Solid presentasjon av Nordic Nanovector.

Slettet bruker
NANO 22.08.2019 kl 14:03 18356

Meget solid presentasjon i dag. Fin kjÞpsanledning nÄ, noe jeg tror noen innsidere vet Ä benytte seg av. Vi fÄr se... En liten utsettelse betyr lite i det store bildet. Det kan ogsÄ hende at de heller kan overraske positivt 1H likevel hvis rekrutteringen fortsetter bra pÄ alle sites. Bravo kommenterte dette selv i dag. Det er et klokt valg de gjÞr her og det skaper tillit til markedet. Her fortelles alt som det er nÄ. For en fantastisk gjeng, de strutter av selvtillit og tro pÄ eget produkt!!

At markedet ikke verdsetter oppdatert mDor skjÞnner jeg ikke. Den kommer til Ä fortsette Ä stige bare sÄ det er sagt. BULL......

Er pÄ reise, men kommer tilbake med min positivitet nÄr jeg har rigget meg til hjemme :)))

Ha en fin dag...Jimmi
Redigert 21.01.2021 kl 08:23 Du mÄ logge inn for Ä svare
Scoopfinder
22.08.2019 kl 14:06 6537

Keep up the good work, Jimmi. Enig med deg. Bravo gjorde en meget bra figur. Jeg har lastet i dag.
Jeg tror pÄ partneravtale fÞr de slipper opp for penger neste sommer.

"KjÞp nÄr bombene faller". Det er i dag.
Redigert 22.08.2019 kl 14:08 Du mÄ logge inn for Ä svare
Slettet bruker
22.08.2019 kl 14:13 6494

M-DOR er Ăžkt med 50%.
Det betyr at verdien pÄ Betalutin er betydelig hÞyere i dag enn i gÄr. Det betyr ogsÄ at folk lever lengre uten nevneverdige bivirkninger.

Det var lavere M-DOR som tok oss fra kurs 80 til 30. NĂ„ er denne igjen Ăžkende og en reprising av selskapet bĂžr komme snart.

Jeg ser faktisk ingen grunn til Ă„ hause denne aksjen. De sterke dataene taler for seg selv.

Økt MDOR utover det vi allerede har er bÄde mulig og sannsynlig. Kanskje vi fÄr svaret allerede i september.

Snart R&D day med nyheter.
Redigert 22.08.2019 kl 14:14 Du mÄ logge inn for Ä svare
Fra Sidelinjen
22.08.2019 kl 14:56 6385

Ja, man kan jo eksempelvis snu dagens forutsetninger;

Sites og rekruttering gÄr noen mÄneder foran skjema, men mDor ligger fortsatt pÄ 9 mmd...

Hva er mest value add; noen mÄneder fra eller til, eller medisinske bekreftelser pÄ vi her ser en blockbuster vokse frem?

Dagens medisinske fakta viser at risikoen i NANO er mange % lavere enn i gÄr. Dette skjÞnner proffene, sÄ aksjen kommer nok til Ä stige pent og rolig fremover.

Redigert 22.08.2019 kl 14:59 Du mÄ logge inn for Ä svare
Forum forum
22.08.2019 kl 15:09 6329

Det var en god vinkling!

Jeg tror ogsÄ at markedet forstÄr den, men sÄ lenge man avfeier partneravtale i dagens situasjon og brenner 100 mill i mnd, sÄ er det jo ikke til Ä unngÄ at man mÄ hente penger om ikke alt for lang tid. Det legger nok en demper pÄ utviklingen fremover.
focuss
22.08.2019 kl 15:13 6310

Sidelinjen
Noen mÄneder er ikke hvilken som helst mÄneder da det potensielt blir emisjon pÄ ugunstig tidspunkt. Jo lavere emisjons kurs desto mer utvanning av eksisterende aksjonÊrer. SÄ man mÄ hÄpe pÄ partneravtale. Tidspunktet for slik avtale er ikke riktig sier Bravo uten Ä gjÞre det klarere hva som skal til for at tidspunktet blir riktig. SÄ i prinsippet som fÞr. Vi seiler videre med usikkerhet vi skulle vÊrt foruten nÄr vi er kommet sÄ langt som nÄ.
Kappa3278
22.08.2019 kl 15:22 6262

Fakta er at markedet liker ikke de har fÄtt hÞre fra nano i dag og sender aksjen ned Ätte prosent pÄ hÞyt volum.
Det blir heller Ingen oppgang fÞr ledelsen har noe positivt Ä melde, nÄr tid det eventuelt mÄtte bli gjenstÄr Ä se.
Dersom Betalutin er et slik fantastisk produkt ville BP banket pÄ dÞren for lenge siden, men det gjÞr de altsÄ ikke.

Forum forum
22.08.2019 kl 15:25 6243

Kappa.

Det siste vet jo ikke du...Det er satt ned en egen gruppe som vurderer dette, men om de er kontaktet vet ingen andre enn de som sitter aller nĂŠrmest selskapet.
Scoopfinder
22.08.2019 kl 15:28 6216

"Dersom Betalutin er et slikt fantastisk produkt ville BP banket pÄ dÞren for lenge siden, men det gjÞr de altsÄ ikke."

Det samme kunne du sagt dagen fĂžr dette skjedde :
https://www.nettavisen.no/na24/--helt-fantastisk-avtale/2699490.html
focuss
22.08.2019 kl 15:47 6146

Fra et analyse synspunkt ville jeg tegnet tre hoved scenarier for det neste Ă„ret.

A) Emisjon ugunstig tidspunkt
B) Emisjon gunstig tidspunkt
C) Partneravtale.

Slik jeg ser det sÄ har i dag sannsynlighet for B falt fra 50 til 10%. Sannsynlighet for A setter jeg til 40% og for C til 50%. Dette er selvfÞlgelig helt subjektivt og alle kan jo bruke de tallene de vil. Konklusjonen blir at vi nÄ vipper mellom det gunstigste og ugunstigste alternativet. Det er da ikke tatt hensyn til hva DLBCL og Archer kan bidra med frem til sommer 2020. Det kan endre mye med rette informasjonen.
Slettet bruker
22.08.2019 kl 15:47 6127


Har litt tro pÄ innsidekjÞp i dag altsÄ. Melding etter stengetid, eller i morgen tidlig. Men det er bare en magefÞlelse:/
focuss
22.08.2019 kl 16:00 6089

ForÞvrig sÄ mener jeg at Nano sitter pÄ sÄ mye bra ting at jeg vil synes det ville vÊre merkelig om ikke ledelsen klarer Ä manÞvrere oss inn i en OK partneravtale fremfor Ä dra aksjonÊrene inn i en emisjon pÄ ugunstig tidspunkt. Klarer de ikke det sÄ er ikke Bravo verdt lÞnna si.
Fra Sidelinjen
22.08.2019 kl 17:33 5859

NANO:TRYGGERE PÅ NY MÅLSETNING -BRAVO

Oslo (TDN Direkt): Nordic Nanovector er tryggere pÄ Ä det nye mÄlet for fullfÞrt rekruttering til Paradigme-studien enn de var pÄ det forrige mÄlet, ettersom de nÄ baserer anslaget pÄ data fra Äpnede sties.

Det sier konsernsjef Eduardo Bravo i Nordic Nanovector til TDN Dirket torsdag.

- Rekrutteringen avhenger av antallet klinikker og rekrutteringsraten. Av de to har rekrutteringsraten vÊrt fin, mens antallet klinikker ikke har vÊrt sÄ hÞyt som vi hadde forventet. Men der guidingen tidligere var basert pÄ vÄrt beste estimat pÄ hva som ville skje, er den nÄ basert pÄ rekrutteringsdata fra klinikker vi allerede har Äpnet over de siste seks mÄnedene. SÄ det er en stor forskjell. NÄ har vi klinikker Äpne, sÄ det handler bare om Ä holde rekrutteringsraten oppe, sier han.

Selskapet har nÄ et mÄl om Ä fullfÞre rekrutteringen til innen andre halvÄr 2020, mot tidligere guidet fÞrste halvÄr 2020. Selskapet har midler til Ä drive frem til juni neste Är, og vil fremover vurdere muligheter for finansiering.

- Man Þnsker Ä ha sÄ mye data som mulig, men samtidig ikke vente til det siste Þyeblikket. Jo nÊrmere man er til Ä gÄ tom for penger, desto svakere posisjon stÄr selskapet i. SÄ det er en avveining, og det mÄ vÊre interesse fra investorer. Vi snakker med investorer hver dag, sier Bravo.

Etter selskapet har sÞkt om akselerert godkjenning med Paradigme-studien, og ogsÄ har fullfÞrt Archer 1-studien, vil de dersom dataene er gode designe en fase tre-studie og bruke den til Ä sÞke om full godkjenning. Dersom dataene fra fase tre ikke er gode er man ute av markedet, forklarer Bravo.
Fra Sidelinjen
22.08.2019 kl 17:34 5853

NANO:FORSINKELSEN VIL IKKE PÅVIRKE KONKURRANSEBILDET -RENOLDI

Oslo (TDN Direkt): Forsinkelsen i rekrutteringen til Paradigme-studien kan ha gjort investorer nervÞse, men den vil ikke pÄvirke konkurransebildet for Nordic Nanovector.

Det sier driftsdirektĂžr Marco Renoldi i Nordic Nanovector til TDN Direkt torsdag.

Ett av de tre legemidlene som har fÄtt en akselerert godkjenning for tredjelinje follikulÊrt lymfon i USA, som eies av Bayer, har en fase tre-studie pÄgÄende. Dersom Bayer sÞker om full godkjenning, og fÄr det, fÞr Nordic Nanovector har sÞkt om Ä fÄ en akselerert godkjenning pÄ bakgrunn av Paradigme-studien, vil det hindre Nordic Nanovector fra Ä fÄ godkjenning. Dersom et produkt har fÄtt full godkjenning er nemlig det ikke mulig fÄ en akselerert godkjenning for den samme behandlingen, forklarer Renoldi.

Utsettelsen fra Nordic Nanovector, der selskapet nÄ venter at full rekruttering vil oppnÄs i andre halvÄr 2020 mot tidligere forventet fÞrste halvÄr 2020, kan i lys av dette ha gjort noen investorer nervÞse, tror Renoldi. Det er det imidlertid ikke grunn til, mener han.

- Det er sant at Bayer har denne studien gÄende, og det er sant at nÄr du leser clinicaltrials.gov sÄ stÄr det fortsatt at de venter Ä fullfÞre rekrutteringen innen utgangen av fÞrste halvÄr 2020. Men den faktiske rekrutteringen er ikke offentlig kjent, som betyr at de kan ligge bak. For det andre; selv om de fullfÞrer rekrutteringen som planlagt, kan det vÊre at de mÄ observere pasientene lenger for Ä kunne rapportere om progresjonsfri overlevelse. Derfor antar vi at de ikke kan sÞke om full godkjenning i 2020. I tillegg vil FDAs behandling av sÞknaden ta ytterligere ni til 12 mÄneder for en full godkjenning, sier Rendoli, og venter dermed ikke en full godkjenning for Bayer fÞr utgangen av 2021.

Renoldi venter at vil kunne oppnÄ full godkjenning, og dermed potensielt blokkere Nordic Nanovectors sÞknad, fÞrst ved utgangen av 2021.

Dersom Bayer skulle fÄ en full godkjenning finnes det i likevel en mulighet for Nordic Nanovector til Ä fÄ produktet sitt pÄ markedet. Nano kan sÞke om godkjenning for en smalere anvendelse enn det Bayer har sÞkt om, for eksempel for pasienter som har hatt tilbakefall, og fÄ godkjent for denne spesifikasjonen. Hvis selskapet fÄr det og fÄr produktet pÄ markedet den veien, vil effekten vÊre omtrent den samme som dersom de sÞkte med en generell spesifikasjon, sier Renoldi.

- Amerikanske leger bruker legemidler som har blitt godkjent hvor enn de mener det er passende, og ser etter det legemiddelet som gir det beste utfallet. Med en gang legemiddelet er godkjent for markedet vil de kunne bruke det, sier han.

SÄ lenge Nanos produkt kommer pÄ markedet er Renoldi altsÄ ikke bekymret for at det ikke vil bli tatt i bruk.

- Bayers produkt har sÄ langt vist en lavere samlet respons og fullstendig respons. SÄ vi snakker bare om en regulatorisk risiko, ikke en markedsrisiko, sier han.
Kappa3278
22.08.2019 kl 18:05 5764

Her var det mye dersom om og men.
Usikkerheten som markedet avskyr, ikke betryggende og kommer ikke til Ă„ roe nervene til investorene overhode
Dette selskapet har vĂŠrt et eneste stort tragiske pengesluk.
focuss
22.08.2019 kl 18:09 5757

Renoldi sier
"SĂ„ vi snakker bare om en regulatorisk risiko, ikke en markedsrisiko, sier han."
Dette intervjuet kunne vi greid oss uten. Her snakkes risiko opp.
focuss
22.08.2019 kl 18:15 5891

Det betyr i korte trekk at Nano ikke har kontroll over egen skjebne, men Bayers fremdrift blir avgjÞrende for om dagens aksjonÊrer har noe av verdi. Min 1000 aksjers lyttepost ble sittende mye lÞsere nÄ.
Redigert 22.08.2019 kl 18:17 Du mÄ logge inn for Ä svare
focuss
22.08.2019 kl 18:18 5868

Hvorfor i all verden er ikke dette ett tema pÄ dagens presentasjon?
Kappa3278
22.08.2019 kl 18:23 5837

Dett var jo betryggende
"Dersom Bayer sÞker om full godkjenning, og fÄr det, fÞr Nordic Nanovector har sÞkt om Ä fÄ en akselerert godkjenning pÄ bakgrunn av Paradigme-studien, vil det hindre Nordic Nanovector fra Ä fÄ godkjenning. Dersom et produkt har fÄtt full godkjenning er nemlig det ikke mulig fÄ en akselerert godkjenning for den samme behandlingen, forklarer Renoldic"
For et galehus av et selskap....
frontal
22.08.2019 kl 18:31 5808

Er det nÄ vi ser den virkelige Ärsaken til Blackrocks og Radiums nedsalg?
focuss
22.08.2019 kl 18:33 5805

Idiotiet startet etter ASH-16. Da kunne de valgt Ä sette ballen i mÄl, men valgte heller Ä ta en tur i skogen.
Kappa3278
22.08.2019 kl 18:34 5787

Men den faktiske rekrutteringen er ikke offentlig kjent, som betyr at de kan ligge bak. For det andre; selv om de fullfÞrer rekrutteringen som planlagt, kan det vÊre at de mÄ observere pasientene lenger for Ä kunne rapportere om progresjonsfri

Mye kan ditt og datt, ja blir en god dag i morgen ogsÄ ser det ut til...
Fra Sidelinjen
22.08.2019 kl 18:37 5774

For oss som har fulgt med pÄ det kompetetive landskapet er dette good news, og det er derfor det ble nevnt i dag ogsÄ.

Managementet i NANO har fÄtt en del henvendelser rundt dette fra nysgjerrige investorer som er litt mer «pÄ» enn den gjennomsnittlige HO-skribenten! Med en usikkerhet pÄ om Bayer kan komme NANO i forkjÞpet, sÄ vet alle nÄ svaret; NEI, ikke sÄ lenge NANO har sÞkt innen inngangen til 2022.
Det er god margin.
Redigert 22.08.2019 kl 18:37 Du mÄ logge inn for Ä svare
focuss
22.08.2019 kl 18:50 5734

Fra sidelinjen
Synes ikke Renoldi er like klar som deg pÄ dette. Regner med markedet lytter til Renoldi.
Kappa3278
22.08.2019 kl 18:55 5717

Fra Sidelinjen
"Med en usikkerhet pÄ om Bayer kan komme NANO i forkjÞpet, sÄ vet alle nÄ svaret; NEI,"

Dersom svaret her var et krystalklart NEI, rart at Renoldi ga uttrykk for det da, i det minste for Ă„ berolige markedet og aksjonĂŠrene ikke minst.
Hva er det du vet sim ikke han vet?
focuss
22.08.2019 kl 19:08 5677

Alt Bravo sa pÄ Q2 fremstÄr jo nÄ som ren GPP, mens det aksjonÊrene bÞr informeres pÄ kommer fra Reuters i etterkant. Hva i helvete er det vi betaler denne danske info dama for?
Forum forum
22.08.2019 kl 19:11 5650

Det er bare Ă„ hĂžre svaret hans ca 30 min ut i presentasjonen. Det er ingen sjans p.t. som tilsier at Bayer kan hindre deres sĂžknad om AA.

Dessutrn utdypes dette ved ca 40 min av Bravo.
Redigert 22.08.2019 kl 19:17 Du mÄ logge inn for Ä svare
Slettet bruker
22.08.2019 kl 19:14 5644

Helt riktig det Fra Sidelinjen skriver her. Det ble dessuen pressisert av Renaldi i dag at dette ikke er noen fare.
Dessuten, fÞlger dere ikke med pÄ selskapet dere er interessert i? Dette er intet nytt og har vÊrt oppe til diskusjon flere ganger. Derfor var ogsÄ dette et av spÞrsmÄlene i dag, der vi fikk bekreftet at dette Bayer studiet ikker ikke blir til et hinder for oss.

Makan til amatÞrer av folk som uttaler seg, skriker ut om at Comnalisib studiets fase 3 skal komme i mÄl fÞr vÄr sÞknad - noe som har vÊrt kjent som en mulig problemstilling i lang lang tid, og som i dag ble bekreftet som uaktuelt. AltsÄ enda en god nyhet for oss som fÞlger selskapet, i tilegg den Þkte M-DOR statsuen.
Vi fÄr sikkert mer juice fremover mot R&D day om bare noen fÄ uker.
Redigert 22.08.2019 kl 19:16 Du mÄ logge inn for Ä svare
Forum forum
22.08.2019 kl 19:19 5619

Jeg velger Ä tro pÄ det han sa i presentasjonen, ikle hva en reporter har skrevet for Ä fÄ lesere. NÄr jeg studerte var det fokus pÄ kildekritikk. Godt Ä huske i tider som dette.
Fra Sidelinjen
22.08.2019 kl 19:19 5619

For Ä hÞre og forstÄ svaret mÄ man A) fÞrst gidde Ä hÞre pÄ webcast, og B) vÊre litt interessert i Ä fÄ med seg hva som skjer rundt NANO og konkurrentene.

Vi som har investert midler, store som smÄ, er nok mer interessert i dette enn ekko-kammeret til de som stadig gjentar at «aksjen skal ned», «udugelig ledelse», «dette var betryggende» etc etc.

Den dagen NANO finner seg en partner er jeg rimelig sikker pÄ at det ogsÄ er negativt.

Det var mange fine spÞrsmÄl i dag pÄ webcasten, og alle ble besvart pÄ en forstÄelig mÄte, sÄ ingen av disse TDN-artiklene var noe nytt i forhold til webcast-innholdet.

Men for de som ikke har aksjer, og bare er ute etter Ä snakke aksjen ned mest mulig, var nok dette sjokkerende «nyheter».
Redigert 22.08.2019 kl 19:21 Du mÄ logge inn for Ä svare
focuss
22.08.2019 kl 19:26 5599

Stinke
NÄ er vel ikke track record til disse proffe nano aksjonÊrene sÄ mye Ä slÄ i bordet med de siste tre Ärene. Der har vel feilvurderingene overskygget alt annet. Renoldo sine uttalelser til Reuters er ikke egnet til Ä gi aksjonÊrene komfort. Det burde de fleste skjÞnne.
Forum forum
22.08.2019 kl 19:37 5554

focuss

Har han sagt det slik, og hvorfor ikke pÄ samme mÄte som i presentasjonen?
Vil du tro noe du leser via en mellommann, eller ved Ä hÞre svaret direkte fra han pÄ webcasten?
Der kan du stoppe, tenke, spole tilbake, hÞre igjen om du mÄ. Uansett, samme resultat hver gang, ingen omskriving eller tredjeparts tolkning!
Fra Sidelinjen
22.08.2019 kl 19:39 5548

Focuss, der er jeg enig med deg, og er nok grunnene til det voldsomme kursfallet fra 80 til 30 kroner.

Den «menige» investor som en dag plutselig bestemte seg for Ä bli NANO-aksjonÊr burde kanskje aldri blitt det... De fleste pÄ topp 100 listen forstÄr hva som kreves for Ä vÊre farma-aksjonÊrer, men det er, som man ser av kursnedgangen pÄ mDor 9 mnd resultatet, mange smÄtt uvitende. Kall de gjerne saueflokken.

Jeg tror saueflokken leser disse meldingene om Bayer i dag for de leser dette med «frykt» (shit, NANO vil ikke lykkes), men andre skjÞnner at dette var en god bekreftelse. Jeg tror at grunnen til at jeg nÄ besitter plenty med NANO-aksjer til snitt under 40 skyldes disse faktorene, og ikke fordi selskapet har skuffet. Synd for de som selger, men aksjer er definitivt ikke for alle!
focuss
22.08.2019 kl 19:43 5537

NÄ har jeg kun 1000 aksjer og er fornÞyd med det sÄ hva Renoldi sier fÄr ikke meg til Ä sove dÄrlig. Kan forestille meg hvordan det er for de med 10-20-30000-100000 aksjer eller mer. Regner med de gjerne skulle vÊrt foruten Renoldis kommunikasjon med Reuters. Men om folk ikke oppfatter det som skummelt sÄ er det sikkert fint for dem. Eller, det vil tiden vise. For meg ble det ikke en inspirasjon til Ä kjÞpe mer.
Slettet bruker
22.08.2019 kl 19:59 5471

Poenget er at noen baisere slÄr dette opp som en nyhet. Dette har vÊrt kjent lenge for oss som fÞlger selskapet. At det nÄ bekreftes pÄ Q2 at dette ikke er noe Ä bekymre seg over sÄ er dette en god nyhet for oss som fÞlger selskapet. For baiserne som ikke fÞlger selskapet sÄ er dette en stooor nyhet som skal slÄs opp, noe som bare er tull.
NÄ bÞr ogsÄ de fleste forstÄ hvorfor de er sÄ sparsommelige med info rundt dette, av konkurranse hensyn.

Den dÄrlige nyheten i dag er at det muligens blir litt forsinkelse med Paradigme, men ikke mye. Den dÄrlige nyheten bÞr ikke overskygge de gode nyhetene om at M-dor er opp og at den fortsatt kan Þke samt at lÞpet med Companlisib ikke er noe Ä bekymre seg over. At resten av pipen er on track er ogsÄ svÊrt gode nyheter.
Dessuten sÄ har Nano nÄ mange bein Ä stÄ pÄ og en haug av potensielle triggere som kan dukke opp i lÞpet av hÞsten, DLBCL, Archer-1, BTD, M-DOR ytterligere forbedring, nyheter rundt et potensielt MZL-studie, samarbeidet med OranoMed og NNV003 med PB212......
Av den grunns sÄ skal vi vel heller ikke vÊre sÄ redde for en ny emi, som jo alle visste ville komme om vi ikke fÄr partner. Jeg anser fortsatt partner som aktuelt i stedet for emi av den grunn at dette er et smartere valg enn mer utvanning pÄ lavere kurs. Men en rettet emi er heller ikke noe problem og bÞr meldes nÄr den er gjort. Fortrinnsrettet emi mÄ for all del ikke skje, det vet vi er skadelig for kursen. De som skal ha askjer fÄr kjÞpe de i markedet, det er null problem med sÄ lav kurs.

Og er vi heldige sÄ gÄr Paradigme fortere enn det vi tror nÄ, det ble ogsÄ nevnt at enkelte siter Þnsker flere pasienter enn de som var planlagt sÄ en positiv overraskelse i innrullering skal vi ikke se helt bort i fra etter hvert.

Det vi venter spent pÄ nÄ er hva son kommer pÄ R&D day om kort tid.
Scoopfinder
22.08.2019 kl 20:08 5445

Stinke, eller andre, Nano er min minste investering. Har derfor ikke fulgt sÄ nÞye med. NÄr kan vi vente fÞrste tall fra Archer?
Redigert 22.08.2019 kl 20:09 Du mÄ logge inn for Ä svare
focuss
22.08.2019 kl 20:11 5431

Fra Sidelinjen
Min opplevelse er at Nano ikke har hatt sÊrlig forstÄelse for hva de presenterte til aksjemarkedet, men fokuset har vÊrt hva de hvite frakkene kunne flotte seg med pÄ konferanser. De dro gang pÄ gang pÄ konferanser og presenterte stadig lavere DOR. Helt unÞdvendig Ä presentere uferdige tall for DOR avlesning. De var Äpenbart ikke klar over at markedet priser verdien av produktet basert pÄ 10000 usd per mDOR. Hver gang de presenterte sÄ kunne det ganske nÞyaktig forutses hvor mye deres presentasjon ville senke kursen. Disse Nano aksjonÊrene som ser seg selv som proffe var totalt uvitende. Nano aksjonÊrer har alltid vÊrt litt hÞye pÄ seg selv. Uten Ä ha sÊrlig grunn til det.

NÄr det er sagt, flott produkt som bÞr fÄ sin plass i markedet. Bare sÄ synd de har gjort det sÄ vanskelig for seg selv.
Forum forum
22.08.2019 kl 20:13 5417

Det er jo bare sÄ sinnsykt kjedelig at det ikke er 100% pÄ stell en eneste gang. En mÄned der og en mÄned her...I dag hadde mDOR fortjent all oppmerksomhet nÄr det er sÄ lite informasjon de har Ä komme med.

Jeg er spent pÄ hva innholdet i en R&D dag bestÄr av. Utvikling er lik behov for penger, sÄ hÄper de har en helhetlig plan.
Slettet bruker
22.08.2019 kl 20:18 5405

Scoop. Bravo sa pÄ Q1 at vi trolig fikk Archer-1 data fÞr Ärets slutt, altsÄ nÄ i lÞpet av hÞsten. Jeg mistenker at det kommer noe allerede i september pÄ R&D day. Men det siste er bare rein tipping. FÄr vi data som ligner pÄ prekliisk sÄ blir det en revolusjon.
Scoopfinder
22.08.2019 kl 20:19 5401

Tusen takk 😊 Har skjþnt at det er Archer som kan tenne raketten 👍