Brudd på regler på Hegnar.no

Bearwizard
NAS 23.08.2019 kl 20:05 4649

Jeg har klippet inn følgende fra reglene på Hegnar:

"Gjentatt innlegg med samme innhold, "spamming", eller andre forsøk på å ødelegge debattene og forumet".

Det er liten tvil om at Frodon har brutt dette regelverket, og skal rapporteres

"
Redigert 21.01.2021 kl 01:14 Du må logge inn for å svare
pheks
23.08.2019 kl 20:10 3518

Tror han har løftet 30 gamle tråder på ticker NAS på en drøy time, må være rekord. Jeg har også rapportert det, og jeg synes det meste er greit. Hadde ikke sagt noe om det bare var 10...
Slettet bruker
23.08.2019 kl 20:13 3507

La han da bare holde på om det gir ham glede. Flott å få lest seg opp på gamle tråder. Hehe.
Frodon: ta deg en tur på byen og finn deg ei vakker blondine... Det bør gi deg større glede enn dette pjattet her.
Bearwizard
23.08.2019 kl 20:23 3471

Så var det dette med å ha drag på damene da.....
Restplassno
23.08.2019 kl 20:38 3429

Jeg har og rapportert noen ganger i kveld for å vanne ut ethvert forsøk på konstruktiv debatt samt veldig giftig tilstedeværelse.
Slettet bruker
23.08.2019 kl 20:39 3428

Jøss, den eneste posten han ikke har skrevet. Da har han kanskje litt selvinnsikt:)
Slettet bruker
23.08.2019 kl 20:46 3717

Haha
Noni
23.08.2019 kl 21:36 3618

Den kunsten kan han til fulle, ingen problemer der i gården!
kimh
23.08.2019 kl 21:46 3581

Trakassering av meddebattanter er også i reglene. Du kan fint rapportere Frodon til du blir blå uten å henge han ut. Dette er ikke første tråd du lager om han.
Bearwizard
23.08.2019 kl 21:52 3564

Synes du jeg har behandlet han urimelig?
Frodon
23.08.2019 kl 21:54 3554

Han har spammet meg med 45 nick i ca 6 måneder nå....kanskje han rapporterer seg selv....hvis ikke han har dobbel moral? 😂😂😂
Redigert 23.08.2019 kl 21:54 Du må logge inn for å svare
Frodon
23.08.2019 kl 21:59 3533

Dere må huske å rapportere innleggene til TomW i kveld, han har spammet med klipp og lim innlegg i kveld. Det er vell imot reglementet?? Eller gjelder ikke det de «seriøse» NAS’erne?

Dere vil vell ikke fremstå like lite troverdig som NAS ledelsen? Eller er det derfor dere er aksjonærer i NAS....like barn leker best...?!

Lenge leve dobbelt moral og innsikt, som noen påstår de har 😂😂😂😂😂
kimh
23.08.2019 kl 22:01 3526

Jeg hadde blokkert han hvis han irriterte meg så mye at jeg følte for å lage en tråd om han, og så latt admin vurdere om han brøt reglene på forumet. Om problemet er spam så mener jeg det er folk som poster mer intetsigende innlegg enn Frodon gjør. Spesielt synes jeg lite om one-linere som "denne skal opp", "last opp nå folkens" og den slags. Men det aksepteres, og da får man bare overse det så godt man kan.
Hammers
23.08.2019 kl 22:02 3526

Sikkert fælt for aksjonærene å lese sine egne gamle idiotiske hausseinnlegg som har blitt løftet opp.

Men MANDAG kan dere sikkert ta tilbake litt av det tapte.......hvis kursen stiger etter dagens svake DJIA.
Likevel; for MIN DEL er det bare et spørsmål om tid før støtten under 30 brytes - og dere nærmest er på en "hvit flekk" på kartet.
https://www.tradingview.com/x/QaHjdIWT/

Hilsen Hammers

Frodon
23.08.2019 kl 22:03 3516

Her ser vi brudd på reglementet til HO, som ligger like under spammingen til TomW i kveld. Regner med at alle rapporterer dem inn, så vi blir kvitt personangrep en gang for alle på HO?

Hvis de står for egne ord, burde de rapportere seg selv...men vi vet alle at de kommer til å slette innleggene 😉

«Bearwizard
I dag kl 19:09
Mannen er syk i hodet. Er det en lege på forumet som kan sørge for å få ham tvangsinnlagt?

Restplassno
I dag kl 19:12
Er nok en alvorlig greie på gang. Det var derfor jeg backa litt vekk fra å argumentere med han sist han ble sånn her.

Leste om noen folk som hadde fått psykose av å engasjere seg for mye på forum for kryptovaluta og følge kursen, de hadde også skrevet helt manisk i ukesvis.

Sist han ble sånn her husker jeg han måtte ta en lang sabbat etterpå. Nå er noe tydeligvis i ferd med å skje igjen»
Frodon
23.08.2019 kl 22:06 3498

Jeg har pr dags dato ikke sett en eneste av de «seriøse» NAS’erne rette opp fakta feil som er vinklet positivt. Er det ikke merkelig...? 😂😂😂

Vi må nok akseptere begge sider ja, men jeg kommer aldri til å skjønne at de ønsker trådene så useriøse om selskapet de selv har aksjer i....hvis de i hele tatt har aksjer i NAS. Men da burde i det minste de som har aksjer i NAS prøvd å stoppe dem 😉 Agenda...?!
Frodon
23.08.2019 kl 22:10 3483

Det var 100vis av tråder med tro, håp og fakta feil, som har bommet mer enn kirkens innkalling til guds tjeneste siste halve året.

HS formasjon ned til kr 14...?

https://forum.hegnar.no/thread/40823/view
undrende
23.08.2019 kl 22:16 3462

Noviser på forumet skal være sjeleglad for at Frodon og Hammers b.l.a orker å advare mot den hinsides haussingen som de fleste andre på tråden bedriver.
jeg personlig har om man skal være ærlig klart å styre unna store NAS tap med god hjelp av disse to. Jeg lukta vel lunta en gang for alle i oktober i fjor, da jeg var rimelig tungt lastet og skikkelig uite i sumpen, men takket være rykter om oppkjøp enda en gang kom meg ut, ikke bare med skinnet i behold, men marginalt i pluss da aksjen gikk fra i underkant av 170 NOK til 220 nok pluss i.l.a 1 1/2 børsdag. Etter det ble det tatt mye lærdom, og jeg lovpriser i tillegg Hammers sine postinger lenge før den gangen, og Frodon's i hele kalenderåret 2019 for at det aldri har blitt aktuelt å forsøke å røre denne igjen.
Kantarell
23.08.2019 kl 22:25 3437

Skål gutter og jenter!

Champagne ;)
Bearwizard
23.08.2019 kl 22:30 3420

Opplys forumet hvilke nick jeg skriver under Frodon!! Du farer som vanlig med løgn
Slettet bruker
23.08.2019 kl 22:34 3408

Frodon akkurat samme type som SS på inkasso forumene. Total munn diaré
Stephen
23.08.2019 kl 22:36 3396

Så sant, så sant ;uten mye av det de har skrevet og gjentatt hadde menigheten og haleluja stemningen blitt til en sekt. Greit at noen vil satse. Personlig tror jeg det er mange som har satset sparepenger, lån og arv etter tante Tutta her, og jeg tror ikke så mange lykkes med det.

Mvh. Stephen
Hammers
23.08.2019 kl 22:36 3395

Undrende: Takk for den!
Ja, man gjør så godt man kan - og enkelte ganger er man like spent som aksjonærene på om det går som jeg tror.

Frodon:
Selv har jeg ikke sett mye på formasjonen. Vil først vente til bruddet ER et faktum. DA skal jeg ta en titt.

Kantarell.
Jepp.....skål.....Ingen champagne her når man skriver med venstre øye og ser premier lge fotball på det høyre.
Fotball = øl! Selvsagt billige og MINST like gode svenske varer.....🤭🤭🤭!

Hilsen Hammers
Bearwizard
23.08.2019 kl 22:37 3391

Og jeg har enda ikke slettet et eneste innlegg jeg har skrevet, men det har du, samt sørget for at andres innlegg har blitt fjernet (og tråder), i tillegg driver du aktiv svartelisting, beskylder folk for å skrive med flere nicks, harsellerer med NASere generelt (og noen utvalgte spesielt). Men jeg regner med at du har verdens beste samvittighet i bobla di. I egne øyne er du jo et ufeilbarlig orakel mens resten av oss (med ett par unntak) er...ja nettopp
Bearwizard
23.08.2019 kl 22:42 3372

Jeg tar gjerne et veddemål med deg; skal vi si 100.000,- kroner på at du ikke greier å bevise at jeg har operert under et annet nick. Du skriver at jeg har 45 nick, jeg tar veddemålet på at du ikke greier å komme opp med et eneste. Kom igjen Frodon; ikke vær feig, ta veddemålet, vis deg som en mann. Jeg utfordrer deg foran hele forumet.
Frodon
23.08.2019 kl 22:54 3338

Det er godt noen setter pris på oss og faktisk skriver det. Respekt til deg for det ❤️ Jeg tror de aller fleste er enige med deg, men pga aksjebeholdningen sin kan de ikke skrive det...

Gratulere med bra treff opp og at du klarte å holde deg unna på vei ned 😊 Da var du tidligere inne enn meg til å så hva som skjedde i NAS. Jeg la ikke merke til at noe var galt, før en krise emisjon ble lansert og menigheten på HO jublet og var happy...?!?!

Hammers traff perfekt, igjen, slik han har gjort oftere disse ca 15 årene jeg har lest innleggene hans, enn analytikerne som vinner kåringer. Og de får betalt for dette, analysene til Hammers er gratis!! Helt vanvittig å ha slik kunnskap tilgjengelig for alle, også får han så lite igjen for det. Regner med det sponser underholdning og snacks på fredags kvelden 💪🍺😇

Som Oto1 skrev, NAS må vise at de kan gå med overskudd i mange kvartaler på rad, før det er noen vits å vurdere å bli aksjonær her. Jeg mener ledelsen må byttes ut også + styret. Noe er seriøst galt med informasjonsflyten i NAS....den kommer som regel via journalister og ikke børsmeldinger 😢
Hammers
23.08.2019 kl 23:11 3299

Så, så....Frodon. Det holder nå.....😅.
Som den beskjedne karen jeg nå en gang er, blir man jo helt svett på panna av slike ord.
Tror nesten jeg må ta meg en kald slurk for å roe ned!

Joda, min belønning ligger i underholdningen - og det å hjelpe dem som lytter, skjønner og stoler på meg!

Hilsen Hammers........en gang lansert som Mor Teresa......🤭🤭🤭!
Redigert 23.08.2019 kl 23:12 Du må logge inn for å svare
Bearwizard
23.08.2019 kl 23:15 3288

He he, tror det kan ha vært meg....
Bearwizard
23.08.2019 kl 23:20 3278

Tenkte meg det...ikke noe svar på den nei, men å slenge ut påstander om at mange seiler under falskt flagg er jo en av dine favorittgesjefter. En ting til...synes ikke at du skal prøve å sette deg i samme kategori som Hammers. Det er en grunn til at det er deg og ikke han som får tyn på forumet.....har aldri sett konspirasjonsteorier fra Hammers
Hammers
23.08.2019 kl 23:33 3259

Bear.
Konspirasjonsteorier. Si ikke det.
Da jeg lanserte min noe dristige påstand om at NAS kun var et spill for galleriet på 305 hadde jeg ikke annet å støtte meg til enn alt det ULOGISKE som skjedde rundt selskapet. Det var min egen auksjonserfaring (innen et samleområde) som fikk meg til å skrive det jeg skrev. Ikke noe annet.
Jeg var like spent som aksjonærene på hva som egentlig kom til å skje, men etter hvert gikk det atter min vei! Flaks?
Nei, tror ikke det - for det hele var ULOGISK! Et spill for galleriet!

Hilsen Hammers........som opp gjennom årene har fått massevis av "tyn og juling".
Jeg vet faktisk ikke hvilken diagnose jeg IKKE har fått, selv om jeg fortsatt er oppegående......😉!
De som slengte dritten er borte - hele gjengen!

ToffeeMan
24.08.2019 kl 00:39 3171

Hallo, Frodon! Du fikk en utfordring av Bear
wizard. Noen nick kommer du vel opp med!
Redigert 24.08.2019 kl 00:39 Du må logge inn for å svare
Restplassno
24.08.2019 kl 00:46 3158

Hammers,

selv om du er negativ til Nas har jeg absolutt respekt for deg. Du er ydmyk til tider, tilsynelatende kunnskapsrik på noen områder og du later ikke som at du kan noe du ikke kan. Du leverer relativt nøytralt utfra den informasjonen som ligger tilgjengelig. Men må si at Frodon fremstår svært kunnskapsløs og attpåtil hinsides usympatisk. Kan ikke skjønne at dere identifiserer dere med hverandre, slik han fremstiller det? Mener du at Frodon er i samme liga som deg med sine pseudointellektuelle, biased og rent presumptive påstander?
Hammers
24.08.2019 kl 01:04 3128

Ja, vi kan være uenige, men trenger ikke å være uvenner av den grunn!
Jeg skriver for meg selv. De tankene jeg har om ulike selskaper. Advarer (helst) om ulike farenivåer.
Frodon og andre får skrive sitt. Det bryr ikke jeg meg om.

Hilsen Hammers......som akkurat nå nyter litt herlig blues med John Mayall sammen med litt "leskedrikk"....
https://www.youtube.com/watch?v=kmyoDqbitUc
Restplassno
24.08.2019 kl 01:14 3114

Bra musikk, synger bra med gitaren. Kos deg med leskedrikk :)
Slettet bruker
24.08.2019 kl 06:52 2953

Jeg synes NAS har gjort tydrlige grep i en tid der Max flyene har bidratt til mye negativt og det er der regnskapet for q2 blir så vidt negativt pga 700 mill i tap mot Max flyene som gikk rett på bunnlinjen.
Boeing har signalisert erstatning til selskaper med denne flytypen.(hvor mye er vel spørsmålet)
Et Obligasjonslån med forfall i Des på 2,5 mrd som Nas må innfri.Spekulasjoner om ny emisjon har blitt svartlagt lenge men om ledelsen kommer i havn med dette er uklart samtidig som en JV kan bli en av løsningene,eller salg av fly eller driften vil kunne klare det alene.
Og om en enda mer lønnsom struktur i Nas vil gi bedre avkasting og ikke vekstplaner og en annonsert kostnadsbesparelse som er i gang diskuteres ikke men er en faktor som styrker kontantbeholdningen.
Faller på frykt fredag med nesten 10% i et surt børsklima men verden må nok videre om ikke flyskamsyken smitter oss alle.


Slettet bruker
24.08.2019 kl 07:48 2900

Kontantbeholdning Nas q2 1,688 mrd.(Nofi salg ikke med)
Pluss salg av Nofi pluss 950 mill vil gi ca kontantbeholdning før q3 på vel 2,6 mrd før drift/finans.
Hva kontanter i q3 og q4 gir er viktig om de skal betale Obligasjonslånet selv men salget av Nofi aksjene gir en sikkerhet sammen med kostreduksjon mot en JV eller et nytt redusert Obligasjonslån.
Mye negativ innbakt i aksjekursen.
Ny ceo var en av Fredriksens menn som sikker lukter penger fremover.


Redigert 24.08.2019 kl 07:49 Du må logge inn for å svare
Kantarell
24.08.2019 kl 08:55 2820

Ny rekord med 64 innlegg/tråd på en dag ;)
Hva drakk du i går?
Frokost ;) Og god dag!
Bearwizard
24.08.2019 kl 09:43 2753

OK Hammers :-) Det var før min tid...jeg ble aksjonær i NAS i februar (dårlig timing selvsagt), og er relativt fersk på forumet. For meg ser det ut som du har bakgrunn for egne meninger, og jeg leser det du skriver...Jeg håper imidlertid at du tar feil i caset NAS