hva vet jeg.
Redigert 20.01.2021 kl 19:00 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
03.09.2019 kl 17:06 1806

Du er en av de ytterst få som faktisk har en evne til å være tilnærmet objektiv, så skal svare deg. I hele juli var manglende volum og at Q resultatet skulle komme, det man brukte som unnskyldninger. Nå er begge disse unnskyldningene gått over til å være ren løgn, altså slik det alltid er fra de indoktrinerte. Kursen faller 99% av gangene mer enn generell kursnedgang og stiger 99% av gangen mindre enn børsoppgang. Det skjer kun for selskap som er luftslott eller ren svindel. Archer fremstår som noe midt i mellom, dette vet markedet og de beste gutta i klassen. Ergo vil ingen ta i dette med ildtang. Ledelsen har bestemt seg for å ødelegge enhver verdi for sine aksjonærer og markedet venter på at dette skal materialiseres, som gjør at man venter på ledelsens neste trekk.
Redigert 20.01.2021 kl 19:00 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
03.09.2019 kl 19:24 1767

Det er da ikke noe som er løgn om det ikke slår til.
Vi har prøvd å forklare deg hva som skjer innen oljeservice og du gidder ikke høre.
Noen aksjer har de siste dager gått 100-200% uten nyheter annet enn at de blir oppdaget av markedet og prises mot det de fortjener, har det vært noe galt med disse aksjene? Nei. De blir oppdaget og alle skal inn, ingen skal selge.
Nå er volumet av utolmodige snart tatt ut i Archer og den er moden. Det kan godt gå 1-2 mnd til, hvem vet.
Men jeg lovet deg en ting og det holdt jeg.
Jeg kan også love deg en ting til.
Jeg går ikke inn med 2 mill av egne penger uten å være trygg på noe.
Hva jeg vet, jo det skal jeg fortelle deg når jeg synes det er passende.
En ting er sikkert, oppgangen til hovedvinneren denne uka er liten i forhold til hva som kommer. Så kan du sitte der med gangetabellen og angre på at du solgte.
Husker du hva jeg har lovet deg?;)
Redigert 20.01.2021 kl 19:00 Du må logge inn for å svare
Anywhere
03.09.2019 kl 19:30 1763

Der bommer du nok Salah. Dine forsøk på belærende prosentvifting med 99% er ikke riktig. Utslagene på begge sider av oppgang/nedgang gir beta begge veier som grunnregel for selskaper du tenker på. Husk at for at noe skal bli et luftslott, så må en del blåse inn luften i slottet. Det medfører betydelige oppganger, før Luftslottet avdekkes. Da får du ditto ofte større fall, men fortsatt mange som fortvilet blåser luft, så det blir ikke alltid entydig for allmuen at dette var et luftslott før det ligger helt flatt...
Ledelsen kan ikke ha slik agenda som du forfekter å vite at de har, det er dessverre straffbart. Og skulle du komme til å vite slike ting senere i livet, så må du varsle for ikke selv å drive med straffbar ferd.
Redigert 20.01.2021 kl 19:00 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
04.09.2019 kl 08:13 1666

Slik har du holdt på i godt over et år, dessverre har alle sett at det kun har vært lovnad/unnskyldning. Ergo, så har du ikke noe troverdighet igjen, men forsøker du nok ganger, så kan du ha flaks. Blind høne finner også korn.
Redigert 20.01.2021 kl 19:00 Du må logge inn for å svare
Pirato
04.09.2019 kl 08:25 1650

Archer var den første aksjen salah kjøpte, som han tapte masse penger på. Resten av pengene tapte han i luftslottet Elkem. Folk lurer på hvorfor han bruker så mye tid på en aksje han ikke eier. Svaret er enkelt, han er blakk og har ikke råd til å eie noen aksjer. Salah er en nybegynner og en taper. Han maser om banale ting som bare en nybegynner kan finne på å gjøre. Et av taperegenskapene hans er at han er stokk dum. Han har ikke evne til å lære så han forsetter å mase om de samme tingene om og om igjen. Han ligger på grensen til å være utviklingshemmet.
Redigert 20.01.2021 kl 19:00 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
04.09.2019 kl 08:58 1626

I like Salah. Next to Salah even I feel clever
Redigert 20.01.2021 kl 19:00 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
04.09.2019 kl 09:06 1621

Deilig å kunne blokkere søppel. Mini3, du har faktisk en viss kompentanse, men vi er knakende uenig, men har allikevel respekt for deg.

Svar
mini3
I går kl 19:24
146
Det er da ikke noe som er løgn om det ikke slår til.
Vi har prøvd å forklare deg hva som skjer innen oljeservice og du gidder ikke høre.
Noen aksjer har de siste dager gått 100-200% uten nyheter annet enn at de blir oppdaget av markedet og prises mot det de fortjener, har det vært noe galt med disse aksjene? Nei. De blir oppdaget og alle skal inn, ingen skal selge.
Nå er volumet av utolmodige snart tatt ut i Archer og den er moden. Det kan godt gå 1-2 mnd til, hvem vet.
Men jeg lovet deg en ting og det holdt jeg.
Jeg kan også love deg en ting til.
Jeg går ikke inn med 2 mill av egne penger uten å være trygg på noe.
Hva jeg vet, jo det skal jeg fortelle deg når jeg synes det er passende.
En ting er sikkert, oppgangen til hovedvinneren denne uka er liten i forhold til hva som kommer. Så kan du sitte der med gangetabellen og angre på at du solgte.
Husker du hva jeg har lovet deg?;)
Redigert i går kl 19:24
Svar
Anywhere
I går kl 19:30
142
Salah skrev
Du er en av de ytterst få som faktisk har en evne til å være tilnærmet objektiv, så skal svare deg. ..
Innlegget er skjult
Svar
Salah
I dag kl 08:13
45
mini3 skrev
Det er da ikke noe som er løgn om det ikke slår til. Vi har prøvd å forklare deg hva som skjer innen..
Slik har du holdt på i godt over et år, dessverre har alle sett at det kun har vært lovnad/unnskyldning. Ergo, så har du ikke noe troverdighet igjen, men forsøker du nok ganger, så kan du ha flaks. Blind høne finner også korn.
Svar
Pirato
I dag kl 08:25
30
mini3 skrev
Hvor har du de pengene? Det har jeg overhode ingen tro på. Det er kun Archer som står i hodet ditt. ..
Innlegget er skjult
Svar
thepower
I dag kl 08:58
6
Innlegget er skjult
Redigert 20.01.2021 kl 19:00 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
04.09.2019 kl 09:32 1598

Det er bare for de som er trøtte og lei til å dumpe, volum til å ta imot.
Redigert 20.01.2021 kl 19:00 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
04.09.2019 kl 09:36 1592

Denne kursen vil fremstå som skyhøy om kort tid. Ledelsen er den mest aksjonærfiendtligere på Oslo Børs, dette vil snart synliggjøres.
Redigert 20.01.2021 kl 19:00 Du må logge inn for å svare