Krekar ropte at islam kommer

Slettet bruker
23.08.2019 kl 16:44 250

Ser ut som at han får rett.
Betonghue
23.08.2019 kl 17:08 243

Den gamle kriger har helt rett! Denne satans ideologi er her for godt, og våre gummirygger går på sokkelesten i avgudshusene deres og sleiker rygg så det holder !
Og vi innfødte må passe kjeften, snart er ytringsfrihetens dager talte !
Det mest "imponerende" er formeringshastigheten på avskummet, den dagen de er mange nok byttes løgnene ut med kniven !
Jeg gremmes for mine etterkommere !
Londonmannen
23.08.2019 kl 17:27 235

Skal vi ta et veddemål om hvor lenge det er til våre nye landsmenn krever at Stortinget må utarbeide et nytt nasjonalsymbol? Vårt norske flagg med korssymbol og fargene til tricoloren er ikke et nasjonalsymbol muslimene kan akseptere å leve under. Det er jo helt tydelig at muslimer krever å få gjøre akkurat slik deres kultur og ideologi tilsier at de skal gjøre; ikke hilse på kvinner, uansett om det er vertskapet eller deres likestilte motparter som Utenriksminister. Ei heller vertslandets kronprins er verdig å hilse på. Men det er forventet og tatt som en selvfølge at norske politikere såvel som kronprinsen tar av seg på bena før de går inn i morskeen i respekt for deres Gud og det hellige rom.

Og dette er en ideologi venstresiden i Norge hilser velkommen og som de anser som helt naturlig skal ha sin plass i Norge. Dette er de samme folkene som har avkristnet Norge og som kjemper med nebb og klør mot den norske kirke. Det til tross for at den norske kirke for lengst har innført likestilling mellom kjønnene og akseptert homofile prester, og at homofile skal få gifte seg i norske kirker.

Si meg, evner ikke sosialister og kommunister å se det bisarre i en slik oppførsel?
Stephen
23.08.2019 kl 18:17 224

Bli en Norges hjelper. Still deg opp og del ut bilder av Halal og Sonya spre glede.
Mvh. Stephen