HALLELUJA!!!! APCL- Fusjonen er i boks

FkL
APCL 23.08.2019 kl 12:45 17012

Petronor E&P Transaction Update – Receipt of Confirmation of Continued Listing
Reference is made to the extended stock exchange announcement released on 19 March 2019 by African Petroleum Corporation Limited (“African Petroleum” or the “Company”)(OSE ticker: APCL), regarding the agreement to combine with PetroNor E&P Ltd against the issuance of approximately 816 million consideration shares in African Petroleum (the "Transaction"), and the subsequent announcements released on 30 May 2019 and 30 June 2019, the latter stating that documentation required by Oslo Børs to confirm the listing status of the combined company was still being finalised.

African Petroleum advises that Oslo Børs today has confirmed that the Company will retain its listing on Oslo Axess following completion of the Transaction. The Company is required to implement measures to comply with the requirements related to the spread of share ownership and composition of the Board of directors within as short time as possible after the decision on continued listing.

Accordingly, subject to fulfilment of the conditions for completion as further set out in the extended stock exchange announcement, completion is now targeted to occur during next week.

Commenting on the update, Eyas Alhomouz, Chairman Designate of the combined company, said:
“We are delighted to have received this approval, representing the final material condition to complete the merger of the two companies. The Board and management team of the enlarged Company are excited to formalise the merger and look forward to setting in motion the strategies designed to deliver material and sustainable value for the Company’s shareholders.”

Jens Pace, CEO of African Petroleum, commented:
“This is an exciting development. We look forward to closing the final chapter as African Petroleum and starting our new story as PetroNor E&P - a company underpinned by reserves and steady production, an experienced team and a well-defined strategic vision to achieve long-term growth.”

This announcement is subject to disclosure pursuant to section 5-12 of the Norwegian Securities Trading Act.

******

For further information, please contact:
Jens Pace, Chief Executive Officer
Stephen West, Chief Financial Officer
Tel: +44 20 3655 7810

Media Contacts:
Buchanan
Ben Romney/Chris Judd
Tel: +44 207 466 5000

About African Petroleum
African Petroleum is an independent oil and gas exploration company with licence interests in offshore West Africa (Senegal and The Gambia). The Company’s assets are located in proven hydrocarbon basins in the Atlantic Margin, where several discoveries have been made in recent years.

For more information about African Petroleum, please see www.africanpetroleum.com.au

https://newsweb.oslobors.no/message/483688
Redigert 21.01.2021 kl 05:45 Du må logge inn for å svare
FkL
24.08.2019 kl 07:07 6430

Vi får håpe det, for jeg tror det blir langt høyere enn der vi er nå :)
Redigert 21.01.2021 kl 02:38 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
24.08.2019 kl 07:55 6354

Vær forsiktig med hva du ønsker deg. Kursmålet for det fusjonerte selskapet vil trolig bli omtrent havlparten av dagens kurs. Altså 0,60. Så kommer spleisen og aksjen vil bli handlet rundt 6 kroner før den faller til rundt 3 kroner.

Nedsiden er med andre ord ca 75%.

Lykke til.
Redigert 21.01.2021 kl 02:38 Du må logge inn for å svare
thief
24.08.2019 kl 08:32 6282

Er det ikke litt flaut engang,og fremstå dummere enn man er?Som sagt flere ganger til uvitende baisere.LES dere opp på caset,før dere skriver noe.Så kanskje dere kan formulere dere litt mer troverdig🙂Kursen er på veldig lavt nivå enda.Så bare å bli med på oppturen istedenfor. Forlikene er verdt ca 1kr pr stk,grovt sett,etter en ekstern verdivurdering, ref rapport. Det vil si vi kan få verdier på 1-2kr,avhengig av forlikene.Og av det vi vet,er sjansene veldig store.I tillegg har vi nå verdiene til petronor. De er vurdert til ca 1.2kr,altså dagens kurs.Det er på en produksjon på 2650fat,men den er stigende og skal etterhvert nå 4000.Da vil verdien på petronor være rundt 2kr alene.Så har vi potensielle verdier i forlikene på 2kr,og kanskje ny produksjon i Nigeria,som petronor nå forhandler om.Altså 4kr + kan være innenfor,hvis mye klaffer🙂Men jeg er sikker på hvertfall ett forlik(sosp i senegal), så da er vi i 2-3 i intervallet!Så dagens kurs er veldig billig.Tror ikke alle skjønner hvor bra dette vil bli,men det går vel opp et lys snart.Vi blir et selskap som leverer solide overskudd(petronor med 17musd på bunnlinjen i 2018,på ca2100fat), liten gjeld(10musd) og store sterke eiere 🙂Og målet deres er å 10doble reservene de neste årene.Så her vil det skje mye fremover,så blir utrolig spennende å være med.1kr vil da være historie ganske fort.
Redigert 21.01.2021 kl 02:38 Du må logge inn for å svare
hofa
24.08.2019 kl 08:44 6251

Der er absolut ingen grund til at baisere denne aktie, den er stadig meget billig og bliver ikke billigere, jeg forstår ikke sælgerne, men kom bare med flere aktier på mandag, jeg er sikker på vi er mange til at tage imod. Jeg har rigtig mange aktier, men bringer stadig mit gak ned for hvert køb. Vi får en fantastisk september.
Redigert 21.01.2021 kl 02:38 Du må logge inn for å svare
thief
24.08.2019 kl 08:59 6217

Hadde kursen vært nærmere 3kr nå,hadde jeg skjønt baisingen,da ville vi vært avhengig av hvertfall ett forlik,for å forsvare kursen.Og nedsiden hadde vært tilstede.Men det er jo ikke der vi er i det hele tatt.Nedsiden finnes jo ikke,ref verdiene til dagens petronor🙂Og sjansene til forlik er store,er jo en grunn til petronor valgte oss.De vil ha lisensene,og de har kontaktene til å få de,enkelt og greit.Så her skal vi langt opp fra dagens kurs,forlik kommer!
Redigert 21.01.2021 kl 02:38 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
24.08.2019 kl 09:30 6151

Gårsdagen var meldingen jeg ventet på for å øke min posisjon betydelig. At folk velger å selge nå når vi endelig er igang er rart, men takk til dem!
Redigert 21.01.2021 kl 02:38 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
24.08.2019 kl 09:42 6121

For noe sludder. På 3 kroner snakker vi om en markedsverdi på 2,9 milliarder. Det er jo kun mulig på HO.

Det sammenslåtte PetroNor vil falle minst 60% og det vil komme en emisjon.

Forlik kan dere bare glemme. Warrants er verdiløse og vil bli strøket.

Kursmål maksimalt 0,60, trolig ned mot 0,40 før spleis.
Redigert 21.01.2021 kl 02:38 Du må logge inn for å svare
Opp+
24.08.2019 kl 09:49 6110

Det som er litt kjedelig wrinkler er når du har baisset så mye og mange forskjellige aksjer så mister du troverdigheten til slutt. Ingen som går på lengre. Men du skal ha for at du aldri gir deg. Gir vel en viss form for mening for deg, ikke vet jeg.
Redigert 21.01.2021 kl 02:38 Du må logge inn for å svare
FkL
24.08.2019 kl 10:27 6046

Dette se selvfølgelig helt feil og misvisende informasjon i et iherdig forsøk på å baise aksjen for å komme seg selv billig inn. Heldigvis noe alle som har satt seg inn i caset vet. Dette er feil aksje å prøve seg i, men vi viste jo at med oppgang så kommer baiserne av alle forskjellige årsaker. Jeg anbefaler alle om å rapportere inn innlegget til admin, slik jeg har gjort.

Det er tydeligvis flere som ikke ønsker å forstå hvordan denne fusjonen henger sammen og hvordan verdisettingen er gjort. At PetroNor får aksjer er ingen utvanning, de bringer med seg helt nøyaktig verdi på det som de får utgitt i aksjer. Altså vi har 150 kroner, de har 850 kroner og vi får 1000 kroner til sammen. Det er ingen utvanning, men tilføring av solid produksjon, sikker og stabil økonomi, sterk lededelse, meget solide eiere og ikke minst de beste utsikter vi noengang har hatt. Nedsiden er 0, da verdiene som PetroNor kommer inn med faktisk er verd den MCAP vi får. Skulle det vært foretatt en utvanning så måtte PetroNor ha vært verd 0 og det er de selvfølgelig ikke. De er verd hver eneste krone de får i aksjer og tilfører oss dette, altså ingen utvanning. Selskapet blir tatt et kvantesprang inn i fremtiden og blir dønn solid. Altså kort oppsummert, ingen utvanning, ingen oppblåst verdi, PetroNors aksjer har pålydende tildelt verdi.

Følger man din tankegang så møtes to kamerater med en håndfull godteri hver og blir enige om å ha alt sammen. En utenforstående sier da til den ene, nå har du blitt utvannet. Sett deg inn i caset.

Og så har vi selvfølgelig noen opsjoner som kan komme og disse må deles på begge sider, men her har vel de fleste fått med seg at dette er en kostbar prosess for vår del og det er oppgitt at PetroNors eiere sitter med nøkkelen til at disse sakene blir løst. Deling av disse ja, men det er meget mulig at det ikke hadde vært noen deling i deling hele tatt hvis de ikke hadde kommet på banen. Skulle de derimot slå inn så får vi en dobling i form av warrants og vi vet at PetroNor trenger tilsvarende prosentsats for å tilfredsstille kravene til Oslo Børs.

At noen prøver seg nå forventet jeg, men kommer du med løgn så blir du rapportert.
Redigert 21.01.2021 kl 02:38 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
24.08.2019 kl 10:41 6010

Løgn?

Jeg kommer med et begrunnet standpunkt. Det er at det sammenslått selskapet ikke kan forsvare en markedsverdi på nesten 1,2 milliarder.

Det er ikke mulig å regne hjem en slik prising basert på eiendeler og produksjon.

Derfor skal APCL/PetroNor ned minst 50%.
Redigert 21.01.2021 kl 02:38 Du må logge inn for å svare
Opp+
24.08.2019 kl 10:47 5984

Hva er begrunnelsen? Var ikke du så god på analyser?
Redigert 21.01.2021 kl 02:38 Du må logge inn for å svare
FkL
24.08.2019 kl 10:48 5979

Her er vi enige, vi er verd mer. Jeg tror du skal ta deg en liten tur innom den uavhengige utregningen og verdisettingen av det sammenslåtte selskapet som er gjort av profesjonelle, ikke av verken deg eller meg. Det har du tydeligvis ikke gjort. Det har derimot jeg. Jeg har rapportert deg for feilinformasjon og det anbefaler jeg alle andre om å gjøre også. De påstander du kommer med er løgn og jeg lurer på hvilket motiv du har for å dukke opp en gang innimellom med bull som dette. Jeg håper du blir rapportert inn mange nok ganger til å bli fjernet fra forumet.
Redigert 21.01.2021 kl 02:38 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
24.08.2019 kl 10:52 5970

Hva består feilinformasjonen i?
Hvilke løgner er det du mener jeg har kommet med?
Redigert 21.01.2021 kl 02:38 Du må logge inn for å svare
Opp+
24.08.2019 kl 10:54 5957

Hvor er analysen og begrunnelsen din? Sjokk at du ikke klarer å svare. Svarer du ikke nå, rapporterer jeg og deg for løgn.
Redigert 21.01.2021 kl 02:38 Du må logge inn for å svare
FkL
24.08.2019 kl 10:59 5937

Alt. Jeg regner med at du faktisk leser det du skriver? Utvanning? Halvering i kurs? Kurs forsvarer ikke verdiene? Jeg kan enkelt henvise deg til selskapets egne uavhengige og profesjonelle beregninger. Du kan jo kanskje begynne med hva du er ute etter, og for guds skyld ikke kom med at du skal redde verden, redde aksjonærene eller være motvekt til all hausingen for det blir nok en løgn. Du har heller ikke, som forventet, dokumentert noe som helst når det gjelder dine påstander. OG da snakker vi kun om den faktiske verdien vi har i dag med denne ekstremt gode fusjonen vår.
Redigert 21.01.2021 kl 02:38 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
24.08.2019 kl 11:03 5920

Når APCL trykker opp 816 millioner aksjer og gir disse til PetroNor sine aksjonærer så kalles det utvanning.
At kursen skal halveres er en meningsytring basert på forventet inntjening og produksjon. 2600 - 4000 BOP kan ikke forsvare en prising av det sammenslåtte selskapet til nesten 1,2 milliarder. Det er jo helt i tåka.
Redigert 21.01.2021 kl 02:38 Du må logge inn for å svare
Opp+
24.08.2019 kl 11:06 5909

Rapportert. Dette skjønner du tydeligvis ikke. Du må sette deg inn i caset før du kommer med håpløse kommentarer. Da blir dette løgn og forsøk på kursmanipulasjon.
Redigert 21.01.2021 kl 02:38 Du må logge inn for å svare
Funlight
24.08.2019 kl 11:11 5894

Jeg har også meldt han inn til Admin.

Det er en ting å si! Dokumentasjon fra selskapet tilsier at aksjene er verdt 1.07kr etter fusjonen uten noen endringer i eierskap av lisenser. Da må man kunne forholde seg til dette.
Redigert 21.01.2021 kl 02:38 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
24.08.2019 kl 11:11 5889

Har også rapportert deg for løgn og trolling
Redigert 21.01.2021 kl 02:38 Du må logge inn for å svare
FkL
24.08.2019 kl 11:12 5886

Nei, det er faktisk helt feil. Når de trykker opp 816 millioner aksjer så har de faktisk med seg 816 millioner kroner i verdi i tillegg. Faktisk litt mer hvis du ser på beregningene. Hadde de derimot hatt med seg null så hadde det vært utvanning i verdi. Hvis du snakker om utvanning i forhold til aksjonærstyrke så tror jeg ikke du har sett på hvilke aksjonærer som sitter igjen i APCL. Jeg ligger personlig på 22. plass og de fleste i topp 20 er nominee. At det kommer inn tyngde her er det beste som kunne skje i denne sammenheng. Dette er ingen uvanning, men tilføring av verdi og plenty av det og da snakker vi ikke kun om penger. Skal vi i tillegg ta med hva de nye eierne faktisk bringer med seg så har vi rett og slett vunnet i lotto alle vi som har sittet i APCL. Vi var i full konflikt med alt vi hadde av verdier og var årevis unna en egen produksjon. Denne fusjonen er det beste som kunne ha skjedd oss og den er basert på en fair matematisk utregning av våre gjensidige verdier.

Verdien vår er regnet ut av profesjonelle, men det bryr du deg selvfølgelig ikke om. Jeg skal oppføre meg pent, for jeg har rapportert deg inn og anbefaler alle andre til å gjøre det samme. Jeg synes det er bra at folk kommer med motvekt, men når vi snakker om halvering i kurs og MCAP, utvanning osv. da har man enten ikke forstått noe som helst eller så har man kun et ønske om å baise.
Redigert 21.01.2021 kl 02:38 Du må logge inn for å svare
FkL
24.08.2019 kl 11:15 5874

Og det var med en lavere produksjon enn det vi har i dag :)
Redigert 21.01.2021 kl 02:38 Du må logge inn for å svare
FkL
24.08.2019 kl 12:36 5772

Vi blir nå en "Abu Dhabi"-oljeknøtt på Oslo Børs. Tygg litt på den alle sammen :) God helg!
Redigert 21.01.2021 kl 02:38 Du må logge inn for å svare
Funlight
24.08.2019 kl 15:55 5558

Det stemmer. Dermed kan dagens kurs forsvares.
Redigert 21.01.2021 kl 02:38 Du må logge inn for å svare
FkL
24.08.2019 kl 16:31 5504

Hvis vi tar utgangspunkt i 1,07 som er oppgitt i materien og vet at dette er basert på en produksjon på 2300, samt at produksjon har økt til 2650 så kan vi rent matematisk forsvare en kurs på 1,23. Altså 15% økning av produksjon og da 15% økning i kurs. Det ser selvfølgelig ikke likhetstegn mellom økt produksjon og kurs, men for enkelthetens skyld så tror jeg ikke det er så langt unna. Altså uansett høyere enn 1,07 og snarere 1,2ish., hvilket vi også ligger på. Det er selvfølgelig basert på kun det vi har gjennom fusjonen og ingen opsjoner som kan komme.

Når vi vet at vi i utgangspunktet ender opp med 16% av det nye selskapet og børsen krever 25% så kopierer jeg inn dette meget fine tankeeksperimentet fra Argon på XI:

Et forlik innen utgangen av september gir:

- Tilstrekkelig free float
- Ingen brudd på lock up
- Ingen ny stor eier
- Gamle Petronor slipper å selge ned billig
- Ingen økte transaksjonskostnader
- Betydelig gevinst for ansatte i gamle APCL

For Senegal betyr det:
- Heder og ære til Sall for å løse konflikten
- Frankrike/Total, Malaysia/Petronas fornøyd
- Abu Dhabi / Al Nahyan inn i oljeindustrien
- Skapet ryddet før ny lisensrunde

Om alternativet er spredningssalg:

- Brudd på lock up
- Nye eiere med betydelig eierandel
- Nedsalg på lav kurs (før forlik) for gamle Petronor
- Nye kostnader for tilrettelegging
- Ingen opsjonsgevinst for tidligere APCL

For Senegal:
- Fortsatt fokus på konflikt
- Frankrike/Total, Malaysia/Petronas ikke fornøyd
- Ingen positiv effekt av pengesterke nye eiere fra midtøsten
- Fortsatt støy inn i ny lisensrunde

Synes det beskriver situasjonen meget bra og hva som er beste løsning på "25% problemet". Selskapet har også meldt at de må komme med en snarlig løsning eter fusjonen og jeg kan ikke se for meg annet enn at denne løsningen må børsmeldes. Vi får med andre ord snart svar på dette.
Redigert 21.01.2021 kl 02:38 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
24.08.2019 kl 17:17 5417

At noen bryr seg med denne wrinkler ? Fkl ber wrinkler lese de innlegg wrinkler selv skriver. Og han klarer ikke det engang. Kan man da forvente at han skal klare å sette seg inn i caset? Jeg syns man ber Winkler om vel mye.
Skulle han nå begynne å tulle og lese slikt han slett ikke får helt "tak i", så ville det nok gå helt i ball for ham.
La nå wrinkler seile sin egen sjø. Så får han gjøre det han vil ut fra sitt utgangsposisjon. Det blir ikke mye.
Fyren sliter med å følge med. Og vil noen følge hans "råd/analyser" så vel bekomme. Det kan bli en ubehagelig opplevelse.
Redigert 21.01.2021 kl 02:38 Du må logge inn for å svare
Funlight
24.08.2019 kl 18:00 5328

Man har med andre ord ikke lagt inn noen forventning i kursen, slik som alle oljeknøtter vanligvis har, for potensiale. Skulle de hale i land en avtale på en av lisensene, der en gigant er storeier, kan dette bli særdeles fortreffelig fremover.
Redigert 21.01.2021 kl 02:38 Du må logge inn for å svare
FkL
24.08.2019 kl 18:10 5309

Yepp, det er slik jeg også ser det. Nå er vi på et bunnsolid nedre nivå og kommer det mer positivt fra selskapet så vil dette bli meget bra.
Redigert 21.01.2021 kl 02:38 Du må logge inn for å svare
thief
24.08.2019 kl 18:31 5274

Små oljeknøtter prises alltid med visse forventninger til fremtiden,det gjør IKKE petronor nå.Den prises akkurat på det vi har nå.Ikke på noen fremtidig produksjonsøkning,som vil stige med 50%,fra 2650 til 4000 og ikke på noe sannsynlighet at noen av lisensene til apcl beholdes,eller ny produksjon i Nigeria 🙂Så her er det potensiell enorm oppside,som til en viss grad burde prises inn.En kurs på 1.2,er ikke der den burde være.Forventningene til forlik,og at sjansene for det er store,burde kjøre aksjen hvertfall opp til 1.4-1.5 nå.For når forlik kommer,suser vi over 2kr🙂
Redigert 21.01.2021 kl 02:38 Du må logge inn for å svare
thief
25.08.2019 kl 14:21 4743

Ny spennende børsuke i morgen.Selv om Trump og Kina fortsetter,burde det bli oppgang i apcl/petronor 🙂Uansett ikke lenge trump kan holde på,snart valg.Og den viktigste suksessindikatoren for han er børsen. Da sørger han for at de er på ath,når valget nærmer seg.Hvis han vil vinne har han alt å tape på lave børser og dårlig økonomi.Så kommer nok enda en snuoperasjon fra trump🙂Kursen i apcl/Petronor reflekterer absolutt ikke hva vi vil sitte på av verdier og løsninger på lisensene til apcl.Halvårsrapport til fredag,regner jeg med vi får meget positive fremtidsutsikter fra JP.Kan komme forlik på sosp ganske så raskt,i løpet av september er vel innafor og naturlig. Senegal begynner sin nye lisensrunde med kick-off på et stort oljeevent i Afrika i begynnelsen av oktober.Hvis ikke vi har fått et forlik før det eller ikke sosp er med i den nye lisensrunden, vet vi vel hvorfor🙂Så i løpet av september eller frem til kick-off for ny lisensrunde i Senegal,så vet vi nok om forlik kommer på sosp.Så blir spennende uker nå!Stod vel i artikkelen til upstream at Sall skulle ha en uke ferie nå,får så å være tilbake første uka i sept.Da er nok petronor og Sall klare til å banke forliket igjennom. Petronor har nok for lengst hatt samtaler med Sall om lisensene, og når petronor bestemte seg for oss,fikk de nok det de var ute etter.Så etter lang tid med venting for oss,kan endelig de avgjørende meldingene komme,når vi nå fikk godkjennelse fra Oslo børs,DEILIG🙂
Redigert 21.01.2021 kl 02:38 Du må logge inn for å svare
Billyjojimbob
25.08.2019 kl 14:41 4699

Satser på det blir bevegelse her fremover,spennende å se om den kan gå 100% i 1 omg😁

https://newsweb.oslobors.no/message/483739,søndagsmelding.
Redigert 21.01.2021 kl 02:38 Du må logge inn for å svare
permph
25.08.2019 kl 15:30 4601

Varför skulle Petromal välja att gå samman med APCL och bilda Petronor om inte APCL hade något att erbjuda? Det enda APCL har att erbjuda är licenser i Senegal och Gambia, som förvisso är under arbtration.

Petromals ägare har god kontakt med Senegals regering, och jag kan inte få det till nått annat än att Petromal/APCL via Petronor kommer till en uppgörelse först i Senegal och därefter i Gambia.

Vilka andra skäl skulle Petromals ägare ha att bilda Petronor med APCL?
Redigert 21.01.2021 kl 02:38 Du må logge inn for å svare
FkL
25.08.2019 kl 15:36 4584

Virker som de akkurat gjorde et forsøk på å legge ut halvårsrappoeten :)

https://newsweb.oslobors.no/message/483739
Redigert 21.01.2021 kl 02:38 Du må logge inn for å svare
permph
25.08.2019 kl 15:46 4555

Fkl, Intressant. Den är planerad den 30/8. Jag antar att de vill ha den ute innan Petronor listas i veckan.

Spännande tider nu!
Redigert 21.01.2021 kl 02:38 Du må logge inn for å svare
FkL
25.08.2019 kl 15:54 4537

Da fikk de det til. Kostet med derimot penger :)

15:51 APCL: UNAUDITED FINANCIAL REPORT FOR THE HALF YEAR ENDED 30 JUNE 2019

https://newsweb.oslobors.no/message/483740
Redigert 21.01.2021 kl 02:38 Du må logge inn for å svare
thief
25.08.2019 kl 16:11 4504

Jøss,kom den 5 dager før🙂!!Likte denne veldig godt, "Collectively we have been formulating the various strategies that will be employed to drive shareholder value so that we can move swiftly to deliver positive outcomes upon completion. These strategies include ways to leverage our enhanced scale and profile to deliver satisfactory outcomes with regards to the ongoing arbitrations, extract maximum value from PetroNor’s existing portfolio that continues to perform well, and explore business development opportunities in line with the growth strategy set out at the time of announcing the proposed merger. The delay to the completion has NOT BEEN TIME WASTED as we have made good headway in regard to these items. Whilst we appreciate concern with regards to the conditional warrant timeframe associated with the merger, we reassure shareholders that the work we have done to date with PetroNor supports our view that the timeframe remains realistic"

Ting tyder på de har jobbet bra,mens vi har ventet,noe vi også har regnet med🙂Forlik kommer💰
Redigert 21.01.2021 kl 02:38 Du må logge inn for å svare
Møre75
25.08.2019 kl 16:48 4420

Spørs om vi får ett solid trykk denne uka da ?
Redigert 21.01.2021 kl 02:38 Du må logge inn for å svare
Trygve`n
25.08.2019 kl 17:19 4354

Hvor finner man oversikt over egne warrants?
Redigert 21.01.2021 kl 02:38 Du må logge inn for å svare
FkL
25.08.2019 kl 17:28 4329

Det finner man ikke noe sted foreløpig og er noe man må holde orden på selv enn så lenge. Det er det samme som det antall aksjer du hadde 24. april i år.
Regner derimot med at vi snart vil få det opp i beholdningen nå som fusjonen er i boks.
Redigert 21.01.2021 kl 02:38 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
25.08.2019 kl 18:15 4242

Håper det dukker opp etter fusjonen, er noe med det å ikke ha kontroll over noe som man i utgangspunktet har "rett" på, hehe .. sikkert mer betryggende å se det i VPSen
Redigert 21.01.2021 kl 02:38 Du må logge inn for å svare