Hydrogen - en god grønn deal.

Slettet bruker
NEL 22.08.2019 kl 18:49 1759

Yvonne Wold, Fylkeskandidat for SV og politiker fra Møre og Romsdal er krystallklar:
Vi trenger rett og slett lokal hydrogenproduksjon med nullutslippsopprinnelse!
I Norge har vi ei dobbel utfordring; vi skal halvere utslippene innen 11 år, og legge om hele økonomien som bygger på oljenæringa. Da sier det seg selv at vi må ha industrivekst, og den må komme der naturressursene er. Hos oss.eg mener det er en unnlatelsessynd av verste slag, dersom vi ikke satser på grønn hydrogen nå.
Omdømmemessig er det ei katastrofe å begynne å snakke om hydrogen fra gass, før vi snakker om hydrogen basert på nullutslippsopprinnelse.
Hydrogen en god grønn deal. Utdrag fra Tidens Krav.
Hydrogen er en viktig del av nullutslippsløsningene for transport og industri i fylket vårt, og det beste er om den produseres nært der den skal brukes. Da kan vi utvikle ny industri og nye næringer i distriktene, vi slipper utfordringer og kostnader med transport av hydrogen, og vi sørger for at naturressursene kommer lokalbefolkninga til gode. Det er en god grønn ny deal!

Les fakta her: https://www.tk.no/meninger/sosialistisk-venstreparti/valg2019/hydrogen-en-god-gronn-ny-deal/o/5-51-687543
optimist68
22.08.2019 kl 19:28 1685

Se det ja !! Nå har endelig politikere forstått og tør å snakke høyt om framtida med hydrogen. Dette blir spennende og derfor har vi klokketro på at Nel blir sentral i denne grønne epoken som nå vil ta over i samfunnet. La oss bare håpe vi kan bli kvitt underskudd ila ett par kvartaler
Slettet bruker
22.08.2019 kl 19:52 1628

Hvorfor så mange tråder?

Nel skal i 1,98

SS
optimist68
22.08.2019 kl 20:16 1550

Det forundrer meg hvorfor du får lovt å "ødelegge" dette forum. Kan aldri tenke meg at noen hører på deg men du er en irriterende drittsekk. Admin burde kasta deg ut
Slettet bruker
22.08.2019 kl 22:20 1344

Ingen som ødelegger. Jeg er short og lever godt med det !
Optimus2k16
22.08.2019 kl 22:23 1323

Problemet er vel at du er svært lite konstruktiv i dine tilbakemeldinger. Det virker som du vil prøve å være mer troll enn en person som har noe fornuftig å komme med.
Jeg er glad jeg gikk ut av NEL, men liker hydrogen og fremtiden er nok avhengig av at det funker.
Men som de fleste forstår må jo NEL tjene penger skal det vises i aksjekursen..Det gjør de pr idag ikke..
Slettet bruker
23.08.2019 kl 07:34 1139

Admin bør reagere på SS sine innlegg med regelbrudd. Fortsett å innrapporteres regelbrudd og spamming. Bra 😁
pheks
23.08.2019 kl 08:20 1061

Helt greit at Tigern lager tråd om en uttalelse fra en SV politiker, som om det har overhodet betydning for NEL??