Velgerne flykter fra AP og Høyre.

Slettet bruker
22.08.2019 kl 19:12 371

Men heldigvis for Norge og det norske folk går de til venstresiden!!

https://www.hegnar.no/Nyheter/Politikk/2019/08/Ny-maaling-Velgerne-flykter-fra-Ap-og-Hoeyre9
Redigert 22.08.2019 kl 19:16 Du må logge inn for å svare
Mythos
22.08.2019 kl 19:48 362

Jeg vet fader meg ikke hvem jeg skal stemme på i år. Erna er mest opptatt av muslimers ve og vel, så det er utelukket. Mulig det blir SP som jeg aldri har stemt på før. Jeg bor ikke i Oslo, så tenker litt distrikt...
Redigert 22.08.2019 kl 19:49 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
22.08.2019 kl 19:51 361

mythois, hvis du må spørre så hører du hjemme på islam VENSTRE AP sp SV MDG RØDT siden.
#dra dit
Slettet bruker
22.08.2019 kl 20:08 353

SP er jo venstrevridd og samarbeider med MDG, SV, RØDT og AP.

Har du glemt at SP er et parti av Navarsete, Kleppe, Lahnstein, Arnstad og en rekke andre på venstresiden?

Redigert 22.08.2019 kl 20:18 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
22.08.2019 kl 20:13 351

Den såkalte høyrektrasterke siden er infisert med sosialister og høyresiden MÅ lukke vekk disse velgerne anbefales/kastes til AP sp SV MDG RØDT el SOPFA LAT der sotah kom fra. Alla som tenker på Slagvoll Medum kan ikke hjelpes. ADIEU
Londonmannen
22.08.2019 kl 20:41 339

«Heldigvis går de til venstresiden.»
Ja, det er jo også en måte å si det på. En høyreside som gjør knefall for Islam sin fremmarsj i Norge kan ikke være overrasket over at de mister oppslutning. Men om det blir bedre av å støtte gråtekoner på venstresiden, har jeg liten tro på.

SP får nok økende oppslutning i NN og i distriktene fordi Slagsvold Vedum er såpass klar motstander av sentralisering. Så SP vil helt sikkert gjøre et brakvalg over store deler av landet.

På Vestlandet tror jeg nok at flere flykter fra Høyre og FrP pga av en fullstendig tullete samferdselspolitikk. Høyre klarte jo i sin tid å få bygget en bro innerst i Hardangerfjorden! I tillegg kjempet de med nebb og klør for å hindra at Jondalstunnelen skulle bli bygget. Det klarte de ikke, men selv om tunnelen ble 100 mill billigere enn prosjektert og at den pga langt høyere trafikk enn det prognosene tilsa, kunne vært nedbetalt allerede, så klarte fylkespolitikerne, ledet av dagens statssekretær i samferdselsdepartementet, å la det stå igjen en del svært trange veistykke før man komme inn på veien gjennom Folgefonntunnelen.

I disse dager står Høyre last og bram med FrP for å få bygget en gigantisk bro over Bjørnefjorden som i fremtiden skal sikre at all tungtrafikk som skal nord sør langs kysten, skal rutes gjennom sentrale strøk av Bergen by og hver morgen og ettermiddag gi sitt bidrag til rushtrafikken i Bergen by! Man kan gjerne lure på hva disse politikeren tenker med, men dersom det er hodet så burde de gått tilbake til skolen og bedt om å få tilbakebetalt skolepengene. Er man en smule oppegående og evner å tenke selv, så kan man ikke stemme på partier med den slags ledere. Ja, unnskyld Erna, men du er del av dette regimet og nekter å konsekvensutrede Hordalandsdiagonalen til tross for at den er det mest samfunnsøkonomiske veistrekket som kunne blitt realisert på Vestlandet.

Jeg håper at vi etter årets lokalvalg evner å fjerne Søviknes som ordfører i Os og at vi får på plass folkevalgte politikere som kan stanse dette galematias prosjektet i Bjørnefjorden, samt at vi får en trasé for E39 som kan lede gjennomgående trafikk godt øst om Bergen by. Ja, jeg er klar over at vi også må skifte regjering om to år, men akkurat det tror jeg ikke blir noe problem slik de roter for tiden. Det å bære politisk staur er ingen enkel oppgave og det kan nå se ut som om Erna sliter noe voldsomt.
Slettet bruker
22.08.2019 kl 20:49 335

London, et bra innlegg, men du kunne spart deg for "knefall for islam og gråtekoner på venstresiden"!!!
Slettet bruker
22.08.2019 kl 20:54 336

alt. språkforbedringsforslag
"underkastet islam og skattekronemas på venstresiden"!!!