Oslo må selges har mista vettet.

kokkohill
22.08.2019 kl 21:02 318

Nå er det på tide å skille osclo ut fra Norge. Caffe latte kulturen der får seile sin egen sjø og gå under i 2030 om de ønsker.

Norge må gå videre og denne osclo kulturen får krype rundt å slikke sko og gjerne spise gress i byens parker.

Norge må holdes igang og landet må brukes .

MR Trump , hele oschlo selges på rot bare sørg for at de får sykler , gress og løk nok....

Uten Norge stopper osclo , uten osclo vil Norge blomstre....
Slettet bruker
22.08.2019 kl 22:01 312

Norge er udelelig gett, ref the ground law se
Noni
22.08.2019 kl 23:28 292

Prekenen til Greta eller omvendt, har tatt styringen, det ser ut som det er smittsomt.
Slettet bruker
23.08.2019 kl 00:13 287

Kaffestuntet på Grünerløkka i Oslo, da godtroende, unge storbymennesker ble «lurt» av kaffegiganten Coop til å tro at de drakk noe filosofisk korrekt kaffe fra en hipster-sertifisert småbonde i Rwanda.
___________________________________________

- Hæ? Er det virkelig sant?

Omtrent slik var reaksjonen hos småtrøtte kunder da hemmeligheten bak «The Secret Coffee Shop» ble avslørt i morges.

Kaffen på hipsternes nye kaffested på Grünerløkka i Oslo er langtfra noen eksklusiv blanding. Derimot hyllevare fra Coop.

Kundene har strømmet til og lovprist kaffen.

Ifølge Coop syntes 67 prosent at «kaffen var magisk», mens 31 prosent mente den var «helt god».

Dekkhistorier Siden åpningen ved Olav Ryes plass 1. september, har kaffeposene vært umerket, mens baristaene har servert dekkhistorier om kaffens opprinnelse.

- Alt vi har sagt er sant. For eksempel at vi har eget brenneri, det har jo Coop. Resten har vi holdt for oss selv, sier barista Andreas Prestmo.

Noen snudde i døra ved synes av Coop-navnet i hyllene i morges. Andre reagerte som Dannica Elyssa Huertas.
- Jeg har vært her mange ganger og synes kaffen er kjempegod. Det er litt morsomt at jeg ikke har visst hvor kaffen kom fra. Jeg ville nok aldri ha kjøpt kaffe her hvis det hadde stått Coop på posene, sier hun.

Om hun føler seg lurt?

- Nei, jeg kommer nok igjen.

Eventbyrå Stuntet er laget av byrået We Are Live, i samarbeid med Coop.

Målet er å gjøre Coop kaffe bedre kjent blant oslofolk. Kjeden overtar nå en rekke butikker som tidligere har tilhørt Ica og Rimi i Osloområdet.

14% av Oslos befolkning kjenner til Coop-kaffe, mens tallet er 45% i Trøndelag, viser en undersøkelse gjort på vegne av Coop.

På landsbasis drikker Oslofolk drikker minst kaffe fra store produsenter. Istedet kjøper mange kaffen sin på kaffebar.

Smaker det vi blir fortalt Er kundene lurt?

- Nei, sier Ragnhild Silkoset, professor i markedsføring på BI.

Hun tror noen vil si «Oah, er Coop kaffe virkelig så god?» Andre vil tenke: «Er det slik Coop behandler kundene sine?»

Silkoset er usikker på om stuntet er langsiktig smart.

- Meg bekjent er ikke hipstere på Grunerløkka noe kjernesegment for Coop.

Hun ser på pop-up kaffebaren som elementær merkevarebygging. Noe presenteres som hipt og kult, assosiasjonene serveres på et fat og kundene biter på.
børst
23.08.2019 kl 10:09 250

Stortingsvalget i 2021 blir begynnelsen på slutten for Norge. Da kommer alle ung-sosialistene som har fått stemmerett siden 2017 til å sørge for rent sosialistisk flertall. Så kommer et katastrofalt kronefall, som blir møtt med bratte renteøkninger og støttekjøp fra Norges Bank.
Nuka
23.08.2019 kl 10:14 248

Tullprat ! Liten, eller ingen forskjell på Høyre og AP.
Modnok
23.08.2019 kl 10:32 243

Oslofolk stemmer selv på de rødgrønne,og med vekst for småpartiene og et svekket Ap vil det bli enda mer galskap i hovedstaden fremover.
Påfallende mange oslofolk klager og kritiserer,men det er en kamp mot vindmøller og demokratiet.Oslos velgere vil ha det sånn.

Slutt å klage og flytt vekk fra Oslo!
Det er nok av gode steder å bo innen en time eller to unna.Nært nok til å ha kontakt med venner og familie g likevel et mye bedre miljø for både barn og voksne.